Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 10:26:46
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23456
0 Brugere, 635 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
godrejkokapet
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Tottenham tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
13
14
[
15
]
16
17
...
27
Forfatter
Emne: Tottenham tråden (Læst 83940 gange)
Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller
Sv: Tottenham tråden
«
Svar #210:
01 Dec 2011, 19:54 »
Citat af: MS 01 Dec 2011, 19:51
Har fulgt med, men kan stadig ikke se det ironiske. Det er nok bare mig
Tottenham havde ikke slået Arsenal i hele Wengers tid, da det så endelig skete, blev der joket om, at de burde lave en video om det, når nu de var så stolte (eller også blev den rent faktisk lavet? Husker det ærligt talt ikke), og det er så det deres snak kom af. At Heitmann kalder den hypotetiske Arsenal-solgte DVD dyr pga. stadionflytteri kommer jo af, at vi (Arsenal) bl.a. har de højeste billetpriser i England (verden?), hvilket undskyldes med, at vi skal betale lån tilbage pga. stadionbyggeriet.
EDIT: Hvor føles det egentlig forkert at poste i Tottenham tråden.. eww..
Januzaj
Landsholdsspiller
«
Svar #211:
01 Dec 2011, 19:57 »
Citat af: Indsæt_Navn 01 Dec 2011, 19:54
Tottenham havde ikke slået Arsenal i hele Wengers tid, da det så endelig skete, blev der joket om, at de burde lave en video om det, når nu de var så stolte (eller også blev den rent faktisk lavet? Husker det ærligt talt ikke), og det er så det deres snak kom af. At Heitmann kalder den hypotetiske Arsenal-solgte DVD dyr pga. stadionflytteri kommer jo af, at vi (Arsenal) bl.a. har de højeste billetpriser i England (verden?), hvilket undskyldes med, at vi skal betale lån tilbage pga. stadionbyggeriet.
EDIT: Hvor føles det egentlig forkert at poste i Tottenham tråden.. eww..
Tak fordi at du kunne sætte mig ind i det. For det havde jeg absolut ingen idé om
Manchester United
Damse1994
Landsholdsspiller
«
Svar #212:
06 Apr 2012, 19:36 »
Der er godt nok stille herinde
Har lige set noget at Swanseas kamp mod Newcastle, hvor Newcastle som bekendt desværre vandt 2-0, efter min mening ufortjent.
Havde specielt fokus på Steven Caulker, som vi har lånt ud til Swansea, må sige at jeg er meget imponeret over denne 20-årige knight. Han virker bundsolid i det defensive, virker som et kraftværk fra en anden planet og så synes jeg han kan sammenlignes pga. de 2 ting med The King. Udover det gode defensive arbejde hvor han ikke giver op, så går han jo fantastisk med i opspillet, tager flere løb frem og spiller 1-2 med sine medspillere. Jeg har desværre, desværre fordi jeg synes de spiller flot, ikke set så mange af Swanseas kampe og har derfor ikke set denne store knægt spille, var jo ikke med mod os. Jeg har derfor synes at vi havde brug for en CB da King ofte er skadet, Nelsen er for gammel og Gallas er ligeså + i mine øjne piv ringe.
Derfor synes jeg vores primære mål til sommer være en keeper og en angriber, og ikke en CB som jeg mente før jeg havde fået et indtryk af Caulker.
Hvad er jeres mening, så som sagt ikke hele kampen.
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
«
Svar #213:
06 Apr 2012, 20:02 »
Han er bestemt talentet, og en fremtid. Men eget afhænger af status på vores andre dc'ere. Får Gallas forlænget ? hvordan ser det ud med King, hvad med Bassong der er udlånt, beholder vi Nelsen ?.
Quixotry
Førsteholdsspiller
«
Svar #214:
14 Jun 2012, 09:00 »
Så er Harry Redknapp blevet fyret og David Moyes er angiveligt et brandvarmt emne på White Hart Lane.
Citat af: ptrN 08 Apr 2013, 21:23
Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.
Mickelborg
Landsholdsspiller
«
Svar #215:
14 Jun 2012, 09:55 »
Jeg har stor respekt for det arbejde Harry Redknapp har leveret i klubben, men jeg syntes det er godt vi skiller os af med ham og for nye kræfter ind. Glæder mig til at se hvem det bliver.
Har i nogle bud på hvem det kunne være? Udover Moyes selvfølgelig
Brøndby IF - Tottenham hotspur
rasmussidelmann
Reserveholdsspiller
«
Svar #216:
14 Jun 2012, 13:17 »
Bye bye Bale og Modric. Modric forsøgte at stikke af sidste sommer, imens Bale har udtalt, at hvis Harry forlader Tottenham, gør han det også. Jeg ved dog ikke om Chelsea stadigvæk vil have Modric, efter de har fået Hazard, og jeg har lige læst at Barcelona åbenbart ikke har råd til Bale. Men der findes selvfølgelig andre klubber i Europa!
