home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 271 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 27472 gange)
Mesipo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Brøndby IF
« : 17 Nov 2008, 00:04 »

Jeg er selv lige startet med dem

Er endnu ikke nået så langt, da jeg først lige er kommet hjem fra Tyskland, men har tilføjet 2 spillere til klubben indtil videre. Jeg har hentet Peter Løvenkrands og Jorge Ribeiro, Benfica
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #1: 17 Nov 2008, 18:03 »

Jamen Brøndby IF er også dem jeg har valgt at starte med. Er lige gået igang med anden sæson, så vil lige skrive om mine køb/salg til første sæson, og min bedømmelse.

Det lykkedes mig at købe fire spiller i første sæson, for i alt 13 mil.

Peter Løvenkrands - 4,75 M.
Han startede skidt, men fik i løbet af foråret kæmpet sig tilbage, og efterlod et positivt indtryk. Løvenkrands blev brugt helt fremme i front af en 4-4-2 formation.
I alt blev det til 29 kampe hvor der blev scoret 9 mål, og blev lagt op til 3.

Patrick Mtiliga - 5 M.
Blev hentet til at konkurrer med Thomas Rasmussen som starter. Mtiliga vandt den duel klart, og havde en klart positiv første sæson.
27 kampe, med to mål og tre oplæg blev det til.

Fredrik Ljungbjerg - 120 K
Den tidligere Arsenal spiller slog igennem med det samme i den danske superliga, og dominerede højre fløj så meget, at han blev kåret til årets indkøb. Uden tvivl det bedste køb jeg har lavet i min korte FM 09 karriere.
28 kampe, seks mål og otte oplæg fik svenskeren noteret.

Sebastian Svärd - 2,75 M
Som de fleste der har startet med Brøndby nok ved, så er Anders Randrup skadet de første 3 måneder. Derfor blev Svärd hentet for at være gardering til Daniel Wass i starten, og senere kunne han så bruge som backup til Gislason. Desværre for Svärd leverede både Wass og Gislason super spil gennem hele sæsonen, så det blev kun til 17 kampe, og det uden at have sidste eller næst sidste fod på bolden, ved en scoring.
Logged


patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #2: 17 Nov 2008, 18:35 »

Lige da FM kom ud startede jeg også en med Brøndby ( Jeg løb dog hurtigt træt i den ) men der købte jeg også Løvenkrands, Sværd og Ljungberg Opstemt og specielt Løvenkrands var eliminent! Han bombede vildt og løb fra næsten alle forsvar. Han er virkelig et super køb !
« Seneste Redigering: 04 Mar 2009, 15:01 af patrick J » Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

kmbjerg
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #3: 18 Nov 2008, 20:13 »

Jeg har også fået fingre i Ljungberg... Han gør det fint...

Har dog lidt taktiske problemer...

Kan du komme med lidt inspiration Shaft?

Jeg spiller en flad 442 ret offensivt... Stort set den man kan vælge som standardtaktik...

Logged

~Én gang Brøndby, ALTID Brøndby~

Mesipo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #4: 19 Nov 2008, 12:04 »

Lyder som nogle gode indkøb Shaft. Hvilken placering sluttede du på i 1. sæson?

Inden transfervinduet lukkede nåede jeg lige at tilføje endnu en spiller til brøndby truppen. Denne gang var det en spanier der fik fornøjelsen af at slutte sig til Brøndby IF. Spilleren hedder Daniel Aquino og er blot 18 år nu, November 2008, og han stiger i alle ting!
Logged

sebman
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #5: 20 Nov 2008, 23:54 »

Har selv lige startet et spil med Brøndby, hvor det går rigtig godt. I ligaen har jeg vundet 7 kampe, samt spillet en uafgjort Peace
I uefa cuppen er jeg i første runde, hvor Heerenveen er modstanderen.
Har forstærket holdet med 4 spillere.

Peter Løvenkrans
Sebastian Sværd
Thomas Gravesen
Razvan Rat

Stiller holdet op i en standard 4-4-2 med offensive fløje.
Logged

Danmark: Brøndby/ Viborg
Italien: Inter
Spanien: Atl. Madrid
Frankrig: PSG

Heckmann
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #6: 21 Nov 2008, 00:03 »

Hvor sætter i løvenkrands henne for han spiller bedst muligt?   Kanten eller i front??

