home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 691 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  '22' El Submarino Amarillo
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: '22' El Submarino Amarillo  (Læst 34874 gange)
mymh
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: '6' El Submarino Amarillo
« Svar #60: 17 Nov 2008, 21:10 »

Du kan ikke slå dem fordi de er bedre end Barcelona.

Mon dog Opstemt

Men nok om det. Du skriver utroligt godt, og jeg nyder virkelig dine updates. Mere af dem nu Opstemt!!
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: '7' El Submarino Amarillo
« Svar #61: 18 Nov 2008, 11:45 »

Kan man få et SS af dine spillerinstruktione r til angriberne?
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '8' El Submarino Amarillo
« Svar #62: 18 Nov 2008, 15:22 »



- God måned, cementerer førstepladsen
går vi nu julemåneden i møde efter en fantastisk start i klubben for den danske manager Kasper Nielsen. Han har indtil videre sikret dem en førsteplads i ligaen, og derudover ser det også godt ud i mesterholdenes turnering, nærmere betegnet Champions League. Men lad os tale lidt mere om ligaen. Mange eksperter har udpeget holdets ubetingede største styrke. Sammenholdet blandt spilleren er nemlig fantastisk, og det kan ifølge de spanske medier, sikre ubåden mesterskabet. I hvert fald var der ingen slinger i valsen, i denne måned, og i den sidste halvdel blev endnu to sejre sikret. Vi sluttede måneden af med en uafgjort.

Kampen mod Almeria på hjemmebane skulle selvfølgelig vindes. Gæsterne spillede dog frisk til, og der skulle ikke gå mere end tre minutter før bolden lagde i nettet. Det var nemlig Alvaro Negredo fra udeholdet der headede et indlæg i kassen, men målet blev korrekt underkendt da Negredo forinden havde gjort sin vej til bolden nemmere ved at fælde Demichelis. Langsomt tog hjemmeholdet over, og efter 32 minutters spil bragte Bruno hjemmeholdet foran, med et af hans meget sjældne mål. Spanieren fik scoret efter et flot gennemspillet angreb, som blev sat igang af Senna's vikar Edmilson. Derefter forsøgte gæsterne igen at lægge et pres, men det resulterede mest af alt i kontrachancer til hjemmeholdet. I anden halvleg skete der stort ikke noget. Villarreal ville ikke mere, og Almeria kunn ikke, og dermed kunne man konstatere at endnu en sejr var blevet sikret.

Der ventede en lidt sværere opgave da Deportivo gæstede El Madrigal. Deres storhedstid er dog delvist udrandt. Det betyder dog ikke at dagens modstander må undervurderes, på trods af deres pauvre placering i ligaen. De blev så sandelig heller ikke undervurderet, og allerede efter to minutter kunne Llorente score til 1-0. Cazorla tog turen til baglinjen, og efter en indøvet detalje havde Llorente scoret. Ti minutter senere fik hjemmeholdet dog andet at tænke over da holdets stjernefrø Matías Fernandez måtte udgå med en skade. Kort efter kunne man dog igen juble da Maicon scorede sit første mål for klubben da han sendte et flot langskud i kassen. Den stilling holdte hele vejen igennem, og selvom gæsterne havde enkelt chancer, kunne man dog fortjent sikre sig sejren.

Den sidste kamp i måneden var på udebane. Recreativo var modstanderen, og hjemmeholdet har indtil videre spillet fantastisk på deres bane. Idag skulle de dog forsøge at sikre sig tre point mod ligaens duks, og selvom det på papiret var en meget svær kamp kom hjemmeholdet faktisk meget godt ud af det. Første halvleg var mere eller mindre kedelig og fantasiløs, men i overtiden kom der gang i festen. Akalé bragte hjemmeholdet foran på et eventyrligt hug, og i samme minut modtog Cesat Arzo sit andet gule kort. Derfor var det naturligt at gæsterne i anden halvleg lagde presset, og med et kvarter igen gav det pote. Senna er for tiden meget målfarlig, og det viste han igen da han udlignede med et flot placeret skud. Dermed fik vi sikret os det ene point, og ligaen styres stadig med forholdsvis hård hånd.

