home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 614 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  '22' El Submarino Amarillo
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: '22' El Submarino Amarillo  (Læst 34865 gange)
Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '5' El Submarino Amarillo
« Svar #30: 16 Nov 2008, 13:29 »

Så er indlæg nr 2, opdateret med Karriere, Genveje osv Smiley
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '5' El Submarino Amarillo
« Svar #31: 16 Nov 2008, 13:32 »

Super update - selvom den er lang, holder den mig fanget hele vejen. Flotte resultater - håber du kan holde niveauet Peace
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '5' El Submarino Amarillo
« Svar #32: 16 Nov 2008, 13:37 »

Fantastisk skrevet!!

Gode resultater i La Liga, i Champions League var det uheldigt at du tabte til Dynamo Kiev på deres gode dag..

Op på hesten igen, du skal nok komme vider fra gruppe spillet sammen med Manchester United
Logged


Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '5' El Submarino Amarillo
« Svar #33: 16 Nov 2008, 13:54 »

Super update - selvom den er lang, holder den mig fanget hele vejen. Flotte resultater - håber du kan holde niveauet Peace

Mange tak, er jeg glad for at høre Opstemt
Det håber jeg også.

Fantastisk skrevet!!

Gode resultater i La Liga, i Champions League var det uheldigt at du tabte til Dynamo Kiev på deres gode dag..

Op på hesten igen, du skal nok komme vider fra gruppe spillet sammen med Manchester United

Ja, det går fint nok.
Mange mange tak.  Smiley
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '5' El Submarino Amarillo
« Svar #34: 16 Nov 2008, 13:56 »

Gode updates Smiley
og det går jo fremragende i ligaen
KIU Wink
Logged

Tavares
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '5' El Submarino Amarillo
« Svar #35: 16 Nov 2008, 13:57 »

Super update Smiley.
Rigtig gode resultater, men det var sgu synd, at Kiev vandt.
KIU Wink
Logged


Bruno Caboclo. Siger det bare.

enged
Gæst
 
Sv: '5' El Submarino Amarillo
« Svar #36: 16 Nov 2008, 14:16 »

Jeg er imponeret, først og fremmest over du kan skrive så godt så man ikke stopper med at læse, selv om det er en lang update. Men dine resultater er også rigtig gode, det tager altid mig de første 4-7 kampe i ligaen før jeg får holdet til at spille ordentligt Wink

Flot arbejde Thumbs Up
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '5' El Submarino Amarillo
« Svar #37: 16 Nov 2008, 14:32 »

Gode updates Smiley
og det går jo fremragende i ligaen
KIU Wink

Mange tak, det går fint ja.
Det vil jeg så gøre,

Super update Smiley.
Rigtig gode resultater, men det var sgu synd, at Kiev vandt.
KIU Wink

Mange tak, ja resultaterne har været godt, og det var meget ærgeligt i Kiev.

Jeg er imponeret, først og fremmest over du kan skrive så godt så man ikke stopper med at læse, selv om det er en lang update. Men dine resultater er også rigtig gode, det tager altid mig de første 4-7 kampe i ligaen før jeg får holdet til at spille ordentligt Wink

Flot arbejde Thumbs Up

Mange tak, det er jeg sku glad for at høre.
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: '5' El Submarino Amarillo
« Svar #38: 16 Nov 2008, 15:33 »

Det her er virkelig flueknepperi, men jeg kan ikke lide at du i din trupgennemgang har skrevet "El defensa" og "El centrocampista". Når et ord slutter på A skriver man "La" =) Som sagt, flueknepperi, men hvis det skal virke mere troværdigt spansk så retter du det.

Bloggen er i øvrigt rigtig fed.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '5' El Submarino Amarillo
« Svar #39: 16 Nov 2008, 15:50 »

Det er rettet nu Smiley
Mange tak.
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '6' El Submarino Amarillo
« Svar #40: 16 Nov 2008, 18:01 »



- Forspringet udbygges
Inden denne måneds begyndelse lagde vi ligeledes på førstepladsen. Vi havde dog ikke noget forspring, da Osasuna, ligesom os have 13 point. Vi har dog vist at vi kan være stabile, i modsætning til Osasuna, og derfor fører vi nu ligaen med tre point ned til nærmeste forfølger. Den nærmeste modstander er faktisk sidste måneds fjerdeplads, nemlig Atletico Madrid, som har et point mere end bysbørnene Real Madrid. Denne måned har været overskygget af Giuseppe Rossi's fantastiske præstationer. Igen, har han været klubbens største stjerne, og det kronede han blandt andet med et hattrick, imod Real Sporting. Barcelona har efter en dårlig sæsonstart, spillet sig op i tabellen og de indtager nu 5 pladsen. Lad os gå videre til kampene i denne måned. Vi spillede faktisk kun tre og værd at bemærke er det at månedens eneste målscorere var Marcos Senna og Giuseppe Rossi.

Den første kamp i denne måned var en hjemmekamp, og en jævnbyrdig en af slagsen. Valencia kom nemlig på besøg, og det blev, som sædvanlig en meget intens kamp. Sådan startede det dog ikke. Hjemmeholdet lagde stærkt ud og allerede efter otte minutter fulgte Senna, op på et langskud fra Fernandez. Derefter skulle man tro at gæsterne ville forsøge at presse, men sådan gik det ikke. Hjemmeholdet fulgte op på det gode spil, og da Bruno spillede Rossi, som derefter kølig scorede fri, så det rigtig godt ud. Man holdte sikkert føringen halvlegen ud og i derefter kørte man den sikkert hjem. Tre vigtige point, blev sikret mod rivalerne.

