home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  1 Bruger, 266 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint
Forfatter Emne: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)  (Læst 30794 gange)
Zachar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #90: 11 Jun 2009, 22:18 »

Held og lykke, det lyder som præcis samme mission som jeg har gang i... Jeg har fået lokket en del italienske stjerner til allerede i anden sæson, Chiellini mangler jeg dog stadig.. Smiley
Ser frem til at høre hvordan det kommer til at gå dig.. Opstemt
Logged

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #91: 11 Jun 2009, 22:20 »

Jo tak, den her kom også lidt som en inspiration fra dit oplæg Smiley

Hvis du går ind på Napoli tråden, kan du se mit Napoli hold, det har også en god stamme af Italienske spillere, blandet med gode udlændinge Smiley det er lidt i samme stil jeg køre det her Smiley

Cesar, Cambiasso og Zlatan ryger nok ikke af holdet Smiley
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #92: 11 Jun 2009, 22:31 »

Så røg jeg også på Inter, jeg prøver at lave et så godt som muligt italiensk hold, men lader til her i 1. sæson bliver det ikke rigtig nogle transfers, hvertfald ikke før vinterpausen.

Pt er min hold opstilling

            Zlatan - Balotelli

                   Mancini

             Muntari - Stankovic

                  Cambiasso

Maxwell - Samuel - Materazzi - Maicon

                  Julio Cesar

På længere sigt kommer Santon og Bolzoni ind på holdet, lige pt er de udskiftere..

Ønskelisten:

Rossi
Montolivo
Gamberini
De Ceigli
Chiellini
Cassano

Så må vi se hvordan det kommer til at gå Smiley

Hvis du har spillet nogle kampe, kunne jeg godt tænke mig at høre hvordan Mancini klarer den centralt.

Men det ser da ellers spændende ud
Logged




Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #93: 11 Jun 2009, 22:50 »

Jeg har spillet en 7-8 kampe nu, og han har 7.02 i snit, det synes jeg er okay, og han er bestemt ikke vant til den position endnu, så jeg håber det kommer til at gå godt Smiley
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

Zachar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #94: 14 Jun 2009, 14:52 »

Så blev den sidste kamp i 2. sæson færdigspillet, og endnu engang blev det mest prestigefyldte trofæ løftet af det italienske storhold F.C. Internazionale Smiley En imponerende finalesejr i Champions League på hele 4-0 over de engelske mestre Manchester United, alle mål scorede af italienere, Montolivo, Palombo og Balotelli Wink
Det italienske mesterskab blev endnu engang hentet hjem, denne gang med et forspring på 8 point ned til de evige rivaler fra A.C. Milan. Missede dog endnu engang chancen for at vinde alle de italienske turneringer, da jeg sammenlagt tabte pokalsemifinalen 2-3 til Roma, da siden hen gik hen og vandt turneringen. :S

De store spillere i denne sæson har været: Zlatan Ibrahimovic (Topscorer i Serie A med 27 kasser), João Moutinho og Alessandro Gamberini.
Udover de tre helt store profiler er der også et plus i min bog udfor spillere som Davide Santon, Giuseppe Rossi og Riccardo Montolivo. Opstemt

Vil komme med en update når holdet forhåbenligt er kommet godt igennem sommerens transfervinduet, hvor de to varmeste navne er de to Juventusspillere Sebastian Giovinco og Giorgio Chiellini Wink 
Logged

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #95: 15 Jun 2009, 17:19 »

Så er nået til Febuar 2009, mine 2 første indkøb er lavet:

Antonio Cassano
Riccardo Montolivo

Så nu her holdet sådanne ud:

                    Julio Cesar

Maicon - Materazzi - Cordoba - Maxwell

                    Cambiasso

              Muntari - Montolivo

                     Cassano

               Zlatan - Balotelli

Jeg har solgt:
Julio Cruz
Nelson Rivas
Paolo Orlandoni

De største ønsker til sommer transfer:

Gamberini
Chellini
Guiseppe Rossi

Lige for tiden bliver der ikke spillet så meget grundet eksamer, og det gode vejr er jo ved at komme igen Smiley
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #96: 15 Jun 2009, 17:39 »

Jeg kommer nok med en ny update engang i aften

Så blev den sidste kamp i 2. sæson færdigspillet, og endnu engang blev det mest prestigefyldte trofæ løftet af det italienske storhold F.C. Internazionale Smiley En imponerende finalesejr i Champions League på hele 4-0 over de engelske mestre Manchester United, alle mål scorede af italienere, Montolivo, Palombo og Balotelli Wink
Det italienske mesterskab blev endnu engang hentet hjem, denne gang med et forspring på 8 point ned til de evige rivaler fra A.C. Milan. Missede dog endnu engang chancen for at vinde alle de italienske turneringer, da jeg sammenlagt tabte pokalsemifinalen 2-3 til Roma, da siden hen gik hen og vandt turneringen. :S

