home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 1158 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  '22' El Submarino Amarillo
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 Udprint
Forfatter Emne: '22' El Submarino Amarillo  (Læst 36479 gange)
Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '15' El Submarino Amarillo
« Svar #120: 29 Nov 2008, 21:05 »



- Dilemma for dansk stjerneskud!
Den første dag i Maj havde bestyrelsen i Villarreal valgt at tilbyde deres danske succesmanager Kasper Nielsen er ny kontrakt. I løbet af ugen har der været mange spekulationer omkring danskerens fremtid, og en interesse fra fodboldgiganten Real Madrid har angiveligt været attraktivt for Kasper Nielsen. Real Madrid har nemlig skuffet på det seneste. De ser ud til at tabe mesterskabskampen til netop Villarreal, og man er røget ud af både Champions League og den spanske pokalturnering. Sædet er derfor begyndt at brænde under deres tyske manager
Bernd Schuster, og han virker efterhånden som en færdig mand. Ifølge flere spanske aviser har kongeklubben allerede udset sig en afløser, og det skulle være den danske manager Kasper Nielsen. Den besked blev dog ikke positivt modtaget hos Fernando Roig, og han har derfor valgt at tilbyde danskeren en kontraktforlængelse . Det er endnu ikke lykkedes medierne at få en kommentar fra hovedpersonen, men for ikke mere end en dag siden fangede Julio Rodriguez fra Marca, ham til en snak;
``Jeg vil helst ikke fokusere alt for meget på interessen fra Real Madrid. De har endnu ikke kontaktet mig og min agent, så derfor tager jeg interessen med grant salt. Jeg ønsker pt. at forlænge med Villarreal hvor jeg har det rigtig godt, men hvis interessen fra Real Madrid bliver en realitet vil jeg da uden tvivl tage et alvorligt kig på et eventuelt tilbud. Men min største prioitet vil uden tvivl være at forlænge med den her fantastiske klub, såfremt de lægger et acceptabelt tilbud på bordet. Lad os nu bare tage det som det kommer; jeg har ikke travlt.´´

- Landstrænerjob i kulissen?
Allerede samme dag kom der andre rygter i aviserne; denne gang i de danske aviser. Morten Olsen har nemlig valgt at sige stop for denne gang, og takke af efter mange trofaste år, som manager for et til tider succesfuldt hold. Han skabte en helt ny ære, og skabte sig også med tiden en legende-status hos DBU, men han følte angiveligt ikke at han kunne give landsholdet mere. I fremtiden vil han beskægtige sig med klubfodbold, og det kunne meget vel være i Holland hvor flere klubber står klar i kulissen. Spørgsmålet er nu hvem der skal overtage hans plads i sædet, og blandt kandidaterne finder man blandt andet Kasper Nielsen. DBU vil angiveligt tilbyde ham jobbet som landstræner inden for de næste dage, og tilbuddet inkluderer blandt andet at han kan beholde sit job i Villarreal ved siden af. Mange spekulationer bliver slået til jorden i løbet af den næste uge, og den festlige københavner er på blot et år gået fra at være en ukendt ungdomstræner, til en meget eftertraftet mand i spansk såvel som dansk fodbold. Det bliver i hvert fald spændende at finde ud af hvor danskeren skal fortsætte sin karierre.
Logged

Benjamiin
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: '15' El Submarino Amarillo
« Svar #121: 29 Nov 2008, 22:06 »

Fed update! KIU!  Thumbs Up
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '15' El Submarino Amarillo
« Svar #122: 29 Nov 2008, 23:46 »

Tillykke med forlængelsen.. Flot blog.. gæder mig til at høre mere Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '15' El Submarino Amarillo
« Svar #123: 29 Nov 2008, 23:57 »

Jeg bliver nødt til at flå dig i 2, hvis du tager til Madrid! Skuffet

God update dog, har savnet bloggen en smule, men vi har vel alle et liv ved siden af FmF... Peace
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '16' El Submarino Amarillo
« Svar #124: 30 Nov 2008, 10:25 »



- Roig fik sin vilje!
Det tog ikke specielt lang tid for Kasper Nielsen at bestemme hvor hans fremtid skal ligge. Han har nemlig valgt at forlænge med sin nuværende klub Villarreal. Fernando Roig lagde at tilbud på bordet, han ikke kunne afslå, og ifølge ham selv ville han ikke kunne bære at forråde klubben, for at tage til ærkerivalerne Real Madrid. Forlængelsen blev offentliggjort på morgenens pressemøde, og det var en glad dansker der annoncerede sin beslutning.

