home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  1 Bruger, 712 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  MARADONA'45' Dorso
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: MARADONA'45' Dorso  (Læst 24051 gange)
Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '10' Tilbage
« Svar #30: 21 Nov 2008, 15:25 »

Det var sguda også Aab jeg tænkte på! Ups Opstemt
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '10' Tilbage
« Svar #31: 21 Nov 2008, 22:46 »


Ekstra Bladet Sport - 24.09.2008
”Rart at gøre en forskel”
"Efter to nederlag i træk, i SAS-ligaen, skulle Brøndby i dag forsøge at rejse sig. Det skulle ske på udebane mod SønderjydskE i Haderslev."

Et par ændringer var foretaget på Brøndbys hold, da de i dag skulle op imod SønderjydskE på Haderslev Stadion. En af ændringerne var, at den islandske midtbanespiller Stefán Gislason var tilbage i startopstilling, og det var islændingen glad for.

Jeg har været lidt nede i en bølgedal, og var derfor ikke på holdet i sidste kamp. Jeg var tilbage i dag, og så var det rart at gøre en forskel.

Efter et par skuffende kampe var Samuel Holmén og Gislason tilbage i den styrende rolle på den centrale midtbane, og det var da også en stikning fra den svenske del af motorrummet som skabte det første mål. En dyb stikning flænsede SønderjydskE forsvaret og Farnerud var alene igennem. Inde i feltet blev han nedlagt, og det efterfølgende straffespark sendte den islandske angriber, Gardar Johannsson, i mål til Brøndby føring. Det var Johannssons femte mål i hans femte SAS-liga optræden, og dermed er han oppe som Brøndbys topscorer.

Jeg er glad for den start, som jeg har haft indtil videre i Brøndby. Selvfølgelig kunne jeg godt have været mere skarp, men jeg har skulle vænne mig til den nye spillestil, og samtidig har vi haft et par kampe, hvor vi overhovedet ikke har spillet op til niveau. Det vender forhåbentlig nu.

SønderjydskE forsøgte efter scoringen at komme tilbage i kampen, men formåede aldrig at blive rigtig farlig. Derfor var det heller ikke ufortjent, da i tre minutters overtid sendte det endelige stød ind. Islandske Stefán Gislason kanonerede bolden i nettet, uden chance for Henrik Ipsen i målet.

Fem minutter før de halvfems minutter blev Brøndbys højreback, Daniel Wass, præsenteret for det røde kort. Et rødt kort som gør, at svenske Mikael Nilsson igen er tilbaeg i startopstillingen til næste kamp.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '11' Tilbage
« Svar #32: 22 Nov 2008, 09:46 »


Ekstra Bladet Sport
Brøndby vandt på Lerkendal
"Rosenborg havde det bedste udgangspunkt inden returkampen efter 1-1 på Brøndby Stadion, men på Lerkendal viste Brøndby karakter og vandt med 1-0."

Selvtilliden er kommet tilbage på Brøndby holdet, og den er uden tvivl endnu større efter returkampen i 1. runde af Uefa Cuppen.

Efter 1-1 på Brøndby Stadion i første kamp om en plads i Uefa Cuppens gruppespil, så det meget svært ud for Brøndby IF at komme videre til gruppespillet. Holdet var bagud på udebane mål, og skulle dermed frem på banen på Lerkendal.

En tidlig scoring
Det var uden tvivl et meget motiveret Brøndby hold der kom på banen, og det var derfor ikke ufortjent, da Morten ”Duncan” Rasmussen efter seks minutter sendte bolden i nettet til 1-0. Peter Løvenkrands satte sig igennem på venstrekanten og sendte et perfekt indlæg ind i hovedet på ”Duncan” som ikke svigtede, til trods for, at han gennem de sidste par kampe har haft en svigtende skarphed.

Rosenborg manglede skarphed
Den tidlige scoring tvang hjemmeholdet frem på banen, da Brøndby nu havde udlignet Rosenborgs føring på udebanemål, og sendt sig selv på vej mod gruppespillet. Hjemmeholdet kom frem til flere store chancer, men Brøndby havde heldet med sig, og var samtidig farlig på kontraangrebene. Men der blev ikke scoret mere i kampen, og dermed er Brøndby klar til gruppespillet efter en samlet 2-1 sejr over de nordiske rivaler fra Rosenborg, som tidligere har slukket Brøndbys drøm om gruppespil i Champions League.

