home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 295 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)  (Læst 30787 gange)
rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« : 25 Nov 2008, 23:04 »

Denne tråd kommer til at handle om min yndlings klub, Inter Milan, som jeg har været fan af i mange år.
Alt hvad der står er min vurdering af holdet, og ikke en decideret sandhed om holdet. Der må gerne stilles spørgsmålstegn omkring det, kritik modtages også gerne, men jeg ser helst ikke at folk kommer med dumme kommentarer, nedværdiger det, eller lignende.

---------------------------------------------------------------------------------------

Inter er de forsvarende mestre i Serie A, og hvis man ikke vælger at spille med dem, hedder deres træner José Mourinho, og er nok en af de bedste trænere i FM.


Deres Transfer budget ligger på 112 til 145 mill dkr, og deres løn budget ligger på 12 mill dkr, hvoraf de bruger 11,95 mill dkr i lønninger.

Jeg syntes at deres transfer budget er relativt lavt, man kan med det, uden at sælge, kun få en eller to kvalitetsspillere, samtidig med at deres løn budget gør at man ikke har mulighed for at signe en løntung person.
en god ide ville være at justere budgettet så du får flere penge til lønninger, men desværre færre penge til køb af spillere.


Deres relativt dårlige økonomi bliver dog retfærdiggjort gennem deres ret brede og rimelig gode trup.

Stjernen i Inter er helt klart Zlatan Ibrahimovic, der i starten af spillet nok er den bedste angriber du kan få i hele spillet.
Af andre stjerner kan der nævnes Cambiasso og Vieira, som spiller defensiv midt, Julio Cesar som er målmand, Maxwell og maicon der spiller backs, samt Chivu og Samuel, der spiller i forsvaret.

Det største talent i Inter er den unge Wonderkid, Mario Balotelli, han spiller angriber og wings.
Af andre talenter kan der nævnes, Santon, Tremolada, Destro, Bolzoni, Fossati, Siligardi og Acquafresca, alle italienere og sidste to er udlejet i starten

Andre spillere der er hver at nævne er, Stankovic og de fire gamle stjerner: kaptajn Zanetti, Figo, Materazzi og Cordoba

Inter er godt besat på målmands posten, hvor første valget nok må være Julio Cesar, samt Toldo som supersub. 3. målmanden er den relativt dårlige og gamle orlandoni, så her kunne det være en mulighed at forstærke med en mere ung spiller såsom Fiorillo fra Sampdoria.

I midterforsvaret er Inter desværre præget af en del skader fra starten af, den eneste der ikke er skadet af de 5 stamspillere er den aldrende men stadig gode Materazzi, dette problem kan dog løses ved at sætte cambiasso ned i forsvaret, eller hente en ung spiller op såsom Mei. De bedste spillere dernede er Cordoba, Samuel og Chivu, dog vil jeg betegne både Materazzi og Burdisso som nogle gode spillere også, så midterforsvaret er meget godt besat, på trods af hvad assistenten tit siger i mit spil. Som reserve har man talentet Rivas, som man dog nok bør leje ud, han er desværre også skadet, så det bliver lidt svært.

Inter har klart en af sine forcer i deres Backs, Maicon og Maxwell er en supergod duo der både er gode defensivt og offensivt. Som sub har man Kaptajn Zanetti, der kan bruges begge steder, samt også kan bruges på midtbanen, og Chivu til venstre back pladsen. alternativt kan man sætte Cordoba eller Burdisso der ud, men de er dog ikke så offensivt orienteret.
Desuden har man talentet Santon, der også kan bruges på højre back pladsen, og alternativt venstre back pladsen.

Den Defensive Midtbane er rigtig godt besat af de to superspillere, Cambiasso og Vieira, og her har man specielt Zanetti, men også Dacourt, Muntari og til dels Stankovic som subs: Vieira og Dacourt starter dog med skader. Desuden har man talentet Bolzoni, som jeg dog ser som en god ide at leje ud i en eller to sæsoner så han kan få noget erfaring.

Den Offensive Midtbane er meget tyndt besat og uden de store stjerner , da den kun består af det gamle talent Jimenez, all around midtbanespilleren Stankovic, og den aldrene knap så meget men stadig stjerne Figo. Som alternativ kan man smide Julio Cruz ned på denne plads, eller Muntari op den plads, og som et sidste alternativ kan man spille med zlatan der. Her kunne det også være en idé at forstærke sig, men det er jo alt efter hvilken taktik man kører.

