home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 247 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  FC København
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: FC København  (Læst 53273 gange)
Webber-XX
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #15: 07 Dec 2008, 00:16 »

http://www.fm-britain.co.uk/strategyguides/
Den hedder  full TT&F 2009 guide... Det tog noget tid for mine spillere at lære at spille på en hel ny måde, men efter 1-2 månedere klasker vi nu alle hold

takker
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Jogge_drescher
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC København
« Svar #16: 08 Dec 2008, 08:15 »

Hej jeg er lige startet en ny karriere med FCK. Jeg vil gerne have nogle råd til f.eks. Spillerkøb, taktikker osv. Det ville være dejligt Opstemt

Ljungberg er helt sikkert et fantastisk køb, trods han stats måske ikke er fantastiske.. så er der reginiussen, som med det samme tager en fast plads i et ellers solidt forsvar.. Du kan også hente målmanden Delle fra Frankrig, som kan købes for 4 mio, men har et kæmpe potentiale.. Til angrebet er Martin Bernburg et sikkert hit, han har nettet 14 gange i Sas ligaen og spillet 16 kampe.. han er vild
Logged

Kasper9
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #17: 08 Dec 2008, 14:51 »

Hej. Jeg skal lige til at gå i gang med en karriere med FCK. Nu er der jo allerede skrevet så mange gode spillere man kan købe så vil gerne vide lidt om hvilke taktiker der går godt for jer.Smiley
Logged

FCK

Jogge_drescher
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC København
« Svar #18: 08 Dec 2008, 15:45 »

Min taktik er rigtig god, men måske lidt forvirrende.. når jeg skriver at en spiller har fx 8 i def-off, mener jeg at jeg har sat den på maks i defensiv indstilling og så klikket mod offensiv 8 gange..  Wink

En almindelig 4-4-2 hvor midterforsvarerne, målmanden og min defensive af de to centrale midtbanespillere har 8 i def-off.. mine backs har 10, min offensive del af den centrale midtbane og min højre fløj har 11, min venstre fløj har 13, min defensive af de to angribere har 10 og min frontangriber har 15..
Det virker utrolig godt for mig at spille med mange forskellige roller, da spillerne her gør hvad de er bedst til.. grunden til at min venstre midtbane er mere offensiv end min højre, er fordi det skaber lidt ubalance hos modstanderen, og min højre kant ikke er specielt hurtig, men er god i pasning og indlæg..
Det har også virket for mig med at give min defensive angriber en fri rolle, så han kan være bindeledet  mellem angreb og midtbane.. Det skal dog siges at jeg har lidt problemer med at få lukket af i forsvaret, så skal lige have justeret lidt på min defensive midtbane..
Logged

Kasper9
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #19: 08 Dec 2008, 19:31 »

Okay den må jeg prøve. Hvilke spillere spiller hvor??
Logged

FCK

alishu
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #20: 09 Dec 2008, 00:47 »

En lidt mere simpel taktik er

                           Nordstrand
Santin                                                   Sionko/Santon(17 mil ny indkøb)
               Huch                      Thomas K.
                         Kvist/wurts
Jensen/wendt    Antoson      Larsson         Porspech
                                 Coe (ligesiden han overtog posten har jeg ikke lukket mange mål ind)

Med den taktik er det begyndt at vende lidt for mig, hvor jeg vinder en del kampe (også store). Dog stadig ikke overbeisende stort, men hvem kan ikke lide lidt spænding. Thomas K. er dog min topscore med 9 mål for tiden(Nordstrand var ud i en måned) og det bekymre mig en smule men nordstrand er begyndt at lidt at bombe igen. Du kan også spille med 3 CM mod mondre gode hold. Det virker måske lidt mærkeligt at sætte nogle af de bedste spiller på bænken, men det virker. Man siger jo også "Never change a wining team" eller noget i den stil. Held og lykke
Logged

Barça, Man U og FCK

Kasper9
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #21: 09 Dec 2008, 10:10 »

Tak for det:D
Logged

FCK

Webber-XX
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #22: 09 Dec 2008, 12:57 »

En lidt mere simpel taktik er

                           Nordstrand
 Santin                                                   Sionko/Santon(17 mil ny indkøb)
               Huch                      Thomas K.
                         Kvist/wurts
Jensen/wendt    Antoson      Larsson         Porspech
                                 Coe (ligesiden han overtog posten har jeg ikke lukket mange mål ind)

Med den taktik er det begyndt at vende lidt for mig, hvor jeg vinder en del kampe (også store). Dog stadig ikke overbeisende stort, men hvem kan ikke lide lidt spænding. Thomas K. er dog min topscore med 9 mål for tiden(Nordstrand var ud i en måned) og det bekymre mig en smule men nordstrand er begyndt at lidt at bombe igen. Du kan også spille med 3 CM mod mondre gode hold. Det virker måske lidt mærkeligt at sætte nogle af de bedste spiller på bænken, men det virker. Man siger jo også "Never change a wining team" eller noget i den stil. Held og lykke