Månedens eneste udekamp, i hvert fald i ligaen, skulle spilles mod Valladolid. Første halvleg blev en kedelig affære, og stillingen 0-0 afspejlede faktisk det hele. Anden halvleg blev ikke bedre, og selvom gæsterne formåede at skabe nogle chancer, var de enten ikke store, eller også blev de ikke udnyttet. Sådan var billedet i hvert fald lige indtil Rossi blev skiftet ind. Den nye succesmanager Kasper Nielsen havde valgt at give chancen til Franco og Llorente, som angribere, men det blev ingen succes. Derfor blev Llorente byttet med Rossi, og allerede fem minutter efter hans indskiftning var han på pletten. Senna spillede ham fri, og med et køligt lob, sikrede han os de tre point, som han havde gjort det så mange gange før.

Vores sidste kamp i måneden skulle bare vindes. Oprykkeren og bundproppen, Real Sporting, gæstede og det blev da også til en sikker sejr. Især en storspillende Rossi, sikrede os yderligere tre point, til topstriden. Hjemmeholdet havde faktisk problemer med at skabe chancerene i den ene halvdel af første halvleg, og det var til stor forløsning at Marcos Senna på et smukt langskud bragte os foran, i slutningen af halvlegen. Den stilling holdte til pausen, og i anden halvleg skabte Rossi så sit goalshow. Allerede to minutter inde i anden halvleg startede han, da han efter et fantastisk sololøb chippede bolden over gæsternes målmand til 2-0. Italienerens næste kasse kom med en halv time tilbage. Cazorla sendte et fladt indlæg ind, og Rossi var først på bolden, med en flad inderside uden chance for keeperen. Så var kampen reelt lukket, men Rossi afsluttede med næsten ti minutter tilbage fester, med sin tredje scoring, hvilket sikrede ham et hattrick og holdet tre point.

- Fantastisk kulisse, elendig kamp!
Starten på Champions League har været meget blandet for os. Efter det knusende nederlag til Dynamo Kiev, fik vi revanceret det med 1-0 over Bordeaux. Kampen mod Manchester United var i en forstand meget vigtig, da United ligeledes tabte til Dynamo Kiev. Rent faktisk på hjemmebane. United slog dog også Bordeaux og derfor har ukrainerne lagt sig i spidsen, foran os og United, mens Bordeaux suverænt indtager gruppens sidsteplads.

Der var lagt i ovnen til en fantastisk kamp. Et af verdens mest fantastiske og traditionsrige stadions lagde græs til kampen mellem Manchester United og Villarreal, nemlig Old Trafford. Der var solgt ud, og gæsterne fik allerede fra kampens start at mærke hvor svært det kan være at spille i Manchester. Hjemmeholdet lagde nemlig et hårdt pres for dagen, og Ronaldo var allerede tæt på at gøre det til 1-0 i det andet minut, men Lopez reddede flot for gæsterne. Kampen punkterede en anelse efter de første tyve minutter, og det udnyttede gæsterne fint. Man fik langsomt presset spillet længere op på banen, og efter 26 minutter måtte Cazorla se sit skud prelle af på stolpen. Det var dog også det sidste der egentlig skete i en meget kedelig første halvleg. Anden halvleg blev kun værre, og ingen af holdene ville satse hele butikken for alle tre point. De sidste ti minutter indledte Manchester United et hårdt pres, men forsvaret, anført af Demichelis holdte stand, og sikrede os dermed det ene point.

- Månedens resultater
Oktober-resultaterne forløb således:
2-0v - Valencia (Senna, Rossi)
1-0v - Valladolid (Rossi)
0-0v - Manchester United
4-0v - Sporting (Rossi(3), Senna)
Bemærk! Villarreal er førstnævnt uanset spillested

 

Tal vez no lo sabíamos
Quizás no son grandes
Tal vez no somos ricos
Tal vez no son nada
Pero tenemos el campeonato de todas formas!
Logged

Tavares
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '6' El Submarino Amarillo
« Svar #41: 16 Nov 2008, 18:05 »

Rigtig god update Smiley.
Gode resultater, og syntes at der er fuldt fortjent at du ligger 1'er Smiley.
Logged


Bruno Caboclo. Siger det bare.

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '6' El Submarino Amarillo
« Svar #42: 16 Nov 2008, 18:24 »

Rigtig god update Smiley.
Gode resultater, og syntes at der er fuldt fortjent at du ligger 1'er Smiley.

Mange tak!
Resultaterne er rigtig gode ja  Smiley
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '6' El Submarino Amarillo
« Svar #43: 16 Nov 2008, 18:28 »

God update og gode resultater. Kan ikke sige andet end fremragende Wink
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '6' El Submarino Amarillo
« Svar #44: 16 Nov 2008, 21:12 »

Jeg ved sku snart ikke hvad jeg skal sige!
Du har fanget mig fuldstændig, og snøret nettet solidt sammen. Dine skriftlige kvaliteter overskygger de fleste andre her på sitet, og den eminente enkelte opstilling krydrer det hele. Holdet, som virkelig falder i mit smag, klarer sig jo også fantastisk under din ledelse.
Jeg er virkelig imponeret!
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010