home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:25:17 warmon Blogkonkur... [19] Journeyman - Skal...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 393 Gæster Online.

Indlæg: 1132757 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 27688 gange)
BIFBoy88
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #45: 06 Mar 2009, 19:59 »

Han vil ikke kontrakten, jeg kunne få ham for 8.25 millioner. Men jeg har et andet stort problem, mit forsvar lukker alt for mange mål ind og de andre score mange af deres mål på hjørne, i forsvaret har jeg lige præcis det samme forvsar som i virkeligheden, inklusiv Remco VDS nogen  der kan hjælpe?

Hej jeg har hentet Olivier Deschacht og Albin Ebondo for knap 4 mio. til mit BIF forsvar og har lukket 9 mål ind i 18 kampe, hvilket må siges at være meget optimalt..Opstemt
Logged

BIFBoy88
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #46: 06 Mar 2009, 20:02 »

Citat af: Brondbyfanen8 04 Mar 2009, 15:14
Hej.

Hvilke talenter ville i foreslå til mig i første sæson med Brøndby? lige startet.

Tak.

Vil klart anbefale Alex Teixeira fra vasco som er 18 år... Han banker kasser ind på samlebånd i mit BIF-save...Peace
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #47: 06 Mar 2009, 20:05 »

Han vil ikke kontrakten, jeg kunne få ham for 8.25 millioner. Men jeg har et andet stort problem, mit forsvar lukker alt for mange mål ind og de andre score mange af deres mål på hjørne, i forsvaret har jeg lige præcis det samme forvsar som i virkeligheden, inklusiv Remco VDS nogen  der kan hjælpe?

Hej jeg har hentet Olivier Deschacht og Albin Ebondo for knap 4 mio. til mit BIF forsvar og har lukket 9 mål ind i 18 kampe, hvilket må siges at være meget optimalt..Opstemt


Olivier Deschacht  er vurderet til 16 millioner mens Ebondo er vurderet til 25 millioner, så de er uden for min rækkevidde på nuværende tidspunkt : /
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

BIFBoy88
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #48: 06 Mar 2009, 20:39 »

Ja okay kan jeg godt se kan blive et problem så...
Logged

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #49: 06 Mar 2009, 20:50 »

leandro gioda skal i købe lige i starten af spillet. konge forsvar spiller med italiensk pas Opstemt
Logged

maaahhh-h-h-h

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #50: 08 Apr 2009, 17:22 »

Hvilken formation har folk har succes med og samme spørgsmål kan jeg spørge om med handler. Spiller med 9.3.0, hvor det eneste jeg har ændret, er Mikael Nilsson skifter til pr. 1/7-09. Smiley

Er en smule i tvivl atm. hvad taktik angår. Jeg har gjort mig et par tanker hvad handlerne angår..
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


claus-vest
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #51: 08 Apr 2009, 17:32 »

her er et billede af mine transfers, taktikken kæmper jeg stadig med Wink

Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #52: 08 Apr 2009, 18:11 »

Spænende spillere, især de to nordmænd. Det kunne være man skulle tage et kig på dem. Jeg har dog kig på nogen mere eksotiske spillere.. Peace
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


claus-vest
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #53: 08 Apr 2009, 18:18 »

reginiussen er et must ham skal du simpelthen have bedre midterforsvar til pengene får du simpelthen ikke Opstemt skjelbred gør det også ganske habil og flere større klubber er allerede ude efter de to efter en halv sæson hos mig Opstemt
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #54: 08 Apr 2009, 18:35 »

Reginiussen er jo ikke helt dum ud.. Jeg tror dog, at jeg vil kunne hente lige så gode spillere til en formodet billigere penge, så venter med at købe ham til jeg taktik m.m. på plads :-)
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Yoggidk
Gæst
 
Sv: Brøndby IF
« Svar #55: 08 Apr 2009, 18:37 »

reginiussen er et must ham skal du simpelthen have bedre midterforsvar til pengene får du simpelthen ikke Opstemt skjelbred gør det også ganske habil og flere større klubber er allerede ude efter de to efter en halv sæson hos mig Opstemt

Du kan "nemt" finde bedre forsvarsspillere end Tore til billigere penge, f.eks. i Sydafrika er der nogle fantastiske forsvarsspillere...
Logged

Brøndby 1964
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #56: 11 Apr 2009, 13:38 »

Jeg kan ikke finde en taktik til mit brøndby hold. Jeg har spillet 4 sas liga kampe og har kun 4 piont. Her er mine indkøb: http://img17.imageshack.us/my.php?image=brndbyernesidrtsforenin.png

Holdet: http://img17.imageshack.us/my.php?image=brndbyernesidrtsforeninp.png

Nogen der kan hjælpe mig, med en taktik der passer til mine spillere? er i første sæson Smiley
« Seneste Redigering: 11 Apr 2009, 13:41 af Brøndby 1964 » Logged

Brøndby 1964
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #57: 11 Apr 2009, 14:20 »

? Wink
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: Brøndby IF
« Svar #58: 11 Apr 2009, 14:31 »

Spil med korte afleveringer, og med forholdsvis langsomt tempo. Du skal også spille bredt. Du skal selfølgelig spille offensivt. Prøv Duncan som targetman.
Logged

Brøndby 1964
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #59: 11 Apr 2009, 14:33 »

Okay tak
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010