home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 745 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  MARADONA'45' Dorso
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: MARADONA'45' Dorso  (Læst 23950 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
MARADONA'45' Dorso
« : 17 Nov 2008, 18:48 »

Ambitioner fra start
Målet er klart

Vi skal tilbage
Tilbage til fordumsstyrke
« Seneste Redigering: 10 Dec 2008, 12:04 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'intro' Tilbage
« Svar #1: 17 Nov 2008, 18:49 »



B R Ø N D B Y  I F
2008 - 1. januar 2011

Trofæer:
2008-09: Pokalvindere
2009-10: MESTRE
2010-11: Forlod Brøndby som nr. 1 ved vinterpausen

S S C  N A P O L I
2011 - ?

Trofæer:
2010-11: Overtog et hold uden chance for noget - endte 10

« Seneste Redigering: 09 Dec 2008, 22:22 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'intro' Tilbage
« Svar #2: 17 Nov 2008, 19:02 »

Hvorfor "Tilbage"?
Mine grunde for valget af overskrift

Mange af jer tænker sikkert hvad det er for en mærkelig overskrift, og derfor vil jeg forklare min mening med overskriften. For det første, så ville jeg gerne have en overskrift som var lidt speciel, så hvad er grunden til det? Der er den simple grund, at jeg selv, og formentlig mange andre, bliver draget af overskrifterne. I hvert fald har jeg det sådan, at jeg da lige skal se hvad der gemmer sig inden bag den overskrift.

Men den mest reele grund er nok, at jeg har valgt denne overskrift fordi det passer meget godt på det spil jeg har valgt at starte. Mit første spil er med en klub, hvor fortiden er stor, men nutiden ikke er den mest lyse. Det vil også være målet gennem bloggen, at få rejst storhold tilbage til fordumsstyrke, hvis de i løbet af tiden går ned. Dvs. at jeg "kun" kan tage hold som HAR været tophold. Det betyder også, at jeg, hvis det går godt, ikke kan vælge at skifte til et hold i Premier League som fører rækken, og det uanset om det er Man Utd eller Spurs.

Det skal være et hold med en fortid, hvor klubben vandt en del trofæer og var et af landets mest succesfulde. En mulighed for en videre destination kunne være Napoli i Italien, hvor fortiden er stor, men nutiden også halter lidt, selvom holdet er tilbage i Serie A. En anden mulighed kunne være tyske Dortmund, som efter en stor gæld har haft problemer med at komme tilbage til tidligere tiders styrke.

Hvis f.eks. Hull City igennem spillet kommer til at vinde mange trofæer, men derefter går ned, så kunne de også blive interessante, da de så har udviklet sig til et tophold i deres land.

Dermed lidt om grunden til mit valg af overskrift.
« Seneste Redigering: 17 Nov 2008, 19:07 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'intro' Tilbage
« Svar #3: 17 Nov 2008, 19:46 »


Ekstra Bladet Sport - 01.07.2008
Brøndby overrasker alle
"Gennem flere år har Brøndby været som en hullet ost. På flere pladser har holdet haft svagheder, som man ikke har kunne dække ind. Et af stederne har været på cheftræner posten, hvor klubben i dag ansatte en fast træner i stedet for klubmanden, Tom Køhlert."

Efter et par sæsoners rutschetur, flest med nedadgående kurve, har Brøndby i dag truffet et valg om klubbens fremtidige cheftræner. Gennem længere tid har klubmanden Tom Køhlert luftet interessen i at komme væk fra cheftræner jobbet, som ifølge Køhlert selv ”Hang ham langt ned i halsen”. Det valg har Brøndby i dag efterkommet.

Der har i længere tid svirrede rygter om, at den nuværende AC Horsens træner Kent Nielsen skulle være den nye mand i Brøndby. Ifølge kilder omkring klubben, så lå der allerede en forhåndskontrakt underskrevet og klar i skuffen. Dette blev dog i dag afkræftet, da Brøndby på et pressemøde annoncerede klubbens nye cheftræner, som er ansat på en kontrakt der løber frem til juni 2010.

Navnet på den nye cheftræner i stolen er John Petersen. Den unge træner er mange steder udråbt som et af de største trænertalenter i dansk fodbold, men har endnu til gode at få chancen i topfodbold. Den chance får det store talent nu.

På spørgsmålet om hvordan han føler med jobbet i sin favoritklub udtaler den nye træner.
Som mangeårig Brøndby fan, og bare 29 år, så er jeg meget glad for, at jeg har fået tilbuddet om at komme til en klub der betyder så meget for mig. Der er ingen tvivl om, at det har været en drøm lige fra jeg var barn. Da jeg som ung fodboldspiller fik en skade der gjorde, at jeg ikke kunne spille selv, så træf jeg hurtigt en beslutning om, at jeg ville satse all-in på at nå noget inden for trænerverdenen. Det er jeg på vej til nu. Det er en drøm.

