home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23477
  1 Bruger, 816 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rune.saksager
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint
Forfatter Emne: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)  (Læst 34072 gange)
Brøndby 1964
Førsteholdsspiller

Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #60: 05 Jun 2009, 17:30 »

Hvordan gik det da?

Zachar
Reserveholdsspiller

« Svar #61: 05 Jun 2009, 21:26 »

Lad os høre om den nye idé... Opstemt

Sebaztiian
Juniorspiller
**

« Svar #62: 06 Jun 2009, 21:25 »

Jeg er rimelig ny på sittet, men jeg kan meddele at jeg også lige er begyndt med Inter.

Har hentet Wesley Sneijder i Madrid Smiley
Spiller således:

Julio Cesar

Maicon-Samuel-Chivu-Maxwell

Cambiasso

Zanetti - Sneijder

Stankovic - Balotelli

Ibrahimovic

F.C. Internazionale!

Laziofan
Reserveholdsspiller

« Svar #63: 06 Jun 2009, 22:13 »

Jeg er også starter med Inter. Jeg starter dog lige med at Zlatan brækker benet i sin anden liga kamp og ender med at være ude i 4 måneder!!! FED START!!!

Jeg er startet med Inter fordi jeg godt kan lide et par af spillerne fra år tilbage hvor Inter næsten snuppede hele Lazios hold.

polga
Lilleputspiller
*

« Svar #64: 07 Jun 2009, 10:41 »

3. sæson starter om 14 dage og mit Inter hold er nu ved at være klar. Jeg har forstærket holdet i bredden og forhåbentligt også i forhold til start 11-eren. Mine bekymringer går på: om Santon virkelig er klar til at atge over efter Maicon der ville væk og derfor blev solgt til Arsena, samt om min nye angriber G. Rossi kan gøre det bedre en mine angribere gjorde det i sidste sæson. Jeg er meget i tvivl om hvorvidt det skal være Zlatan eller Balotelli som skal spille ved siden af Rossi - men bedømt på træningskampene fører Balotelli en smule.

Transfers mht til spillere i og omkring 1. holdetstruppen:
ud:
Adriano for 150 mio til Roma
Maicon for 125 mio til Arsenal
Zucullini lejet ud til Chievo

ind:
Vitale for 50 mio fra Napoli
Pique for 80 mio fra Barcelona
Rossi for 230 mio fra Villareal
Akinfeev for 125 mio i CSKA
Barzaglia for 45 mio i Wolfsburg

Jeg har forgæves forsøgt at købe både Srna og Dani Alves, men selv bud på henholdsvis 300 og 450 mio blev afvist.

Min ideal opstilling bliver nogenlunde sådan her:

Amelia

Santon/zanetti                    Cordoba                 Pique                 Maxwell

Palombo

moutinho/hamsik   Veloso         Montolivo

Rossi                                Balotelli/Zlatan

ellers har jeg følgende i 1. holdstruppen:
Toldo
Akinfeev
Barzaglia
Burdisso
Christico
Vitale
Bolzoni
Brighi
Quagrialla (eller hvordan han nu staves..)
Fleck (som gør det ret godt når han bliver skiftet ind - scorede bla. et supermål mod Milan i sidste søson)

Jeg forventer at dette hold kan vinde Seria A endnu en gang, samt forhåbentligt endelig få det CL trofæ klubben hungrer efter.

BuLa
Ynglingespiller

« Svar #65: 07 Jun 2009, 13:09 »

Så er jeg færdig emd første sæson. En lille opsummering; vandt alt der var at vinde (Serie A, Cl + Cuppen) så alt i alt godkendt. Topscorerlisten i ligaen blev Ibrahimovic, Cassano og Materazzi, de tre har stået for meget store dele af mine kasser. Desuden brillierede Balotelli ved at lave 15 assist i ligaen alene.
Fantastisk sæson!

