home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  1 Bruger, 736 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  MARADONA'45' Dorso
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: MARADONA'45' Dorso  (Læst 23945 gange)
-Benja-
Gæst
 
Sv: '5' Tilbage
« Svar #15: 19 Nov 2008, 19:16 »

Yes man! Så kom der endnu en blog fra dig, John. Du er en af mine favoritblogskrivere på denne side, og så når du kommer med en blog om Brøndby er jeg da helt klart fanget, igen.
Men jeg glæder mig meget til at følge din første 09 blog, og ser frem til at følge de store stjerner i Brøndby. Dog ærgerligt med Ljungberg, men han er forhåbentlig snart klar igen, og jeg håber og tror at finder sit gamle niveau frem i den gule trøje.


Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '5' Tilbage
« Svar #16: 19 Nov 2008, 19:50 »


Ekstra Bladet Sport - 31.07.2008
”Duncan” satte Milano Kumanovo på plads
"Efter det skuffende nederlag i Makedonien skulle Brøndby i dag rejse sig i returkampen, da små tretten tusinde mennesker havde fundet vej til Brøndby Stadion."

Efter et 2-1 nederlag i første kamp, så var presset på Brøndby, som dog kunne nøjes med en spinkel 1-0 sejr, da man derved ville være videre på reglen om udebane mål. Der kom dog aldrig for alvor tvivl om kampens udfald. Dertil var hjemmeholdet simpelthen en for stor mundfuld for de makedonske gæster.

Alligevel skulle man helt hen til den halve time før Brøndby første gang kom på måltavlen. Daniel Wass førte bolden frem i højresiden og sendte et godt indlæg ind i panden på Morten ”Duncan” Rasmussen som sikkert scorede sit første mål i kampen. Bare fire minutter senere var det igen de to der var bag en scoring. Fikst et-to spil mellem Daniel Wass og Samuel Holmén førte til, at Wass blev nedlagt i det kriminelle felt. Straffesparket blev sikkert eksekveret af Morten ”Duncan” Rasmussen.

Dermed så kampen afgjort ud, men Milano Kumanovo ville det anderledes, og i halvlegens sidste minut sendte de en reducering i nettet. Det betød en pausestilling på 2-1 til Brøndby, hvilket, i tilfælde af det blev slutresultatet, ville sende kampen i forlænget spilletid.

I anden halvleg satte Brøndby for alvor tingene på plads. Først var det Morten ”Duncan” Rasmussen der sendte sin, og Brøndbys, tredje scoring i nettet bare fire minutter inde i halvleg. To minutter senere var svenske Samuel Holmén på pletten og afgjorde reelt kampen med sin scoring til 4-1. I kampens døende minutter sendte Brøndbys islandske midtbanespiller Stefán Gislason et frispark i nettet fra kanten af feltet.

Brøndby er dermed videre til anden kvalifikationsrunde med en samlet sejr på 6-3.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '6' Tilbage
« Svar #17: 19 Nov 2008, 20:18 »

Jeg ved sgu ikke rigtigt hvad jeg skal sige til det, John........

Jeg mener: Du formår gang på gang at smække en go' blog sammen, som altid er en fornøjelse at læse......

Du mangler et eller andet, men hvad det er, kan jeg ikke komme på lige nu, men hvis jeg kommer i tanke om det, skal du nok få det af vide Wink
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '6' Tilbage
« Svar #18: 20 Nov 2008, 10:49 »


Ekstra Bladet Sport - 03.08.2008
Drømmedebut for Jóhannsson
"Der blev i dag givet debut til Brøndbys nyindkøbte angriber Gardar Jóhannsson - og angriberen fik en drømmestart i sin nye klub."

På Farum Park var der debut til Brøndbys nyindkøbte angriber Gardar Jóhannsson, og den islandske angriber fik en drømmedebut i sin nye klub. Tre scoringer blev det til fra islændingens fødder.

Jeg kunne ikke have drømt mig til en bedre debut. Det var vildere en jeg forventede, og det var dejligt at tilbagebetale for den tillid John viste mig ved at hente mig i Fredrikstad. Jeg er virkelig glad for min debut og for at være kommet til en så stor klub.

Allerede efter seks minutter satte Jóhannsson sin første scoring i nettet, da han udnyttede et straffespark begået mod Samuel Holmén. Superstarten stoppede dog ikke der, da han bare to minutter senere satte hovedet på et indlæg fra angrebsmakkeren Morten ”Duncan” Rasmussen og sikkert headede bolden ind bag Jesper Hansen i FC Nordsjællands mål.

Indenfor de første tyve minutter lykkedes det også for Gardar Johannsson at fuldende sit hattrick, da han for anden gang i kampen eksekverede et straffespark, som denne gang var begået mod angrebsmakkeren Morten ”Duncan” Rasmussen. Dermed kronede han sin debut med et flot hattrick.

Der venter flere mål fra mig – vær sikker på det! lød det fra Gardar Jóhannsson inden han gik ind til omklædning.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '7' Tilbage
« Svar #19: 20 Nov 2008, 13:46 »

Har lige fået læst hele bloggen igennem og syntes det er en kanon blog, men jeg syntes der mangler nogel link til fx ligastillingen og sådan nogle ting..

Men ellers er bloggen bare kanon og læse igennem..
Logged


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '7' Tilbage
« Svar #20: 20 Nov 2008, 21:18 »


Ekstra Bladet Sport - 23.08.2008
Ballerup chokerede i pokalen
"Ballerup IF chokerede det meste af fodbolddanmark, da de i dag sendte 1. divisionsklubben Herfølge Boldklub ud efter straffesparkskonkur rence."

Der var kæmpe fest på Ballerup Idrætspark efter dagens kamp i anden runde af pokalturneringen. Amatørene endte med at vinde en medrivende kamp efter straffesparkskonkur rence. To gange kom de undertippede amatører foran, men hver gang lykkedes det for favoritterne at udligne, senest da Emmanuel Ake sendte 2-2 scoringen i nettet i kampens overtid.

I den forlængede spilletid blev det ikke til scoringer, og derfor måtte de to hold ud i straffesparkskonkur rence, og her var Ballerup stærkest, da de sendte seks af otte skud i nettet. Herfølge holdet måtte nøjes med fem, og må derfor tage til takke med 1. divisionsfodbold resten af sæsonen, hvor holdet går efter oprykning.

På Espelunden Stadion var der ikke megen spænding om resultatet, da storfavoritterne fra Brøndby sikkert vandt med 2-0 over værterne Avarta. Målene blev sat ind af Kasper Lorentzen og Gardar Johannsson.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '7' Tilbage
« Svar #21: 20 Nov 2008, 21:28 »

Lækker start på denne blog, Spurs. Indkøbene synes, at være i den klasse som forventes. Kan man lokke et ss ud af Gardar? :-)
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


GudenEricsson
Gæst
 
Sv: '8' Tilbage
« Svar #22: 20 Nov 2008, 21:30 »

Jaaaa Ballerup! Vigtig, nu går vi hele vejen Opstemt

Godt skrevet - som altid. Vil, som Zone, også gerne se SS af Garder Smiley
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '8' Tilbage
« Svar #23: 20 Nov 2008, 21:39 »

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '8' Tilbage
« Svar #24: 21 Nov 2008, 07:34 »

Super blog du har kørende her, det går godt og du har lavet nogle fornuftige indkøb Smiley
KIU Thumbs Up
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '8' Tilbage
« Svar #25: 21 Nov 2008, 10:14 »

Fin blog om mit favorithold Smiley

Jeg er fast læser fremover...
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '8' Tilbage
« Svar #26: 21 Nov 2008, 12:34 »


Sporten.dk - 28.08.2008
Zestafoni sendt ud
"Der var ikke den store tvivl om udfaldet, da Brøndby over to kampe sendte georgiske Zestafoni ud af Uefa Cuppens anden kvalrunde med samlet 5-1."

