home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 873 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  '22' El Submarino Amarillo
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] Udprint
Forfatter Emne: '22' El Submarino Amarillo  (Læst 34856 gange)
Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '21' El Submarino Amarillo
« Svar #150: 09 Dec 2008, 21:45 »

Synes det er en rigtig god blog du har gang i her, og jeg har længe fulgt med, dog uden at kommentere.
Synes ikke der kan sættes en finger på så meget. Skrifligt er det dejligt overskueligt og læse, og layoutet er dejligt simpelt, men samtidig flot Smiley fortsæt det gode arbejde!

P.s. hvor finder du dine billeder henne? synes nemlig de er i god kvalitet alle sammen, og har selv problemer med at finde billeder til min blog.. Smiley

Mange tak.
Billeder er fundet af Bave, som laver min grafik.

Først og fremmest tillykke med mesterskabet, det er dig vel undt! Dine transfers her i seneste update er fantastiske, intet mindre! Hold dit rigtig høje niveau, det er sku lækkert det her Smiley

Mange tak for den dejlige ros.
Jeg vil da prøve at holde niveauet.

En lille detalje jeg kom til at tænke på, er det ikke lidt mærkeligt at give Gignac nummer 2? Det er da lidt atypisk for en angriber, men flot blog fortsæt!

Ved heller ikke hvorfor jeg gav ham det. Men det er vel også ligemeget.
Tak for rosen!

Kæft hvor nice du har hentet Ronnie hjem til Spanien igen. Troede jeg sku ikke du kunne. Flot, Newton. Resten af dine køb kender jeg ikke så meget til, men ser meget frem til en ny update/s fra dig af.

Mange tak til dig også.
"Resten" er vel så meget sagt, da Gignac er den eneste spiller jeg har hentet udover Ronnie, endnu.
Logged

Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: '22' El Submarino Amarillo
« Svar #151: 09 Dec 2008, 22:04 »

Skriftligt er denne blog god, men heller ikke mere. Du skriver ikke helt vildt fangende, men stadig et sprog der gør man nyder at læse det. Længere updates ville dog ikke skade.

Grafisk er jeg virkelig imponeret over denne blog. Du har altid et flot layout og den gule stil er jo helt perfekt, da holdet jo er Villareal. Billederne er også rigtig gode.

Flot blog Newton Heath Smiley
Logged

former zoesuckins

Sider: 1 ... 9 10 [11] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010