home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I dag kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 20:45:32 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
I går kl. 20:44:32 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
I går kl. 13:42:23 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  2 Brugere, 735 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  '22' El Submarino Amarillo
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: '22' El Submarino Amarillo  (Læst 34760 gange)
Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '6' El Submarino Amarillo
« Svar #45: 16 Nov 2008, 21:20 »

God update og gode resultater. Kan ikke sige andet end fremragende Wink

Mange tak. Lyder godt!  Smiley

Jeg ved sku snart ikke hvad jeg skal sige!
Du har fanget mig fuldstændig, og snøret nettet solidt sammen. Dine skriftlige kvaliteter overskygger de fleste andre her på sitet, og den eminente enkelte opstilling krydrer det hele. Holdet, som virkelig falder i mit smag, klarer sig jo også fantastisk under din ledelse.
Jeg er virkelig imponeret!

Wow, for en kommentar.
Det er jeg sku glad for at du synes!  Smiley
Logged

mymh
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: '6' El Submarino Amarillo
« Svar #46: 17 Nov 2008, 13:35 »

En utrolig god blog, og resultaterne fejler da heller ikke noget.

Når det er sagt, så hader jeg dit klubvalg, da jeg slet ikke bryder mig om klubben, men læser nu med alligevel! Smiley

Dit sprog er utroligt fangende Smiley
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '6' El Submarino Amarillo
« Svar #47: 17 Nov 2008, 15:12 »

En utrolig god blog, og resultaterne fejler da heller ikke noget.

Når det er sagt, så hader jeg dit klubvalg, da jeg slet ikke bryder mig om klubben, men læser nu med alligevel! Smiley

Dit sprog er utroligt fangende Smiley

Mange tak, og nej de fejlier bestemt ingenting.

Hvorfor kan du ikke lide klubben?
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '6' El Submarino Amarillo
« Svar #48: 17 Nov 2008, 15:27 »

Fantastisk blog Newton Heath! Thumbs Up Dejligt skrevet, pæn opsætning og du kommer godt rundt om resultaterne som bestemt er rigtigt flotte! Smiley Jeg kan se, at Senna har scoret en del mål. Hvor mange helt præcist? Smiley Og så kunne jeg godt tænke mig at høre en lille smule om taktikken som bestemt ser ud til at virke, hvilket mine egne Villarreal-taktikker ikke har gjort... Skuffet Men KIU! Flot flot blog! Thumbs Up

mymh: Klubben er da fantastisk! Wink
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '6' El Submarino Amarillo
« Svar #49: 17 Nov 2008, 16:19 »

Fantastisk blog Newton Heath! Thumbs Up Dejligt skrevet, pæn opsætning og du kommer godt rundt om resultaterne som bestemt er rigtigt flotte! Smiley Jeg kan se, at Senna har scoret en del mål. Hvor mange helt præcist? Smiley Og så kunne jeg godt tænke mig at høre en lille smule om taktikken som bestemt ser ud til at virke, hvilket mine egne Villarreal-taktikker ikke har gjort... Skuffet Men KIU! Flot flot blog! Thumbs Up

mymh: Klubben er da fantastisk! Wink

Mange tak LFC. Er jeg glad for. Jeg spiller egentlig bare en 4-4-2, med meget rotation, men hvis du vil kan jeg da godt komme med SS over taktiske indstillinger, og lign, hvis du synes.  Smiley

btw, update inden for den næste time!
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '6' El Submarino Amarillo
« Svar #50: 17 Nov 2008, 16:32 »

Det må du meget gerne! Thumbs Up Og glæder mig til updaten! Smiley
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '7' El Submarino Amarillo
« Svar #51: 17 Nov 2008, 16:55 »



- Stauts Quo, halvvejs i November
Da denne måned har været fuld af kampe, hele ni, har jeg tænkt mig at dele denne måned i to updates. Første halvdel får i her.
I ligaen har første halvdel budt på to kampe, som begge skulle vindes hvis pladsen i toppen skal holdes. Den nærmeste efterfølger er stadig Atletico Madrid, som har tre point op til os. Real Madrid hænger stadig lige efter bysbørnene fra Atletico, mens Barcelona har spillet sig op og sikret en fjerdeplads. Dermed er der ikke de store overraskelser i toppen, efter månedens første halvdel. Alle de fire hold har nemlig sikret sig sejre, i begge deres kampe, mens den daværende fjerdeplads Osasuna er gået en anelse i stå. Førerholdet blev i kampen mod Getafe betydeligt svækket, da ligaens, indtil videre bedste spiller blev skadet. Der er nemlig tale om den italienske angriber Giusepper Rossi, som har forvredet sit knæ. Det resulterede altså i en plads på tribunen den næste måned. Lad os kigge nærmere på de to kampe. Første halvdel af månedens ubetinget bedste spiller for holdet, har været den chilenske troldmand Matias Fernandez.

