home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 492 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  '22' El Submarino Amarillo
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: '22' El Submarino Amarillo  (Læst 34862 gange)
-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '9' El Submarino Amarillo
« Svar #75: 19 Nov 2008, 15:38 »

Oh shit nogle valgmuligheder! Den er satme svær! Men jeg ville tage Sergio Asenjo alene af den grund, at han er et kæmpetalent og passer perfekt til Villarreal, hvor Diego Lopéz desværre er undervurderet. Skuffet
Logged

Dasmessi
Gæst
 
Sv: '9' El Submarino Amarillo
« Svar #76: 19 Nov 2008, 15:39 »

Syntes helt klart du skal vælge Andrea Pirlo. Han er virkelig en klasse spiller, som har et rigtig godt spark, samt Teknik. Han passer godt på dit Villareal hold Thumbs Up
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: '9' El Submarino Amarillo
« Svar #77: 19 Nov 2008, 15:41 »

Srna!

Hans stats er vanvittige, han kan både spille kant og back. Smiley

Logged

Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: '9' El Submarino Amarillo
« Svar #78: 19 Nov 2008, 15:52 »

Luis Fabiano!

Ville elske at se ham i Villareal.
Logged

former zoesuckins

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '10' El Submarino Amarillo
« Svar #79: 19 Nov 2008, 16:54 »



- Italiensk midtbanemotor er ankommet
Midt i Januar besluttede man i Villarreal, overraskende for at forstærke sig. Nu er der hentet en spiller, og han var bestemt heller ikke billig. Man får dog også stor kvalitet. Spilleren der tager turen vest på er Andrea Pirlo og der er ingen tvivl om at det er et fantastisk indkøb. Pirlo ankommer fra Milan, hvor han stort set har spillet i hele sin karriere. I hvert fald på topplan. Han startede faktisk i Brescia, hvorefter at Milans værste konkurrent Inter faktisk hentede ham. De nåede at låne ham ud til både Brescia og Reggina, inden AC Milan slog til og hentede ham. Efter skiftet blomstrede han for alvor op, og mange havde faktisk regnet med at han skulle afslutte sin karriere i Milan. Han er nemlig blevet en stor legende i klubben, og fansene var allerede dagens efter Pirlo's skifte ude og demonstrere på gaderne i Milano. Det kan selvfølgelig stadig ske at Pirlo vender hjem, men om ikke andet er han nu klar i Spanien, for førerholdet Villarreal. Andrea Pirlo kostede omkring 210 mio Dkr, og samtidig må man sende 15 procent af det næste salg til Milan. Hovedpersonen selv havde dette at sige:
-Jeg tror sagtens jeg kan falde til her i Spanien. Mine forcer ligger jo i pasningsspillet, og så synes jeg da også selv at jeg har teknikken med mig, så jeg tror godt at jeg kan være med til at give spillet i klubben nýe dimensioner. Jeg er selvfølgelig ikke så hurtig, som så mange andre her i ligaen, men jeg tror ikke da det vile blive et problem, da jeg arbejder hårdt for hver eneste bold. Jeg glæder mig især til at spille med alle de mange selvsikre driblere, som jeg ikke altid gjorde i Milan. Holdet har jo masser talent, og den helt rigtige træner. Jeg har heldigvis et hus hernede i forvejen, og det var også en af de ting der gjorde det nemmere for mig at tage en beslutning. Samtidig er det faktum at klubben var villig til at betale så meget, også en stor cadeau i sig selv. Lad os nu bare tage det som det kommer; jeg er sikker på at jeg nok skal blive en succes. Jeg vil i hvert fald gøre alt for at blive det.

Dermed har Kasper Nielsen den trup, som skal sikre mesterskabet, Champions League og den spanske pokalturnering. Ingen tvivl om at én pokal ville være tilfredsstillende for holdet, men to eller alle ville være meget velkomne. Det bliver i hvert fald spændende at se om klubben kan klare anden del af sæsonen. Den største grund til at Pirlo blev hentet var at Senna få dage forinden måtte forlade træningen med en skade. Han ventes ude i en til to måneder. 



Tal vez no lo sabíamos
Quizás no son grandes
Tal vez no somos ricos
Tal vez no son nada
Pero tenemos el campeonato de todas formas!
« Seneste Redigering: 19 Nov 2008, 19:40 af Newton Heath » Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: '10' El Submarino Amarillo
« Svar #80: 19 Nov 2008, 17:04 »

Yderst positivt indkøb! Jeg havde dog hellere set en spansk midtbanespiller til klubben, især når du har givet hele 215 millioner for ham. Han er dog en dejlig spiller, men jeg havde brugt pengene anderledes. Er du fan af Pirlo? Dette kunne måske være en grund til du har købt ham...