- Forsvarende mestre på vej ud?
Turneringens store samtale emne i øjeblikket har været de forsvarende mestres mulige exit, allerede inden det for alvor begyndte. Manchester United er nemlig godt på vej ud af turneringen. Inden kampen i slutningen af November kunne United og Villarreal nemlig sammen sikre sig videre adgang hvis de begge slog førerholdet Dynamo Kiev, og sidstepladsen Bordeaux. Kasper Nielsens tropper gjorde deres med sejren over Dynamo Kiev, men United kunne simpelthen ikke få hul på bylden, og derfor endte deres opgør med Bordeaux 0-0. Det betyder at Kiev er sikret videre adgang, mens Villarreal ser ud til at sikre sig gruppens anden plads, videre. Lad os kigge nærmere på kampen mod Dynamo Kiev.

Som sagt slog vi gruppens duks, Dynamo Kiev. Kampen blev ikke nogen stor oplevelse i sig selv, men sejren var også nok til at gøre fansene på El Madrigal tilfredse. Kampens første mål faldt efter 23 minutter da Llorente modtog stikningen fra Pires. Llorente er ved at komme igang, og det viste han med et fikst lob der udplacerede Shovkovski i målet. Derefter gik der meget lang, uden der skete det helt store. Cazorla lukkede kampen med sin scoring efter 83 minutter, og selvom Aliev seks minutter senere reducerede, lykkedes det alligevel for hjemmholdet at sejre, og dermed sikre de livsvigtige tre point.

- Månedens resultater
Anden del af Novembers-resultater forløb således:
1-0v - Almeria (Bruno)
2-0v - Deportivo (Llorente, Maicon)
2-1v - Dynamo Kiev (Llorente, Cazorla)
1-1v - Recreativo (Senna)
Bemærk! Villarreal er førstnævnt uanset spillested

 

Tal vez no lo sabíamos
Quizás no son grandes
Tal vez no somos ricos
Tal vez no son nada
Pero tenemos el campeonato de todas formas!
« Seneste Redigering: 18 Nov 2008, 15:57 af Newton Heath » Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '8' El Submarino Amarillo
« Svar #63: 18 Nov 2008, 15:25 »

God update, fremragende resultater.
Har du United i sidste kamp? KIU Peace
Logged


Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '8' El Submarino Amarillo
« Svar #64: 18 Nov 2008, 15:28 »

Det ser jo altsammen fremragende ud! Smiley

@alek9000 - nej, han har Bordeaux Peace
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

enged
Gæst
 
Sv: '8' El Submarino Amarillo
« Svar #65: 18 Nov 2008, 15:29 »

god update, ikke ligefrem revolutionerende, men god velskrevet og solid update, med flotte resultater.

Peace
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '8' El Submarino Amarillo
« Svar #66: 18 Nov 2008, 15:55 »

Fremragende, du skriver stadig rigtig godt, det er virkelig lækkert. Men hvorfor kalder du Dynamo Kiev for Dynamo Kive top steder Wink?
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '8' El Submarino Amarillo
« Svar #67: 18 Nov 2008, 16:15 »

God update, fremragende resultater.
Har du United i sidste kamp? KIU Peace

Mange tak!
Nej, jeg har Bordeaux på udebane  Smiley
Det vil jeg gøre.

Det ser jo altsammen fremragende ud! Smiley

@alek9000 - nej, han har Bordeaux Peace

Det lyder da godt, mange tak  Smiley

god update, ikke ligefrem revolutionerende, men god velskrevet og solid update, med flotte resultater.

 Peace

Tak igen, er jeg glad for at du synes.  Opstemt

Fremragende, du skriver stadig rigtig godt, det er virkelig lækkert. Men hvorfor kalder du Dynamo Kiev for Dynamo Kive top steder Wink?

Mange tak Kasper.
Det er rettet  Thumbs Up
Logged

Tavares
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '8' El Submarino Amarillo
« Svar #68: 18 Nov 2008, 16:32 »

Rigtig god update Smiley.
Fantastiske resultater.
KIU Smiley.
Logged


Bruno Caboclo. Siger det bare.

