home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:25:17 warmon Blogkonkur... [19] Journeyman - Skal...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 310 Gæster Online.

Indlæg: 1132757 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 27696 gange)
Barca_FM
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #30: 17 Jan 2009, 18:08 »

hvordan får i løvenkrans hvad patch 
Logged

BL83
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #31: 17 Jan 2009, 18:41 »

Ligesom mange andre spiller jeg også med Brøndby, dog har jeg kæmpe problemer med Farnerud. Han spiller aldrig over 5! Hverken hvis jeg giver ham en fri rolle eller nogle bestemte ordre.. Han er direkte ringe! Skuffet Jeg har forsøgt mig med ham på mange pladser, foran i en diamant, en flad 4-4-2 med og uden pil, en 4-1-3-2 opstilling, og intet virker. Han spiller lige ringe hver gang. Generelt virker hele holdet rigtig fornuftigt. Jeg ligger nr. 1 i ligaen og er på en lidt svær opgave mod Braga efter en dårlig kamp hjemme, i UEFA'en, men generelt rigtig godt.

Er der nogle, som har taktik eller nogle tricks til hvordan man får ham til at spille bare nogenlunde fornuftigt?

Kerm

Brugte ham som Angriber, da de andre var skadet....

Nu bruges han ikke andre steder, han laver vildt mange svesker...
Logged

True Blue since  1995!
Brøndby siden 1989

Lykholt
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #32: 05 Feb 2009, 17:58 »

Jeg har smidt 19 mill efter Daniele Vantaggiato i min første sæson med Brøndby, og han har virkelig leveret varen, han er utrolig kold en mod én, og han er utrolig farlig selvom han næsten ingen plads har. Så kan helt klart anbefale at købe ham. 17 kampe, 13 mål, 7 assist og gennemsnitsbedømmel se på 7,22 som vel egentlig er meget pænt?
Logged

Lindkvist
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #33: 02 Mar 2009, 20:27 »

Jamen Brøndby IF er også dem jeg har valgt at starte med. Er lige gået igang med anden sæson, så vil lige skrive om mine køb/salg til første sæson, og min bedømmelse.

Det lykkedes mig at købe fire spiller i første sæson, for i alt 13 mil.

Peter Løvenkrands - 4,75 M.
Han startede skidt, men fik i løbet af foråret kæmpet sig tilbage, og efterlod et positivt indtryk. Løvenkrands blev brugt helt fremme i front af en 4-4-2 formation.
I alt blev det til 29 kampe hvor der blev scoret 9 mål, og blev lagt op til 3.

Patrick Mtiliga - 5 M.
Blev hentet til at konkurrer med Thomas Rasmussen som starter. Mtiliga vandt den duel klart, og havde en klart positiv første sæson.
27 kampe, med to mål og tre oplæg blev det til.

Fredrik Ljungbjerg - 120 K
Den tidligere Arsenal spiller slog igennem med det samme i den danske superliga, og dominerede højre fløj så meget, at han blev kåret til årets indkøb. Uden tvivl det bedste køb jeg har lavet i min korte FM 09 karriere.
28 kampe, seks mål og otte oplæg fik svenskeren noteret.

Sebastian Svärd - 2,75 M
Som de fleste der har startet med Brøndby nok ved, så er Anders Randrup skadet de første 3 måneder. Derfor blev Svärd hentet for at være gardering til Daniel Wass i starten, og senere kunne han så bruge som backup til Gislason. Desværre for Svärd leverede både Wass og Gislason super spil gennem hele sæsonen, så det blev kun til 17 kampe, og det uden at have sidste eller næst sidste fod på bolden, ved en scoring.

Nu er jeg ret newcomer så tænkte på hvordan det er lykkeds dig at få dem så billigt?
Logged

Spirit of Shankly!

Donald Duck
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #34: 02 Mar 2009, 22:55 »

så kan jeg da lige tilføje at du ikke kan få alle de spillere der, .. det er fordi han spillede med gammel patch nok, når hans indlæg er fra 17 november Smiley
Logged

Lindkvist
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #35: 03 Mar 2009, 16:01 »

så kan jeg da lige tilføje at du ikke kan få alle de spillere der, .. det er fordi han spillede med gammel patch nok, når hans indlæg er fra 17 november Smiley

Well i know men jeg synes stadig det lyder som ekstremt lidt , de vil i schalke have omkring 11 mio. for løvenkrands i mit spil? Smiley
Logged

Spirit of Shankly!

Brondbyfanen8
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #36: 04 Mar 2009, 15:14 »

Hej.

Hvilke talenter ville i foreslå til mig i første sæson med Brøndby? lige startet. Smiley

Tak.
Logged

PSN Natas88dk
men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #37: 04 Mar 2009, 15:32 »

Hej.

Hvilke talenter ville i foreslå til mig i første sæson med Brøndby? lige startet. Smiley

Tak.

Jonathan Cristaldo og Franco Zuculini! De burde begge kunne gå ind på holdet med stort set det samme, og kan anskaffes for næsten ingen penge! Eduardo Salvio er også blevet en stor spiller på mit Brøndby hold, han er nok bare ikke brugbar i første sæson, men fantastisk spiller alligevel Peace

Walter Acevedo og Dejan Skolnik er også gode spillere!
« Seneste Redigering: 04 Mar 2009, 15:34 af Nemeth » Logged

Brondbyfanen8
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #38: 04 Mar 2009, 15:51 »

Tak skal du have. Opstemt
Logged

PSN Natas88dk
men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #39: 04 Mar 2009, 15:58 »

Tak skal du have. Opstemt

Så lidt da!

Sør for at få de 2 førstenævnte, du kan tjene så meget på dem senere hen!
Logged

Brondbyfanen8
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #40: 04 Mar 2009, 16:00 »

Vil forsøge. Opstemt
Logged

PSN Natas88dk
men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.

Donald Duck
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #41: 04 Mar 2009, 18:26 »

Køb Santon da ! Smiley
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #42: 04 Mar 2009, 18:31 »

Han vil ikke skifte til mig... : /
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Donald Duck
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #43: 05 Mar 2009, 17:00 »

Hvis du starter et nyt spil, så vil han meget gerne skifte. bare byd 10mil. Smiley
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #44: 06 Mar 2009, 13:58 »

Han vil ikke kontrakten, jeg kunne få ham for 8.25 millioner. Men jeg har et andet stort problem, mit forsvar lukker alt for mange mål ind og de andre score mange af deres mål på hjørne, i forsvaret har jeg lige præcis det samme forvsar som i virkeligheden, inklusiv Remco VDS nogen  der kan hjælpe? Opstemt
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010