home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 854 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Tottenham tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 27 Udprint
Forfatter Emne: Tottenham tråden  (Læst 84060 gange)
Damse1994
Landsholdsspiller

Sv: Tottenham tråden
« Svar #180: 31 Jul 2011, 11:53 »

Chelsea har budt 40 mio. pund (340. mio. kr.) for Luka Modrić, efter PSG har fået fingerene i Javier Pastore. (Metro)
Tottenham forbederer også et bud på 10 mio. pund (85 mio. kr.) på Lyon-midtbanen Miralem Pjanic. (Sunday Mirror)

Hvis dette er sandt så syntes jeg faktisk at buddet skal accepteres. Så er der også 30 mio. pund til køb af en angriber.

Hvad mener i andre?

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #181: 31 Jul 2011, 12:07 »

Dette bud skal accepteres Smiley. Det er rigtigt Modric ikk laver mange assists, men hans vigtighed kan man ikk stille spørgsmålstegn ved. Han er altid manden inden assisten, og den er lige så vigtig, også er han så mange penge værd fordi han er så stabil.

Men der skal en erstatning ind for ham også, men den er jo risikabel, da der er rygter på at Bale jo så vil væk.

maaahhh-h-h-h

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #182: 22 Aug 2011, 20:40 »

- Friedel; Walker, Dawson, Kaboul, Assou-Ekotto; Lennon, Kranjcar, Livermore, Bale; Van der Vaart; Defoe. SUBS - Gomes, Bassong, Corluka, Huddlestone, Jenas, Townsend, Pavlyuchenko.

Sådan Gomes er ikke længere 1 målmand.

Men vi skal godt nok ha os nogle angribere tak.

dissing10
Reserveholdsspiller

« Svar #183: 22 Aug 2011, 20:47 »

Tja, det ser meget fornuftigt ud, men jeg havde gerne set The Hudd i stedet for Livermore, da jeg mener vi skal presse De Gea med en masse langskud, og det er Huddlestone klasse til! Ellers er holdet fint, jeg glæder mig til at se Friedel på kassen, han skal højst sandsynligt stå en brandkamp, hvis vi skal ende med en sejr. Tror og håber den ender 2:3 til os på et langskud af Kranjcar, et friløbermål fra Defoe og så en van der Vaart kasse.

I øvrigt er jeg 100% enig med Sunbao, 'arry og Levy må godt snart få fingeren ud og få signet en verdensklasse striker.

Come On You Spurs Thumbs Up

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #184: 22 Aug 2011, 22:42 »

Fortjent nederlag, famlende udskiftninger, krydret med Defoe og Lennon der bare intet får ud af deres driblinger etc.

Vi lider fatalt under en trup fuld af spillere vi der skal sælges og som ikke indgår i planerne.

Redknapp du er dumpet, både til denne kamp og på transfer markedet.
« Seneste Redigering: 22 Aug 2011, 22:45 af Sunbao » Logged

HRz
Gæst

« Svar #185: 22 Aug 2011, 22:49 »

Pinligt......

N17
Manager

« Svar #186: 22 Aug 2011, 22:53 »

Jeg synes egentlig vi leverer en god kamp, hvor vi er helt med indtil 2-0 scoringen. Det er skidt, at vi står så langt fra vores mand på to indlæg, men derudover mener jeg vi ser gode ud. Krancjar gør det godt og fordeler spillet godt, men Lennon får ikke meget ud af flere ellers gode aktioner. Blandt andet ved 0-0, hvor VdV er helt fri.

Ingen tvivl om at det ville være godt med en par forstærkninger, men mener Redknapp gør det rigtige i dag - og mener han satser rigtigt med udskiftningerne, selvom det så går galt til sidst.

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Newton Heath
Manager

« Svar #187: 25 Aug 2011, 21:32 »

http://www.bold.dk/nyt/Officelt-Adebayor-til-Tottenham

Hvad er meningen blandt Spurs-fans om dette skifte?

Ingen tvivl om at Adebayor er en rigtig dygtig angriber hvis han er i form og får masser af spilletid og personligt tror jeg han kan blive et glimrende aktiv for Spurs hvis han kommer igang. Jeg synes han er den type angriber i mangler som er lidt mindre men lige så stærk fysisk og klart bedre teknisk end Peter Crouch og så er han noget større end lille Jermaine Defoe. Derudover er der jo også Pavlyuchenko, men han er alt for svingende og ikke på niveau med en Adebayor i topform.

Guldbrand
Blogmester

« Svar #188: 25 Aug 2011, 21:36 »

Nu er jeg ikke Tottenham tilhænger, men for mig at se er det en glimrende aftale Tottenham har gjort sig, og kan han få den spilletid han behøver for at komme i ordentlig kampform, så er jeg sikker på at han bliver en kæmpe gevinst.

En utrolig dygtig spiller i mine øjne, og med de spillere bag ham, som han har i Tottenham, så kan det da næsten kun blive en succes.

DaKing
Ynglingespiller

« Svar #189: 26 Aug 2011, 12:51 »

Det bliver en succes med Adebayor hos Spurs...
De bliver MEGET giftige når (han forhåbentlig kommer i gang og i topform)  Thumbs Up

COYS

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #190: 16 Nov 2011, 14:36 »

Hvad mener i om at vi har trukket os fra børsen?

http://www.bold.dk/nyt/Spurs-traekker-sig-fra-boersen

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #191: 30 Nov 2011, 23:17 »

Er det kun mig der ser en fuldstændig latterliggørelse af en dommer? Hvordan kan man vente med at dømme et frispark til omtrent 30 sekunder efter det er sket, samtidigt med det ikke kan være en fordel for PAOK at vi har bolden?

Harry Kane skulle være pillet ud tidligere, ved godt vi stiller med reserve spillere over næsten hele linjen da Prl er vigtigere, men alligevel? Synes samtidigt at Gallas skulle væk, da han er for gammel, langsom, løn tung, og generelt for dårlig.

Vi var alt for langsomme om at få bolden fremad banen, vi afleverede for sent, vi løb bolden over til ham vi ville spille.

I mine øjne en fantastisk sensationelt dårlig dommer præstation og præstation generelt af vores spillere.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #192: 30 Nov 2011, 23:21 »

Hvad mener i om at vi har trukket os fra børsen?

http://www.bold.dk/nyt/Spurs-traekker-sig-fra-boersen

Glimrende, alt der kan hjælpe med at udvikle klubben er velkomment.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #193: 01 Dec 2011, 09:43 »

Er det kun mig der ser en fuldstændig latterliggørelse af en dommer? Hvordan kan man vente med at dømme et frispark til omtrent 30 sekunder efter det er sket, samtidigt med det ikke kan være en fordel for PAOK at vi har bolden?

I mine øjne en fantastisk sensationelt dårlig dommer præstation og præstation generelt af vores spillere.

Det var jo sandsynligvis fordi hoveddommeren ikke så frisparket (flot), og derfor ikke fløjtede det før han fik besked fra 5./6. dommeren. I øvrigt er jeg enig i, at hoveddommeren var mere eller mindre elendig, men med det "straffe" I fik, er det nok næppe jer der skal brokke jer...

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #194: 01 Dec 2011, 09:45 »

Var der virkeligt nogen der gad spilde tid på at se vores reservehold ? ja jeg gad ikke.

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 27 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010