De store spillere i denne sæson har været: Zlatan Ibrahimovic (Topscorer i Serie A med 27 kasser), João Moutinho og Alessandro Gamberini.
Udover de tre helt store profiler er der også et plus i min bog udfor spillere som Davide Santon, Giuseppe Rossi og Riccardo Montolivo. Opstemt

Vil komme med en update når holdet forhåbenligt er kommet godt igennem sommerens transfervinduet, hvor de to varmeste navne er de to Juventusspillere Sebastian Giovinco og Giorgio Chiellini Wink 

Det var da skjønherligt Opstemt
Glæder mig til at høre om dine transfers

Så er nået til Febuar 2009, mine 2 første indkøb er lavet:

Antonio Cassano
Riccardo Montolivo

Så nu her holdet sådanne ud:

                    Julio Cesar

Maicon - Materazzi - Cordoba - Maxwell

                    Cambiasso

              Muntari - Montolivo

                     Cassano

               Zlatan - Balotelli

Jeg har solgt:
Julio Cruz
Nelson Rivas
Paolo Orlandoni

De største ønsker til sommer transfer:

Gamberini
Chellini
Guiseppe Rossi

Lige for tiden bliver der ikke spillet så meget grundet eksamer, og det gode vejr er jo ved at komme igen Smiley

rigtig gode indkøb, dog lidt ærgerligt at du har solgt orlandoni, ikke fordi han er god, men han brokker sig som regel ikke over at være tredje valg, og vigtigst at han tæller som egen avl i CL sammenhæng

Hvordan står den til i ligaen, CL osv?
« Seneste Redigering: 15 Jun 2009, 17:41 af rolighed99 » Logged




Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #97: 15 Jun 2009, 17:46 »

Det havde jeg faktisk ikke lige tænkt over med Orlandoni Smiley men nu bytte jeg regelmæssigt Toldo og Cesar så Toldo ikke brokker sig, og han står stadigvæk som en mur mellem stængerne Smiley

I serie A ligger jeg nr 1, med 3 point ned til Juve, og jeg er en kamp efter Smiley

Og er gået videre til knock out runderne i CL, kan ikke lige huske hvem jeg skal møde

Så det ser rigtig fornuftigt ud, og har faktisk haft utrolig mange skader, men alligevel klare holdet det godt Opstemt og Balotelli er ved at finde en rigtig god form frem Smiley
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #98: 17 Jun 2009, 13:35 »

Så har jeg spillet 1 sæson færdig, og er godt igang med 2. sæson.
Jeg endte på en sikker 1. plads i serie a, og vandt CL efter straffesparks konkurrence, og tabte 1-0 i cuppen mod Roma, spillede dog ikke med hele 1 holdet i den kamp.
Grundlaget for succes i sæsonen var ikke så meget min offensiv der scorede mange mål, men derimod min ultra stabile defensiv der kun lukkede 13 mål ind gennem hele sæsonen i både serie a, CL og Cuppen. Det var også min defensiv der gjorde udslaget i CL, da Man Utd. havde hele spillet gennem hele kampen, men nærmest aldrig nåede ind i mit felt. 

Mit hold ser nu således ud:


Som man kan se har jeg skiftet taktikken ud fra en 4-2-2-2 til en 4-2-3-1. dette har jeg gjort fordi jeg gerne vil forsøge mig med en ny taktik, eftersom angrebet og den offensive centrale midtbane i min gamle taktik ikke kørte særlig godt. Og ja jeg forsøger mig med en angriber øverst igen, selvom det gik helt af H til sidst jeg prøvede det.
Den taktik jeg forsøger mig med er, igen, ikke en jeg selv har brygget sammen, men derimod PTRN'S 4-2-3-1, som man kan læse om og hente her: http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=21529.0

Transfers:


Af transfers har jeg først fremmest købt resten af pirlo og montolivo. Jeg fik desuden tilbudt Rosina til 55 mio fordi Torino rykkede ned i serie B, og dette tilbud var da for godt til at afslå, han var ellers ikke med i mine planer.
Mit største køb er Sergo Aguero, jeg ville enten have ham eller Messi, men da messi var for dyr, blev det til ham, han kommer til at fungere som offensiv midt/angriber.
Jeg har desuden købt halvdelen af Mazzarani, om dog bliver i Udinese, han er et talent jeg muligvis kan bruge senere.
Sidst man ikke mindst har jeg købt Sakho og Le Van fremtidens stjerne forsvarer. Le Van er en regen, som mine spejdere fandt, de mener han har potentialet til at blive bedre end Maxwell.
Og for ikke at forglemme Balotelli er kommet tilbage fra sin lejeperiode i Chievo og er nu en del af 1. holdet.
Af salg har Cruz, Crespo og Dacourt haft kontraktudløb, desuden har jeg solgt Suazo, Jimenez og Obinha, da jeg så dem som overflødige. Stankovic havde ikke fået så meget spilletid sidste sæson og da jeg ikke kunne love ham spilletid ville han væk.
Desuden har jeg lejet, Santon, Fatic, Bolzoni, Acquafresca, Mei og kerlon ud til Chievo, som stadig spiller i serie a, så de kan få lidt mere hår på brystet gennem en masse serie a kampe.
« Seneste Redigering: 17 Jun 2009, 13:38 af rolighed99 » Logged




Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #99: 17 Jun 2009, 14:31 »

Min 1. sæson er færdig nu Smiley

Vandt Serie A meget sikkert, med at gå igennem 38 kampe uden et nederlag, 30 vundet, 8 uafgjorte Smiley

Vandt CL finalen mod Arsenal 0-2, og jeg har haft slået hold som Real Madrid, Chelsea og Man Udt ud Smiley

Den italienske cup gik jeg også sejrrigt fra, med en 2-0 sejr over den evige rival Juventus Smiley

Der kommer noget mere info når jeg har lavet mine sommer transfers Smiley
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #100: 17 Jun 2009, 14:38 »

Så har jeg spillet 1 sæson færdig, og er godt igang med 2. sæson.
Jeg endte på en sikker 1. plads i serie a, og vandt CL efter straffesparks konkurrence, og tabte 1-0 i cuppen mod Roma, spillede dog ikke med hele 1 holdet i den kamp.
Grundlaget for succes i sæsonen var ikke så meget min offensiv der scorede mange mål, men derimod min ultra stabile defensiv der kun lukkede 13 mål ind gennem hele sæsonen i både serie a, CL og Cuppen. Det var også min defensiv der gjorde udslaget i CL, da Man Utd. havde hele spillet gennem hele kampen, men nærmest aldrig nåede ind i mit felt. 

Mit hold ser nu således ud:



Jeg kan godt lide dit hold, og dine fremtids invteringer Smiley
Spillere som Aguero er jo allerede genial, du lejer de unge spillere fra dine egne rækker ud, og de viser at du har tænkt på fremtiden også Smiley

Jeg synes ikke dit forsvar er dårligt, men jeg ved på mit hold, så er det her der skal ske nogle ændringer for mig Smiley der skal komme mere italiensk præg på holdet iden bagerste kæde Smiley
 (kan jo ikke tillade mig at kritisere den, du lukkede trods alt kun 13 mål ind på en sæson)
Men ellers super flot hold, og rigtig gode resultater
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #101: 18 Jun 2009, 10:48 »

Som sagt så tog jeg The Treble allerede i første sæson Smiley

Jeg er nu klar til den nye sæson og mit hold kommer til at se således ud efter jeg har hentet lidt flere italienske spillere.

                        Cesar

Maicon - Gamberini - Samuel - Maxwell

                      Cambiasso

                 Muntari - Montolivo

                       Cassano

                  Balotelli - Zlatan

Bænken:
Francesco Toldo

Christian Chivu
Davide Santon
Nicolas Burdisso
Marco Materazzi

Francesco Bolzoni
Fernando Tissone
Mancini

Guiseppe Rossi
Hernen Crespo
Adriano

Jeg har nogle spillere som dækker flere pladser, og det er derfor jeg ikke har så mange til selve midtbanen, for Rossi  vil fx gå ind og tage den OMC, hvor Cassano normalt ligger.
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

polga
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #102: 18 Jun 2009, 12:48 »

Det Inter save jeg tidligere referede til blev ved en fejl slettet.. :-(

Derfor her jeg nu startet et nyt op og første sæson er netop blevet afsluttet.

Jeg startede endnu en gang med en målsætning om dels at vinde og dels at tilføre truppen flere italienske spillere - ganske som flertallet i denne tråd :-)

Derfor lagde jeg ud med at sælge Crespo, Suazo og Mancini i sommerens vindue. Samtidigt købte jeg her Moutinho, Vitale og Palombo. ellers beholdt jeg resten af truppen intakt.

