Så er jeg i 2019 med mit United save
Der er enkelte spillere tilbage som i kender, men her er en trupgennemgang:
MANCHESTER UNITED - 16. JULI 2019KEEPERJames WalkerDen engelske landsholdskeeper er helt suveræn. Spillets statsmæssige bedste keeper. Mere er der vidst ikke at sige om det.
FORSVARMatteo PanicoPanico er landsholdsspiller. Han er fuld af assists, og han er en stensikker hjørnesparksskytte. Han er verdensklasse, og mange store klubber er ude efter ham.
Chris SmithChris er landsholdspiller for england. Super i taklingen og markeringen, hvilket gør ham til en perfekt makker til Marrow, som styrer luftspillet!
Paul MarrowSpillets bedste forsvarsspiller, både stats og spillemæssigt. Andet er der ikke at sige. Styrer luftspillet med hård hånd, og spiller supergodt sammen med Smith.
Dean McCannDean har været meget skadet, men ikke desto mindre er han en forrygende spiller. Han er meget alsidig og kan spille begge backs, og er derfor en hver managers drøm. Han kan også sagtens spille i midten, dog mener jeg ikke han er god nok med hovedet til dette.
Davide SantonHam kender I. Spiller sin 12. sæson i klubben, og bliver stadig ved med at præstere! Imponerende!
Federico FazioSpiller sin 12. sæson i klubben, så jeg har fået stor glæde af ham! Han spiller på de sidste strænge, men har bestemt leveret varen. Den perfekte afløser for Vidic, og er flere gange blevet kåret som årets fodboldsspiller.
Natale PapiniNyindkøbt i Lazio for 245 mio DKK. Han er Fazios afløser, og jeg forventer meget af ham op gennem årene! Glæder mig til at se ham i kamp!
MIDTBANELionel MessiMessi er bare Messi. Han er godt oppe i årene, men præsterer stadig! Har afløserne for ham, så han skal bare spille til han ikke gider mere!
Mauro MorgantiArsenal, FC Bayern, Barcelona. Det er blot enkelte der har været ude efter ham her! Bud op mod 250 mio er blevet afslået. Han er virkelig en klasse spiller, og har overtaget Andersons plads. Hans rolle er offensiv midt, hvor han er i hård konkurrence med Steve Anderson og Cavaleiro!
Marco CarnevaliSuper ung venstrefløj. Han har spillet sig mere og mere ind på holdet, efter fantastiske præstationer. Han er en af dem, der skal bære holdet når Ronaldo og Messi smutter!
João CavaleiroJoao er en klassespiller fra Portugal. Hans rolle er offensiv midt, og han styrer den med hård hånd. Snart indtager han anførerrollen, og skal være en af de rutinerede kræfter i Man Utd!
Àngel1. Holdstruppen ringeste spiller statsmæssigt, men blandt de 5 bedste spillemæssigt! Han spiller som en drøm. Desværre er han 27 år, men regner med at holde på ham til han stopper da han er relativ billig i løn!
Marco PoiHan er central midtbanespiller, med defensive roller. Ham og Adamson suplerer hinanden godt og fordeler spilletiden mellem sig. Han er ekstrem stabil, hvilket er vigtigt i hans position.
George AdamsonHan er en klassespiller. Blev købt som 16-årig, og fik sin debut som 18. årig. Han har bare udviklet sig til det ekstreme, og med sine klasse afleveringsevner og tacklingsskills, så er han en perfekt defensiv midt. Den bedste defensive midt i spillet.
Cristiano RonaldoHam her kender i også, Ronaldo. Han bliver ved med at præstere trods sin alder. Sidste sæson blev han kåret som den bedste spiller i verden + i ligaen.
JonathanJonathan er nyindkøbt i Marseille, blev købt for næsen af R. Madrid for 420 mio DKK. Hans stats er suveræne, så jeg glæder mig til at se ham på banen!
Steve AndersonNavnebror med spilleren som han afløser. Anderson forlod klubben samme tidspunkt som Steve Anderson kom ind, og jeg mener blot jeg er blevet forstærket. Hans stats er suveræne, så jeg glæder mig til at se hvad han kan gøre.
ANGRIBERBrando CaroliSuper ung angriber. Perfekt makkerpar med Zenoni. Han har mange år tilbage endnu, og dette er en spiller jeg bestemt regner med de kommende år, når Bojan har taget afsked.
BojanBojan har virkelig scoret mange mål! Han er i gang med sin 11. sæson i klubben. Han danner et supergodt makkerpar med Zenoni, og det har de gjort i en del år efterhånden. Han sælges snart, da jeg har fundet afløseren.
Ian RamsayKlubbens absolutte stjernefrø! Han skulle blive lige så god som Zenoni / Kvalitetsspiller / En af de bedste på positionen i PL. Han får lidt cupkampe i ny og næ, og ellers får han mange kampe på reserveholdet.
Dean HillDean er blevet bedre og bedre, og på trods af knap så gode stats, spillede han forrygende sidste sæson, hvor Bojan var meget skadet. Han er en af Bojans afløsere, og jeg sætter stor tillid til gutten her.
Federico ZenoniSpillets absolut bedste spiller. Højeste værdi, bedste stats, bedste spillemæssige resultater. Scorer mål på stribe og er samtidig en supergod oplægger! Han er en komplet angriber: Han er høj, hurtig, afslutningsstærk (20), hovedstødsstærk (19), stærk (18), driblestærk. KOMPLET.