home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  1 Bruger, 325 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Manchester United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United  (Læst 38012 gange)
pilested4
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Manchester United
« : 17 Nov 2008, 11:22 »

Her har jeg tænkt mig at alle der nyder at være manager for verdens bedste klubhold kan skrive angående taktikker, spillere, indkøb mm. Er lige blevet færdig med den første sæson, har købt Frey (afløser Van Der Sar), Santon (Neville), og diarra (scholes). Jeg kom på anden pladsen i ligaen, arsenal vandt, men jeg tog hævn og vandt CL over dem i finalen. Så alt i alt en god sæson, fik forlænget min kontrakt frem til 2011. Har lagt mærke til at storklubberne i england, i modsætning til tidligere spil, køber stor ind i sommerpausen, og det er jo en possitiv ting, da man tidligere kunne være helt suværen efter et par sæsoner, da de andre klubber ikke rigtigt købte gode spillere. Nu glæder jeg mig til at høre om jeres indkøb, taktikker, erfaringer osv. Er der forresten nogen der har fået ronaldo til at score mange mål??? I min første sæson scorede han kun på straffe, men lavede mange assist, hvad går der galt, nogle erfaringer med hvordan hans indstillinger skal være før han bliver mere effektiv foran kassen??
« Seneste Redigering: 22 Nov 2008, 17:28 af Søgaard » Logged

MoneyGang
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #1: 20 Nov 2008, 21:00 »

Han skal spille COM med pil op så scorede han 23 mål med mig.
Logged

Lasseee
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #2: 21 Nov 2008, 19:13 »

Er lige begyndt med dem, og har købt Juan Roman Riquelme, som har fået en god start Opstemt
Logged

Glory of United .

shawtey
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3: 22 Nov 2008, 17:17 »

Jeg er i min anden sæson med United, og har samme problem som de fleste andre med mine angribere. Tevez og Rooney scorer meget sjældent, men en spiller som Ronaldo er min topscorer med 19 mål i 36 kampe. Ganske udmærket Wink

Men alt i alt gik min første sæson ret skod. Blev nummer 3 i ligaen, røg ud i kvartfinalen i CL, røg ud af FA-Cuppen's 5 runde.
- Vandt så Charity Shield, VM for klubhold, Liga-Cuppen og den europæiske supercup.

I min anden sæson vandt jeg Premier League, Champions League samt FA-Cuppen. Lukkede kun 16 mål ind i hele sæsonen. Ond defence jeg har Wink

Mit hold:
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/iLI70466.jpg
« Seneste Redigering: 26 Nov 2008, 20:37 af shawtey » Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #4: 22 Nov 2008, 17:25 »

Kan man ikke kalde den noget andet end Manchester United "tråden"
- Der er jo allerede en tråd der hedder det.
Logged

pilested4
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #5: 24 Nov 2008, 17:42 »

Er der nogen der har fundet ud af hvordan spiller/hold indstillinger fungere optimalt for angribere??? Er united og kan ikke få mine angribere til at score nok mål, på trods af at de har så meget kvalitet. Nogle der har erfaringer med dette??? Specielt mht. deres personlige indstillinger??? Håber i kan hjælpe mig
Logged

straarup
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #6: 27 Nov 2008, 15:34 »

Min opstilling:

-------------------------------------------------- Rooney ---------------------------------------------------


--- Vela -----------------------------------------------------------------------------------------Ronaldo---


----------------------------- Anderson ------------------------ Moutinho-----------------------------------


------------------------------------------------- Veloso -----------------------------------------------------


------- Evra ------------------- Vidic ----------------------- Ferdinand ------------------ Richards --------


------------------------------------------------ Asenjo ------------------------------------------------------


- Van der saar
- Brown
- Santon
- Carrick
- Camacho
- Aquino
- Tevéz
- Balotelli
- Nani


Hvad siger i til det ?.. skal jeg have Nani inde i stedet for Vela, Van der saar i stedet for Asenjo. hvad med Carrick, bør han være blandt de 11 startende ?.. kom med jeres forslag ?
« Seneste Redigering: 27 Nov 2008, 15:38 af straarup » Logged

FC Midtjylland
Manchester United
Athletico Madrid
Juventus

Juller
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #7: 27 Nov 2008, 15:50 »

Synes du skal have Nani inde i stedet for Vela!
Logged

thomastommasi
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #8: 27 Nov 2008, 15:52 »

Jeg er igang med første sæson med Manchester United - mangler ca 8 kampe i ligaen og det ser positivt ud og har egentlig kun købt Asenjo og Santon. Men har også lidt af et problem med at angriberne ikke score så meget, men hvis man ser realistisk på, så er det vel fair nok, hverken Rooney, Tevez eller Berba score mange mål i virkeligheden( de kan vel forventes at skulle score alt mellem 15-25 mål hver over hele sæsonen)

Har i andre også økonomiske problemer når i er Manchester United?