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '8' El Submarino Amarillo
« Svar #69: 18 Nov 2008, 16:34 »

Rigtig god update Smiley.
Fantastiske resultater.
KIU Smiley.

Mange tak.
Ja, det kører rigtig godt med resultaterne.
Det vil jeg så gøre  Smiley
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '6' El Submarino Amarillo
« Svar #70: 18 Nov 2008, 16:51 »

Mon dog Opstemt

Men nok om det. Du skriver utroligt godt, og jeg nyder virkelig dine updates. Mere af dem nu Opstemt!!

Havde ikke lige set din kommentar.
Mange tak for den, og jeg er utrolig glad for din mening.  Smiley
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: '7' El Submarino Amarillo
« Svar #71: 18 Nov 2008, 19:41 »

Kan man få et SS af dine spillerinstruktione r til angriberne?

Bare en lille rykker =)
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '9' El Submarino Amarillo
« Svar #72: 18 Nov 2008, 19:58 »



- Tre kampe, tre sejre
December måned har ikke været lang. Kun fire kampe skulle spilles, og en enkelt var i Champions League. I ligaen var mulighederne for tre ud af tre rigtig gode. Det var nemlig et par overkommelige modstandere der ventede. Først besøgte midterholdet fra ferieøen, Real Mallorca, og derefter gik turen til Santander. Sidst men ikke mindst, skulle Bilbao hjemme besejres, hvis det skulle lykkedes med tre ud af tre. Som sagt kom alle sejrene i hus, og på trods af det var der ikke de markante ændringer i tabellen. Real Madrid er nemlig ligeledes i topform, og i øjeblikket vader de i sejre. Månedens bedste spiller for vores vedkomne var enten Maicon eller Axel Witsel. Bruno har spillet hver kamp, og gjort fortrinligt ved siden af enten Senna eller Edmilson, mens Maicon har leveret et par flotte præstationer ovre på backen.

Den første af de tre kampe blev faktisk den mest spændende. Fansene og bestyrelsen forventede selvfølgelig en sikker sejr, men det blev noget sværere end først antaget. Gæsterne fra Mallorca spillede meget uspansk, og stillede den sig utrolig defensivt. Man kunne tydeligt se at de kun kom for det ene point. Deres taktik virkede desværre alt for godt, og de fik effektivt ødelagt alt hjemmeholdets spil i første halvleg. Selvom Kasper Nielsen ændrede meget offensivt på holdet til anden halvleg var det stadig gæsterne der styrede det. Godt nok var det hjemmeholdet der var på bolden, men Mallorca lukkede godt af og vi kom faktisk ikke frem til nogen chance inden det 75 minut. Cazorla slog et højt indlæg ind, og selvom Moya i gæsternes mål fik bokset, var det bestemt ikke godt og bolden faldt ned for fødderne af en blank Edmilson. Han forsøgede sig med et lob, men desværre var heldet med gæsterne og bolden ramte underkanten af overliggeren, inden det lykkedes at fumle den væk. Forløsningen kom dog da Witsel scorede med fem minutter igen, på noget så simpelt som et langskud scorede. Den blev ganske vidst rettet af, men det stod efter kampen klart at man slet ikke havde forsøgt nok fra distancen.

Vores anden kamp var på udebane, og det var også den eneste af slagsen i denne måned. Modstanderen hed Racing Santander og værterne var ikke ligefrem formstærke inden kampen. De sidste fire kampe på deres egen bane var nemlig blevet tabt, og det blev der ikke ændret på idag. Efter 17 minutter bragte Rossi nemlig gæsterne foran, og selvom Cristian Fernandez fik udlignet for hjemmeholdet tabte de. Fem minutter før pausen var Senna nok en gang i målscorerens rolle da han gjorde det til 2-1. Anden halvleg blev ikke noget at skrive hjem om, og selvom hjemmeholdet et par gang forsøgte sig, blev de aldrig helt nærgående var de gules mål.