Men ja, hvad skal man sige om bloggen, du gør det jo fremragende! Spytter mange updates ud, hvilket er meget positivt, dog kunne jeg godt tænke mig du lige læste dem igennem to gange. Det ville gøre at fejlene er væk og sådan, har nemlig fundet en del, men ingen af os er jo prof. og dette er bare en hjemmeside. Det er ingen gigantiske fejl, som en hel sætning der ikke hænger sammen, men små fejl, som kan blive rettet hvis updaten lige får en ekstra kigger.

Designet er jeg også lidt vild med. Kan godt lide at se på det, men synes klart der kan komme forbedringer. Når du laver 'afsnit' omkring en ny ting, har du en lille "-" som jeg ikke er ret vild med. Det har jeg aldrig været, men den har fulgt med dig i de fleste af dine blogs - så den skal naturligvis være der! Alle har en ting de ikke vil skille sig af med, og dette er vel din? (Wink). Banneret er rigtig godt, hvert fald billedet, men rammen irritere mig en smule. Den synes jeg vil blive pænere, hvis den fik den samme farve hele vejen rundt. Gerne den gule som er der i forvejen, bare hele vejen som sagt.

Det er dejligt du har en sang for neden. Det synes jeg giver bloggen en lidt anden stemning, end hvis det bare var et punktum til sidst. Synes dog at du skal adskille det og teksten du laver inden med gult, links og sådan. Det kunne godt ligne hinanden lidt - og måske skal du sætte dine links med lidt mindre skrift eller omvendt. Måske skal de op i toppen for at det vil se mere enkelt ud?

Tja, leg lidt med det!

Jeg glæder mig meget til den kommende update, det ser lovende ud!
Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '10' El Submarino Amarillo
« Svar #81: 19 Nov 2008, 17:09 »

Det var jo afstemningen der afgjorde hvilken spiller han skulle købe ;-)!
Logged

Dasmessi
Gæst
 
Sv: '10' El Submarino Amarillo
« Svar #82: 19 Nov 2008, 18:47 »

Rigtig godt valg af Pirlo!
Han er virkelig en klasse spiller. Som sagt, han kan meget med en bold, og har et vanvittigt spark.
Glæder mig til at se ham i kamp, Newton Thumbs Up!

Hvad skal man sige om updaten?
Den er jo som den skal være. Fortsæt endelig, Newton. Der er intet at komme efter!  Peace
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '10' El Submarino Amarillo
« Svar #83: 19 Nov 2008, 18:51 »

Fantastisk køb, men den slutter mærkeligt? Huh
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '10' El Submarino Amarillo
« Svar #84: 19 Nov 2008, 19:52 »

Yderst positivt indkøb! Jeg havde dog hellere set en spansk midtbanespiller til klubben, især når du har givet hele 215 millioner for ham. Han er dog en dejlig spiller, men jeg havde brugt pengene anderledes. Er du fan af Pirlo? Dette kunne måske være en grund til du har købt ham...

Men ja, hvad skal man sige om bloggen, du gør det jo fremragende! Spytter mange updates ud, hvilket er meget positivt, dog kunne jeg godt tænke mig du lige læste dem igennem to gange. Det ville gøre at fejlene er væk og sådan, har nemlig fundet en del, men ingen af os er jo prof. og dette er bare en hjemmeside. Det er ingen gigantiske fejl, som en hel sætning der ikke hænger sammen, men små fejl, som kan blive rettet hvis updaten lige får en ekstra kigger.

Designet er jeg også lidt vild med. Kan godt lide at se på det, men synes klart der kan komme forbedringer. Når du laver 'afsnit' omkring en ny ting, har du en lille "-" som jeg ikke er ret vild med. Det har jeg aldrig været, men den har fulgt med dig i de fleste af dine blogs - så den skal naturligvis være der! Alle har en ting de ikke vil skille sig af med, og dette er vel din? (Wink). Banneret er rigtig godt, hvert fald billedet, men rammen irritere mig en smule. Den synes jeg vil blive pænere, hvis den fik den samme farve hele vejen rundt. Gerne den gule som er der i forvejen, bare hele vejen som sagt.

