Denne tråd kommer til at handle om min yndlings klub, Inter Milan, som jeg har været fan af i mange år.
Alt hvad der står er min vurdering af holdet, og ikke en decideret sandhed om holdet. Der må gerne stilles spørgsmålstegn omkring det, kritik modtages også gerne, men jeg ser helst ikke at folk kommer med dumme kommentarer, nedværdiger det, eller lignende.
---------------------------------------------------------------------------------------
Inter er de forsvarende mestre i Serie A, og hvis man ikke vælger at spille med dem, hedder deres træner José Mourinho, og er nok en af de bedste trænere i FM.
Deres
Transfer budget ligger på 112 til 145 mill dkr, og deres
løn budget ligger på 12 mill dkr, hvoraf de bruger 11,95 mill dkr i lønninger.
Jeg syntes at deres transfer budget er relativt lavt, man kan med det, uden at sælge, kun få en eller to kvalitetsspillere, samtidig med at deres løn budget gør at man ikke har mulighed for at signe en løntung person.
en god ide ville være at justere budgettet så du får flere penge til lønninger, men desværre færre penge til køb af spillere.
Deres relativt dårlige økonomi bliver dog retfærdiggjort gennem deres ret brede og rimelig gode trup.
Stjernen i Inter er helt klart Zlatan Ibrahimovic, der i starten af spillet nok er den bedste angriber du kan få i hele spillet.
Af andre stjerner kan der nævnes Cambiasso og Vieira, som spiller defensiv midt, Julio Cesar som er målmand, Maxwell og maicon der spiller backs, samt Chivu og Samuel, der spiller i forsvaret.
Det største
talent i Inter er den unge Wonderkid, Mario Balotelli, han spiller angriber og wings.
Af andre talenter kan der nævnes, Santon, Tremolada, Destro, Bolzoni, Fossati, Siligardi og Acquafresca, alle italienere og sidste to er udlejet i starten
Andre spillere der er hver at nævne er, Stankovic og de fire gamle stjerner: kaptajn Zanetti, Figo, Materazzi og Cordoba
Inter er godt besat på
målmands posten, hvor første valget nok må være Julio Cesar, samt Toldo som supersub. 3. målmanden er den relativt dårlige og gamle orlandoni, så her kunne det være en mulighed at forstærke med en mere ung spiller såsom Fiorillo fra Sampdoria.
I
midterforsvaret er Inter desværre præget af en del skader fra starten af, den eneste der ikke er skadet af de 5 stamspillere er den aldrende men stadig gode Materazzi, dette problem kan dog løses ved at sætte cambiasso ned i forsvaret, eller hente en ung spiller op såsom Mei. De bedste spillere dernede er Cordoba, Samuel og Chivu, dog vil jeg betegne både Materazzi og Burdisso som nogle gode spillere også, så midterforsvaret er meget godt besat, på trods af hvad assistenten tit siger i mit spil. Som reserve har man talentet Rivas, som man dog nok bør leje ud, han er desværre også skadet, så det bliver lidt svært.
Inter har klart en af sine forcer i deres
Backs, Maicon og Maxwell er en supergod duo der både er gode defensivt og offensivt. Som sub har man Kaptajn Zanetti, der kan bruges begge steder, samt også kan bruges på midtbanen, og Chivu til venstre back pladsen. alternativt kan man sætte Cordoba eller Burdisso der ud, men de er dog ikke så offensivt orienteret.
Desuden har man talentet Santon, der også kan bruges på højre back pladsen, og alternativt venstre back pladsen.
Den
Defensive Midtbane er rigtig godt besat af de to superspillere, Cambiasso og Vieira, og her har man specielt Zanetti, men også Dacourt, Muntari og til dels Stankovic som subs: Vieira og Dacourt starter dog med skader. Desuden har man talentet Bolzoni, som jeg dog ser som en god ide at leje ud i en eller to sæsoner så han kan få noget erfaring.
Den
Offensive Midtbane er meget tyndt besat og uden de store stjerner , da den kun består af det gamle talent Jimenez, all around midtbanespilleren Stankovic, og den aldrene knap så meget men stadig stjerne Figo. Som alternativ kan man smide Julio Cruz ned på denne plads, eller Muntari op den plads, og som et sidste alternativ kan man spille med zlatan der. Her kunne det også være en idé at forstærke sig, men det er jo alt efter hvilken taktik man kører.
Fløjene/wings er også ret godt besat, men pladsen mener jeg dog mangler noget mere kvalitet, ikke at de er dårlige men der mangler kvalitet. De to bedste er vel nok Mancini og Quaresma, hvis da ikke Stankovic er bedre. Som subs har man Figo, og igen stankovic og som alternativ de to talenter Balotelli og Obinha, hvor den sidste nok bør lejes ud. Her mener jeg klart der skal købes en forstærkning, evt en der også kan spille central offensiv midtbane.
Den plads der nok er bedst besat er
Angrebet, her the one and only Zlatan Ibrahimovic, den døde stjerne, men stadig gode Adriano, som også starter skadet, de to relativt gamle argentinere Cruz og Crespo, Stortalentet Balotelli, og Obinha. Igen syntes jeg at man bør leje Obinha ud, for her at ikke at have for mange til for få pladser. alle spillere her kan gå direkte ind i 1. holds truppen og jeg mener ikke man behøver nogle forstærkninger.
1. holds opstilling i 4-4-2; min vurdering, skader ikke taget i betragtning:
Julio Cesar
Maicon - Cordoba - Samuel - Maxwell
Quaresma - Cambiasso - Vieira - Mancini
Zlatan - Adriano
7 subs:
Toldo
Chivu
Zanetti
Stankovic
Balotelli
Cruz
Crespo
Res:
Orlandoni
Burdisso
Materazzi
Dacourt
Muntari
Jimenez
Figo
Obinha
Hints:Hvis du sætter Suazo på salgslisten i starten kan du få gode penge ud af ham, der er klubber der gerne vil signe ham på trods af at han er udlejet.
Samuel har i starten af spillet en frikøbsklausul på 180 mio kr, hvis du tilbyder ham en kontrakt i starten af spillet, kræver han ikke mere i løn eller bonus, og du får klausulen væk. Gør du ikke det kan du risikere at miste ham for 180 mio kr allerede i 1. transfer vindue.
---------------------------------------------------------------------------------------
Hints fra andre brugereEt andet hint må være at Chievo er feeder club, hvorfor man her har en fantastisk mulighed for, at give spillere Serie A erfaring...
Det var lidt info om holdet, håber i kan bruge det
I kan her se hvem jeg købte, og solgte gennem 2 sæsoner, samt mine holdopstillingerhttp://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=18125.msg571416#msg571416Og skriv endelig løs om jeres erfaringer om Il Grande Inter, jeg er sikker på at alt hvad der vedrører denne klub er interresant, om det så er en spiller der bliver skadet hele tiden eller en større taktisk model