Zachar
Reserveholdsspiller

« Svar #66: 08 Jun 2009, 22:58 »

Så blev jeg færdig med 1. sæson i mit nye Inter-projekt (Holdet skal efter 2-3 år hovedsageligt bestå af italienske landsholdspillere og talenter). Og hvilken sæson det har været, Zlatan var virkelig i mål humør sæsonens første halve år, men løb så desværre ind i en skade der holdt ham på tribunerne i 3 måneder (HHan formåede dog stadig at blive topscorer i Serie A med 22 kasser) Smiley
Holdet vandt ligaen med hele 9 point ned til de evige rivaler fra AC Milan, der igennem store dele af sæson var tophold, men de mistede nogle rigtig dumme point i de sidste 8-9, herligt Smiley
I den italienske pokalturnering lignede det også længe en succes, men måtte se mig slået af upåagtede Genoa i finalen (1-3).
Men den helt store triumf kom i Champoins League, hvor vi strøg helt til tops efter nogle vanvittige præstationer mod bla. Man Utd, Lyon og Arsenal Opstemt Sidstnævnte blev slået med 4-2 i finalen (Var bagud både 1-0 og 2-1)..! Opstemt
De vigtigste spillere for mig i denne sæson har helt klart været: Zlatan Ibrahimovic, Esteban Cambiasso og Júlio César, som alle har præsteret når det virklig gjaldt... Wink
Mine transferaktioner i første sæson har set således ud:

1. Sæson - Køb:
Sommer:
Ingen (Valgte at se holdet an inden jeg besluttede mig for hvilke positioner, der skulle styrkes)
Vinter:
Alberto Cossentino  -  7 mio. (Palermo)
Matteo Darmian  -  9 mio. (AC Milan)
Mamadou Sakho  -  80 mio. (Paris Saint-Germain)
João Moutinho  -  112 mio. (Sporting CP)
Vagner Love  -  132 mio. (CSKA Moscow)
Angelo Palombo  -  95 mio. (Sampdoria)
1. Sæson - Salg:
Sommer:
En del unge spillere røg afsted på lejeaftaler.
Vinter:
Cristian Chivu  -  115 mio. (Chelsea)
Patrick Vieira  -  82,5 mio. (Arsenal)

Det har desværre været svært at få flere italienere til truppen i løbet af første sæson, men regner helt sikkert med at 2-3 stykker finder vej til 1. holdet i løbet af sommerpausen.. Smiley
Foreslag modtages meget gerne Wink

Min idealopstilling har derfor set sådan ud siden januar måned:

Z. Ibrahimovic / Adriano     V. Love / M. Balotelli

Mancini    J. Moutinho    A. Palombo / E. Cambiasso    D. Stankovic / D. Santon 

Maxwell      W. Samuel      M. Materazzi / M. Sakho         Maicon / J. Zanetti

J. César

Ris, ros og gode råd er mere end velkomne.. Smiley
« Seneste Redigering: 08 Jun 2009, 23:19 af Zachar » Logged

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #67: 08 Jun 2009, 23:08 »

Nogle fine køb du har gjort dig, men de hænger ikke så godt sammen med at du hovedsagligt ville have italienske spillere. Du har nærmest ikke invisteret i italienere.

Men det er godt hold og nogle gode præstationer, det kan man ikke tage fra dig, flot Wink
Men du skal måske overveje at droppe dit "italienske-projekt".

Zachar
Reserveholdsspiller

« Svar #68: 08 Jun 2009, 23:19 »

Nogle fine køb du har gjort dig, men de hænger ikke så godt sammen med at du hovedsagligt ville have italienske spillere. Du har nærmest ikke invisteret i italienere.

Men det er godt hold og nogle gode præstationer, det kan man ikke tage fra dig, flot Wink
Men du skal måske overveje at droppe dit "italienske-projekt".
Ja, som jeg også selv nævnte har der ikke været nogen italiensk invasion hos Inter Endnu, men forhandler her i sommerpausen med 4 italienere, som alle er i stand til at gøre sig gældende på 1. holdet... Så tror helt sikkert stadig på, at jeg kan opnå mit mål...