``Jeg er meget glad for at forsætte her i klubben. Dette er uden tvivl det helt rigtige sted for mig, og jeg håber at jeg kan blive i klubben mange år endnu. Det var ikke svært at blive enig med Fernando, og selvom jeg takker Real Madrid for deres interesse har jeg ingen planer om at træne en anden spansk klub. Jeg har fortalt Fernando at jeg en dag drømmer om at træne i Premier League, og han har accepteret mit ønske med stor forståelse. Jeg er dog stadig ung, så det haster ikke nødvendigvis med at komme afsted foreløbigt. Nu vil jeg bare koncentrere mig om at gøre denne sæson færdig, og så skal vi lige have ryddet op i klubben inden den kommende sæson. Jeg ser i hvert fald frem til to år mere som manager i denne fantastiske klub.´´

- Ikke landstræner endnu!
Som sagt havde DBU også et godt øje til den danske træner, og som forventet tilbød de ham jobbet dagen efter hans forlængelse. Planen var at han skulle træne både Danmark, og Villarreal men det bliver der tilsynladende ikke noget af. Han takkede nemlig nej, til stor undren for danske journalister. I Ekstra Bladet skrev en rimelig skuffet skribent følgende:
``Jeg forstår ham overhovedet ikke. At træne landsholdet burde vel være enhver træners drøm, og en mulighed der måske kun tilfalder ham en gang i livet. Spillermatrialet er der til dels, og vi mangler en træner der kan bidrage med noget sprudlende offensivt, og samtidig fornuftigt fodbold. Jeg tror da selvfølgelig der hos DBU er forståelse for at han valgte at takke nej, da han dagen forinden havde forlænget med Villarreal, men han vidste jo godt at han var udset som ny landstræner, og i mine øjne burde han derfor have ventet med at forlænge. Det er hans egen beslutning, men jeg er personligt ikke et sekund i tvivl om at han begår en fejl ved ikke at sætte sig et af verdens mest betryggende sæder.´´

En hård kritik der dog nok skal tage af igen. Det er altså afgjort at Kasper Nielsen fortsætter i spansk fodbold, nærmere betegnet Villarreal, og selvom mange danskere nok gerne havde set ham som landstræner, må de altså vente med det endnu.
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: '16' El Submarino Amarillo
« Svar #125: 30 Nov 2008, 10:40 »

Spændende update. Smiley
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '16' El Submarino Amarillo
« Svar #126: 30 Nov 2008, 11:20 »

Spændende update. Smiley

Fed update! KIU! Thumbs Up

Tillykke med forlængelsen.. Flot blog.. gæder mig til at høre mere Thumbs Up

Jeg bliver nødt til at flå dig i 2, hvis du tager til Madrid! Skuffet

God update dog, har savnet bloggen en smule, men vi har vel alle et liv ved siden af FmF... Peace

Mange tak alle sammmen.  Smiley

Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '16' El Submarino Amarillo
« Svar #127: 02 Dec 2008, 17:11 »

Bloggen bliver sat på pause for en kort stund, da jeg har gang i et andet spil der har min store interesse.
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: '16' El Submarino Amarillo
« Svar #128: 02 Dec 2008, 17:15 »

Præcis Newton.
Med et dårligere hold, ikke sandt? Det er sgu' blevet alt for let at spille med de store hold desværre, man vinder alt i den første sæson, og så forsvinder lysten bare.

Ærgerligt. Men sådan er det jo makker.

Jeg spiller selv med Köln lige for tiden, da jeg synes de er spændende og er et hold der passer til mit niveau. Mine mål er at købe Lukas Podolski tilbage og få fremmet dansk fodbold. Derfor har jeg købt Ellegaard, Lorentzen og Løvenkrands for det lille transferbudget de har at  gøre med i Köln. Supersejt spil jeg har gang i! Løven er holdets helt store stjerne, han scorer på samlebånd.
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '16' El Submarino Amarillo
« Svar #129: 02 Dec 2008, 17:23 »

Præcis Newton.
Med et dårligere hold, ikke sandt? Det er sgu' blevet alt for let at spille med de store hold desværre, man vinder alt i den første sæson, og så forsvinder lysten bare.

Ærgerligt. Men sådan er det jo makker.

Jeg spiller selv med Köln lige for tiden, da jeg synes de er spændende og er et hold der passer til mit niveau. Mine mål er at købe Lukas Podolski tilbage og få fremmet dansk fodbold. Derfor har jeg købt Ellegaard, Lorentzen og Løvenkrands for det lille transferbudget de har at  gøre med i Köln. Supersejt spil jeg har gang i! Løven er holdets helt store stjerne, han scorer på samlebånd.

Nemlig.
Det er med Rennes, som man må sige er noget dårligere Villarreal.
Mit spil med Rennes har ligeledes fanget med rigtig meget. Jeg er ved at skabe et fransk hold som jeg vil sikre mesterskabet med. Det kunne da være fedt for dig at hente Lukas Podolski tilbage, og hvad en spiller som Albert Streit. Han er jo ligeledes gammel Köln-dreng. Har ikke lige set om hans stats er værd at give penge for, men han var da en spiller du også kunne kigge på.
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: '16' El Submarino Amarillo
« Svar #130: 02 Dec 2008, 17:29 »

Nemlig.
Det er med Rennes, som man må sige er noget dårligere Villarreal.
Mit spil med Rennes har ligeledes fanget med rigtig meget. Jeg er ved at skabe et fransk hold som jeg vil sikre mesterskabet med. Det kunne da være fedt for dig at hente Lukas Podolski tilbage, og hvad en spiller som Albert Streit. Han er jo ligeledes gammel Köln-dreng. Har ikke lige set om hans stats er værd at give penge for, men han var da en spiller du også kunne kigge på.