Det er dejligt du har en sang for neden. Det synes jeg giver bloggen en lidt anden stemning, end hvis det bare var et punktum til sidst. Synes dog at du skal adskille det og teksten du laver inden med gult, links og sådan. Det kunne godt ligne hinanden lidt - og måske skal du sætte dine links med lidt mindre skrift eller omvendt. Måske skal de op i toppen for at det vil se mere enkelt ud?

Tja, leg lidt med det!

Jeg glæder mig meget til den kommende update, det ser lovende ud!

Mange tak Cesc. Jeg synes også selv om indkøbene. Jeg er godt klar over at han var dyr, men jeg kunne ikke få fat i Javi Martinez og Ignacio Camacho, så jeg kiggede mod Italien. Det er ikke fordi jeg er fan af ham nej, men jeg lod brugerne få en finger med i spillet, og derudover synes jeg selvfølgelig at han er en god spiller.

Jeg er meget glad for at blogskriveriets udkronede konge synes at min blog er decideret fremragende. Jeg kigger den faktisk igennem to gange, men du har ret i at der kan forekomme små fejl, da jeg ikke finde så mange når jeg retter. Men jeg forsøger selvfølgelig at formindske fejlene for hver gang.

Her har du nemlig ret. Muligvis er der mange, som ikke finder den nødvendig, eller noget lignende, men jeg har altid gjort sådan og jeg synes det ser rigtig ud. Hvorfor, ved jeg ikke; sådan er det bare.

Banneret er lavet af .Agger/RCD/Kevin da jeg ikke forstår mig på grafik overhovedet.

Det med sangen er jeg personligt også vild med. Jeg tænkte at det kunne været noget nyt og anderledes og indtil videre tror jeg da at alle har set forholdsvis positivt på det. Jeg kan godt se hvad du mener når du siger at det blive meget gult i bunden, og jeg tror da at jeg de næste par updates vil forsøge at bytte lidt rundt på, og så vi se om det ser godt ud.

Det lyder godt, mange tak for den dejlige og lange kommentar!  Smiley

Det var jo afstemningen der afgjorde hvilken spiller han skulle købe ;-)!

Det var det nemlig.

Rigtig godt valg af Pirlo!
Han er virkelig en klasse spiller. Som sagt, han kan meget med en bold, og har et vanvittigt spark.
Glæder mig til at se ham i kamp, Newton Thumbs Up!

Hvad skal man sige om updaten?
Den er jo som den skal være. Fortsæt endelig, Newton. Der er intet at komme efter! Peace

Mange tak Dasmessi.
Det mener jeg bestemt også han er, og jeg kan allerede fortælle at han er fantastisk i kamp.
Jeg vil så forsætte, mange tak Dasmessi.  Thumbs Up
 
Fantastisk køb, men den slutter mærkeligt? Huh

Ja, det gjorde den. En kæmpe fejl fra min side.
Det må i undskylde det er selvfølgelig rettet nu, med en sørgelig slutning.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '10' El Submarino Amarillo
« Svar #85: 19 Nov 2008, 19:56 »

Arrrh trist! Skuffet Forresten så prøvede jeg lige at efterligne din taktik Newton. Vandt 14-0 over Onda og fik 37 skud og 22 på mål. Rossi scorede 6 mål. Opstemt
Logged

Dasmessi
Gæst
 
Sv: '10' El Submarino Amarillo
« Svar #86: 19 Nov 2008, 19:59 »

Meget ærgeligt med Senna, men så var det godt du hentede Pirlo!
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '10' El Submarino Amarillo
« Svar #87: 19 Nov 2008, 20:09 »

Arrrh trist! Skuffet Forresten så prøvede jeg lige at efterligne din taktik Newton. Vandt 14-0 over Onda og fik 37 skud og 22 på mål. Rossi scorede 6 mål. Opstemt

Det viser bare hvor stort et geni jeg er.
Rossi er vild, ham bliver du glad for.

Meget ærgeligt med Senna, men så var det godt du hentede Pirlo!


Det var det nemlig  Wink
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '10' El Submarino Amarillo
« Svar #88: 19 Nov 2008, 20:57 »

Det er jo bare dejligt, at Rossi er ligeså vild som i 08! Havde fantastiske erfaringer med ham og Villarreal i 08! Thumbs Up
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '10' El Submarino Amarillo
« Svar #89: 19 Nov 2008, 21:28 »

Rigtig godt køb af Pirlo! Havde dog hellere set en lidt mere langsigtet løsning for de penge, men på den anden side, så kan Pirlo være med til at sikre dig succes i CL Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010