Jeg tror, og håber, at hvis Everton kan overbevise Baines om at blive, så forlader Moyes ikke Goodison Park. Alternativer til ham kunne vil være Andre Villas-Boas, Rafa Benitez eller en Louis van Gaal (ved ikke hvordan det endte med det der Liverpool sportsdirektør show).
Boxx
Landsholdsspiller
«
Svar #217:
14 Jun 2012, 13:28 »
Citat af: rasmussidelmann 14 Jun 2012, 13:17
Bye bye Bale og Modric. Modric forsøgte at stikke af sidste sommer, imens Bale har udtalt, at hvis Harry forlader Tottenham, gør han det også. Jeg ved dog ikke om Chelsea stadigvæk vil have Modric, efter de har fået Hazard, og jeg har lige læst at Barcelona åbenbart ikke har råd til Bale. Men der findes selvfølgelig andre klubber i Europa!
Jeg tror, og håber, at hvis Everton kan overbevise Baines om at blive, så forlader Moyes ikke Goodison Park. Alternativer til ham kunne vil være Andre Villas-Boas, Rafa Benitez eller en Louis van Gaal (ved ikke hvordan det endte med det der Liverpool sportsdirektør show).
Tror united og real vil kæmpe om Modric, og Bale ser jeg også i den sammenhæng. Jeg mener ikke Bale har den høje frikøbsklausul, men det kan da være lavet om. men såvidt er der ingen rygtet om hvem der skulle gå efter disse to spillere, så man har da lov at håbe
ang. manager, vil jeg anbefale Rafa Benitez. grunden dertil er at han fik Liverpool til tops i europæisk foldbold, samt han har nogle gode koncepter omkring hvordan fodbold skal spilles. Kan Tottenham holde på Modric og Bale, tror jeg at Rafa Benitez, kan få endnu mere ud af dem en Redknapp
Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!
rasmussidelmann
Reserveholdsspiller
«
Svar #218:
14 Jun 2012, 13:46 »
Efter hvad jeg har læst
her
, så koster han cirka 360 mio. og det er da stadigvæk en del.
Det har jo været et stort rod siden Harry blev linket til det engelske landstrænerjob så forstår godt fyringen. Jeg tror at Tottenham satser på at finde en ny manager som kan tage dem til det næste niveau, men om Benitez lige er manden ved jeg ikke. Der er jo også ham spanieren fra Wigan - Roberto Martinez, som jeg tror kunne være spændende at se i en lidt større klub.
Men inderst inde så håber jeg personligt på en ansættelse af Erik Rasmussen, som lige laver sit AGF forsvindingsnummer på Tottenham, men tror desværre ikke så meget på den drøm.
Boxx
Landsholdsspiller
«
Svar #219:
14 Jun 2012, 13:53 »
tror også 360 skræmmer mange klubber væk fra Bale. Men der er jo klubber med flere penge end hvad godt er (city, psg osv
)
Du har ret i forhold til Roberto Martinez, jeg tror han kunne være et super spændende emne til manager posten. Hans Wigan hold spiller fodbold, til dels også flot fodbold og gad godt se ham i en klub, hvor han havde bedre midler samt bedre spillere til at køre hans system. Kunne også være han tog Victor Moses med
En Andres Villas-Boas er heller ikke helt udelukket, da jeg tror han passer bedre ind i Tottenham end i Chelsea, fordi Chelsea kan ikke uden deres gamle generaler, det har vi jo set.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #220:
14 Jun 2012, 14:02 »
Citat af: boxx0775 14 Jun 2012, 13:53
tror også 360 skræmmer mange klubber væk fra Bale. Men der er jo klubber med flere penge end hvad godt er (city, psg osv
)
Men man kan jo ikke regne med at de 4-5 nyrige klubber der findes kunne tænke sig at købe Bale. Der er jo ingen andre klubber der vil give £40mio for ham, så hvis Chelsea, PSG, City, Anzhi eller kineserne ikke vil give £40mio for ham, så får de ham jo ikke solgt. Jeg tvivler også på at han vil til Rusland eller Kina.. Og Totthenham kan ikke holde på en spiller der vil sælges, og så må prisen sættes ned til et mere anstændigt niveau (£25-£30mio).