FC København skuffede
Udover Brøndby var tre andre hold i kamp, og generelt var der stor grund til jubel for dansk fodbold. FC Nordsjælland tabte 1-0 på hjemmebane, men overraskede på udebane i Athen og besejrede AEK med 3-1. Dermed er Farum holdet klar til gruppespillet efter en flot 3-2 sejr.

De danske mestre fra AaB er også klar til gruppespillet. Efter 0-0 i Aalborg sejrede AaB med 2-1 på udebane i Ukraine. En flot sejr, og dermed tre hold klar til gruppespillet.

Sidste danske hold var FC København, som også var holdet med den nemmeste lodtrækning, men det afholdte ikke hovedstadsklubben fra at skuffe. Efter et 2-1 nederlag i Rumænien skulle holdet bare vinde med ét enkelt mål i Parken, men det lykkedes ikke for holdet, som måtte nøjes med 1-1 og dermed er ude af dette års Uefa Cup med et samlet 3-2 nederlag. Utroligt skuffende.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '12' Tilbage
« Svar #33: 22 Nov 2008, 10:04 »

Udemærket updates, og tillykke med den videre deltagelse!

Jeg vil dog gerne vide hvem det er AaB mødte fra Ukraine, og ligeledes hvem FC København mødte fra Rumænien?

Regner med at læse med!
Logged


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '12' Tilbage
« Svar #34: 22 Nov 2008, 10:31 »

Udemærket updates, og tillykke med den videre deltagelse!

Jeg vil dog gerne vide hvem det er AaB mødte fra Ukraine, og ligeledes hvem FC København mødte fra Rumænien?

Regner med at læse med!

Det står nu på siden før, men AaB mødte Dnipro, mens FCK mødt Timisoara
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '12' Tilbage
« Svar #35: 22 Nov 2008, 16:18 »


Ekstra Bladet Sport
Svære grupper til de danske hold
"Alle danske hold var seedet i sidste lag, da der i dag blev trukket lod til Uefa Cup gruppespillet. Og det bliver ikke nemt for de danske hold."

Hele tre hold var overraskende i bowlen, da der i dag blev trukket lod til dette års Uefa Cup gruppespil i Nyon, Schweiz.

Men det var ikke nogle nemme grupper som de danske grupper kom i, hvilket ikke var så overraskende, da alle tre hold var seedet i nederste seedningslag. De tre danske hold er AaB, Brøndby og den største overraskelse FC Nordsjælland.

De danske mestre fra AaB blev udtrukket i gruppe H, og må siges, at have fået den sværeste af de tre hold. AaB skal op imod Aston Villa fra fjerde lag, Paris Saint-Germain fra tredje lag, Fiorentina fra andet lag samt tyske HSV fra første lag.

Brøndby rendte heller ikke ind i den nemmeste gruppe, da man fra fjerde lag trak tyske Borussia Dortmund, mens det var hollandske Feyenoord der kom op fra tredje lag. Brøndby holdet var til gengæld mere heldige med andet lag, hvorfra man trak rumænske Rapid Bukarest. Endelig fik man engelske Tottenham fra første lag.

Den største danske overraskelse FC Nordsjælland fik også den nemmeste lodtrækning holdmæssigt, da man fra fjerde lag trak norske Viking. Fra tredje lag fik man italienske Sampdoria, mens der er møde med det hollandske storhold Ajax Amsterdam, da de blev trukket fra andet lag. Russiske CSKA Moskva kom op fra første seedningslag.

Det tyder på, at det blev svært for de danske hold at komme videre, men omvendt har alle holdene mulighed for at komme blandt de tre bedste i deres puljer.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '13' Tilbage
« Svar #36: 22 Nov 2008, 22:42 »


Ekstra Bladet Sport
Brøndby nederlag i Parken
"Der var i dag dømt New Firm opgør i Parken, da FC København tog i mod rivalerne fra Brøndby IF. Der var på forhånd lagt op til et spændende opgør."

Mange tilskuere, hårdt spil og en vilje til sejr, som ikke ses på samme måde i mange andre kampe. Det var ingredienserne i dagens kamp, hvor FC København bød rivalerne fra Vestegnen op til dans, og det blev en lige kamp.

Fra start satte Brøndby sig tungt på spillet, men det var med hjemmeholdet som mest farlige. Chance på chance blev skabt i starten, men enten manglede skarpheden eller også kom Stephan Andersen i vejen for en tidlig FC København føring. Brøndby begyndte stille og roligt at få lukket af bagude, og efterhånden som det lykkedes bedre, så kom holdet også frem til chancer i offensiven, men ligesom det gjaldt for FCK, så gjaldt det også for Brøndby, at holdet var for dårlige til at udnytte sine chancer.