Rennes bliver spændende. Jeg fulgte dem dengang Frei spillede i klubben, men det er jo ved at være et par år siden. Så jeg har ingen anelse om hvor de står i dag, dog mener jeg at de har købt Asamoah Gyan ikke? Han er jo en fremragende skikkelse at have på sit hold, da han er en én'er af karat.

Jeg spiller uden fløje, en 4-1-3-2 opstilling, hvor der er tre centrale midtbanespillere. Jeg synes Albert ser fin ud, men han er fløj og ikke fightene nok. Da jeg ikke er et storhold endnu, vil jeg gerne have at spillerne løber lidt flere meter end dem i nogle af topklubberne. Fight er nøglen til succes tror jeg, hvert fald i første omgang. En succes vil være en top 8 placering i denne sæson - og så kan vi snakke Podolski og Streit. Havde helt glemt ham, så det var dejligt du lige mindede mig om ham.

Takker.
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '16' El Submarino Amarillo
« Svar #131: 02 Dec 2008, 17:38 »

Rennes bliver spændende. Jeg fulgte dem dengang Frei spillede i klubben, men det er jo ved at være et par år siden. Så jeg har ingen anelse om hvor de står i dag, dog mener jeg at de har købt Asamoah Gyan ikke? Han er jo en fremragende skikkelse at have på sit hold, da han er en én'er af karat.

Jeg spiller uden fløje, en 4-1-3-2 opstilling, hvor der er tre centrale midtbanespillere. Jeg synes Albert ser fin ud, men han er fløj og ikke fightene nok. Da jeg ikke er et storhold endnu, vil jeg gerne have at spillerne løber lidt flere meter end dem i nogle af topklubberne. Fight er nøglen til succes tror jeg, hvert fald i første omgang. En succes vil være en top 8 placering i denne sæson - og så kan vi snakke Podolski og Streit. Havde helt glemt ham, så det var dejligt du lige mindede mig om ham.

Takker.

Ja, de har nemlig Asamoah Gyan. Han har dog ikke slået igennem endnu, og holdets to overskyggende stjerner har været den unge angriberkomet Jimmy Briand, og midtbanedirigenten Bruno Cheyrou. Briand scorer mål i lange baner, og laver også få, men geniale assist. Cheyrou styrer alt og alle på midtbanen, og så har en stået for flest assist i min første sæson so far, og det må man sige er flot hvis man tænker på at han er central midtbanemand.

Dit spil lyder bestemt spændende, men vi må nok hellere stoppe snakken nu, da min blog nok ikke er det rigtige sted at snakke om dette. Så bliver den jo bare fyldt med indlæg, der ikke har noget med bloggen at gøre, og det vil jo ikke just gavne den.

Men vil meget gerne høre om hvordan det videre går, og fortælle dig om mit Rennes-spil. Så hvis du får lyst kan du bare kontakte mig på min msn: kaspernielsen20@hotmail.com.
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: '16' El Submarino Amarillo
« Svar #132: 02 Dec 2008, 18:02 »

Ville være rigtig appreciated, hvis du ville uploade din taktik!
Jeg har endnu ikke fundet nøglen til succes endnu, heller ikke med Villareal, men det har du tydeligvis.
Håber du gider Smiley
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '16' El Submarino Amarillo
« Svar #133: 02 Dec 2008, 18:05 »

Ville være rigtig appreciated, hvis du ville uploade din taktik!
Jeg har endnu ikke fundet nøglen til succes endnu, heller ikke med Villareal, men det har du tydeligvis.
Håber du gider Smiley

Beklager jeg meget. Skal se om jeg får tid her i dag, ellers bliver det senest imorgen.  Smiley
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '16' El Submarino Amarillo
« Svar #134: 05 Dec 2008, 14:42 »

Ville være rigtig appreciated, hvis du ville uploade din taktik!
Jeg har endnu ikke fundet nøglen til succes endnu, heller ikke med Villareal, men det har du tydeligvis.
Håber du gider Smiley
'

Ja, så fik jeg endelig taget mig tid til at oploade instillingerne for mine angribere.

Guillermo Franco & Giuseppe Rossi

EDIT: Og så sætter jeg gang i bloggen igen. Jeg kan ikke sige hvor mange updates der bliver inden jeg mister interessen eller tiden igen, men jeg er i hvert fald igang igen. Update sandsynligvis senere idag.
Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010