Månedens første ligakamp var en udekamp. Turen gik til Malaga, og en forholdsvis god kulisse, kunne se dommer Jose Paradas Romero fløjte kampen igang. Gæsterne lagde fra start et stort pres på Malaga, men hjemmeholdets keeper Goitia stod godt imod. Med fem minutter tilbage af første halvleg, lykkedes det dog for Senna at sende bolden i nettet, efter en fiks kombination med Matias Fernandez. Det så længe ud til at den stilling ville holdet hele vejen igennem, men i sidste øjeblik cementerede Fernandez, med sin scoring til 2-0.

Den næste kamp, skulle ligeledes finde sted på udebane. Denne gang skulle en mere kendt danskers tidligere klub nemlig besejres. Der er selvfølgelig tale om Michael Laudrup, som har trænet dagens modstander Getafe. Det blev en mere eller mindre vanvittig kamp, hvor der blev uddelt, tre gule og et rødt, og når ja; der blev scoret syv gange. Det der skulle blive et drama, startede som alt andet da kampens første tyve minutter blev spillet. Ingen tænding, ingen gejst, og ingen chancer. Efter 22 minutter, startede kampen dog for alvor. Hjemmeholdets Roberto Soldado fik nemlig skabt sig en friløber, efter en kæmpe fejl fra Bruno, og han eksikverede mere end sikkert. Derefter stillede Villarreal sig længere frem på banen, lidt for langt. Midtbanen blev nemlig fanget på mellemhånd, og efter et sikkert opspil, uden fejl, kunne den nybagte tyske landsholdsspiler Eugen Polanski gøre det til 2-0. Netop Polanski kommer vi til at høre meget mere til. Men først skal vi også have lidt Rossi. Han scorede nemlig sit sidste mål i et stykke tid da et indlæg fra Fernandez fandt Rossi, som reducerede. Kort efter scoringen blev Rossi nemlig skadet. 2-1 ved halvleg, men det skulle blive til meget mere. Fra starten starten af anden halvleg satte gæsterne nemlig Getafe under et massivt pres, og det var i flere omgange tæt på at give mål. Det var dog igen hjemmeholdet der fik scoret efter en fatal brøler af Lopez, som spillede bolden lige ud i fødderne på en sikker Polanski. Dermed fik han scoret sit andet mål i kampen, og hjemmeholdets tredje. Men det var ikke slut endnu; gæsterne satte til slutningen mexicanske Franco på banen, og det fortryder de nok ikke. Han headede nemlig gæsterne tilbage i kampen, da han efter 67 minutter gjorde det til 3-2. To minutter senere var Polanski igen i fokus, da hans stempling endte på knæet af Senna. Det resulterede i et direkte rødt, og så var der for alvor spænding igen. Fem minutter efter udvisningen var Franco nemlig på pletten igen, og det var en anden indskifter i form af Axel Witsel der sendte indlæget ind. Ved stillingen 3-3 lignede resten af kampen en dødsejler, men Witsel ville det anderledes. Han bragede nemlig bolden i kassen på et magisk langskud, og scorede derved sin første kasse for Villarreal der kunne trække sig sejrrigt ud af denne vanvittige kamp.

- Suveræne Kiev trækker fra
Også en enkelt kamp i Champions League skulle spilles. Først skal vi dog tage et kig på suveræne Kive der har mejet al modstand til jorden. Ukrainerne har nemlig slået alle tre hold, og derudover spillet en enkelt uafgjort, nemlig mod Bordeaux. Det uafgjorte resultat fandt sted i forhenværende runde hvor de spillede 0-0 i Frankrig. Denne gang vandt Kiev nemlig med 2-0, og det bringer dem på 10 point og dermed ser der rigtig godt ud for dem. De mangler dog at møde både Manchester United og Villareal, og hvis de taber begge disse kampe risikerer de stadig at ryge ud.

Som sagt skulle der spilles en enkelt Champioms League kamp i månedens første halvdel. Mægtige Manchester United gæstede nemlig et udsolgt El Madrigal, og der var stemning op til kogepunktet på den lille forstadsarena. Den gode stemning faldt dog delvist til jorden da Wayne Roonet efter 34 minutter bragte gæsterne i front. Rooney satte både Capdevila og Demichelis af med en fiks detalje, og derefter trillede han resolut bolden fordi den ene fod på en chanceløs Diego Lopez. Det lykkedes aldrig rigtig for hjemmeholdet at få kontrol over spillet, og det havde uden tvivl fortjent hvis gæsterne havde taget alle de tre point. Sådan skulle det dog ikke gå, og hele El Madrigal eksploderede da Demichelis hovedstød vandt vej i nettet, med blot et enkelt minut tilbage. Man havde sikret sig et vitalt point i kampen om videre deltagelse, i de døende sekunder.

- Lilleputter gav problemer til sidst
Drømmelodtrækning blev der sagt over alt i byen. Ponferradina var blevet trukket i pokalturneringens fjerde runde, og man skulle endda starte på udebane. Den første af kampene blev nemlig spillet og den næste skal spilles senere i November.