Årets sidste kamp var imod Bilbao. Gæsterne chokstartede og allerede efter tre minutter bragte Yeste dem foran på et meget flot langskud. Det var nemlig både hårdt og placeret, og senere kunne man også konstatere at det blev kåret, som månedens bedste mål. Man fik dog svaret igen, og efter 12 minutter udlignede Witsel. Den unge belgier er for alvor ved at slå igennem, og de sidste tre kampe har han virkelig leveret varen med et pat fantastisk præstationer. Fem minutter før pausen scorede Rossi det afgørende mål, da han efter fint forarbejde fra Fernandez, flot sendte bolden op i nettaget. Dermed havde vi sikret os den tredje sejr i ligaen, ud af tre mulige og selvtillliden bliver kun større for hver gang.

- Farvel United
Som forventet måtte man tage tidlig afsked med sidste års vinder af turneringen, Manchester United. De engelske mestre gjorde ellers deres for videre deltagelse da de slog Dynamo Kiev i Ukraine på mål af Vidic, men det var altså ikke nok. Hvis de skulle videre var det nemlig et krav at Bordeaux hjemme i Frankrig skulle slå Villarreal, mens at sidstnævnte oven i købet kunne sikre sig førstepladsen på point hvis kampen blev vundet. Lad os kigge nærmere på kampen.

Hjemmeholdet havde inden dagens kamp absolut intet at spille for. Det var nemlig sikkert at de ville ende som nummer sjok, og derfor var skulle dagens modstander Bordeaux være til at tale med. Det var i så sandelig også, og de var faktisk endnu mere uoplagte end vi havde forventet, og det var tydeligt at kun weekendens kamp i ligaen, var i deres tanker. Det blev dog svært at putte ind i kassen alligevel, og på trods af at vi vadede i chancer hele første halvleg, ville bolden bare ikke ind. Især Franco og Fernandez måtte have skyldføelse i pausen af kampen da de hver havde brændt to kæmpechancer. I anden halvleg var billedet ikke ændret, men til forskel var der at det denne gang lykkedes at putte bolden i nettet. Det var Witsel, der med et fladt spark på kanten af feltet gjorde det til 1-0. Det blev ikke til mere og dermed kan vi konstatere at vi har vundet vores gruppe. Lodtrækningen afgjorde at italienske Roma skal besejres en gang i Februar, hvis vi skal i kvartfinalen.

- Månedens resultater
December-resultaterne forløb således:
1-0v - Bordeaux (Witsel)
1-0v - Real Mallorca (Witsel)
2-1v - Racing Santander (Rossi, Senna)
2-1v - Bilbao (Witsel, Rossi)
Bemærk! Villarreal er førstnævnt uanset spillested

 

Tal vez no lo sabíamos
Quizás no son grandes
Tal vez no somos ricos
Tal vez no son nada
Pero tenemos el campeonato de todas formas!
« Seneste Redigering: 19 Nov 2008, 21:35 af Newton Heath » Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '7' El Submarino Amarillo
« Svar #73: 18 Nov 2008, 20:43 »

Bare en lille rykker =)

Jeg har ikke rigtig gjort noget ved angriberne. Indstillingerne er bare som de starter.  Smiley
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '9' El Submarino Amarillo
« Svar #74: 19 Nov 2008, 15:33 »

Hej alle sammen.
Jeg smider lige en afstemning op. Bestyrelsen har nemlig givet mig penge mig penge til en enkelt ny spiller her i Januar. Jeg føler mig dog ikke helt sikker på hvad jeg skal vælge og derfor får i nu muligheden for at hjælpe mig. Jeg har fundet en spiller til hver position, og så skal i stemme på det i synes der mangler på holdet.
Enjoy  Smiley

De fire spillere er:

Målmand: Sergio Asenjo

Forsvar: Darijo Srna

Midtbane: Andrea Pirlo

Angreb: Luis Fabiano

EDIT: Afstemningen slutter om en til to timer alt efter hvornår jeg har tænkt mig at skrive næste update.
« Seneste Redigering: 19 Nov 2008, 15:36 af Newton Heath » Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010