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Boxx
Landsholdsspiller
«
Svar #221:
14 Jun 2012, 14:06 »
Citat af: Gazlgor 14 Jun 2012, 14:02
Men man kan jo ikke regne med at de 4-5 nyrige klubber der findes kunne tænke sig at købe Bale. Der er jo ingen andre klubber der vil give £40mio for ham, så hvis Chelsea, PSG, City, Anzhi eller kineserne ikke vil give £40mio for ham, så får de ham jo ikke solgt. Jeg tvivler også på at han vil til Rusland eller Kina.. Og Totthenham kan ikke holde på en spiller der vil sælges, og så må prisen sættes ned til et mere anstændigt niveau (£25-£30mio).
Korrekt, men spørgsmålet er om han vil sælges ? jeg er godt klar over at han har udtalt at han forlader klubben hvis Redknapp gør det,.. det med at sænke prisen til et anstændigt niveau tror jeg heller ikke sker. Modric ville jo også sælges sidste sæson, men det gjorde han ikke. Prisen er sat så højt for at skræmme klubber væk, og jeg tvivler stærkt på at de sænker prisen for at sælge en af de bedste spillere i verden
Damse1994
Landsholdsspiller
«
Svar #222:
16 Jun 2012, 16:47 »
Altså både Bale og Modric har meget lange kontrakter derfor koster de, heldigvis, en helvedes masse penge... Det kan godt være de gerne vil sælges, men hvis man selv, hvilket de sjovt nok har, har sat sin signatur på en kontrakt kan man ikke kræve at den bliver ophævet
Mit ønske scenario er lige nu, at vi får hentet en ny manager ind, inden der er gået en uge hvem det bliver kommer jeg ind på lidt senere. Men altså en ny træner ind ASAP, den nye træner siger god for Vertoghen og omvendt og vi har forstærket vores midterforsvar. Så næste ting på dagsordenen er at få skrevet med en ny angriber inden EM er slut og her har der i de engelske medier været megen skriverrig om ingen ringere end Klaas Jan Huntelaar. Det vil sige vi har så hentet 2 klasse spillere ind til 2 af de positioner vi er klart svagest på. Det vil vise Modric og Bale at Spurs har intentioner om at være med i toppen og være med i CL. Det sidste vi har brug for er så en ung målmand, her var der inden Chelsea vandt CL florede der mange rygter om at Lloris var på vej fordi han ville spille CL og Lyon har store økonomiske problemer. Det tror jeg desværre ikke er en mulighed mere, men der findes helt bestemt andre kvalitets målmænd, Friedel er det stadig, men han har ikke langt igen...
Træneren, der har som i nævner været nævn navne som, Wigans, Roberto Martinez, Jürgen Klinsman, David Moyes og mere profilerede navne som Fabian Capello, Rafa Benitez, AVB og sågar en hvis person med navnet Josep Guardiola. Jeg så gerne en ung manager som har ambitionerne og vil spille offensivt fodbold. Klinsman tror jeg ikke meget på, det ville være en lappe løsning og det vil Levy ikke stille sig tilfreds med. Guardiola er jo også skudt helt forbi, ikke at jeg ikke ville elske det, men come on. Roberto Martinez ved jeg ikke så meget om, jo han træner Wigan og er en af de få spanske trænere, dog synes jeg ikke han har erfaring nok. David Moyes, jo selvfølgelig, han spiller ikke så offensivt som jeg ønske vi skal spille, han har selvfølgelig hverken haft midler eller kvalitet i truppen til det. Fabian Capello, Not gonna happend, jeg har personligt noget i mod italienere, no offense, synes heller ikke han står for den slags fodbold vi skal spille. Så er der egentlig kun AVB og Benitez tilbage. Benitez har mest erfaring og han er klart at foretrække, dog kunne jeg godt tænke mig at se hvad AVB kunne med offensive spillere som vi har.
Konklusionen er altså der skal skrives kontrakt med endten AVB eller Benitez, håber mest på Benitez selvom han er tidligere Liverpool træner...
Ser frem til en spændende sæson...
!In Levy We Trust!
!COYS!
N17
Manager
«
Svar #223:
16 Jun 2012, 16:53 »
For guds skyld ikke Benitez. Synes slet ikke han er garant for den offensive spillestil, som vi gerne vil praktisere. Lad os bare få AVB, tror sagtens han kan skabe gode resultater, men så håber jeg samtidig, at man er villig til at give ham tiden til at bygge holdet op.
I øvrigt modsiger du dig selv, Damse. Du vil gerne have en ung træner med ambitioner og som vil praktisere offensiv bold. Derefter vælger du at pege på en gammel mand som Benitez?
TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få
Damse1994
Landsholdsspiller
«
Svar #224:
17 Jun 2012, 13:03 »
Kan jeg egentlig godt se, det jeg mener er at Benitez har bevist en smule og er derfor, måske, mere stabil end en 34-årig næsten uprøvet manager.
Håber personligt på det bliver AVB, men nu må vi se.
Sider:
1
...
13
14
[
15
]
16
17
...
27
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »