home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23494
  0 Brugere, 786 Gæster Online.

Nyeste Bruger: jameshenry
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Manchester United
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United  (Læst 42059 gange)
Lasse-91
Ynglingespiller

Sv: Manchester United
« Svar #45: 21 Feb 2009, 11:35 »

Forstår ikke helt hvad du mener med talenter i stedet for Nani og Anderson? Har jo købt Modric i stedet for Nani og Lassane Diarra i stedet for Anderson, som i mine øjne er stjernespillere og ikke talenter? Ved godt at Anderson og Nani også er stjerner, men følte at Modric og Lassana var hvad mit hol havde brug for.
Berbatov???:S Købte Amauri i stedet for, og han blev både topscorer i ligaen og Champions League i anden sæson.

Vandt forresten ligaen med 14 point i anden sæson, og titlen var sikret med 5 kampe tilbage, og jeg var ubesejret indtil de to sidste ligakampe.
Herudover vandt jeg jo Champions League, og har stor succes med mine købte spillere..

Men tak for feedback ! Opstemt

Clestin
Ynglingespiller

« Svar #46: 24 Feb 2009, 10:32 »

http://files.filefront.com/Band+of+Two+Attacking+2+M9tac/;13355898;/fileinfo.html her er en taktik jeg spiller med i Man Utd og jeg score mange mål og ligger pt nr 1 i ligaen.. er ikke helt færdig med første sæson men synes i hvertfald det er en go taktik

We ride together, we die together. Man Utd 4life

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #47: 26 Feb 2009, 14:01 »

Heey guys !
Er nu endelig kommet godt i gang med United og er nu 13 ligakampe inde i anden sæson, hvor jeg er ubesejret og ligger nr. 1.

Transfers 1. sæson: http://s636.photobucket.com/albums/uu87/lassenesset/?action=view&current=Transfers1sson.jpg
Transfers 2. sæson: http://s636.photobucket.com/albums/uu87/lassenesset/?action=view&current=Transfers2sson.jpg
Min nuværende taktik: http://s636.photobucket.com/albums/uu87/lassenesset/?action=view&current=Taktik.jpg

Første sæsons bedrifter:
Vandt Premier League
Vandt Charity Shield
Vandt Europæiske SuperCup
Vand VM for klubhold
Røg ud af CL i semifinalen mod Barcelona
Tabte FA cup finalen mod Chelsea
Røg tidligt ud af Ligacup.

Nogen forslag til eventuelle fobedringer på holdet ?
Synes det virker lidt underligt, at du har solgt Nani og Anderson til SAMME pris til SAMME klub med kun ét dags mellemrum?  Shockeret

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

adam93
Reserveholdsspiller

« Svar #48: 28 Feb 2009, 20:48 »

Så er jeg i 2019 med mit United save Smiley

Der er enkelte spillere tilbage som i kender, men her er en trupgennemgang:

MANCHESTER UNITED - 16. JULI 2019

KEEPER

James Walker
Den engelske landsholdskeeper er helt suveræn. Spillets statsmæssige bedste keeper. Mere er der vidst ikke at sige om det.

FORSVAR

Matteo Panico
Panico er landsholdsspiller. Han er fuld af assists, og han er en stensikker hjørnesparksskytte. Han er verdensklasse, og mange store klubber er ude efter ham.

Chris Smith
Chris er landsholdspiller for england. Super i taklingen og markeringen, hvilket gør ham til en perfekt makker til Marrow, som styrer luftspillet!

Paul Marrow
Spillets bedste forsvarsspiller, både stats og spillemæssigt. Andet er der ikke at sige. Styrer luftspillet med hård hånd, og spiller supergodt sammen med Smith.

Dean McCann
Dean har været meget skadet, men ikke desto mindre er han en forrygende spiller. Han er meget alsidig og kan spille begge backs, og er derfor en hver managers drøm. Han kan også sagtens spille i midten, dog mener jeg ikke han er god nok med hovedet til dette.

Davide Santon
Ham kender I. Spiller sin 12. sæson i klubben, og bliver stadig ved med at præstere! Imponerende!

Federico Fazio
Spiller sin 12. sæson i klubben, så jeg har fået stor glæde af ham! Han spiller på de sidste strænge, men har bestemt leveret varen. Den perfekte afløser for Vidic, og er flere gange blevet kåret som årets fodboldsspiller.

Natale Papini
Nyindkøbt i Lazio for 245 mio DKK. Han er Fazios afløser, og jeg forventer meget af ham op gennem årene! Glæder mig til at se ham i kamp!

MIDTBANE

Lionel Messi
Messi er bare Messi. Han er godt oppe i årene, men præsterer stadig! Har afløserne for ham, så han skal bare spille til han ikke gider mere!

Mauro Morganti
Arsenal, FC Bayern, Barcelona. Det er blot enkelte der har været ude efter ham her! Bud op mod 250 mio er blevet afslået. Han er virkelig en klasse spiller, og har overtaget Andersons plads. Hans rolle er offensiv midt, hvor han er i hård konkurrence med Steve Anderson og Cavaleiro!

Marco Carnevali
Super ung venstrefløj. Han har spillet sig mere og mere ind på holdet, efter fantastiske præstationer. Han er en af dem, der skal bære holdet når Ronaldo og Messi smutter!

João Cavaleiro
Joao er en klassespiller fra Portugal. Hans rolle er offensiv midt, og han styrer den med hård hånd. Snart indtager han anførerrollen, og skal være en af de rutinerede kræfter i Man Utd!

Àngel
1. Holdstruppen ringeste spiller statsmæssigt, men blandt de 5 bedste spillemæssigt! Han spiller som en drøm. Desværre er han 27 år, men regner med at holde på ham til han stopper da han er relativ billig i løn!

Marco Poi
Han er central midtbanespiller, med defensive roller. Ham og Adamson suplerer hinanden godt og fordeler spilletiden mellem sig. Han er ekstrem stabil, hvilket er vigtigt i hans position.

George Adamson
Han er en klassespiller. Blev købt som 16-årig, og fik sin debut som 18. årig. Han har bare udviklet sig til det ekstreme, og med sine klasse afleveringsevner og tacklingsskills, så er han en perfekt defensiv midt. Den bedste defensive midt i spillet.

Cristiano Ronaldo
Ham her kender i også, Ronaldo. Han bliver ved med at præstere trods sin alder. Sidste sæson blev han kåret som den bedste spiller i verden + i ligaen.

Jonathan
Jonathan er nyindkøbt i Marseille, blev købt for næsen af R. Madrid for 420 mio DKK. Hans stats er suveræne, så jeg glæder mig til at se ham på banen!

Steve Anderson
Navnebror med spilleren som han afløser. Anderson forlod klubben samme tidspunkt som Steve Anderson kom ind, og jeg mener blot jeg er blevet forstærket. Hans stats er suveræne, så jeg glæder mig til at se hvad han kan gøre.

ANGRIBER

Brando Caroli
Super ung angriber. Perfekt makkerpar med Zenoni. Han har mange år tilbage endnu, og dette er en spiller jeg bestemt regner med de kommende år, når Bojan har taget afsked.

Bojan
Bojan har virkelig scoret mange mål! Han er i gang med sin 11. sæson i klubben. Han danner et supergodt makkerpar med Zenoni, og det har de gjort i en del år efterhånden. Han sælges snart, da jeg har fundet afløseren.

Ian Ramsay
Klubbens absolutte stjernefrø! Han skulle blive lige så god som Zenoni / Kvalitetsspiller / En af de bedste på positionen i PL. Han får lidt cupkampe i ny og næ, og ellers får han mange kampe på reserveholdet.

Dean Hill
Dean er blevet bedre og bedre, og på trods af knap så gode stats, spillede han forrygende sidste sæson, hvor Bojan var meget skadet. Han er en af Bojans afløsere, og jeg sætter stor tillid til gutten her.

Federico Zenoni
Spillets absolut bedste spiller. Højeste værdi, bedste stats, bedste spillemæssige resultater. Scorer mål på stribe og er samtidig en supergod oplægger! Han er en komplet angriber: Han er høj, hurtig, afslutningsstærk (20), hovedstødsstærk (19), stærk (18), driblestærk. KOMPLET.

Tjek min blog om LLM-holdet Catanzaro FC:

Catanzaro - en klub uden historie

jeppe_nr13
Førsteholdsspiller

« Svar #49: 28 Feb 2009, 21:11 »

må godt nok sige jeg er imponeret over zenonis stats! det er jo vildt Peace

adam93
Reserveholdsspiller

« Svar #50: 28 Feb 2009, 21:23 »

må godt nok sige jeg er imponeret over zenonis stats! det er jo vildt Peace

Ja, han er alt for syg!

Jeg havde en god årgang af angribere på det tidspunkt.. Zenoni var en af tre som så fine ud, dog ikke det helt store.. De to andre blev okay, men solgte dem videre for 100 mio.. Men ved U21 VM, deltog Zenoni som 17 årig! Zenoni spiller for Italien, som der vandt, men da jeg for alvor fik øjnene op for hans talent var, da jeg så at han både vandt prisen for "bedste spiller" og "topscorer" ved U21 VM, som 17-årig! Derefter indså jeg, at hvis han skulle blive stor, skulle han have 1. holds fodbold! Han fik debut som 18-årig og har spillet fast siden - og det har belønnet sig Wink

Btw, debuttanten Steve Anderson ser fornuftig ud i venskabskampene.. 3 kampe, 3 mål, 3 oplæg, og et gennemsnit på 8,40 Wink

-LFC-
Manager

« Svar #51: 28 Feb 2009, 21:37 »

Eddermanme et vildt hold! Stor ros til dig! Hvem er din anfører og hvor mange har spillerne har taget hele turen op igennem dit akademi? Smiley Dvs. som du ikke har købt andre steder.

adam93
Reserveholdsspiller

« Svar #52: 28 Feb 2009, 21:44 »

Eddermanme et vildt hold! Stor ros til dig! Hvem er din anfører og hvor mange har spillerne har taget hele turen op igennem dit akademi? Smiley Dvs. som du ikke har købt andre steder.

Tak Smiley

Ronaldo er anfører og Bojan er viceanfører.

Ingen har taget turen fra mit eget akademi, hvilket er ufatteligt skuffende - men spillerne jeg har fået op dernede fra har simpelthen være elendige. I gennem 11 sæsoner har jeg måske fået 4-5 med fint potentiale, men ingen af dem er blevet gode nok til 1. holdet.. Det skal dog siges, at 1 spiller på reserveholdet forventes at hives på 1. holdet næste sæson.. og han er fra eget akademi Smiley

Men de fleste er hentet i en ung alder..

kennedinho
Lilleputspiller
*

« Svar #53: 05 Mar 2009, 15:47 »

Jeg er igang med første sæson, og har et par problemer. Ingen af mine angribere kan score mål. Rooney, Tevez og Berbatov har tilsammen scoret 7 mål. Det har Vidic klaret alene  Huh Et andet problem er økonomien. Jeg betaler 70 mio. af i måneden på et lån på 6 mia. Nogle der har erfaringer med det? Er i December '08, og som det ser ud, er jeg jo bankrupt inden sommeren.

Caspper
Manager

« Svar #54: 05 Mar 2009, 15:55 »

Et andet problem er økonomien. Jeg betaler 70 mio. af i måneden på et lån på 6 mia. Nogle der har erfaringer med det? Er i December '08, og som det ser ud, er jeg jo bankrupt inden sommeren.

Det skal du ikke bekymre dig om. Smiley

Det er jo United! Wink

DavidMadsen
Manager

« Svar #55: 05 Mar 2009, 15:57 »

Hvad er det for en kommentar? Opstemt
Han kan jo godt gå konkurs, grundet det lån Smiley

Caspper
Manager

« Svar #56: 05 Mar 2009, 15:58 »

Hvad er det for en kommentar? Opstemt
Han kan jo godt gå konkurs, grundet det lån Smiley
Det er en optimistisk kommentar. Smiley

kennedinho
Lilleputspiller
*

« Svar #57: 05 Mar 2009, 16:02 »

Betaler I andre, som spiller med United, ikke samme beløb af? Har Patch 9.0.3.

adam93
Reserveholdsspiller

« Svar #58: 05 Mar 2009, 16:04 »

Sådan er det de første par sæsoner. Så man er næsten tvunget til at vinde titler + man får jo masser af TV-penge i slutningen af sæsonen.

Jeg er i 2020, og mangler kun at betale 1 af de 3 lån af, men jeg er desværre først gældfri i 2035 Skuffet

kennedinho
Lilleputspiller
*

« Svar #59: 05 Mar 2009, 16:06 »

Så er jeg mere rolig Smiley. Nogen der har en taktik, der får Rooney og Tevez til at finde netmaskerne?

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010