Der hersker ikke megen tvivl om, at der fra start vil ligge et stort pres på den unge mand, og med et trofæhungrende publikum vil der være ekstra krydderi på tilværelsen, hvor han vil blive vejet og vurderet fra alle sider.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '1' Tilbage
« Svar #4: 17 Nov 2008, 22:43 »


Ekstra Bladet Sport - 01.07.2008
Svensk superstjerne til Brøndby
"I sin karrierens efterår" er der blevet nævnt adskillige gange i forbindelse med den svenske kantspiller Fredrik Ljungberg, der inden denne sæson skiftede til Seattle. Det har den svenske fløj imidlertid fortrudt, og derfor er han nu tilbage i skandinavien.

Inden denne sæson forlod Fredrik Ljungberg den engelske klub West Ham United, hvor han aldrig formåede at slå til. Den svenske kantspiller var ellers en populær figur i England, hvor hans tid i Arsenal gav god optimisme, da man på Boleyn Ground skrev kontrakt med ham.

Efter det skuffende ophold i West Ham valgte den 30 årige svensker at underskrive en kontrakt med Seattle, og dermed gå i sporene på ikonet David Beckham, men efter bare få måneder i USA fortrød svenskeren skiftet og begyndte at søge tilbage mod europa. Det førte i dag til, at han underskrev en kontrakt med Brøndby IF, hvor han altså kommer til at arbejde under den nye træner John Petersen.

Jeg fandt hurtigt ud af, at det var det forkert valg jeg traf, da jeg endte op i USA. Hele spillestilen og livet omkring fodbolden var ikke hvad jeg havde håbet, og derfor bestemte jeg mig for, at jeg skulle tilbage til europa. Skandinavien blev hurtigt en destination for mig, og da Brøndby kom ind i billedet var jeg ikke i tvivl. De har skandinaviens bedste supportere og et flot stadion. Desuden skal vi spille i europa. Jeg glæder mig meget til at komme i gang.

Fredrik Ljungberg har fået nummer 31 i Brøndby.

I forbindelse med indkøbet af Ljungberg blev den franske venstreback Benîot Trémoulinas har underskrevet en fire årig kontrakt efter sit skifte fra Bordeaux.

« Seneste Redigering: 17 Nov 2008, 22:49 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '1' Tilbage
« Svar #5: 17 Nov 2008, 22:48 »

Fedt at se Ljungberg i Brøndby! Klubvalget er forfærdeligt, men med dig som forfatter, er det til at overleve. Dit niveau er som sædvanligt højt og stabilt, og din opstilling enkel. KUTGW!
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '1' Tilbage
« Svar #6: 17 Nov 2008, 22:53 »

Endelig endnu en blog fra dig igen! Herligt. Fantastisk at se Ljungberg i skandinavien igen. KIU Peace
Logged


Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '2' Tilbage
« Svar #7: 18 Nov 2008, 07:01 »

Gode updates og det tegner til en fed blog med mit ynglings hold Brøndby IF Smiley
Er helt sikkert fast læser Smiley
KUTGW Wink
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '2' Tilbage
« Svar #8: 18 Nov 2008, 08:40 »

Rigtig god start du har fået på bloggen JS, godt indkøb af Ljungberg, han skal nok blive guld værd for dig Opstemt
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '2' Tilbage
« Svar #9: 18 Nov 2008, 17:55 »


Bold.dk - 04.07.2008
Ljungberg skadet i første træning
"Den store eufori i Brøndby i forbindelse med indkøbet af Fredrik Ljungberg forstummede i dag, da kantspilleren måtte udgå fra sin første træning med en skade."

Der var meget glæde at spore i Brøndby, da man for et par dage siden kunne offentliggøre indkøbet af Fredrik Ljungberg, men en del af den glæde var væk, da man i dag var i forbindelse med pressen.

Jeres nyindkøbte stjernespiller måtte udgå fra dagens træning, hvor slemt er det?
Det ser ud til, at det kun drejer sig om en forstrækning i låret. Det betyder desværre, at vi må undvære ham de næste par uger af opstarten, men vi skal nok klare det. Vores lægesektor vil gøre det bedst mulige og holde ham i ro til de mener det er sikkert. udtaler Brøndby læge Eilif Larsen.

Den svenske kantspiller skal til lægetjek i morgen tidlig, hvor det endelig afgøres, hvor længe han skal holdes på sidelinjen, men det forventes at dreje sig om en lille måneds tid.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '3' Tilbage
« Svar #10: 18 Nov 2008, 22:50 »


Ekstra Bladet Sport - 20.07.2008
Brøndby sejrede i åbningskampen
"Foran små tyve tusinde tilskuere viste Brøndby i dag mesterskabsklasse, da holdet sendte rivalerne fra AGF tilbage til Århus med et 3-0 nederlag."

Efter et meget skuffende udebane nederlag på 2-1 til makedonske FK Milano Kumanovo, i Uefa Cuppen, skulle Brøndby i dag rejse sig, da man hjemme på Brøndby Stadion startede sæsonen ud mod ærkerivalerne fra AGF.