Godt en halv time var spillet, da ”afgørelsen” indtraf. Brøndbys svensker forsvarsspiller - og anfører - Max von Schlebrügge måtte forlade banen med en skade, og han blev erstattet af argentinske Renato Civelli, og det skulle vise sig afgørende i det sidste kvarter. Indtil da var det med et Brøndby hold mest på bolden, og med lige mange chancer fordelt til de to hold.

Et kvarter før tid begik Civelli et uforståeligt straffespark, da han i forbindelse med en hovedstødsduel valgte at smide hånden i vejret og blokere bolden med hånden. Civelli var langt over sin modstander, så det kan undre hvad hånden skulle deroppe. Det efterfølgende straffespark udnyttede hjemmeholdets César Santín sikkert.

Det mål satte mere gang i Brøndbys offensiv, der meget gerne ville frem og udligne. I bestræbelserne på dette kom talentfulde Osama Akharraz på banen og han leverede en godkendt indsats, men var heller ikke skarp foran mål, og derfor endte det i stedet med, at FCK slog kontra og på dette kontraangreb begik Brøndby et frispark på kanten af feltet. En fiks kombination mellem –Wendt og Santín førte til at brasilianeren scorede sit andet mål, og dermed sikrede FC København en hjemmesejr på 2-0 til stor skuffelse for de mange fremmødte Brøndby fans.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '14' Tilbage
« Svar #37: 23 Nov 2008, 13:45 »


90min.dk
”En drøm i opfyldelse”
"Der var en stor overraskelse i ærmet, da startopstillingen til dagens kamp mod Rapid Bukarest blev offentliggjort. Osama Akharraz var udtaget til startopstillingen, og han viste sig klar til større opgaver for Brøndby."

Brøndby mødte i dag Rapid Bukarest hjemme på Brøndby Stadion i Uefa Cuppen, og til størstedelens store overraskelse var der sket ændringer i startopstillingen. Den svenske stjernespiller Fredrik Ljungberg var sat på bænken, mens der i stedet var blevet plads til den unge dribler Osama Akharraz, som på det seneste er kommet op i førsteholdstruppen, men endnu ikke er startet inde. Det var derfor en glad Osama, som 90min.dk mødte efter kampen.

Det var en drøm der gik i opfyldelse, da jeg gik ind sammen med holdet til kampstart. Jeg havde aldrig drømt om, at jeg skulle starte inde allerede nu, så da John fortalte mig det blev jeg helt rund på gulvet.

Den unge dribler virkede dog ikke rund på gulvet, da han på banen viste store kvaliteter, og til sidst i kampen kronede sin indsats med scoringen til 5-1.

Man of the Match
Efter kampen blev Osama kåret til Man of the Match, og det var noget som kom meget bag på den unge spiller.

Først får jeg lov at spille, og jeg synes det gik godt. Det var der åbenbart flere der synes, og jeg bliver valgt til kampens spiller. Jeg er fuldstændig overvældet, og ved ikke rigtig hvad jeg skal sige til det. Jeg håber, at jeg med denne indsats har gjort mit for at komme tættere på en fast plads, selvom jeg stadig er ung.

En scoring og en assist kom fra fødder af Osama Akharraz, og med en sejr på 5-2 er der formentlig stor chance for genvalg til de startende 11, hvor ”Duncan” desværre blev ramt af en mindre skade. I forbindelse med den skade fik unge Patrick Mortensen chancen, og han viste sig klar, da han i mod kampens slutning scorede til 4-1 og dermed viste at ungdommen er klar i Brøndby.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '15' Tilbage
« Svar #38: 23 Nov 2008, 19:41 »

Dejlig blog - og dejlige resultater Smiley
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '15' Tilbage
« Svar #39: 23 Nov 2008, 19:47 »

Virkelig kanon blog! og rigtig fedt med Osama A Opstemt
« Seneste Redigering: 23 Nov 2008, 19:48 af patrick J » Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '15' Tilbage
« Svar #40: 23 Nov 2008, 20:19 »


Ekstra Bladet Sport
Brøndby møder Esbjerg
"Der blev i dag trukket lod til semifinalerne i Pokalturneringen, hvor der spilles over to kampe."

Brøndby blev klar til Pokalturneringens semifinaler, da man på udebane besejrede AGF med 2-1 efter en lige kamp, der kunne være gået begge veje. FC Midtjylland var andet hold til at komme i semifinalerne, da de sejrede med 3-1 på udebane mod Randers FC. Også de forsvarende danske mestre AaB kom videre, men de måtte ud i forlænget spilletid og straffesparkskonkur rence før SønderjydskE var besejret. Sidste hold der blev klar var Esbjerg fB, som mødte det eneste tilbageværende hold udenfor SAS-ligaen, og Viborg blev sikkert besejret med 4-0.