Til at starte med så mit hold således ud:

                                         Cesar

Maicon                Cordoba              Matrix                 Maxwell



                                     Palombo


                  Zanetti         Moutino          Cambiasso



                              Zlatan          Adriano




Matrix gjorde det til at starte med utroligt godt - solid i defensiven og meget farlig må alle former for dødbolde. Desværre blev jeg noget træt af at se ham blive overløbet af selv rimeligt gennemsnitlige angribere og derfor overtog Samuel hans plads. Samtidigt tilkæmpede Balotelli sig en fast plads i startopstillingen - han ente som min topscorer med 19 mål i Serie A.

I vinter vinduet fandt en større udskiftning sted. Ud røg Chivu (kan bare ikke døje ham), Muntari, Viera og Rivas. Ind kom G. Rossi, Tissone, Hamsik og Montolivo, samt en masse meget talentfulde 16 - 18 årige. De ældste ryger nok til chievo i anden sæson.

Sæsonen startede som sådan fint - hvis ikke lige det var for kampene imod Roma og Juventus. Jeg tabte dem begge i første halvdel, på trods af et enormt overtag i spil og chancer. Totti scorede fx en ægte Xabi Alonso og jeg tabte 1 - 0!! bittert. det blev dog anderledes i forårssæsonen,vhor jeg bortset fra udfald mod Torino og Atalanta vandt alle kampe i Serie A. Jeg blev sikkert mester! slog Milan 3-0 og 4-0 :-)

I CL var jeg også godt kørende - især på hjemmebane. Slog Porto, Chelsea og Arsenal ud via store hjemme sejre og små nederlag ude. I Finale i Rom udspillede jeg United totalt; men ente med at tabe 1- 2 pga. alt for mange brændte chancer samt som drømmehug fra Carrick og Fletcher. Meget bittert!

Op til sæson 2. satser jeg på kun at købe en enkelt eller to klasse spillere - forslag modtages gerne. Jeg spiller offensivt og er hurtig i omstillingsspillet. Jeg benytter ingen fløje, da mine backs hele tiden sørger for brede i det offensive spil.

Logged

Zachar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #103: 18 Jun 2009, 18:25 »

Efter en lille pause med den afsluttende eksamen er jeg nu tilbage som succesmanager for inter.. Wink
Transfervinduet blev endnu engang interessant set fra Inters fans:

3. Sæson - Køb:
Sommer:
Coutinho  -  27 mio. (Vasco)
Lionel Messi  -  285 mio. (Barcelona)
Marek Hamsik  -  167 mio. (Barcelona)
Sergio Agüero  -  310 mio. (At. Madrid)

Som det kan ses formåede jeg desværre ikke at hente hverken Sebastian Giovinco eller Giorgio Chiellini, da de begge mente det ville være for svært for dem at forlade Juventus... (Juventus sluttede sidste sæson så dårligt, at de i år ikke skal spille i Europa) Men det må de jo selv om..!
Coutinho er en spiller der automatisk bliver hentet, og har derfor ikke haft noget at skulle ha´ sagt i den handel, men må sige han ser spændende ud, han spiller næste sæson i Chievo i Serie B sammen de andre lejesvende Smiley

De resterende tre spillere blev hentet i den teknisk formidable liga i Spanien, to fra mesterholdet Barca og en enkelt fra At. Madrid (alle køb var muligt grundet deres frikøbsklausul Wink)
Messi er simpelthen fantastisk, og har måtte lave om på min opstilling for at få udnyttet ham optimalt.
Sergio Agüero har i træningskampene spiller enten som en absolut verdensstjerne eller en fedladen serie 5-spiller, men håber han bliver mere stabil når sæsonen kommer rigtigt igang.
Også Marek Hamsik blev tilknyttet min trup, han havde kun spillet et år i Spanien da jeg så mit snit til at hente ham tilbage til støvlelandet, hvor han stadig er et kæmpe navn med masser af fans... Opstemt

Grundet de nye spillertyper har jeg set mig nødsaget til at ændre min opstilling så den nu er identisk med rolighed99´s... Wink

Start-11 / Backup:

                             Z. Ibrahimovic / V. Love / M. Balotelli

           R. Montolivo / Mancini      S. Aguero / G. Rossi      L. Messi / D. Santon

                    J. Moutinho / S. Muntari    M. Hamsik / A. Palombo

Maxwell / M. Sakho    A. Gamberini / A. Cossentino   W. Samuel / M. Sakho   Maicon / J. Zanetti

                                              J. César / V. Fiorillo

Det nye fløjspil har fungeret til perfektion i træningskampene, hvor blandt andre hold som Stuttgart og Barcelona er bleven overvundet... Opstemt

Kom gerne med ris ros og gode råd... Wink
På forhånd tak...

Logged

polga
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #104: 18 Jun 2009, 18:36 »

@Zachar
hvorfor spiller du med dine venstrebenede centrale forsvars spillere i højre side og vice versa? Virker det godt?
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010