home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 1119 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  [#Stoppet] La Vecchia Signora... (Klubber: Hoffenheim > Juventus)
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: [#Stoppet] La Vecchia Signora... (Klubber: Hoffenheim > Juventus)  (Læst 96703 gange)
Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
[#26] Afstemning - Hvor håbet hører hjemme...
« Svar #105: 02 Dec 2008, 00:34 »


Februar 2010


- "Herr Lynge Johansen, I har ikke tabt en kamp siden Bayern München slog jer 2-0. Oven i det har I ikke smidt point væk siden I spillede 3-3 mod Bochum. Nu venter Karlsruhe så i Hoffensheim første pokalkvartfinale nogensinde. Har dette været en sæson over alle forventninger?"
- "Denne sæson er beviser at mit arbejde det sidste 1 1/2 år, er været noget værd. Vi har siden min ankomst været ambitiøse, og nu bærer det bare frugt. Mere kan jeg ikke sige."
- "Demba Ba og Vagner Love har været outstanding i år. Hvor stor er deres skyld i jeres succes?"
- "Når to af ens spillere til sammen har lavet 31 mål, har de selvsagt en skyld i vores succes. Mange mente Edu ville efterlade et stort tab, jeg mente Vagner Love ville erstatte ham."

- "Nu du nævner Edu, hvad var årsagen til at han blev solgt. Han var jo en kæmpe succes?"

- "Det ønsker jeg ikke at udtale mig om."
- "Okay. Hvordan kan det være at Peter Løvenkrands har fået chancen hos jer? Han var tydeligvis ikke god nok til at blive i Schalke? Er hans karrierer ikke færdig?"
- "Havde jeg ment Peter ikke var god nok, så var han ikke blevet ansat efter nytår. Peter skal nok vise han stadig kan være med på dette niveau."

Pressemødet havde været langt og irriterende. De forbandet journalister vil vide alt, og selvom de ved at de aldrig får det af vide. Men igen, det var jeres job, og vores job var at give dem informationer, men ikke for mange. Så ville det ende med at trænerne ikke længere var trænere, og journalisterne ikke længere journalister. Med hensyn til Peter Løvenkrands? Han var måske ikke den bedste venstrekant i Tyskland, men han havde nogle kompentencer vi kunne bruge, blandt andet hans hurtighed.
Hvad journalisterne ikke vidste, var at jeg allerede havde skrevet under med en kommende venstrekant. En ung argentiner, Eduardo Maciá havde fået øje på i Spanien. Jeg havde selv set ham engang, og var faldet for ham med det samme. Han kan blive guld værd for os.

Jeg valgte ikke at bruge for mange kræfter på dem, kun slippe det mest nødvendige ud, og så ellers bruge dem som de brugte os. En ting havde de dog ret i, foråret var startet over alt forventning. Hannover var slået ud af pokalen med 5-1, mens det ligaen var gået udover Stuttgart (2-1), Schalke (3-1), Leverkusen (4-3), og så var førstepladsen vores. Nu skulle den så bare forsvares, det startede med 2-0 over HSV og så 3-2 ude mod Wolfsburg. Nu ventede Karlsruhe så i kvartfinalen, en sejr her ville være mere end en semifinaleplads, det ville også være revanche for sidste års pokalnederlag i 2. runde.



Nicklas Lynge Johansen,
cheftræner for TSG 1899 Hoffenheim
« Seneste Redigering: 05 Dec 2008, 21:49 af Berendt » Logged


sneglen2003
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [#25] Afstemning - Hvor håbet hører hjemme...
« Svar #106: 02 Dec 2008, 13:11 »

Takker, godt at se at du stadig følge med... Smiley Og ja, shopping i julen hører næsten til.

Selvfølgelig læser jeg stadigvæk med. Det er pt. den bedste blog her på sitet (IMO).  Opstemt

På trods af at du i den seneste update har nogle enkelte fejl, som vi normalt ikke ser fra din side, er denne også godkendt.
Fantastisk med førstepladsen og at du får så meget ud af lille Hoffenheim.

