home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:29:46 warmon Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  1 Bruger, 413 Gæster Online.

Indlæg: 1132758 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint
Forfatter Emne: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)  (Læst 31118 gange)
Zachar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #75: 09 Jun 2009, 22:24 »



Logged

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #76: 09 Jun 2009, 22:31 »

Det ser rigtig godt ud Smiley
Din trup ser rigtig godt besat ud i forsvaret og på midtbanen.
men har du ingen reserve målmand?
hvad vil du gøre hvis du får to skader i angrebet?
Logged




Zachar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #77: 09 Jun 2009, 22:38 »

Har planer om at hente Vincenzo Fiorillo til januar, så jeg satser og har ingen reserve keeper indtil da... Smiley Mener ikke at jeg har noget at frygte oppe foran, har fire klasse angribere, det burde være rigeligt Opstemt Men en ny målmand og venstre back er de primære mål lige nu... Smiley
Logged

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #78: 09 Jun 2009, 22:45 »

Synes også du skal kigge efter backup til venstre midt, efter som jeg kan forstå du benytter Balotteli i angrebet, eller fint hold.

Hvor meget scorer dine angribere? Smiley
Logged

Zachar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #79: 09 Jun 2009, 22:54 »

Synes også du skal kigge efter backup til venstre midt, efter som jeg kan forstå du benytter Balotteli i angrebet, eller fint hold.

Hvor meget scorer dine angribere? Smiley
Venstre midt kan spilles af både Mancini, Stankovic, Balotelli og Montolivo, så mener ikke at jeg mangler nogen på den position Smiley Vagner Love er startet 2. sæson klart bedst af mine angribere... Zlatan har endnu ikke fundet formen fra sidste sæson, men nænner ikke at sætte ham af Smiley Rossi og Balotelli gør det helt fint som indskiftere og når de ind i mellem får plads i startopstillingen.. . Smiley
Logged

Roslev3
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #80: 09 Jun 2009, 22:57 »

Jeg vil også mene det er kanterne  som skal forstærkes. Mancini er fin nok, men så heller ikke mere. Balotelli er klart bedst i angrebet. Stankovic er ikke specielt god, især ikke på kanterne.
Logged

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #81: 09 Jun 2009, 23:04 »

Jeg vil nu også stadig holde fast på at du skal forbedre venstre kanten Wink
Du bruger Mancini på højre, Stankovic som backup på højre, men han er bedre centralt.
Balotteli er bedste i angrebet, og også backup for Zlatan eller Love.
Derfor har du kun Montolivo til venstre, så hvis du render ind i skader, så er du ikke så godt besat der.
Logged

Zachar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #82: 09 Jun 2009, 23:17 »

Haha, kan høre i er enige om at være uenige med mig... Smiley det er bare helt iorden, det er jo det der gør spillet så sjovt Wink
Man må jo prioritere igennem hele spillet, isør i de første sæsoner, og jeg prioritere som sagt en ny keeper samt en gardering til venstre back-positionen højeste lige pt. Men hvis jeg sidder efter sæsonen og har bøvlet med flere skader og dårligt spil i venstre side er det klart at jeg vil tage mine dispositioner op til vurdering... Smiley
Logged

Laziofan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #83: 10 Jun 2009, 02:07 »

Er det standard at man i første sæson får 93 points i Serie A og aligevel bliver nummer to. virker umiddelbart langt ude at et hold som udinese kan vinde omkring 15 kampe i træk og opnå flere points.
Logged

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #84: 10 Jun 2009, 02:28 »

Er det standard at man i første sæson får 93 points i Serie A og aligevel bliver nummer to. virker umiddelbart langt ude at et hold som udinese kan vinde omkring 15 kampe i træk og opnå flere points.