Efter 3-0 på Brøndby Stadion var der allerede inden anden kamp ikke mange der forventede, at Zestafoni kunne gøre det store ved Brøndbys chancer for at komme videre til 1. runde af Uefa Cuppen.

Men alligevel var det hjemmeholdet, som tre minutter inde i første halvlegs overtid kunne bringe sig foran til stor fortrydelse for Brøndbys træner John Petersen, som forståeligt nok var noget oprevet over, at dommeren signalerede ét minuts tillægstid, men endte med fire.

Efter en opsang i pausen var det et bedre spillende Brøndby hold der gik på banen i anden halvleg, og på to straffespark vendte holdet kampen til en 2-1 sejr. Første straffespark blev sat ind, via stolpen, af topscore Morten ”Duncan” Rasmussen, mens svenske Alexander Farnerud sendte straffespark nummer to mere sikkert i kassen.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '9' Tilbage
« Svar #27: 21 Nov 2008, 15:01 »


Ekstra Bladet Sport - 15.09.2008
Gode lodtrækninger for de danske hold
"Fire danske hold var i dag i bowlen til 1. runde af Uefa Cuppen, og kun Brøndby kan siges at være en smule uheldige med deres lodtrækning."

Hele fire danske hold var i dag i bowlen, da der blev trukket lod til 1. runde af Uefa Cuppen. Og de danske hold må siges, at have fået en god lodtrækning.

FC København fik den på papiret nemmeste opgave, da man trak det rumænske hold Timisoara, hvilket FCK træner Ståle Solbakken da heller ikke var det mindste utilfreds med.

Der må ikke herske nogen tvivl om, at vi skal videre til gruppespillet. Vi var seedet i lodtrækningen, og må sige, at vi har fået en god lodtrækning.

De danske pokalvindere fra Brøndby IF var også seedede til dagens lodtrækning, men modsat FC København, så var man ikke ligeså heldige på vestegnen. Således skal man op imod det norske storhold Rosenborg BK, der har den tidligere AaB træner Erik Hamren som træner. Den svenske træner er da også godt tilfreds.

Vi kunne trække en masse svære hold, men endte med Brøndby. De er et svært hold, men jeg tror vi har gode chancer for at spille os videre set over de to kampe. Der er ingen tvivl om,at det er vigtigt, at vi får et godt resultat med fra Brøndby Stadion.

Det var ikke muligt at få en fyldestgørende kommentar fra Brøndby træner John Petersen. Den eneste kommentar der kom fra ham var Det kunne have været bedre!

De danske mestre fra AaB kom ikke i Champions League og var derfor også at finde i lodtrækingen. Og der var stor glæde i Aalborg, da man fik lodtrækning, som betød at man skal op imod det ukrainske hold Dnipro.

Vi er meget tilfredse. Vi var ikke seedet, så vi kunne være løbet ind i meget værre modstand, men nu mener jeg helt sikkert, at vi har en chance.

Sidste danske hold er FC Nordsjælland, som er urutineret i europæisk sammenhæng, og der er da heller ikke mange der forventer, at Morten Wieghorts tropper klare sig forbi første runde, hvor det græske storhold AEK Athen venter. Men Wieghorts er fortrøstninsfuld.

Det kunne have været bedre, men det kunne også meget nemt have blevet værre. Jeg er tilfreds, og så må vi bare se om det ikke bliver muligt, at lave en lille overraskelse.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '10' Tilbage
« Svar #28: 21 Nov 2008, 15:09 »

Hævn!

Jeg synes nu det er en dejlig lodtrækning, og både FCM og FCK kommer nok i gruppespillet, så det giver gode point til seedingslisten.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '10' Tilbage
« Svar #29: 21 Nov 2008, 15:24 »

Hævn!

Jeg synes nu det er en dejlig lodtrækning, og både FCM og FCK kommer nok i gruppespillet, så det giver gode point til seedingslisten.

Den er da heller ikke elendig, men kunne være bedre... FCM er nu ikke med, det er FCN Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010