Men kan nu stadigvæk ikke se hvad du vil med P.L. Du kunne i stedet hente et talent og bruge den lønomkostning på talentet i stedet for P.L.  Shockeret

KUTGW  Thumbs Up
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#26] Afstemning - Hvor håbet hører hjemme...
« Svar #107: 02 Dec 2008, 23:59 »

Takker Smiley er jeg smigret over du synes Wink

Sorry hvis der er fejl. Så Eastern Promises mens jeg skrev den, og det var jo lidt sent... Skuffet Smiley Hm, ja, forskellen på mig og virkeligheden er bare at jeg bare brugt 1 1/2 år Peace

Hm, P.L. er lyn hurtig, og så er han eneste "rigtige" venstrekant i truppen Wink Og som der står i den seneste update, så har jeg allerede skrevet under med en ny, der kommer næste sæson.

Smiley
Logged


sneglen2003
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [#26] Afstemning - Hvor håbet hører hjemme...
« Svar #108: 03 Dec 2008, 00:13 »

Takker Smiley er jeg smigret over du synes Wink

Sorry hvis der er fejl. Så Eastern Promises mens jeg skrev den, og det var jo lidt sent... Skuffet Smiley Hm, ja, forskellen på mig og virkeligheden er bare at jeg bare brugt 1 1/2 år Peace

Hm, P.L. er lyn hurtig, og så er han eneste "rigtige" venstrekant i truppen Wink Og som der står i den seneste update, så har jeg allerede skrevet under med en ny, der kommer næste sæson.

Smiley

Det var lige præcis derfor jeg ikke syntes at P.L. er brugbar.
Ja, han er hurtig, men ellers kan han intet.
Så heller Nicolás Millán...  Opstemt
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#26] Afstemning - Hvor håbet hører hjemme...
« Svar #109: 03 Dec 2008, 13:04 »

Det var lige præcis derfor jeg ikke syntes at P.L. er brugbar.
Ja, han er hurtig, men ellers kan han intet.
Så heller Nicolás Millán...  Opstemt

Hehe, han udfordrer og har lagt op til et par mål, samt selv scoret et... Peace

Hmm... Millán? Nope, det bliver ikke ham Smiley
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
[#27] - Hvor håbet hører hjemme...
« Svar #110: 03 Dec 2008, 13:28 »


Februar 2010 


"I'm blinded by the neon.
Don't try and change my tune,
cause I thought I heard a saxophone.
I'm drunk on the moon...."


Telefonen afbrød Tom Waits’ sang. Det var Bangsbo, den ene af vores fysiske trænere, der var i Sevilla for at gennemgå et lægetjek sammen med Pieter Beks, en af klubbens læger. ”Lucas er frisk som en havørn. Der er ikke en finger at sætte på hans testresultater.”

Lucas Trecarichi havde længe været i vores søge lys. Eduardo Maciá havde holdt øje med ham, allerede mens han var ansat for Rafa Benítez i Liverpool. Den unge teknikker havde især imponeret i denne sæson, og det var derfor vi slog til. Sevilla skulle ikke nå at få noget ud af ham på deres førstehold, for så ville prisen blive urimelig. 11 mål havde han scoret i 20 kampe, mens han havde lagt op til 10. Kort sagt, han havde haft en fod med i 21 mål i 20 kampe. Hvad vigtigere var, i alle kampene havde han spillet venstrekant, og det var det eneste sted i truppen, at vi mangle en klasse spiller.

”Lyder fornemt Bangsbo, han skal nok blive en gevinst!”, det var Bangsbo enig med mig i, ikke mindst fordi Bangsbo nu havde oplevet Lucas et par dage. Han ville passe ind i truppen.

Samtidig var syv af vores U19-spillere begyndt at træne med førsteholdet tre gange om ugen. Grunden til dette er, at de fra næste sæson skal på førsteholdet eller sælges. Springet fra U19-Ligaen til Bundesligaen kan være hårdt, så derfor er de nød til at vise de er værd at satse på*.
De syv spillere der træner med er:
Manuel Gulde, Leonardo Vieira, Shervin Radjabali-Fardi, Willi Evseev, Simen Rafn, Mirko Capelli og Rasmus Falk.




