home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 615 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Blog-light 09
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: Blog-light 09  (Læst 73672 gange)
cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Blog-light 09
« Svar #90: 06 Feb 2009, 19:23 »

Tidslinje

2008-2009 - Real Valladolid - 10. plads i La Liga


Karrieren startede i Valladolid, der var spået en svær kamp
for at undgå nedrykning. Jeg fik dog modbevist forvent-
ningerne og var det næstmest forbedrede mandskab i denne
sæson af La Liga. Økonomien var dog i store problemer og
mange af de bærende kræfter røg i det kommende transfer-
vindue.


2009-2010 - Real Valladolid - 14. plads i La Liga

Vi klarede at undgå nedrykning i denne sæson, hvilket var
ganske tilfredsstillende eftersom bærende spillere, især i
forsvarskæden, havde sagt farvel. Det led vi under i første
halvsæson, men i anden halvsæson kom vi godt efter det
og sikrede os overlevelse. Økonomien så dog så skidt ud,
at jeg ikke så nogen idé i at fortsætte i klubben. Jeg
sagde op.


2010-2011 - Hamburger SV - Ongoing

Det har ikke været let at komme ind som HSV træner.
Klubben lå placeret som nr. 14 og det har været særdeles
svært at få dem op i en fornuftig formkurve. Spillerne er
ganske utilfredse og spillet har været alt andet end prang-
ende i de sidste kampe. Vi er dog videre i UEFA Cuppen,
hvor vi i 1. knockout runde skal møde Lyon. Efter 18
runder ligger vi fortsat nr. 14.


Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Cesc
Gæst
 
Sv: Blog-light 09
« Svar #91: 09 Feb 2009, 14:57 »

PARIS SAINT-GERMAIN

Ja, jeg har nu valgt at starte et spil med Paris Saint-Germain fra Frankrig. Jeg ved egentlig ikke helt, hvorfor jeg netop valgte dem, men havde lige lyst til et spil nede i Frankrig. Jeg plejer at handle ind af spillere, fra samme nationalitet som klubben, men i denne omgang, har jeg udelukkende købt udenlandske spillere.


EZEQUIEL LAVEZZI : WILSON PALACIOS : ZORAN TOSIC


De er fantastiske alle tre, hvorfor jeg forventer at de løfter mig ind i en top fire placering her i første sæson. Bliver spændende at følge...
Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Blog-light 09
« Svar #92: 09 Feb 2009, 15:57 »

Efter en halv sæson i Sevilla ligger vi i øjeblikket på 5. pladsen. Med 33 point i 20 kampe.
I vinter transfervinduet er to nye spillere stødt til klubben for samlet 250 mio.
Her er tale om Miguel Veloso, som skal tilføre stabilitet til midtbanen, og Ezequiel Lavezzi som skal tilføre speed til angrebet.
Så må vi se hvordan vi ligger efter sæsonen.

Start 11'eren ser ud som følger:
                    Palop
Konko - Squillaci - Fazio - Navarro

            Veloso - Maresca
Navas                              Capel
       Kanoute-Fabiano/Lavezzi

Håber virkleig vi kan kravle op og hente en CL-billet til næste sæson.
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Blog-light 09
« Svar #93: 11 Feb 2009, 09:43 »

Karrieren

2008/2009: 10. plads med Real Valladolid, 52 point
2009/2010: 15. plads med Real Valladolid, 40 point
2010/2011: 13. plads med Hamburger SV, 40 point
2011/2012: 5. plads med Hamburger SV, 58 point
2012/2013: 7. plads med Hamburger SV, 55 point

I den nuværende sæson er der spillet 28/34 runder i Bundesligaen og vi ligger nr. 3 med 58 point. Dermed ser denne sæson ud til at blive den med hidtil bedst pointhøst i min karriere.



Holdet

Som det ser ud lige nu står vi med et ret godt mandskab og er godt besat i alle kæder.
På mål har vi den portugisiske keeper Rui Patricio, der har spillet 23 landskampe og bl.a. har trukket opmærksomhed fra Bayern München og Barcelona.

Midterforsvaret består af Michael Jakobsen og André Bikey - spillere der har fortid i henholdsvis Newcastle og Reading. Bikey blev hentet på fri transfer og har gjort det overraskende godt, mens Jakobsen efter lidt tilvænningstid, har fundet formen. På backpositionerne har vi Marcell Jansen og en ung østriger ved navn Jens Pohl.

