home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 530 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  FC København
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 Udprint
Forfatter Emne: FC København  (Læst 53499 gange)
mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #165: 05 Jun 2009, 00:56 »

er i3. sæson er det går okay.
Har vindet the dobble 1 gang, men har skuffet ude hvor det gælder, nemlig Europa.
Jeg tog til takke med en plads i Europa Cuppen, efter at have tabt knebent til et hårdt kæmpende Red Star hold, på samlet 2-1 resultat. Jeg sluttede som 2'er og spillede mig derfor videre til næste del af Euro Cuppen, som i alle nok ved er knald eller fald kampe. Fiorentina var bødlen og FCK var synderen. Københavnerne måtte endnu engang se sig slået knebent, nogle eller måske mange ville nok hellere sige snydt, da man måtte tage hjem fra Italien med 2-1 nederlag, efter at have spillet 0-0 i Parken.
Kerlon er lige blevet solgt og ind er kommet Jaja. Jaja er fysisk betonet offensiv spiller, som har et forrygende langskud og en acceleration, som var han en gepard. Hans afleveringer er hårde og ikke mindst præcise, mens hans teknik er helt igennem fantastisk. Tidligere statistikker viser, at han kan score  mål og mange af dem. I de seneste 3 sæsoner har han banket 20 mål HVER sæson og det er bare i ligaen. Ja, du hørte rigtigt ... bare i ligaen.
:b - blev sku næsten til en hel update

jeg burde sku nok lave en blog Opstemt
Logged

Thaurat al Shabab

Pepe
Gæst
 
Sv: FC København
« Svar #166: 05 Jun 2009, 01:06 »

Sej007:
"Bedst placerede" er bare en rigtig dårlig fortolkning af, hvem der har det bedste udgangspunkt til næste kamp.. Altså den bedst placerede frem mod returkampen Smiley
Logged

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #167: 05 Jun 2009, 01:07 »

gider du ikk lige kigge mfsjovhat om kvalen er delt op i 2 i dit game? Smiley
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #168: 05 Jun 2009, 01:08 »

Sej007:
"Bedst placerede" er bare en rigtig dårlig fortolkning af, hvem der har det bedste udgangspunkt til næste kamp.. Altså den bedst placerede frem mod returkampen Smiley

hehe kan godt være jeg ikk er kvik, men forstår jeg altså ikke Smiley
Derfor burde det vel ikke være delt op i to puljer alligevel? (:
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FC København
« Svar #169: 05 Jun 2009, 01:09 »

Er det ikke bare som i virkeligheden med at landene placeret i den bedste halvdel på lande koefficentlisten møder hinanden, mens resten møder hinanden i en anden kval. gruppe?
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #170: 05 Jun 2009, 01:15 »

sådan er det os i mit vest
Logged

Thaurat al Shabab

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #171: 05 Jun 2009, 10:47 »

Han er garanteret blevet foreslået tidligere, men hvis du kan få fat i Marquinhos ville det være rigtig godt. Ellers kan du brøve med Jermaine Beckford fra Leeds, han skal nok score nogle kasser.

Jeg er selv i gang med at hente Zuculini til den defensive midtbane, han plejer at blive super god.

Ellers er der jo nogle af talenterne rundt omkring i Danmark bla. Mads Albæk og Jesper Juelsgård fra FCM. Smiley
Ja, jeg er blevet foreslået Marquinhos mange gange, men jeg gider ikke have sådan en overlegen stjerne som overgår de andre spillere. Godt nok er han ung, hurtig og en angriber med god teknik som kan score kasser, men jeg gider ikke ofre så mange penge på én spiller. Ellers tak.

Jermaine Beckford kender jeg. Har haft tidligere spil med Leeds United hvor han spiller, og han er også en lille hurtig gut som jeg faktisk ikke havde tænkt på, så ham sender jeg lige en rapport afsted på og så vender jeg tilbage med rapportens svar.