Fløjene/wings er også ret godt besat, men pladsen mener jeg dog mangler noget mere kvalitet, ikke at de er dårlige men der mangler kvalitet. De to bedste er vel nok Mancini og Quaresma, hvis da ikke Stankovic er bedre. Som subs har man Figo, og igen stankovic og som alternativ de to talenter Balotelli og Obinha, hvor den sidste nok bør lejes ud. Her mener jeg klart der skal købes en forstærkning, evt en der også kan spille central offensiv midtbane.

Den plads der nok er bedst besat er Angrebet, her the one and only Zlatan Ibrahimovic, den døde stjerne, men stadig gode Adriano, som også starter skadet, de to relativt gamle argentinere Cruz og Crespo, Stortalentet Balotelli, og Obinha. Igen syntes jeg at man bør leje Obinha ud, for her at ikke at have for mange til for få pladser. alle spillere her kan gå direkte ind i 1. holds truppen og jeg mener ikke man behøver nogle forstærkninger.

1. holds opstilling i 4-4-2; min vurdering, skader ikke taget i betragtning:

Julio Cesar

Maicon - Cordoba - Samuel - Maxwell

Quaresma - Cambiasso - Vieira - Mancini

Zlatan - Adriano

7 subs:
Toldo
Chivu
Zanetti
Stankovic
Balotelli
Cruz
Crespo

Res:
Orlandoni
Burdisso
Materazzi
Dacourt
Muntari
Jimenez
Figo
Obinha


Hints:
Hvis du sætter Suazo på salgslisten i starten kan du få gode penge ud af ham, der er klubber der gerne vil signe ham på trods af at han er udlejet.

Samuel har i starten af spillet en frikøbsklausul på 180 mio kr, hvis du tilbyder ham en kontrakt i starten af spillet, kræver han ikke mere i løn eller bonus, og du får klausulen væk. Gør du ikke det kan du risikere at miste ham for 180 mio kr allerede i 1. transfer vindue.

---------------------------------------------------------------------------------------

Hints fra andre brugere

Et andet hint må være at Chievo er feeder club, hvorfor man her har en fantastisk mulighed for, at give spillere Serie A erfaring...

---------------------------------------------------------------------------------------

Det var lidt info om holdet, håber i kan bruge det Smiley

I kan her se hvem jeg købte, og solgte gennem 2 sæsoner, samt mine holdopstillinger
http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=18125.msg571416#msg571416

Og skriv endelig løs om jeres erfaringer om Il Grande Inter, jeg er sikker på at alt hvad der vedrører denne klub er interresant, om det så er en spiller der bliver skadet hele tiden eller en større taktisk model
« Seneste Redigering: 09 Jun 2009, 21:25 af rolighed99 » Logged




Bobogol
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #1: 26 Nov 2008, 00:19 »

Rasmus.. Om du spiller FM eller skal sætte holdet i virkeligheden begår du en kæmpe brøler!! Blasfemisk at sætte Capitano på bænken!

Adriano har i FM (i mit tilfælde) vist sig som en værdig angriber ved siden af Zlatan, og han bør få pladsen fra Cruz..

Et andet hint må være at Chievo er feeder club, hvorfor man her har en fantastisk mulighed for, at give spillere Serie A erfaring...

Ellers skal der holdes øje med Balotelli, som du også nævner.. Han bliver særdeles interessant efter et par sæsoner...

Som du også nævner det mangler man endnu en kvalitetswing. Messi er til at få efter 1. sæson, og havde i mit spil en frikøbsklausul på omkring 400 mio. kr.
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #2: 26 Nov 2008, 00:23 »

I øvrigt foreslår du at have Cruz både i start-11'eren og på bænken Tunge

Ellers en glimragende gennemgang af Inter, som uden tvivl vil gøre gavn for alle der vælger at starte med Inter. Godt arbejde!
Logged



rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #3: 26 Nov 2008, 00:31 »

Bobo:
Det er også med dyb sorg i mit hjerte at jeg vil vælge at sætte Capi på bænken, IRL ville jeg aldrig kunne finde på det. I FM derimod bliver jeg
nødt til at sætte Capi på bænken da jeg kun har plads til 2 på den centrale midt, og der vil jeg mene at Vieira og cambi er langt bedre end zanetti i FM.