Vi har noget at revanchere var kommentaren fra anfører Max von Schlebrügge da han ankom til stadionet, og der var da heller ingen tvivl om, at både fans og spillere var klar fra start.

Men selvom Brøndby holdet kom godt ud af starthullerne, så arbejdede AGF holdet sig langsomt ind i kampen, men uden dog for alvor at blive farlige. Derfor kunne de to hold gå til pausen med stillingen 0-0.

Om der var talt med store bogstaver i Brøndby omklædningsrummet skal være usagt, men i hvert fald var det et helt andet og sprudlende Brøndby hold der kom ind til anden halvleg. Syv minutter inde i anden halvleg kom forløsningen så for Brøndby, da Morten ”Duncan” Rasmussen satte hovedet på et indlæg fra Benîot Tremoulinas.

Et tændt Brøndby hold fortsatte herefter dominansen godt bakket op af Faxe Tribunen, som konstant var i bevægelse. Stoltheden er kolossal gjaldede det på stadion kort før Ousman Jallow sendte sin første Brøndby scoring i nettet, og sendte hjemmeholdet i front med 2-0. Med en halv time tilbage af kampen sendte Morten ”Duncan” Rasmussen sin anden scoring i nettet, og afgjorde kampen til slutresultatet 3-0 - og gav dermed den nye træner en god start i SAS-ligaen.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: '4' Tilbage
« Svar #11: 18 Nov 2008, 22:59 »

Spændende hvad du kan udrette med vestegnen Smiley glæder mig til at læse mere.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '4' Tilbage
« Svar #12: 19 Nov 2008, 07:17 »


Ekstra Bladet Sport - 20.07.2008
Tre nye klar for Brøndby
"Som en ekstra gave til fansene ovenpå sejren mod AGF kunne Brøndby annoncere, at man havde underskrevet kontrakter med tre nye spillere."

Knap havde jublen lagt sig før Brøndby, på et pressemøde, kunne annoncere, at man havde underskrevet kontrakter med tre nye spillere. Det drejer sig om to forsvarsspiller og en angriber.

Første mand som man underskrev kontrakt med var den 24-årige forsvarsspiller Renato Civelli, som man har hentet i den franske storklub Olympique Marseille. Civelli var i sidste sæson udlejet til Gimnasia, hvor han gennem hele sæsonen var en vigtig brik i forsvaret. Inden udlejning var han også en vigtig spiller i Marseille, men han mistede langsomt sin plads, og nu har han i stedet underskrevet en fire årig kontrakt med Brøndby.

Jeg kender ikke meget til klubben, men de ambitioner som John forelagt for mig gjorde, at jeg på ingen måde var bange for at underskrive kontrakten. Jeg ser meget frem til at spille for klubben.

Den anden spiller er mere velkendt i Danmark, da det drejer sig om den 28-årige danske offensiv spiller Peter Løvenkrands, som gennem de sidste par år har haft svært ved at komme på holdet i hans, tidligere, tyske klub Schalke 04. Derfor har han nu valgt at tage skridtet tilbage til Danmark og Brøndby IF.

Ambitionerne i klubben viser at man vil være blandt de bedste, og jeg glæder mig meget til at komme hjem og spille. Der er ingen tvivl om, at SAS-ligaen har udviklet sig i positiv retning siden jeg tog ud, så jeg er på ingen måde bange for, at det skulle gøre mig til en dårligere spiller. I stedet forventer jeg at udvikle mig igen, da jeg nu forventer en masse spilletid.

Løvenkrands skal dog ikke forvente, at han på nogen måde får nemt ved at spille sig på holdet, da hans to angrebsmakkere begge scorede i kampen mod AGF, og det forventes at begge får genvalg til næste uges hjemmekampkamp mod FC Midtjylland, hvor det dog forventes, at der bliver plads til Peter Løvenkrands og Renato Civelli på bænken.

Sidste mand, som desuden forventes direkte i startopstillingen, er den svenske højreback Mikael Nilsson, som er hentet tilbage til skandinavien fra den græske storklub Panathinaikos, hvor højrebacken aldrig fandt sig tilrette.

"Det hele er meget anderledes i Grækenland, og jeg fandt mig aldrig tilrette, selvom vejret er skønt. Men det er på fodboldbanen det gælder, og der var det ikke noget for mig. Jeg er derfor glad for at komme til Brøndby, og ser frem til at hjælpe klubben tilbage mod triumferne."

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '5' Tilbage
« Svar #13: 19 Nov 2008, 07:33 »

Glæder mig til at at høre hvordan især Løvenkrands og Nilsson kommer til at forstærke holdet over længere sigt!

Det tegner sig til at blive en klasseblog Spurs!
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '5' Tilbage
« Svar #14: 19 Nov 2008, 18:25 »

jeg takker meget for de pæne kommentarer jeg har fået indtil videre, og håber, at det fortsætter... Jeg forventer, at der kommer en update senere i aften Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010