home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 262 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Manchester United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United  (Læst 38008 gange)
shawtey
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #15: 30 Nov 2008, 23:34 »

Stærkt hold .. dog ville jeg ALDRIG sælge Ferdinand og Tevez. To af spillets bedste, og 2 af de absolutte stjerner hos United.
- Ville i stedet sælge Berbatov, der er noget af det dårligste og mest slatne jeg nogensinde har set, samt sælge spillere som Park, O'Shea, Brown, van der sar.

Dine køb er super gode, intet at sætte en finger på der.
- Dog kan jeg anbefale Camacho som backup for veloso, Fiorillo som backup for Asenjo, Andres Guardado som backup for Nani samt Davide Santon som du kan udvikle på og gøre til en stjerne.

Som angriber kan Mario Gomez anbefales. Han propper sgu pænt mange kasser ind, og kan sælges for rigtig mange penge efter bare en enkelt sæson.
- Jeg købte han i første sæson med United for € 24,5 mio, og solgte ham sæsonen efter for € 42 mio. Ganske ganske pæn fortjeneste + at han smed 36 kasser ind i sæsonen. Tak til Mario Smiley
Logged

Bibblob
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #16: 12 Dec 2008, 16:07 »

Nogen der ved hvad man får at købe for i anden sæson. er blevet nummer 3 mangler finale i FA og finale i Champions.
Logged

adam93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #17: 16 Dec 2008, 16:19 »

Et godt råd:
Brug Evans ofte! Han bliver sindssyg vild! Han stiger så hurtigt i stats!
Efter en halv sæson. hvor han har spillet ca. hver anden kamp, har han 15-15-16 i Markering, tackling og hovedspil!
Logged

Tjek min blog om LLM-holdet Catanzaro FC:

Catanzaro - en klub uden historie

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #18: 17 Dec 2008, 15:06 »

www.billeder.muzica .dk

Der er en række billeder af mine transfers og min holdopstilling pt..

Jeg er dog i år 2014, så der er en del opfundne spillere med på listen, men tag et kig og kommenter her.
Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #19: 17 Dec 2008, 15:13 »

jeg har også problemer med angriberne (tevez, rooney, berba) ikke score .. og de får altid en meget lav karakter mellem 5-6
er der virkelig ikke en der har en god spiller instruktion hvor det har virket godt ? :O

Træn Cristiano Ronaldo til at spille angriber, han BOMBER! Så har du nani til højre wing og giggs til venstre.. Så køber du også Gonzalo Baretto ( vidunderdreng, maks 10 mio ) og Robert Lewandowski, efter 2 sæsoner med Lewandowski har du en stjerne angriber.. Berbatov og Rooney sælger du selvfølgelig for til sammen ca. 500 mio i første transfer vindue, dermed har du også råd til at smide 350 mio op til Sergio Aguero, som dog skal have en halv sæsons indspilning på holdet før at han scorer mange kasser..

Gode råd er at købe Miguel Veloso ( 110 mio ), Darijo Srna ( 167.5 mio ) Raul Meireless ( 110 mio ) David Luiz ( 95 mio ) eller Nihat ( 150 mio ) hvis du ikke vil følge min anden taktik. Smiley
Logged

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #20: 31 Dec 2008, 12:30 »

Er jeg den eneste der får ufattelig mange skader. Rooney, Tevez og Ronaldo er alle ramt af lange skader. Tevez på 5mdr. De andre har haft et par skader på 2 mdr.

Har hentet den nye patch.

derudover kunne jeg godt tænke mig at høre fra nogle som har spillet i nogle sæsoner med united. Hvordan er økonomien. Jeg taber nemlig 70mio om md.
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Zachar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #21: 06 Jan 2009, 14:54 »

Blev desværre nød til at starte et nyt United_save, da min computer fik hjertestop omkring jul... Skuffet
Men heldigvis er det gået over al forventning i det ny spil... Smiley Er på vej ind i 3. sæson, hvor de to foregående har været en lang succeshistorie, vandt Premier League både 1. og 2. sæson, Champions League blv vundet i 1. sæson og det blev til en semifinaleplads i den anden(røg ud til Olympique de Marseille:() og vandt Carling Cuppen i første sæson og Fa Cuppen i 2. sæson. Opstemt Derudover vandt jeg både VM for klubhold i1. og 2. sæson. Så mn må sige at det er gået strålende.
Mine transferaktioner ser således ud:

1. Sæson - Køb:
Sommer:
Darijo Srna  -  140 mio. (Shakhtar)
Sergio Asenjo  -  67,5 mio. (Valladolid)
Miguel Veloso  -  100 mio. (Sporting CP)
Vinter:
Davide Santon  -  20 mio. (Inter)
John Fleck  -  22 mio. (Rangers)
Alfred N´Diaye  -  39 mio. (A.S. Nancy Lorraine)
Angel Di María  -  50 mio. (Benfica)
1. Sæson - Salg:
Sommer:
Carlos Tevez  -  275 mio. (Tottenham)
Thomasz Kuszczak  -  60 mio. (Napoli)
Vinter:
Nani  -  180 mio. (Juventus)
Park Ji-Sung  -  80 mio. (Sampdoria)

2. Sæson - Køb:
Sommer:
Sebastian Giovinco  -  90 mio. (Juventus)
Sergio Busquets  -  Fri (Barcelona)
Mario Gómez  -  210 mio. (Stuttgart)
Vinter:
Bojan  -  10 mio. (Barcelona)
Mamadou Sakho  -  110 mio. (Paris Saint Germain)
2. Sæson - Salg:
Sommer:
Owen Hargreaves  -  185 mio. (Chelsea)
Vinter:
Manucho  -  7,75 mio. (Anderlecht)
Danny Simpson  -  10 mio. (Birmingham)
Danny Welbeck  -  6 mio. (Norwich)
Fraizer Campbell  -  15 mio. (Hull)
Patrice Evra  -  220 mio. (Inter)
Nemanja Vidic  -  325 mio. (Arsenal)