Min opstilling:

-------------------------------------------------- Rooney ---------------------------------------------------


--- Vela -----------------------------------------------------------------------------------------Ronaldo---


----------------------------- Anderson ------------------------ Moutinho-----------------------------------


------------------------------------------------- Veloso -----------------------------------------------------


------- Evra ------------------- Vidic ----------------------- Ferdinand ------------------ Richards --------


------------------------------------------------ Asenjo ------------------------------------------------------


- Van der saar
- Brown
- Santon
- Carrick
- Camacho
- Aquino
- Tevéz
- Balotelli
- Nani


Hvad siger i til det ?.. skal jeg have Nani inde i stedet for Vela, Van der saar i stedet for Asenjo. hvad med Carrick, bør han være blandt de 11 startende ?.. kom med jeres forslag ?

Jeg ville personlig bruge Nani- nok pga han er rigtig United mand, men mest pga han gør det kanon for mig selv:)
Logged

straarup
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #9: 27 Nov 2008, 16:02 »

Synes du skal have Nani inde i stedet for Vela!

Vela har jo bare Nani's potentiale, 37 gange ?
Logged

FC Midtjylland
Manchester United
Athletico Madrid
Juventus

tcy79
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #10: 27 Nov 2008, 20:56 »

Jeg står og skal i gang med en ny sæson hvor jeg ved spille united jeg har prøvet og spille dem mange gange her i Fm 09 men jeg kan ikke rigtig finde den rigtig taktik til dem så hvis nogen har en god taktik til united så ville jeg ved glade.
Logged

straarup
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #11: 28 Nov 2008, 11:39 »

Jeg står og skal i gang med en ny sæson hvor jeg ved spille united jeg har prøvet og spille dem mange gange her i Fm 09 men jeg kan ikke rigtig finde den rigtig taktik til dem så hvis nogen har en god taktik til united så ville jeg ved glade.


lad mig foreslå denne:

-------------------------------------------------- Rooney ---------------------------------------------------


--- Vela -----------------------------------------------------------------------------------------Ronaldo---


----------------------------- Anderson ------------------------ Moutinho-----------------------------------


------------------------------------------------- Veloso -----------------------------------------------------


------- Evra ------------------- Vidic ----------------------- Ferdinand ------------------ Richards --------


------------------------------------------------ Asenjo ------------------------------------------------------

ikke nødvændigvis med de spillere. det er bare min opstilling, og det  går fantastisk. har vundet sæsonnens første 6 kampe.. derudover sejr i de to finaler i starten.. 8 kampe uden nederlag

Det skal lige siges, at Veloso er fantastisk, hvis han får lov at spille på den deffensive midtbane !
Logged

FC Midtjylland
Manchester United
Athletico Madrid
Juventus

tcy79
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #12: 28 Nov 2008, 21:26 »

Okay hvordan kører du så hold taktikken bare hvad den står på eller laver du noget om og hvordan får du råd til alle de nye spillere første sæson jeg har kun råd til en får jo kun 92.5 mil.
Logged

Zachar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #13: 29 Nov 2008, 14:09 »

Okay hvordan kører du så hold taktikken bare hvad den står på eller laver du noget om og hvordan får du råd til alle de nye spillere første sæson jeg har kun råd til en får jo kun 92.5 mil.
Anmod blot din bestyrelsen om flere penge til spillerindkøb...
Logged

Højgaard7
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #14: 29 Nov 2008, 14:40 »

jeg har også problemer med angriberne (tevez, rooney, berba) ikke score .. og de får altid en meget lav karakter mellem 5-6
er der virkelig ikke en der har en god spiller instruktion hvor det har virket godt ? :O
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010