Den danske succesmanager Kasper Nielsen havde valgt at lade en blanding af unge talenter, og rutinerede reserver starte inde, og det så da også i lang tid ud til at være fornuftigt. Man startede i hvert fald, som lyn og torden og allerede efter to minutter havde Llorente scoret et af sine sjældne mål i denne sæson. Syv minutter senere var hans angrebsmakker Chando på pletten. Stortalentet havde imponeret i træningskampene, og altså fået chancen i denne kamp, og det var en meget god beslutning. Han gjorde det nemlig til både 2-0 og 3-0 senere i samme halvleg. I slutningen af første halvleg scorede Llorente til 4-0, og så skulle man tro at både denne, og den samlede kamp var lukket. Det var den dog endnu ikke og i anden halvleg fik hjemmeholdets ca 6000 fans en masse af glæde sig over. Tre scoringer blev nemlig sat ind i den sidste halvdel af kampen, så udgangspunktet hedder faktisk kun 4-3, inden returkampen på El Madrigal.

 - Månedens resultater
Første del af Novembers-resultater forløb således:
4-3v - Ponferradina (Llorente(2), Chando(2)
2-0v - Malaga (Senna, Fernandez)
1-1v - Manchester United (Demichelis)
4-3v - Getafe (Rossi, Franco(2), Witsel)
Bemærk! Villarreal er førstnævnt uanset spillested

 

Tal vez no lo sabíamos
Quizás no son grandes
Tal vez no somos ricos
Tal vez no son nada
Pero tenemos el campeonato de todas formas!
Logged

Tavares
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '6' El Submarino Amarillo
« Svar #52: 17 Nov 2008, 16:58 »

Rimelige gode resultater. Måske der er en ukrainsk reseacher, der har overrated Kiev? Wink.
KIU. Smiley
Logged


Bruno Caboclo. Siger det bare.

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '6' El Submarino Amarillo
« Svar #53: 17 Nov 2008, 17:17 »

Det må du meget gerne! Thumbs Up Og glæder mig til updaten! Smiley

Normale holdopstilling og Taktiske indstillinger

Her, LFC.
Updaten er her, håber du nød den!  Smiley

Rimelige gode resultater. Måske der er en ukrainsk reseacher, der har overrated Kiev? Wink.
KIU. Smiley

Mange tak, og ja, de har i hvert fald nogle meget gode spillere!  Smiley
Logged

mymh
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: '6' El Submarino Amarillo
« Svar #54: 17 Nov 2008, 17:26 »

Mange tak, og nej de fejlier bestemt ingenting.

Hvorfor kan du ikke lide klubben?

Fordi jeg stort set altid har problemer med dem når jeg spiller med barcelona Wink Har utroligt svært ved at slå lige det hold ! Smiley
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '6' El Submarino Amarillo
« Svar #55: 17 Nov 2008, 17:42 »

Fordi jeg stort set altid har problemer med dem når jeg spiller med barcelona Wink Har utroligt svært ved at slå lige det hold ! Smiley

Du kan ikke slå dem fordi de er bedre end Barcelona.
Logged

Lasseee
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: '7' El Submarino Amarillo
« Svar #56: 17 Nov 2008, 19:01 »

Perfect blog  (; .
Glæder mig CL spillet Opstemt Smiley
Logged

Glory of United .

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '7' El Submarino Amarillo
« Svar #57: 17 Nov 2008, 19:15 »

Perfect blog  (; .
Glæder mig CL spillet Opstemt Smiley

Mange tak  Smiley
Logged

Dasmessi
Gæst
 
Sv: '7' El Submarino Amarillo
« Svar #58: 17 Nov 2008, 19:59 »

Det er lige før du har Cesc's niveau!
Hvis du bliver ved, kommer du helt sikkert til at skrive ligesom ham. Du er godt på vej, Newton! Peace
Godt at se.

Kan rigtig godt lide din orden. Med at du har updatesne på plads, trofæskab osv. Rigtig godt!
Grafisk er det også rigtig godt!
OG HVOR ER DET FEDT DU LIGGER NUMMER 1!
Hovsa!, Caps Lock Peace
KIU, Newton!
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '7' El Submarino Amarillo
« Svar #59: 17 Nov 2008, 20:03 »

Det er lige før du har Cesc's niveau!
Hvis du bliver ved, kommer du helt sikkert til at skrive ligesom ham. Du er godt på vej, Newton! Peace
Godt at se.

Kan rigtig godt lide din orden. Med at du har updatesne på plads, trofæskab osv. Rigtig godt!
Grafisk er det også rigtig godt!
OG HVOR ER DET FEDT DU LIGGER NUMMER 1!
Hovsa!, Caps Lock Peace
KIU, Newton!

Fantastisk kommentar.
Mange mange tak, er jeg rigtig glad for.
Jeg ved godt der ikke er så meget grafik, men jeg lægger mere vægt på det skriftlige.
Det vil jeg så gøre!  Thumbs Up
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010