Midtbanen består af Jaime Moreno og Georginio Wijnaldum på kanterne. Spillere der begge har deres styrker i boldkontrol og teknik. På den centrale midtbane huserer Pavel Kaserev, der er et af Europas største midtbanetalenter og ved siden af ham spiller Daniele Dessena, der dog ryger til Manchester United efter sæsonen.

På toppen spiller ligaens klare topscorer Mattia Destro som vi, ved et rent røverkøb, fik på fri transfer. Ved siden af ham fungerer Andreas Laudrup ofte i oplæggerens rolle.



Rui Patricio: 32 kampe, 15 rent mål, 7.08


André Bikey: 26 kampe, 1 mål, 1 oplæg, 7.29


Daniele Dessena: 25 kampe, 1 mål, 6 oplæg, 7.14


Mattia Destro: 27 kampe, 23 mål, 4 oplæg, 7.20




Stillingen

Vi ligger som sagt nr. 3 i øjeblikket og er hårdt presset af Hoffenheim på 4. pladsen. At vinde mesterskabet synes usandsynligt, da der er 10 point op til Bayern. 2. pladsen bliver også svær af nå, så hvis jeg skal være mest optimistisk tror jeg på en 3. plads, hvilket absolut vil være tilfredsstillende for sæsonen. Dortmund ligger nr. 2.

Vi blev i øvrigt slået ud af pokalturneringen i de indledende runder, mens vi ikke havde europæisk deltagelse i denne sæson.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Blog-light 09
« Svar #94: 11 Feb 2009, 21:32 »

HOFFENHEIM


Så blev første sæson færdig spillet hvor det blev til en godkendt sæson  Hævet Øjenbryn

Vi starter med transfer ...

Ind:
       
  • Andreas Ivanschitz fra Panathinaikos for 32 mio
  • Nuri fra Dortmund for 16 mio
  • Deniz fra Osnabrück for 8,5 mio (Udråbt som den næste Jürgen Klinsmann)
  • Maximiliano Oliva fra River for 4,25 mio (Fejl køb  Forlegen  Græder)

Ud:
       
  • Rene Volath til fri transfer

Mens at der i personalet osse er sket nogle rotationer.

Ind:
       
  • Tord Grip som Ass. Manager
  • Hans-Martin Kleitsch som Talentspejder hentet fra Stuttgart
  • Eduardo Maciá som Talentspejder hentet fra Liverpool
  • Ivan Ruggeri som Talentspejder

Ud:
       
  • Nesho Duric
  • Laurent Busser
  • Karlheinz Förster
  • Christian Möckel
  • Bernhard Peters til Bayren München  ticked off

Så går vi videre til Pokalen.
       
  • 1. Runde. Nordhorn 0-1 Hoffenheim
  • 2. Runde. Aachen 0-2 Hoffenheim
  • 3. Runde. Hoffenheim 3-1 Koblenz
  • 4. Runde. Hoffenheim 2-2 Dortmund (3-2 sejr til Dortmund i forlænget spilletid)

Og videre til Ligaen.

9. Hoffenheim 14 sejr. 9 uafgjort. 11 nederlag. 48-35 målscore. 51 point.
Logged

coli1104
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Blog-light 09
« Svar #95: 17 Feb 2009, 20:54 »

ASTON VILLA

Har valgt at starte et nyt save med Aston Villa, da det er mit favorit hold, i England, og elsker at spille med dem.

Indtil videre har jeg hentet 2 spillere til klubben, og solgt 1 spiller

SOLGT



Zat Knight - For 52,5 millioner til Middlesbrough, da jeg syntes han var til overs klubben, og ærligt talt, er er hans skills ikke fantastiske

KØBT



David Luiz - For 70 mil fra befica, da han er en fantastisk spiller med gode skills, som også kan tage over for Laursen om et par sæsoner.



Matias Lequi - Enlig bare ment som rerserve istedet for Zat Knight


Logged

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Blog-light 09
« Svar #96: 18 Feb 2009, 19:09 »

HOFFENHEIM


Sæson 08/09: Nr. 9 med Hoffenheim, 51 point.
Sæson 09/10: Nr. 5 med Hoffenheim, 58 point.