Nicklas Lynge Johansen,
cheftræner for TSG 1899 Hoffenheim

*= Der kan læses om klubbens ungdomspolitik her

« Seneste Redigering: 05 Dec 2008, 21:49 af Berendt » Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#27] Hvor håbet hører hjemme...
« Svar #111: 03 Dec 2008, 15:29 »

I næste update bliver det muligt at læse om hvorfor Demba Ba pludselig var på forsiden af aviserne, under navnet DJ Ba!
Logged


kasmads
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: [#27] Hvor håbet hører hjemme...
« Svar #112: 03 Dec 2008, 23:10 »

og ja tak endnu en fantastisk genial update! meget detaljeret uden at blive ekstremt langt!  den må jeg sgu give dig endnu en gang: det er en herlig blog!!   og så kan jeg da heller ikke vente med at høre hvad det der dj Ba går ud på!!
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#27] Hvor håbet hører hjemme...
« Svar #113: 03 Dec 2008, 23:24 »

og ja tak endnu en fantastisk genial update! meget detaljeret uden at blive ekstremt langt!  den må jeg sgu give dig endnu en gang: det er en herlig blog!!   og så kan jeg da heller ikke vente med at høre hvad det der dj Ba går ud på!!

Takker... Smiley er altid godt at få ros... og ja, vil gerne have en masse med... og ved selv hvor træls det er, med for lange updates, og det er derfor jeg holder jeg mine egne korte...

Hmm, er igang med at skrive om DJ'en... bare vent Peace
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
[#28] Hvor håbet hører hjemme...
« Svar #114: 04 Dec 2008, 00:06 »


Marts 2010 

DJ BA BØD BAYERN OP TIL DANS!


Det var derfor jeg elskede afrikanske spillere. Før kampen havde jeg sagt til drengene, at de skulle "make a night to remember". Og det gjorde de.
Efter 20 min sendte Sejad, Demba Ba afsted med en dybstikning. Iskoldt udplacerede han Michael Rensing. 1-0 til os, og Bayerns fans var tavse som døden, mens Demba Ba fremførte en afrikansk dans omkring straffesparksplette n. En stilling der holdte til pausen.


Anden halvleg blev mere livlig, det galt både målene, dommeren og Demba Ba. I pausen bad jeg dem forsætte hvor de var sluppet, og at de bare skulle nyde det. Vi kunne være på vej til noget stort.
Da der var spillet tyve minutter kom Roberto Carlos forbi Willy Sagnol ved baglinjen, og med en fald aflevering fandt han Demba Ba, der sikkert satte indersiden på bolden. 2-0!. Denne gang gik drengene helt amok. Demba strøg ud til hjørneflaget, hvor han lagde hovedet på strå, og tog den ene hånd op til øret som havde han høretelefoner på. Imens bevægede han den anden hånd frem og tilbage i luften, som var han en DJ. En sand Hoffenheim-legende blev født, mens holdkammeraterne dansede foran ham. Målet skar i hjerterne på Bayern München. Få minutter før Demba Ba gjorde det til 2-0, måtte Luca Toni skadet forlade banen.

Et lysglimt fik udeholdets fans dog, da Miroslav Klose efter 70. minutter reducerede for Bayern München. Mark van Bommel fandt ham med et dybt indlæg, og helt uden markering kunne han nemt heade bolden ind bag Kasper Schmeichel. For målet havde kampens dommer Lutz Wagner givet kampens anden, tredje, fjerde, femte og sjette gule kort. der gik også kun tre minutter efter målet, til at dommeren igen havde hånden i lommen. Van Bommel fik kampens syvende gulekort. Fire minutter senere blev der så delt både kampens ottende gule kort, og første rødekort, da Martín Demichelis fik sit andet gule kort.
To minutter før tid afgjorde Elm så kampen. Efter en et-to med Beck på kanten af feltet, bankede han bolden sikkert ind i nærmeste hjørne. Selvfølgelig kom der også endnu et gult kort, kort efter den scoring.