Smiley
Logged

"Don't fuck with mediocrity eliminate it"

Mesipo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #7: 22 Nov 2008, 14:30 »

Jeg har valgt at placere ham i angrebet, da det er den position hvor jeg er dårligst dækket ind, mht. spilleregenskaber. Han har dog ikke imponeret mig, men til hans forsvar skal det også lige siges han har været en del plaget af skader.

Jeg besluttede derfor for at kritisere ham offentligt og det så ud til at hjælpe da han så scorede to mål i den efterfølgende kamp, hvor han dog igen blev skadet.
Logged

Petrust
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #8: 24 Nov 2008, 18:28 »

Har købt:

Michael Morton ( Orlando Pirates) - 750 K
Asmir Begovis (Portsmouth) 7.5 Mio
Bongani Khumalo ( SuperSport United) - 8 Mio
Ángel ( Alaves ) 3.25 Mio / KÆMPE fejlkøb
Fredrik Ljungberg ( Seattle ) - 120 K
Peter Løvenkrands ( Schalke) - 4.75 Mio
Matías Lequi (Fri)
Thomas Gravesen ( Fri)

Ligger 1 efter 8 kampe, og Løvenkrands bomber sygt nok. Skal til retur mod AC Milan i 3. UEFA Cup Kval.  Tabte hjemme 0-1, så det ser sort ud.
Logged

KampH
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #9: 24 Nov 2008, 19:15 »

Hvor meget må i give Løvenkrands i løn for at få fat i ham ?

Og hvilke spillere har solgt ?
Logged

Mesipo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #10: 24 Nov 2008, 19:51 »

Løvenkrands får 125.000 hos mig, men regner ikke med at forlænge hans kontrakt efter 2. sæson. Jeg har nemlig fået tilgang af ikke mindre end Giovani Dos Santos får små 55 mio. Han havde begæret ønske om at komme på transferlisten i Tottenham. Derudover har jeg også fået tilgang af Jo fra Manchester City, som også var blevet sat til salg, eller rettere sagt gratis, da han var sat til salg for 0 kr.-

Jeg har faktisk kun sagt farvel til 4 spillere i min tid i Brøndby. Jeg har sagt farvel til Elanga, som røg til Sønderjydske, Mark Howard, Martin Ericsson og Duncan
Logged

KampH
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #11: 24 Nov 2008, 20:27 »

Jeg kunne ikke få fat i Løvenkrands, Hoffenheim tog ham istedet.
Så nu står jeg og mangler en angriber.
Nogen forslag ?

MEsipo:
Hvad må du give de 2 i løn ? :S
Logged

Mesipo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #12: 24 Nov 2008, 20:39 »

De får begge 145.000. Var overrasket over at de overhovedet sagde ja, især med tanke på at de fik meget mere i løn deres respektive steder. De har virkeligt savnet noget spilletid.

Du kunne jo evt. tage et kig på Vaclac Kadlec. En ung spiller som vidst nok er på fri transfer første sæson og som bliver rigtig god. Udover ham kunne du tage et kig på Daniel Aquino som jeg fik til klubben for en slik (altså ret billigt).
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #13: 24 Nov 2008, 23:17 »

Har spillet lidt med et BIF spil, som jeg har holdt en pause på i nogle dage, da jeg ikke lige havde tid.
Ligger nr 2 i SAS ligaen, hvor jeg er i midten af november 2008.
For 2 kampe siden besluttede jeg mig så for, at skifte taktik, da den anden jeg havde blot var en 4-4-2 flad taktik, som var en anelse kedelig i længden og jeg synes ikke, at der blev skabt nok Wink
På det tidspunkt havde jeg haft gang i et andet spil med Barca og Real (jeg var Real - mens min bror så var Barca), hvor jeg havde sat en taktik - på mystisk vis - sammen, som bare var fantastisk!

Blot er den offensiv - og simpelt lavet med div. indstillinger, men den virker.
Der går ikke så mange mål ind på mig og jeg får scoret en del.
I Real - Barca spillet, så var det største som gik ind på mig i en kamp - det var 2 mål, som var imod Barca, ellers har det være clean sheets og et enkelt mål.

