home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 284 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] Udprint
Forfatter Emne: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)  (Læst 30785 gange)
Zachar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #105: 18 Jun 2009, 18:49 »

@Zachar
hvorfor spiller du med dine venstrebenede centrale forsvars spillere i højre side og vice versa? Virker det godt?
Det er rent tilfælde hvordan det ser ud, det tager jeg slet ikke højde for... Smiley FC er en FC Grin
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #106: 20 Jun 2009, 23:19 »

Så fik jeg startet med Inter for første gang i 09. Jeg glæder mig til at - forhånbentligt - langt save, hvor jeg virkelig for slået Inters navn fast med syv-tømmersøm på den internationale scene.
For at jeg kan få et langt og sjovt save, har jeg lige kort lavet nogle få regler:
  • Efter 3. sæson skal; 3/5 forsvare være italienere; 2/4 midtbanespillere være italienere; 1/2 angribere være italiernere. Der går jeg efter den stærkeste startopstilling. Så hvis en spiller bliver skadet kort eller har karentæne, gør det ikke noget, om denne regel ikke bliver overholdt helt. Desuden er det både 1. og 2. nationalitet
  • Hvis en spiller er over 26 må jeg maks betale 400,- mio for ham. (ala United)
  • Vind Seri A 3 år i træk
  • Vind Champions League 2 år i træk - som de første!
  • Må maks købe for 1,- mia om året crazy

Min start-ellever i forelåbig må se således ud:
Cesar (bra)
Maicon (bra)  Samuel (arg)  Burdisso (arg/ita)  Maxwell (bra)
Cambiasso (arg)
Pepe (ita)  Mancini (bra/ita)
Stankovic (serb)
Adriano (bra)  Zlatan (sve)


Som man kan se er det meget syd-amerikansk. Hele bagkæden er syd-amerikans, dog med Burdisso som tæller med som italiener.
På midtbanen er der kun 2 spillere som er italienere. Men det er jo også nok.
I angrebet skal jeg have skillet mig af med Adriano. Så skal jeg have fundet en italierne i stedet for, som makker til Zlatan.
-Dog har jeg jo stadig lang tid til at forbedre det!

Eneste køb i dette første transfervindue er Simone Pepe. Pepe er erhvervet i Udinese, og har kostet den nette sum af 49 mio,-.. Han træder direkte ind på højre midtbane.

Det var vidst alt for nu. Jeg opdaterer løbende!
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #107: 21 Jun 2009, 00:07 »



Jeg håber næsten, de taler sandt. De kunne være meget sjovt, at prøve, at blive overtaget af en rigmand, så jeg kan få de helt store spillere til klubben.

-Det ska lige siges, at det kan godt ske at jeg dropper mine mål, når jeg får spillet langt. Fx. når jeg har vundet CHL twice, og Seria x3, at jeg så går ud og køber for mange miliioner i et transfervindue. Det kan også være at jeg holder det mål, det ser jeg på når jeg når derhen ad! Smiley
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #108: 22 Jun 2009, 19:26 »

Mørke tider for Vibenholm!

I dag, 23 september indløb nogle ubehagelige meddelser i Jonas Vibenhols e-mail indbakke. Den ene var fra en avis, der hævdede at en rigmand ved navn Emiliano Gregori ville overtage klubben. Det så i startet godt ud for Vibenholm, da det formentligt ville betyde flere transferpenge til ham. Men da han kom længere ned, blev det slemt. Der stor nemlig også, at Gregori ville ansætte den tidligere FC Barcalona chef - Frank Riijkard.
Kort tid efter kom der en besked for den nuværende Inter-direktør, at de nu ville sætte en stopper for transfers, eftersom klubben måske var i gang med at bliver overtaget.
Måske går Vibenholm en sort og dyster periode i møde?
Vibenholms chancer for at blive som manager, er heller ikke gode, da resultaterne ikke følger med. Med flere dårlige indsatser, og kampe, hvor Inter blev reddet efter at have været bagud, ligger de nu på 4. pladsen. Efter alle de dårlige kampe, har de - utroligt nok -endnu ikke tabt, men spillet to kampe lige.
Det som gør mest ondt på Inter lige for tiden, må være skaderne. De har været plaget af rigtig mange skader, og har måttet hente flere u-holdspillere op, simpelthen fordi alle de store stjerner og reserverne var skadede. De døjer stadig med problemer på den kant, og en spiller man kan mærde de mangler, er i den grad, Zlatan Imbrahimovic. Han har været skadet lige siden Vibenholms tiltrædelse, og har vil fortsat være det i 4-5 uger.

Men efter jul skulle Inter gerne komme stærkt tilbage, med Adriano (som også er skadet) og Zlatan. Hvis Vibenholm da ikke allerede inden da er blevet erstattet af i hvis hollænder.



« Seneste Redigering: 22 Jun 2009, 19:38 af sindsygt » Logged

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #109: 22 Jun 2009, 22:48 »

Hvis du klare dig godt i ligaen og CL, så har du intet at frygte Smiley  andet end hvis du frygter at få en del millioner til at købe spillere for Smiley
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

SebastianLyngsøe
Gæst
 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #110: 22 Jun 2009, 23:15 »

Så fik jeg afsluttet min første sæson, som Inter-manager, og det med et uovervindeligt rygte.
Det blev til i alt fire titler, Seria A, CHL, Den Italienske SuperCup og Den Italienske PokalTurnering.