Tak for din mening Opstemt

- MESSI -
Gæst

« Svar #69: 09 Jun 2009, 15:57 »

Det ser fortsat godt ud med dit projekt Zachar.

Fedt at du har nogle gode målsætninger for dit hold, i stedet for bare at bruge så mange penge som muligt. Selvom man hurtigt kan blive fristet at de kæmpe mængder penge man får stillet til rådighed.

Jeg er dog lidt ked af at du vælger at satse på italienske spillere...Lad mig uddybe. Inter var jo i sin tid én udbryder gruppe af "ikke" italienske spillere som stiftede klubben, fordi de pludselig ikke indgik i planerne længere. Hvilket også må siges at kunne ses på deres nuværende trup.

Men jeg håber stadig det kommer til at gå dig godt i dit save, og at du vinder alt hva der vindes kan.

Jeg updater snart på mit save.

rolighed99
Førsteholdsspiller

« Svar #70: 09 Jun 2009, 20:26 »

Efter en veloverstået eksamen har jeg nu igen haft tid til at lege lidt med et nyt save.

Det gamle gik jo som sagt ikke særlig godt, en 6 plads i ligaen, røg ud i 1/8 i CL, røg ud i 1/4 i cuppen, blev fyret, blev sur, og slettede savet.
Mit største problem var at jeg ikke kunne få scoret så mange mål under min barcelona inspirerede taktik, jeg satte min lid til zlatan og da han alene på toppen ikke kunne få scoret så mange mål, prøvede jeg med adriano og senere balotelli, men det gik heller ikke, i vinter pausen stod jeg på en 9 plads, var blevet overtaget af en ny bestyrelse, og de var ikke tilfredse, men de valgte dog at beholde mig. i vinter pausen fik jeg købt aguero og di maria, og de to klarede sig over alt forventning, dette taget i betragtning af at jeg gik over til en 4-4-2 i stedet. men det var dog ikke nok, holdet var generelt en dårlig moral og mange var i et formdyk, men jeg fik da kæmpet mig op på en 6 plads, og blev fyret en lille måned før sæson afslutningen.

Efter denne skuffelse, syntes jeg at jeg vil prøve noget nyt, og den her gang, SKAL det gå godt, så for første gang siden FM 2008 har jeg valgt ikke at sætte min lid til mine egne taktiske evner, men derimod brodtgaards. Jeg har hentet hans 4-2-2-2 opstilling og vil forsøge mig med den. Jeg har dog lavet nogle få ændringer så den passer bedre til mine spillere. Mit mål er at jeg i 3 sæson vil stille med mindst 5 spillere af egen avl på 1. holdet (balotelli, Bolzoni, Santon, ?, ?), samt at jeg vil have mindst 10 italienske spillere på 1. holdet. Dernæst er mit mål at vinde Champions League senest i 3. sæson. samt at vinde serie a de næste mange sæsoner.

Jeg må ærligt indrømme at jeg har snydt en smule, i en eller anden editor jeg fandt her på sitet, kan man "heale" ens hold, og det var noget af det første jeg gjorde, eftersom skadede spillere er umulige at sælge, og jeg mildest talt er irriteret over de mange skader man starter med, specielt i forsvaret. Normalvis er jeg meget imod snyd, men den her gang har jeg nu tilladt mig at gøre det.

Mine transfers ser således ud.

Jeg har den her gang kun solgt Burdisso og Rivas, og det er igen grundet at jeg syntes jeg ha for mange forsvarsspillere, og så kunne jeg godt bruge de penge der kom ud af det. Jeg ville gerne have solgt Dacourt også, men igen er han umulig at komme af med. Jeg har yderligere valgt at leje mange af mine talenter ud, da jeg ser de udvikler sig bedst på den måde.
Jeg har købt Jimenez så jeg kan leje ham ud, for at han kan udvikle sig. Di Maria har jeg købt fordi jeg syntes han bliver en fantastisk god spiller, og indtil videre en skide god backup på fløjen. Pirlo har jeg købt fordi jeg manglede en god offensivt orienteret midtbanespiller. Jeg syntes at han har nogle gode kvaliteter holdet mangler, herunder teknik, kreativitet, og nogle gode skud og afleveringer. Desuden er han italiener og han har i sine unge dage spillet Inter så han tæller som egen avl. Jeg havde dog ikke råd til at købe det hele af ham, så indtil videre bliver det et deleje.