Kan du lægge en kopi af din taktik op på nettet ??
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

alishu
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #23: 10 Dec 2008, 01:35 »

Ved ikke hvor jeg skal oploade det henne. kommer nok til at gå 3 dage før jeg har mulighed, da jeg er igang med en større opgave og har ladet den pc med spillet på stå et andet sted indtil jeg er færdig med opgaven.
Logged

Barça, Man U og FCK

joekrogh
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC København
« Svar #24: 15 Dec 2008, 20:15 »

Jeg har ingen problemer med at score mål  Shockeret har hentet Alberto Paloschi for 30 mille, og siden er han kun gået op i værdi..
http://img132.imagevenue.com/img.php?image=68315_Alberto_122_627lo.jpg
Logged

alishu
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #25: 16 Dec 2008, 16:51 »

Jeg har ingen problemer med at score mål  Shockeret har hentet Alberto Paloschi for 30 mille, og siden er han kun gået op i værdi..
http://img132.imagevenue.com/img.php?image=68315_Alberto_122_627lo.jpg

Det kunne du godt have postet et par dage siden. transfervindet er lige lukket forleden dag. jeg hentede bernburg for 12 min.

Spiller du Paloschi sammen med Nordstrand eller som ene angriber, eller noget helt tredje måske???

Ps. Junior er begyndt at score i mange af de venskabskampe jeg spiller for at holde spillerne i form i vinterpausen, men stoler stadig ikke på at han kan præstere i ligaen.
Logged

Barça, Man U og FCK

2730lillemand
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FC København
« Svar #26: 19 Dec 2008, 21:13 »

Loool har lige fået Wigan til at give 33mio for kvist og 35 % i videre salg...

Kvist affærdiggører Wigang, han mener han skal have højere løn og han vil være nøgle spiller...


Så får jeg denne nyhed:

Kvist utilfreds med manager, da han ønsker at forlade FCK, men manager Nicki Aagesen har nægtet ham at forlade klubben... ØH HVAD !?
Logged

alishu
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #27: 19 Dec 2008, 23:32 »

Loool har lige fået Wigan til at give 33mio for kvist og 35 % i videre salg...

Kvist affærdiggører Wigang, han mener han skal have højere løn og han vil være nøgle spiller...


Så får jeg denne nyhed:

Kvist utilfreds med manager, da han ønsker at forlade FCK, men manager Nicki Aagesen har nægtet ham at forlade klubben... ØH HVAD !?

Du kan godt for mere end det hvis su presser lidt. jeg har lige solgt Rasmus Würtz for 30 mil. det første bud var på 5. det handler om at hæve buddet et par gange. jeg aflyste salget efter de var blevet enig med spilleren, så bød det igen nogle dage før vinduet lukkede. tror du kan få op til 50.

PS. hvis du gerne vil af med ham skal du der bare smide ham på reserveholdet og sige han ikke er ønsket i klubben, så skifter han lige så snart nogen bøder på ham.

Med hensyn til artiklen, så er du jo også bare rygter.
Logged

Barça, Man U og FCK

2730lillemand
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FC København
« Svar #28: 20 Dec 2008, 17:58 »

Du kan godt for mere end det hvis su presser lidt. jeg har lige solgt Rasmus Würtz for 30 mil. det første bud var på 5. det handler om at hæve buddet et par gange. jeg aflyste salget efter de var blevet enig med spilleren, så bød det igen nogle dage før vinduet lukkede. tror du kan få op til 50.

PS. hvis du gerne vil af med ham skal du der bare smide ham på reserveholdet og sige han ikke er ønsket i klubben, så skifter han lige så snart nogen bøder på ham.

Med hensyn til artiklen, så er du jo også bare rygter.

Det var ikke et rygte de bød 15 så satte jeg på 30 og der sagde de ja, og så siger han nej,,.,. og er sur på mig over jeg sagde nej når det var ham der gjorde
Logged

alishu
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #29: 20 Dec 2008, 22:33 »

Det var ikke et rygte de bød 15 så satte jeg på 30 og der sagde de ja, og så siger han nej,,.,. og er sur på mig over jeg sagde nej når det var ham der gjorde

Det lyder godt nok mærkeligt. Det kunne være fordi de ville tilbyde ham mere i løn hvis han var billigere, men (med alt respekt for spillet som vil elsker) tror ikke at spillet er så detaljeret. Desuden har jeg alrdrig oplevet sådan noget.

Men stadig du kan presse dem endnu længere, ved at anullere aftalen i sidste øjeblik. de vil sende et forspørgsel få dage senere, hvor du kan sætte prisen på op til 45-50 i det her tilfælde. Jeg tør næsten skrive under på det.
Logged

Barça, Man U og FCK

Sider: 1 [2] 3 4 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010