Franco Zuculini er efter mine øjne det bedste midtbanetalent i FM, hvis ikke Marek Hamsik overgår ham. Magen til rbejdsstyrke skal man lede længe efter hos Zuculini. Han er bestemt en mulighed, eftersom det lige er gået hårdt ud over mine spillere med hensyn til skader. Jeg skal bla. møde M. Netanya i 4. kvalifikationsrunde til Uefa Cuppen og Sebastian Larsson, Zdenek Pospech, Steffen Rasmussen og Hasan Salihamidzic er skadet. Så måske kigger jeg på ham. En rapport er ihvf. sendt afsted på ham. Giver respons senere!

Nu er jeg selv igang med FCK i 5 sæson mener jeg det er, med stor succes.

Jeg henter folk der enten er baseret i Skandinavien, eller er fra skandinavien af. Dog med undtagelser.

AFC: Du nævner bokspillerne som dit problem. Jeg har 4 jeg bruger der. Nordstrand, som du desværre har mistet. Cesár Santin scorer kasser deroppe, og med dine fløje, burde du bruge ham i stedet i front.

De to som ikke er der fra starten af, som jeg bruger i front er den nu 26 årige tjekke Martin Fillo som jeg hentede i Viking og danske Søren Ulrik Vestergaard som spiller sammen med Nord i startopstillingen. Her midtvejs i hans tredje sæson for mig har han nettet 44 gange i 111 kampe. Så bestemt en god angriber. Og så er han dansk.
Det var et langt save, Shaft! Smiley
Jeg har apropos Skandinavien hentet skandinaviske spillere engang med et FCK save som blev til en Blog-Light 09 og ja, det er faktisk udfordrende at hente kun Skandinaviske spillere, men har jo allerede rigeligt med svenskere og nordmænd.
Men har kig på Skjelbred og Abdou Razak Traore.

Ang. med Santin, så er det forskelligt hvordan jeg bruger ham. Enten er det på kanterne fordi jeg føler George Mourad og Humberto Suazo gør det godt oppe foran, eller også er det fordi jeg har skadede spillere på kanterne såsom Salihamidzic og Larsson nu f.eks.
Men er enig med dig i, at det er bedst ar bruge ham i front for han scorer nemlig mange kasser.

Martin Fillo ser ikke ud til at være noget for mig. Han har ikke gode nok stats og jeg har også rigeligt med midtbanespillere, selvom han også fungerer i angrebet. Så heller bruge mine andre angribere deroppe.
Søren Ulrik Vestergaard er desværre lige røget til mine konkurrenter fra Brøndby If på en fri transfer aftale, så det var sgu lidt ærgerligt. Ville gerne have haft ham, men nu må jeg vente lidt.
Ellers tak for det, Shaft!
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #172: 05 Jun 2009, 10:53 »

Hverken Franco Zuculini, Jermaine Beckford eller Martin Fillo ville til klubben.
Hvis der er andre I vil foreslå, så må I meget gerne gøre det.

Jeg takker for det.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #173: 08 Jun 2009, 22:30 »

FC København
Ja, nu er der gået endnu en sæson med mit FCK hold og som jeg tidligere skrev i tråden, var der stadig ikke kommet noget mesterskab til mit hold, hvilket heller ikke er tilfældet i 4. sæson. Denne gang endte jeg endnu en gang på en 2. plads. Jeg vil snart have det guld til mit hold. Jeg har ligesom de foregående sæsoner, domineret ligaen fra start af med ''winning-streaks'' på over 20 kampe, og alligevel smider jeg altid guldkampen væk når jeg møder Brøndby If i det 2. opgør jeg spiller imod dem ud af 3. Selvom jeg slog dem 4-1 i første, ja så var det alligevel ikke nok.