Mit hold ser derfor således ud

Der er desværre nogle spillere der ikke helt er kommet ordentligt igang endnu, men det kommer vel.
Sæsonen er indtil videre forløbet godt. Med en sejr over Roma i super cuppen, dog efter straffesparks konkurrence, og to sikre udebane sejre over Reggina og Atalanta.
« Seneste Redigering: 09 Jun 2009, 21:13 af rolighed99 » Logged

rolighed99
Førsteholdsspiller

« Svar #71: 09 Jun 2009, 20:38 »

Så blev jeg færdig med 1. sæson i mit nye Inter-projekt (Holdet skal efter 2-3 år hovedsageligt bestå af italienske landsholdspillere og talenter). Og hvilken sæson det har været, Zlatan var virkelig i mål humør sæsonens første halve år, men løb så desværre ind i en skade der holdt ham på tribunerne i 3 måneder (HHan formåede dog stadig at blive topscorer i Serie A med 22 kasser) Smiley
Holdet vandt ligaen med hele 9 point ned til de evige rivaler fra AC Milan, der igennem store dele af sæson var tophold, men de mistede nogle rigtig dumme point i de sidste 8-9, herligt Smiley
I den italienske pokalturnering lignede det også længe en succes, men måtte se mig slået af upåagtede Genoa i finalen (1-3).
Men den helt store triumf kom i Champoins League, hvor vi strøg helt til tops efter nogle vanvittige præstationer mod bla. Man Utd, Lyon og Arsenal Opstemt Sidstnævnte blev slået med 4-2 i finalen (Var bagud både 1-0 og 2-1)..! Opstemt
De vigtigste spillere for mig i denne sæson har helt klart været: Zlatan Ibrahimovic, Esteban Cambiasso og Júlio César, som alle har præsteret når det virklig gjaldt... Wink
Mine transferaktioner i første sæson har set således ud:

1. Sæson - Køb:
Sommer:
Ingen (Valgte at se holdet an inden jeg besluttede mig for hvilke positioner, der skulle styrkes)
Vinter:
Alberto Cossentino  -  7 mio. (Palermo)
Matteo Darmian  -  9 mio. (AC Milan)
Mamadou Sakho  -  80 mio. (Paris Saint-Germain)
João Moutinho  -  112 mio. (Sporting CP)
Vagner Love  -  132 mio. (CSKA Moscow)
Angelo Palombo  -  95 mio. (Sampdoria)
1. Sæson - Salg:
Sommer:
En del unge spillere røg afsted på lejeaftaler.
Vinter:
Cristian Chivu  -  115 mio. (Chelsea)
Patrick Vieira  -  82,5 mio. (Arsenal)

Det har desværre været svært at få flere italienere til truppen i løbet af første sæson, men regner helt sikkert med at 2-3 stykker finder vej til 1. holdet i løbet af sommerpausen.. Smiley
Foreslag modtages meget gerne Wink

Min idealopstilling har derfor set sådan ud siden januar måned:

Z. Ibrahimovic / Adriano     V. Love / M. Balotelli

Mancini    J. Moutinho    A. Palombo / E. Cambiasso    D. Stankovic / D. Santon 

Maxwell      W. Samuel      M. Materazzi / M. Sakho         Maicon / J. Zanetti

J. César

Ris, ros og gode råd er mere end velkomne.. Smiley

Dit hold ser rigtig godt ud.
Som jeg umiddelbart lige kan se så er dit svageste punkt dine fløje, her bør du nok købe en ekstra gardering på venstre kanten og hvis du skal have en italiener ville det ultimative self være giovinco, men er ikke sikker på at du kan få fat i ham, ellers kan antonio di natale også godt spille der, hvis ha da ikke er for offensiv. Ellers er der nogle gode halv italienere i piatti, di maria og buonanotte.
Du bør nok også få en gardering til din venstre back, medmindre du da vil bruge sakho til det.

rolighed99
Førsteholdsspiller

« Svar #72: 09 Jun 2009, 20:44 »

3. sæson starter om 14 dage og mit Inter hold er nu ved at være klar. Jeg har forstærket holdet i bredden og forhåbentligt også i forhold til start 11-eren. Mine bekymringer går på: om Santon virkelig er klar til at atge over efter Maicon der ville væk og derfor blev solgt til Arsena, samt om min nye angriber G. Rossi kan gøre det bedre en mine angribere gjorde det i sidste sæson. Jeg er meget i tvivl om hvorvidt det skal være Zlatan eller Balotelli som skal spille ved siden af Rossi - men bedømt på træningskampene fører Balotelli en smule.

Transfers mht til spillere i og omkring 1. holdetstruppen:
ud:
Adriano for 150 mio til Roma
Maicon for 125 mio til Arsenal
Zucullini lejet ud til Chievo

ind:
Vitale for 50 mio fra Napoli
Pique for 80 mio fra Barcelona
Rossi for 230 mio fra Villareal
Akinfeev for 125 mio i CSKA
Barzaglia for 45 mio i Wolfsburg

Jeg har forgæves forsøgt at købe både Srna og Dani Alves, men selv bud på henholdsvis 300 og 450 mio blev afvist.

Min ideal opstilling bliver nogenlunde sådan her:

Amelia

Santon/zanetti                    Cordoba                 Pique                 Maxwell

Palombo

moutinho/hamsik   Veloso         Montolivo

Rossi                                Balotelli/Zlatan

ellers har jeg følgende i 1. holdstruppen:
Toldo
Akinfeev
Barzaglia
Burdisso
Christico
Vitale
Bolzoni
Brighi
Quagrialla (eller hvordan han nu staves..)
Fleck (som gør det ret godt når han bliver skiftet ind - scorede bla. et supermål mod Milan i sidste søson)

Jeg forventer at dette hold kan vinde Seria A endnu en gang, samt forhåbentligt endelig få det CL trofæ klubben hungrer efter.

Mine erfaringer med Rossi er at han plejer at skulle bruge lidt tid til at spille sig ind på holdet, men når det er sket, så er han ikke til at stoppe. Du bør nok have zlatan som starter og så skiftes mellem Rossi og Balotelli, da det ifølge mit synspunkt vil være det mest optimale. Santon har jeg kun oplevet en gang har skuffet, ellers har han spillet rigtig godt. Men kan du ikke lige smide et SS op af ham engang?
En ting til, hvorfor i alverden ha du solgt J.Cesar og købt amelia i stedet?Huh
« Seneste Redigering: 09 Jun 2009, 21:19 af rolighed99 » Logged

Zachar
Reserveholdsspiller

« Svar #73: 09 Jun 2009, 21:38 »

Takker for de mange kommentarer og gode råd... Smiley
Jeg er nu kommet vel igennem sommerens transfer vindue, og det har helt sikkert været nogle interessante måneder her hos Inter. Smiley

2. Sæson - Køb:
Sommer:
Sergio Busquets  -  Fri transfer (Barcelona)   (Købt med henblik på videresalg senere) Wink
Alessandro Gamberini  -  290 mio. (Fiorentina)
Giuseppe Rossi  -  220 mio. (Villareal)
Riccardo Montolivo  -  435 mio. (Fiorentina)  (Han spillede helt fantastisk i første sæson for både klub- og landshold, måtte ha´ ham) Opstemt

2. Sæson - Salg:
Sommer:
Olivier Dacourt  -  6 mio. (FC Nantes)
David Suazo  -  72,5 mio. (Juventus)
Adriano  -  132 mio. (Udinese)
Nicolás Burdisso  -  82,5 mio. (Hoffenheim)
Ricardo Quaresma  -  92,5 mio. (FC Girondins de Bordeaux)
Nelson Rivas  -  16 mio. (Dynamo Kiev)
Iván Córdoba  -  45 mio. (Udinese)
Esteban Cambiasso  -  170 mio. (Fiorentina)

En stor udrensning i truppen, og især salget af Cambiasso var ikke noget flere af spillere syntes om, men måtte bare påpege at jeg var chefen, og de accepterede de Smiley
Har nu hentet yderligere tre italienere til truppen, og regner med at både Montolivo og Gamberini vil træde direkte ind i start 11´eren, mens Rossi vil indgå rotationssystemet i angrebet. Er især glad for at ha´ fået tilknyttet Montolivo til truppen da han både kan fungere som den offensive midtbane og spille på venstrekanten Smiley

Ser frem til at se hvordan de nye italienere vil gøre det i de kommende sæsoner Smiley Den eneste italiener på min ønskeliste, som jeg ikke formåede at hente var Giorgio Chiellini, men håber at dette måske lykkes efter næste sæson... Smiley

Ser også frem til at høre hvordan det går jer andre i jeres Inter-saves, held og lykke..! Smiley

rolighed99
Førsteholdsspiller

« Svar #74: 09 Jun 2009, 22:02 »

Takker for de mange kommentarer og gode råd... Smiley
Jeg er nu kommet vel igennem sommerens transfer vindue, og det har helt sikkert været nogle interessante måneder her hos Inter. Smiley

2. Sæson - Køb:
Sommer:
Sergio Busquets  -  Fri transfer (Barcelona)   (Købt med henblik på videresalg senere) Wink
Alessandro Gamberini  -  290 mio. (Fiorentina)
Giuseppe Rossi  -  220 mio. (Villareal)
Riccardo Montolivo  -  435 mio. (Fiorentina)  (Han spillede helt fantastisk i første sæson for både klub- og landshold, måtte ha´ ham) Opstemt

2. Sæson - Salg:
Sommer:
Olivier Dacourt  -  6 mio. (FC Nantes)
David Suazo  -  72,5 mio. (Juventus)
Adriano  -  132 mio. (Udinese)
Nicolás Burdisso  -  82,5 mio. (Hoffenheim)
Ricardo Quaresma  -  92,5 mio. (FC Girondins de Bordeaux)
Nelson Rivas  -  16 mio. (Dynamo Kiev)
Iván Córdoba  -  45 mio. (Udinese)
Esteban Cambiasso  -  170 mio. (Fiorentina)

En stor udrensning i truppen, og især salget af Cambiasso var ikke noget flere af spillere syntes om, men måtte bare påpege at jeg var chefen, og de accepterede de Smiley
Har nu hentet yderligere tre italienere til truppen, og regner med at både Montolivo og Gamberini vil træde direkte ind i start 11´eren, mens Rossi vil indgå rotationssystemet i angrebet. Er især glad for at ha´ fået tilknyttet Montolivo til truppen da han både kan fungere som den offensive midtbane og spille på venstrekanten Smiley

Ser frem til at se hvordan de nye italienere vil gøre det i de kommende sæsoner Smiley Den eneste italiener på min ønskeliste, som jeg ikke formåede at hente var Giorgio Chiellini, men håber at dette måske lykkes efter næste sæson... Smiley

Ser også frem til at høre hvordan det går jer andre i jeres Inter-saves, held og lykke..! Smiley

Rigitg gode handler du har fået lavet  Thumbs Up
Kunne godt tænke mig et screenshot af dit hold som det ser ud nu + taktik Smiley
Syntes dog stadig at du behøver en gardering til venstre backen, her kan der osm hint siges at giovanni pasquale, som spiller i udinese, går under egen avl, er dog ikke 100% på det.

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010