Nu har jeg ikke nået direkte at spille særlig meget endnu, er stadig igang med undersøgelse af nyt spil processen, så har ikke lige set hvor god adriano kan blive, men kan kun konstatere udfra ratings at Crespo og Cruz er bedre end adriano er.

Og ja Chievo er et perfekt sted at sende spillere som bolzoni og obinha hen Smiley


g00n:
he he fejl rettet det var selvfølgelig crespo jeg mente der skulle være ved siden af zlatan

og tusind tak for rosen Smiley
Logged




Bobogol
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #4: 26 Nov 2008, 15:29 »

Min assistent træner mente endda at Zanetti var den bedste midtbanespiller i truppen..

Adriano er en bombe, endda også fra starten..
Logged

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #5: 27 Nov 2008, 12:52 »

Adriano har i FM (i mit tilfælde) vist sig som en værdig angriber ved siden af Zlatan, og han bør få pladsen fra Cruz..

Ja okay, jeg gir mig, efter at have færdigtgjort en sæson i en ellers meget spændnene Rullende Øjne natur geografi time, kan jeg konstaterer at Adriano er bedre end Cruz og Crespo, eller ja det er han  hvert fald i mit spil, og jo så også i dit.
Retter lige min formation.

Men jeg vil nu stadig være i den overbevisning at Cambiasso og Vieira er bedre på den centrale end Zanetti, samt at Maicon er bedre på højrebacken, på trods af at det piner mig at sige det.
Logged




Bobogol
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #6: 27 Nov 2008, 15:15 »

Plastik-fans skal man åbenbart ikke lede længe efter...   Tunge
Logged

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #7: 27 Nov 2008, 18:24 »

Plastik-fans skal man åbenbart ikke lede længe efter...   Tunge

Hvad mener du dog med det?
Logged




Bobogol
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #8: 27 Nov 2008, 18:44 »

Rigtige Inter-fans placerer Zanetti i start 11'eren i hvilket som helst Mangerspil, indtil manden selv siger stop.. Ligesom det forholder sig i virkeligheden!  Thumbs Up
Logged

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #9: 27 Nov 2008, 18:51 »

Rigtige Inter-fans placerer Zanetti i start 11'eren i hvilket som helst Mangerspil, indtil manden selv siger stop.. Ligesom det forholder sig i virkeligheden!  Thumbs Up

Jaa men folk der spiller manager med hovedet og ikke med hjertet placerer Zanetti på bænken i FM, hvorimod hvis man spillede FM med hjertet, så ville mn sætte Zanetti ind i alle kampe, og dermed nok ikke få speciel succes.  Wink

IRL er det noget helt helt andet, IRL vil jeg være en af de første til at råbe op hvis han ikke spiller, medmindre det er coppa italia, eller han seriøst trænger til en pause, eller er skadet.
Logged




Bobogol
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #10: 27 Nov 2008, 18:56 »

Citat af: rolighed99
eller han seriøst trænger til en pause, eller er skadet.

Blasfemi...
Logged

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #11: 08 Dec 2008, 20:47 »

Vil da lige høre om der er nogen der har valgt at spille med dette fantastiske hold, og muligvis har nogle erfaringer at dele ud med?
Logged




love fmmanager:)
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #12: 11 Dec 2008, 15:39 »

hej rolighed;)jeg skal da til at starte nu men skal nok skrive når jeg har fået lavet mine tranfers;)
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #13: 11 Dec 2008, 15:55 »

Blasfemi...

Du skal da arbejde på at argumentere ?  Huh
Du må gerne forklare når du skriver noget som " Plastik fans skal man ikke lede længe efter" & "Blasfemi" ...
Logged

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #14: 12 Dec 2008, 23:53 »

Du skal da arbejde på at argumentere ?  Huh
Du må gerne forklare når du skriver noget som " Plastik fans skal man ikke lede længe efter" & "Blasfemi" ...

Nu skal dette ikke tages så alvorligt igen, både jeg og bobogol er inter fans, og skriver begge inde på www.inter.dk's forum, så det er mest ment som en joke, fra en inter fan til en anden.


hej rolighed;)jeg skal da til at starte nu men skal nok skrive når jeg har fået lavet mine tranfers;)

Glæder jeg mig da til at høre Smiley
Logged




Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010