Nå, men tilbage til Brøndby spillet!

Jeg har anskaffet mig følgende spillere:
Jonathan Lusadusu Nsimba-Nzapa, FRI. En belgisk back, som jeg vil forsøge, at udvikle til noget godt. Men nu må vi se om han blot er en Mrva!
Pierre Bengtsson, 7,75 mio DKK. Ville have en reserve til T. Rasmussen, men samtidig også en, som ville forstærke holdet.
Thomas Gravesen, FRI. Tja, han skulle prøves. Ikke videre en succes og ventes nok en fyring eller et salg.
Peter Løvenkrands, LEJE. Jeg besluttede mig blot for, at leje ham. Han skal bare være reserve og har ingen reel fremtid i klubben udover det.
Tijan Jaiteh, 9,5 mio DKK. Ville have en, som ville kunne kommunikere med Jallow, samt der ikke var så mange sprogproblemer. Han har desuden vist sig som en stor succes, da Krohn Delhi har været skadet. Samt spillet en del gange istedet for Gislason. Laver mange gode afleveringer og arbjeder godt for det.

Ingen salg før 1. januar, da jeg vil ha' prøvet folk af inden. Men grundet køb var blot pga skader og så hvor jeg lige følte mangler.
Derudover ankommer endnu et køb - det er Demba Nyrén, som kommer til klubben.

Trup samt det hold, som jeg stillede mod Esbjerg, som vandt 3-1 på udebane.

]

Sig til, hvis det er, at du/I vil prøve min taktik - den har i hvert fald fungeret for mig i Real Madrid og Brøndby. Et hold som er middel eller bund ved jeg dog ikke om kan klare distancen.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Palle-2650
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #14: 24 Nov 2008, 23:28 »

Jeg er lige så startet op med Brøndby. Er kommet til julepausen og her er lidt feedback:

Jeg startede med de "normale" i de første mange træningskampe, hvor skarpheden hos angriberne var utrolig ringe, så der blev hentet nogle nye offensive ansigter til klubben. Hvilket resulterede i at Ousman Jallow satte sig selv på transferlisten og dermed en plads på reserveholdet.

Indkøb:
Fatih Tekke fra Zenit (BO) 5.5 Mio.
Eugene Seleznyov fra Shakhtar (AC) 7.25 Mio
Allan Gaarde fra Viking (DM) 5 Mio.
Henri Bedimo fra Chãteauruox (FV) 5.5 Mio
Sherman Cádenas fra Bucaramanga (OM V) 3.25 Mio

Solgt:
Ingen.

De nye ansigter vidste sig at få kickstartet Brøndbyholdet op igen.
Vi kom i Uefa cuppen med Ac Milan, Man City, Depotivo og Elfsborg.
Første kamp var mod Elfsborg hjemme som endte 3-0 til Brøndby, efter Brøndby var blevet til 10 mænd ved 0-0.
Anden kamp var mod Man City på udebane, på papiret en svær kamp. Men Brøndby overraskede og fik 2-2.
Trejde kamp var mod Ac Milan hjemme, alle regnede med Milan ville køre dem hjem uden nogen tvivl. Men nyindkøbte Fatih Tekke viste sit værd. Og scorede til 3-2 i 90+2, så Faxe tribunen gik i kog.
Så var vi kommet videre fra Uefa Cuppen med utrolige flotte resultater. Derfor blev den sidste kamp en kedelig 0-0 ude mod Depotivo.
Nu står Brøndby overfor Villareal og evt. Hsv/Rennes ved videredeltagelse.

I Pokalen er vi noget til Semifinalen mod Fc Midtjylland. Efter at have slået Fc Vestsjælland, Greve, Sønderjyske og Ac Horsens.

I Sas Ligaen kom vi dårligt fra start med et 0-2 nederlag til Sønderjyske på hjemmebane.
Nu ligger vi Nr.4 med 26 Point. Nr.1 er Aab med 34 Point, Nr.2 er Fck med 33 Point og Nr.3 er Fc Midtjylland med 31 Point.

Så alt i alt en spændende forårssæson jeg/brøndby går i møde Smiley
« Seneste Redigering: 24 Nov 2008, 23:40 af Palle-2650 » Logged

Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010