3. Sæson - Køb:
Sommer:
Marouane Fellaini  -  125 mio. (Everton)
Nigel de Jong  -  Fri (HSV)
Gareth Bale  -  335 mio. (Tottenham)
Breno  -  250 mio. (FC Bayern)
3. Sæson - Salg:
Sommer:
Michael Carrick  -  172 mio. (Everton)

Mener selv at holdet er klar til de udfordringer der venter, men lytter gerne til kritik, ros eller bare gode råd... Smiley


Logged

Rag
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #22: 06 Jan 2009, 17:38 »

Carlos Tevez  -  275 mio. (Tottenham)
Man sælger bare ikke Tevéz, og især heller ikke for den pengesum når man kan få omkring 370 mio for ham. Imo er han bedre end Berbatov & Rooney i fm.
Logged

Zachar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #23: 06 Jan 2009, 17:42 »

Man sælger bare ikke Tevéz, og især heller ikke for den pengesum når man kan få omkring 370 mio for ham. Imo er han bedre end Berbatov & Rooney i fm.
Som du kan se på mine resultater har jeg ikke savnet ham... Rooney gør det helt perfekt, og Berbatov er blevet erstatet er den målfarlige Mario Gómez... Rooney lavede 46 i alle turneringer sidste år, mens Tevev tilbragte det meste af sæsonen på tilskuerrækkerne for Tottenham på grund af skader...
Logged

Rag
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #24: 06 Jan 2009, 18:27 »

Som du kan se på mine resultater har jeg ikke savnet ham... Rooney gør det helt perfekt, og Berbatov er blevet erstatet er den målfarlige Mario Gómez... Rooney lavede 46 i alle turneringer sidste år, mens Tevev tilbragte det meste af sæsonen på tilskuerrækkerne for Tottenham på grund af skader...
Okay, syns dog stadig han er for nice Opstemt SS af Mario Gómez.
Logged

ttakatt
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #25: 14 Jan 2009, 12:54 »

Jeg er i min anden sæson med United, og har samme problem som de fleste andre med mine angribere. Tevez og Rooney scorer meget sjældent, men en spiller som Ronaldo er min topscorer med 19 mål i 36 kampe. Ganske udmærket Wink

Men alt i alt gik min første sæson ret skod. Blev nummer 3 i ligaen, røg ud i kvartfinalen i CL, røg ud af FA-Cuppen's 5 runde.
- Vandt så Charity Shield, VM for klubhold, Liga-Cuppen og den europæiske supercup.

I min anden sæson vandt jeg Premier League, Champions League samt FA-Cuppen. Lukkede kun 16 mål ind i hele sæsonen. Ond defence jeg har Wink

Mit hold:
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/iLI70466.jpg


Du siger du vandt Premier Leageue, Champions League samt FA-Cuppen i anden sæson, men på det link du har der, står det at du er i Februar mener jeg i år 2010? DVS du ikke engang er igennem 2 sæson endnu ? Opstemt
Logged

adam93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #26: 14 Jan 2009, 13:31 »

Jeg er også i gang med et United-save, og det går som en drøm!
Jeg er lige kommet ud af sommertransfers for 5. sæson, dvs jeg er i September 2012.
Resultatmæssigt har jeg skubbet alle til side, og indtil videre er det blevet til over 20 trofæer!

Trofæskab:

08/09 og 09/10:
Premier League & FA & CL & VM for klubhold & Charuty Shield & Euro Super Cup

10/11:
Premier League & FA & CL & VM for klubhold & Charuty Shield & Euro Super Cup & Ligacuppen

11/12:
Premier League & FA & VM for klubhold & Charuty Shield & Euro Super Cup

I sæsonen 11/12 tabte jeg CL-finalen på et offsidemål Skuffet


Jeg er yderst tilfreds med min trup, som er dejlig bred.. Samtidig har jeg især i angrebskæden forsikret mig til fremtiden, da jeg har tre fremtidige stjerner (regens).

Transfers:
08/09
09/10
10/11
11/12
12/13


Truppen:
Spillertruppen
Taktikken - Det skal siges at jeg rokerer RIGTIG meget, så i kan ikke regne med opstillingen.


Kommentar modtages gerne! Smiley

Evt, nogle forslag til forstærkninger? Jeg sidder inde med 5-600 mio i transfer Smiley
Logged

Tjek min blog om LLM-holdet Catanzaro FC:

Catanzaro - en klub uden historie

Clestin
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #27: 23 Jan 2009, 16:56 »

nogen som kan smide en taktik op for jeg kan ikke finde en god til man utd første sæson:(
Logged

We ride together, we die together. Man Utd 4life

bettepjevs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #28: 24 Jan 2009, 14:26 »

@adam93

Dine transfer i første sæson virker lidt overdrevet. Du har købt for 550 mio og solgt for 187 mio, og hvis du så får cirka 250 mio fra bestyrelsen så passer de tal overhodet ikke sammen.

Så har en mindre mistanke om at du har brugt editor til at få flere penge.

Håber ikke for din egen skyld da det vil gøre det fantastisk hurtigt kedeligt.

Desuden så syntes jeg at du har solgt nogle af dine spillere for alt for lidt.
« Seneste Redigering: 24 Jan 2009, 14:29 af bettepjevs » Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #29: 24 Jan 2009, 22:45 »

Det er godt nok trist at i alle sammen køber så u-fergusonsk.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010