En historisk 3-1 sejr over Bayern München, var hermed i hus. Den sikrede os også et seks-point forspring ned til netop Bayern München og Leverkusen. Vi havde dog en kamp tilbage mod Bayern, nemlig i pokal-turneringen, hvor vi efter en 2-1 sejr over Karlsruhe nu skulle møde Bayern semifinalen. Efter den pokalsejr mødte vi Karlsruhe i ligaen, og her blev det til 1-1, hvorefter vi slog Frankfurt 2-0.
Otte runder før tid, var vi altså seks point foran de nærmeste forfølgere. De kunne ende med et mesterskab. Vi havde ihvertfald matchbold.




Nicklas Lynge Johansen,
cheftræner for TSG 1899 Hoffenheim
« Seneste Redigering: 05 Dec 2008, 21:50 af Berendt » Logged


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#27] Hvor håbet hører hjemme...
« Svar #115: 04 Dec 2008, 00:08 »

Fantastisk sejr! Thumbs Up Og fantastisk update! Shockeret Go for mesterskabet! Thumbs Up
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#27] Hvor håbet hører hjemme...
« Svar #116: 04 Dec 2008, 11:30 »

Fantastisk sejr! Thumbs Up Og fantastisk update! Shockeret Go for mesterskabet! Thumbs Up

Tak tak og I'm going Wink

Dog kom der også en sejr i morges... Smiley Jeg vandt månedens blog nov.'09, og derfor vil jeg gerne sige tak til jer der har læst med, og jer der hørt på mig på MSN Peace Spillet har fyldt meget siden spillets kom, og det gør sgu ikke noget. Har nydt at skrive på denne blog.
Kom engang med et statement på MSN, 'når jeg gør comeback som blogforfatter, bliver det med min bedste blog hidtil.' Det synes jeg selv jeg har levet op til...

Men endnu engang, en blog er intet værd hvis folk ikke læser den, så tak til jeg der læser med og kommer med kommentarer. Det gør det trods alt lidt sjovere Wink
Logged


sneglen2003
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [#27] Hvor håbet hører hjemme...
« Svar #117: 04 Dec 2008, 11:39 »

Tak tak og I'm going Wink

Dog kom der også en sejr i morges... Smiley Jeg vandt månedens blog nov.'09, og derfor vil jeg gerne sige tak til jer der har læst med, og jer der hørt på mig på MSN Peace Spillet har fyldt meget siden spillets kom, og det gør sgu ikke noget. Har nydt at skrive på denne blog.
Kom engang med et statement på MSN, 'når jeg gør comeback som blogforfatter, bliver det med min bedste blog hidtil.' Det synes jeg selv jeg har levet op til...

Men endnu engang, en blog er intet værd hvis folk ikke læser den, så tak til jeg der læser med og kommer med kommentarer. Det gør det trods alt lidt sjovere Wink

Tillykke med de flotte resultater. Det er meget imponerende og spændene at følge Opstemt

Og tillykke med den flotte pris. HELT FORTEJENT at Du får den pris.
Den er den mest velskrevet blog jeg har læst meget længe.
Håber at Du fortsætter den gode stil og så er jeg sikker på at det vil indbringe Dig mange flere titler a la den Du lige har fået.
Logged

kasmads
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: [#28] Hvor håbet hører hjemme...
« Svar #118: 04 Dec 2008, 13:57 »

tillykke med prisen!! det er velfortjent (er jo ikke selv den store blog læser men det her er sgu den bedste jeg nogen sinde har læst!!)
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#27] Hvor håbet hører hjemme...
« Svar #119: 04 Dec 2008, 20:11 »

Tillykke med de flotte resultater. Det er meget imponerende og spændene at følge Opstemt

Og tillykke med den flotte pris. HELT FORTEJENT at Du får den pris.
Den er den mest velskrevet blog jeg har læst meget længe.
Håber at Du fortsætter den gode stil og så er jeg sikker på at det vil indbringe Dig mange flere titler a la den Du lige har fået.
Takker... Smiley
Hmm, det bliver kun mere spændende med næste update... der har vi noget pokaldrama med, samt den næstsidste update før sæsonen er forbi...

tillykke med prisen!! det er velfortjent (er jo ikke selv den store blog læser men det her er sgu den bedste jeg nogen sinde har læst!!)
Takker Smiley er glad for du synes om det... håber så jeg har fanget dig, så du også læser med fremover?
Logged


Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 21 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010