I Ekstra Bladet presserum blev der i dag trukke lod, og lodtrækningen endte med følgende resultat.

AaB – FC Midtjylland
Første kamp spilles på Aalborg Stadion d. 16. april, mens der er returkamp på SAS Arena d. 29. april

Esbjerg fB – Brøndby IF
Første kamp spilles på Blue Water Arena d. 16. april, mens der er returkamp i Brøndby d. 29. april.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '16' Tilbage
« Svar #41: 23 Nov 2008, 22:32 »


Onside.dk
Nederlag til Dortmund
"Det var en for stor mundfuld som ventede i dag, da Brøndby mødte Dortmund på Signal Iduna Park, hvor den tidligere FC Midtjylland spiller, Mohammed Zidan, var i hopla."

Efter den flotte sejr i første kamp mod Rapid Bukarest, så kunne Brøndby i dag sikre sig den videre deltagelse med 99% sikkerhed, men det krævede en sejr på Signal Iduna Park mod Borussia Dortmund, og det var en for stor mundfuld for Brøndby holdet.

Brøndby fik den værst tænkelige start på dagens Uefa Cup kamp, da Dortmunds schweiziske angriber Alexander Frei sikkert sendte et indlæg fra Mohammed Zidan i nettet bag Stephan Andersen. En skuffende start, som unægtelig gjorde det hele meget sværere for Brøndby.

Gennem hele første halvleg var der ingen tvivl om, at det var hjemmeholdet der sad på det meste af spillet, men Brøndby var bestemt ikke ufarlige, og kom frem til sporadiske chancer, dog uden for alvor at blive farlige. I stedet lykkedes det, ikke overraskende, for Dortmunds tyrkiske midtbanespiller Nuri Sahin at sende et langskud i nettet til pausestilling 2-0.

Brøndby bedre med
Fra starten af anden halvleg kom Brøndby holdet bedre med. Kombinationerne flød bedre, og der var generelt mere kreativitet i spillet. Specielt midtbanespilleren Michael Krohn-Dehli var i hopla efter pausen, og det var da også ham, der tyve minutter inde i anden halvleg tørrede sin oppasser og lagde bolden tilrette for svenske Alexander Farnerud, som sikkert sendte reduceringen i nettet.

På trods af scoringen og flere store chancer, så lykkedes det ikke for Brøndby holdet at få udlignet, og otte minutter før tid sluttede alle chancer for Brøndby, da forsvarsspilleren Max von Schlebrügge blev præsenteret for det andet gule kort, og dermed rødt. Fire minutter senere blev kampen afgjort, da Mohammed Zidan endnu engang satte sig igennem og spillede brasilianske Tinga helt fri, og den teknisk velfunderede spiller kiksede ikke og afgjorde dermed kampen til slutresultatet 3-1.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '17' Tilbage
« Svar #42: 24 Nov 2008, 19:46 »


90min.dk
Islandsk granit
"Stefán Gíslason er i storform, og betyder for tiden enormt meget for Brøndbys spil. Senest i dagens kamp mod SønderjydskE, hvor han krydrede en god indsats med sin scoring til 4-1 i slutminutterne."

Han har tidligere været meget udskældt blandt klubbens fans, men på det seneste er han steget i hierarkiet hos fansene, og regnes nu blandt de mest populære.

Jeg ved godt, at jeg i starten ikke leverede hvad der er en klub som Brøndby værdigt, men jeg føler at jeg nu er ved at være helt ovenpå, og mit spil er begyndt at fungere. Jeg er ekstremt glad for, at det hele går godt nu. Holdet er begyndt at fungere, og jeg mener, at vi skulle have haft ét point imod Dortmund. Men generelt synes jeg, at vi spiller rigtig godt, vi er bare ikke skarpe nok i de afgørende situationer, og derfor har vi mistet et par dumme point.

Det er på det seneste blevet til en del uafgjorte kampe i SAS Ligaen for Brøndby, hvilket er hvad Gíslason nævner, og det har flere gange været en udligning fra modstanderne i kampens slutminutter, hvor Brøndby allerede burde have lukket kampen. Senest blev det kun til 0-0 mod OB til trods for at Brøndby havde 17 chancer mod OBs ene.

Vi skal nok hente metal
Brøndby er stadig med i alle turneringer. I Uefa Cuppen har man tre point efter to kampe, og man håber her, at man kan få taget nogle point fra Feyenoord eller Tottenham, så man kan sikre sig en af de tre topplaceringer, hvilket vil betyde videre deltagelse i turneringen.

I SAS Ligaen ligger holdet nummer fem med otte point op til topholdet FC København, og her er det de mange uafgjorte kampe der har gjort udslaget. Hvis holdet kommer i gang med at holde de tætte kampe på deres egen side, så kommer holdet op i top tre, når sæsonen slutter i foråret.

Sidst, men ikke mindst, er man stadig med i forsvaret af sidste sæsons pokaltitel, og her møder man Esbjerg fB i semifinalen. Stefán Gíslason er da heller ikke i tvivl om, at holdet nok skal hente noget metal til Brøndby.

Det bliver svært, men jeg er sikker på, at vi nok skal hente noget metal. Jeg tror på, at vi forsvare vores trofæ fra pokalturneringen, mens jeg håber på, at vi kan komme i gang igen i ligaen, så vi kan komme og genere FC København i kampen om mesterskabet, og meget gerne tage det fra dem. Uefa Cuppen håber vi bare på videre deltagelse, da vi ved, at det vil være meget svært at gå til tops i den.

Brøndby skal næste gang i kamp, når Tottenham d. 4. december kommer på besøg på Brøndby Stadion.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '18' Tilbage
« Svar #43: 24 Nov 2008, 22:03 »

Jeg må sige at det her er en virkelig fed blog. Du sætter dine updates godt op og skriver godt.
KUTGW Thumbs Up
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '18' Tilbage
« Svar #44: 25 Nov 2008, 19:02 »


Ekstrabladet.dk
Brøndby leverede overraskelsen
"Der var lagt op til en svær opgave for Brøndby, da de i dag tog imod Premier League holdet Tottenham Hotspur kom på besøg i Uefa Cup gruppespillets tredje kamp."

Det engelske Premier League hold Tottenham Hotspur kom i dag på besøg på Brøndby Stadion, og holdet fra England forventede formentlig, at de kunne tage tre point med fra Danmark.

Det var da også det engelske storhold der kom bedst fra start, men foran mål var holdet aldeles uskarpt, og derfor kunne Brøndby holde stillingen ved 0-0. Efter det første pres kom hjemmeholdet bedre med i kampen, og begyndte at skabe chancer, men også her var skarpheden ikke god nok. Tottenhams Luka Modric brændte et straffespark ét minut før pausen, efter at Mark Howard havde fældet Darren Bent i det kriminelle felt. Derfor var det heller ikke den store overraskelse, at en hårdt spillet første halvleg endte med stillingen 0-0. Hele fem gule kort måtte dommer Thorsten Kinhöfer op med.

Anden halvleg fortsatte med det hårde spil, men det virkede til, at Kinhöfer havde været gavmild nok med de gule kort i første halvleg, da han slet ikke slog ligeså hårdt ned på de grove tacklinger i anden halvlegs start. I hvert fald slap Tottenhams Darijo Srna med at få sit andet gule kort, da han satte en grov tackling ind på Michael Krohn-Dehli, som efterfølgende måtte forlade kampen med en skade.

Løvenkrands dagens helt
Langsomt begyndte anden halvleg at åbne op igen, og der begyndte at blive skabt chancer i begge ender igen. Tottenham var farligst på langskud, mens Brøndby fik sat en del indlæg ind, hvor specielt Morten ”Duncan” Rasmussen var farlig med hovedet.

Det begyndte at blive en rigtig flot kamp, hvor begge hold leverede flot og offensivt fodbold, men skarpheden manglede stadig foran mål, og de fleste indstillede sig efterhånden på, at de to hold skulle dele pointene i dagens kamp.

Men med tyve minutter tilbage af kampen kom forløsningen. Indskiftede Fredrik Ljungberg satte Gareth Bale af på kanten, og trak ind i feltet. Han afsluttede, men Tottenham målmand Gomes leverede en god redning, men først over returen var Brøndbys Peter Løvenkrands, der sikkert kunne ligge bolden ind i nettet til en overraskende 1-0 føring.

Herefter var det et Brøndby hold sprudlende med selvtillid, hvor bolden blev kørt godt rundt. Det blev for meget for Darijo Srna, som med tolv minutter tilbage tabte hovedet og fik sit andet gule kort, og dermed rødt. Det gjorde samtidig, at Tottenham aldrig fik sat et pres ind, og dermed vandt Brøndby kampen med 1-0..

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010