Jeg er frustreret over, at mit hold ikke kan formå, at præstere/holde formen hele vejen igennem. Det er som formen begynder at gå ned ad, i de sidste kampe, og selvom jeg sælger nogle spillere, så burde det ikke have noget at sige, da det er reservespillere jeg sælger. Har f.eks solgt Peter Larsson, Mikael Antonsson, Magne Hoseth og Cesar Santin. Umiddelbart blev de 3 først nævnte ikke brugt, men et kanon tilbud fra Ajax, kunne ikke forhindre mig i, at sælge den tekniske brasilianer. Desuden var han også oppe i årene.

Så jeg har hentet forstærkninger med mit 134 mio transferbudget og jeg synes selv jeg har brugt det fornuftigt. Ailton er hentet tilbage for 23 mio, Damián Escudero er hentet for 29 mio, Fred fra Cruzerio for 22 mio, Jan Fredriksen fra Randers for 4 mio, Mads Laudrup fra AGF til 11 mio, Steve Olfers fra AAB til 5 mio og Danny Olsen og Daan Van Der Linden begge to hentet for 10 mio hver i FC Groningen.
Indkøbene ser jeg meget frem til at skulle tilføre endnu mere succes til FCK, end det indebærer nu, og forhåbentlig kan jeg skaffe det guld til FCK, hvor det hører til!

Nu kigger jeg frem ad til den nye sæson.
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FC København
« Svar #174: 08 Jun 2009, 22:36 »

AFC -  Jeg kan slet ikke forstå du ikke er blevet fyret. Jeg tror aldrig jeg ikke har vundet sæson i DK med FCK. Jeg synes det er for nemt at vinde Sasligaen med FCK. Jeg prøver hele tiden at udfordre mig selv med nogle "missioner" når jeg er FCK. Fx. nu har jeg et hold i 3 sæson hvor ALLE er dansker. Ikke noget med svensker osv. De er alle Dansker. Det er mega fedt. Smiley
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #175: 08 Jun 2009, 22:38 »

Jeg har faktisk også tænkt på nogle missioner af en slags. Nogle gange prøver jeg at holde mit hold skandinavisk, men nogle gange gider jeg ikke alligevel. I denne sæson vil jeg prøve at have et EU hold af en slags, selvom jeg måske lige har hentet nogle brasilianere.
Men så må vi se hvad jeg gør næste sæson.

Der kan det være jeg tager dit forslag i brug Smiley
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #176: 08 Jun 2009, 22:41 »

Har mange gange lavet en mission med, at alle mine spillere inden 2011 skulle have samme personlighed... Opstemt

EDIT: Har også nogen gange forsøgt at danne et hold af spillere med udelukkende 18+ stats i aggresivitet og arbejdsstykre.
Ellers teknik Opstemt - rigtig samba bold
Logged

Thaurat al Shabab

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FC København
« Svar #177: 09 Jun 2009, 13:44 »

Har mange gange lavet en mission med, at alle mine spillere inden 2011 skulle have samme personlighed... Opstemt

EDIT: Har også nogen gange forsøgt at danne et hold af spillere med udelukkende 18+ stats i aggresivitet og arbejdsstykre.
Ellers teknik Opstemt - rigtig samba bold


Lyder faktisk også rigtig fedt. Især den med teknik. Kunne være man skulle til at tænke i de baner Peace

Det eneste problem med mit dansker hold er: Jeg kan ikke få mig selv til at sælge Ailton. Så han er eneste ikke dansker på mit hold Opstemt
Logged

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FC København
« Svar #178: 09 Jun 2009, 13:47 »

Bare sælg ham Wink Hos mig plejer han ikke at imonere Wink
Logged


Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FC København
« Svar #179: 09 Jun 2009, 13:56 »

Bare sælg ham Wink Hos mig plejer han ikke at imonere Wink

Gider ikke sælge min ynglings spiller. Han imponerede heller ikke i første sæson hos mig. Men er begyndt en ny taktik med ham som alene angriber, hvor han imponere stort. Den eneste FCK'er jeg aldrig har haft eller for succes med er Morten Nordstrand, Han er umulig!
Logged

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010