Det er meget normalt at de to eller tre øverste hold i serie a får mange point, men det er godt nok ikke normalt at udinese vinder ligaen
Logged




BuLa
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #85: 10 Jun 2009, 09:53 »

Er det standard at man i første sæson får 93 points i Serie A og aligevel bliver nummer to. virker umiddelbart langt ude at et hold som udinese kan vinde omkring 15 kampe i træk og opnå flere points.


Udinese er også vanvtittige i mit spil, men bare vind kampene over dem Wink
Logged

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #86: 11 Jun 2009, 15:58 »

Så er jeg nået til efter vinterpausen, lige for tiden ligger jeg nummer 1 i serie a med 56 point efter 20 kampe, 18 vundet og to uafgjort. Min helt store styrke har været nede i forsvaret, hvilket også kan ses ved at der kun er gået 3 mål ind. Den spiller der har spillet bedst er klart Walter Samuel, der med 10 mål og en gennemsnits bedømmelse på 7.42 nåede at komme på verdens bedste hold. Efter Samuel har de bedste spillere været Maicon, Maxwell, som både bidraget rigtig godt i min utrolig stabile defensiv, og med nogle gode indlæg i den modsatte ende. Mit største problem har været at få mit angreb til at køre ordentligt, hvilket først har lykkedes her til sidst i denne halve sæson, på trods af det er mine to topscorer stadig mine to faste angribere, Adriano med 16 mål, og Zlatan med 11 mål, specielt Zlatan ha været svær at få til at køre ordentligt, men med de rigtige taktiske instruktioner er det dog lykkedes. Et andet problem jeg havde var skader, og her specielt i angrebet, hvor mine to subs crespo og cruz begge har været langtidsskadet, ud over de to har der også været mange andre der har været ude.

mit hold ser nu således ud.



Jeg har mest af alt fokuseret på at styrke min midtbane i vinter transfer vinduet, plus at hente højrefløj/angriber, hvilket jeg så som en mangelvare.
Jeg har solgt Muntari og Vieira, da jeg ikke syntes de var gode nok, og i stedet købt Palombo og halvdelen af Montolivo. Desuden har jeg købt Maxi Rodriguez som både kan spille højre fløj og angriber.

Champions League Final, here I come...
Logged




Zachar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #87: 11 Jun 2009, 16:05 »

Se rigtig skarpt ud, kan især godt lide at du tør spille med offensive fløje i den ellers så defensvie italienske liga.. Wink Kan man få et SS af dine holdinstruktioner..? Smiley
Logged

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #88: 11 Jun 2009, 16:31 »

Se rigtig skarpt ud, kan især godt lide at du tør spille med offensive fløje i den ellers så defensvie italienske liga.. Wink Kan man få et SS af dine holdinstruktioner..? Smiley

Grunden til at jeg spiller offensive fløje er først og fremmest fordi jeg ville prøve brodtgaards taktik, dernæst netop fordi de spiller så defensivt, at jeg på den måde som tophold kan gå ned og presse dem mest muligt. Desuden spiller mine to midterforsvarer meget defensivt, så de til hver en tid kan afværge et kontra angreb.

Du kan lige få hele taktikken og kigge igennem: http://uploadfile.org/download.php?id=6Hnjoc3bWJKb5BV9MbIX

Det er brodtgaards som jeg har lavet om så den passer bedre til mit hold og spillestil.
Logged




Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #89: 11 Jun 2009, 20:39 »

Så røg jeg også på Inter, jeg prøver at lave et så godt som muligt italiensk hold, men lader til her i 1. sæson bliver det ikke rigtig nogle transfers, hvertfald ikke før vinterpausen.

Pt er min hold opstilling

            Zlatan - Balotelli

                   Mancini

             Muntari - Stankovic

                  Cambiasso

Maxwell - Samuel - Materazzi - Maicon

                  Julio Cesar

På længere sigt kommer Santon og Bolzoni ind på holdet, lige pt er de udskiftere..

Ønskelisten:

Rossi
Montolivo
Gamberini
De Ceigli
Chiellini
Cassano

Så må vi se hvordan det kommer til at gå Smiley
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010