Holdet ser således ud nu, uden de store ændringer. Kun Diego fra Werder, er kommet til, og sammen med Ibrahimovic, har de to været nogle af de bærende kræfter, gennem sæsonen.
Logged

cengo11
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #111: 22 Jun 2009, 23:16 »

Hvor har du det skin fra?
Logged

SebastianLyngsøe
Gæst
 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #112: 22 Jun 2009, 23:18 »

Logged

cengo11
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #113: 22 Jun 2009, 23:18 »

Takker:D
Logged

SebastianLyngsøe
Gæst
 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #114: 22 Jun 2009, 23:26 »

Så lidt...
Logged

SebastianLyngsøe
Gæst
 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #115: 23 Jun 2009, 10:19 »

Efter en mindre oprustning, ser holdet således ud:
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #116: 26 Jun 2009, 16:56 »


Så ser det ud til at jeg er blevet overtaget! Håber ikke jeg bliver fyret, for så tror jeg, jeg vil starte en nyt spil, hvor jeg helst ikke skulle blive fyret Smiley.

Men kryds fingre for at jeg ikke bliver fyret Wink.
Logged

- MESSI -
Gæst
 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #117: 13 Jul 2009, 18:18 »

Så er 3 sæson kommet igang...

Min anden sæson med Inter blev intet mindre en fantastisk. Massevis af sejre, store øjeblikke og ikke mindst pokaler. Især den med de store ører er jeg rigtig stolt af.

De gode resultater har givet genlyd i fodbold Europa, og alle de største stjerner nævnes på vej til klubben. For at fortsætte den positive fremgang, har jeg valgt at invistere intet mindre end 920.000.000 kr. på Christiano Ronaldo. Jeg er selv modstander af at bruge så mange penge på spillere, men det virkede som det helt rigtige for at sementere sig som den førende klub i verden, både sportsligt og økonomisk.

Mit hold:

             Julio Cesar

Maicon  Corluka  Marquez  Maxwell
                   
                   Gago

        Montolivo  Cambiasso

Ronaldo                          S. Jovetic

               Ibrahimovic


*Update Januar*

Ind er hentet stortalenterne Sergio Asenjo og Ignacio Camacho.

På begge mine back-pladser er henholdsvis Santon og Vargas mere end seriøse bejlere til at overtage pladserne.

Jeg ønsker stadig at hente Mascherano, men ønsker at vide om han spiller den centralemidt - lige så godt som han spiller den defensive?
Eventuel erfaring med denne spiller modtages meget gerne.

Spørgsmål til holdet besvares meget gerne.

Håber alle fåe en dejlig ferie.

- MESSI -
Logged

- MESSI -
Gæst
 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #118: 13 Jul 2009, 18:59 »

Det gik vist lidt hurtigt lige før. Det er ikke sådan når man er på Fmfreaks.dk i arbejdstiden...

Jeg går ikke specifikt efter Mascherano kun, men også Romas De Rossi har en stor stjerne hos mig, og vil blive vægtet og vejet i forhold til Mascherano. Den der klarer sig bedst af de to vil blive forsøgt hentet til klubben.

Kom gerne med jeres erfaringer for og imod de to spillere.

I den kommende sæson vil jeg have fokus på at skære alle overflødige spillere fra, og bruge væsentlig færre penge. Nu skal ungdommen endnu mere i fokus, så jeg i fremtiden kan hente spillere op fra min ungdomshold, og ikke via kæmpe cheks.

Håber alle får en god ferie og sommer.

- MESSI -
Logged

nikolajl
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #119: 18 Jul 2009, 14:53 »

Så er 3 sæson kommet igang...

Min anden sæson med Inter blev intet mindre en fantastisk. Massevis af sejre, store øjeblikke og ikke mindst pokaler. Især den med de store ører er jeg rigtig stolt af.

De gode resultater har givet genlyd i fodbold Europa, og alle de største stjerner nævnes på vej til klubben. For at fortsætte den positive fremgang, har jeg valgt at invistere intet mindre end 920.000.000 kr. på Christiano Ronaldo. Jeg er selv modstander af at bruge så mange penge på spillere, men det virkede som det helt rigtige for at sementere sig som den førende klub i verden, både sportsligt og økonomisk.

Mit hold:

             Julio Cesar

Maicon  Corluka  Marquez  Maxwell
                   
                   Gago
 
        Montolivo  Cambiasso

Ronaldo                          S. Jovetic

               Ibrahimovic


*Update Januar*

Ind er hentet stortalenterne Sergio Asenjo og Ignacio Camacho.

På begge mine back-pladser er henholdsvis Santon og Vargas mere end seriøse bejlere til at overtage pladserne.

Jeg ønsker stadig at hente Mascherano, men ønsker at vide om han spiller den centralemidt - lige så godt som han spiller den defensive?
Eventuel erfaring med denne spiller modtages meget gerne.

Spørgsmål til holdet besvares meget gerne.

Håber alle fåe en dejlig ferie.

- MESSI -

Hvordan gik det i 1. og 2. sæson?
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010