Indkøb:
  • Mauro Díaz fra River
  • Benedikt Höwedes fra Schalke 04
  • Christian Pander fra Schalke 04
  • Leif Nielsen fra Vejle
  • Søren Larsen fra Toulouse
  • Dag Næss fra Tromsø
  • Tal Ben-Haim fra Man City

Ud:
  • Isaac Vorsah til Schalke

Start 11:

S. Larsen        -        V. Ibisevic
                               
A. Ivanshitz               -                  C. Obasi

C. Eduardo  -    Nuri

C. Pander - M. Jaissle - T. Ben-Haim - A Beck

T. Hildebrand


Pokalen:
  • Runde 1. Altona 93 0-5 Hoffenheim
  • Runde 2. Bielefeld 0-1 Hoffenheim
  • Runde 3. Wolfsburg 1-0 Hoffenheim

Ligaen:

1: (M) Bayren, 66 point
2: Wolfsburg, 64 point
3: HSV, 61 point
4: Schalke, 60 point
5: Hoffenheim, 58 point
6: Stuttgart, 58 point
7: Hannover, 55 point
8: (P) Leverkusen, 54 point
9: Karlsruhe, 50 point
10: Dortmund, 47 point
11: Kaiserslautern, 46 point
12: Werder Bremen, 41 point
13: Cottbus, 37 point
14: Gladbach, 36 point
15: Köln, 31 point
16: (N) Koblenz, 25 point
17: (N) Duisberg, 24 point
18: (N) Bielefeld, 22 point
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Blog-light 09
« Svar #97: 21 Feb 2009, 09:32 »

Jeg er helt fremme i 2019, første gang i mange år jeg er kommet så langt. Det hele startede i Belgien hvor jeg overtog jobbet i Anderlecht. Meningen var at jeg kun ville spillet med Anderlecht, men det blev der lavet om på.

Jeg var meget loyal overfor Anderlecht, godt være det lyder let at spille med dem, men det synes jeg faktisk ikke det var (kan være det bare er mig der er en dårlig manager..) selv Sunbao gav hurtig op med dem..

En hurtig gennemgang af sæsonerne:

08/09:

Jeg skulle desværre møde Atletico Madrid i 3. kval runde i CL, det blev til et samlet nederlag, så jeg kom i Uefa Cupen.
Her røg jeg ud i 1.runde af knockout runde mod Santander.
Jeg vandt mesterskabet, her skulle jeg ud i 2 kampe mod Brugge da vi begge endte på samme antal point. Det blev til en samlet 5-3 sejr, Brugge tog hævn i pokal finalen som de vandt.

Fakta:
Nr. 1, nederlag i pokalfinalen.

Eneste spiller jeg købte i den sæson var Salamon fra Brescia

09/10:

Turneringen i Belgien blev lavet om efter første sæson, der var nu kun 16 hold der mødte hinanden 2 gange. Så da de 30 kampe var spillet så blev der slutspil blandt top 6, hvor de skulle møde hinanden 2 gange. Så i alt fik man 4 kampe mod alle storholdene på en sæson.

Fakta:
Nr. 3 - Røg ud til Valencia i 1. knockout runde i Champions League - Farvel allerede i 6.runde i pokalen.

Bedst indkøb: Keirrison på free.

10/11:

Det blev heller ikke noget godt år i ligaen, hold som Genk, Standrad Liege og Brugge er stortset på samme plan som Anderlecht, så det er tæt hvert år. Det blev igen kun til en 3.plads. Til gengæld kom holdet helt frem til Semifinalen i Uefa Cup hvor vi måtte se os slået af Man City med samlet 2-4. Også i pokalen blev det kun til en semifinale.

Fakta:
Nr.3 - Semi i både Uefa Cupen og pokal.

Bedste indkøb: Branko Petrovic for 3,75mill. dkr. Fra Standrad Liege. (Starter spillet i lokeren)

11/12:

Igen igen kun en 3.plads. Standrad var for stærke. I Uefa cupen gik jeg videre fra gruppen med derefter var det også endestationen, Atletico Madrid ventede og med 4-3 hjemme blev det til slag i spanien på hele 5-0.
I pokalen røg jeg ud i 7.runde, så en skuffende sæson.

Fakta:
Nr. 3 - 1. knockout runde i Uefa Cupen - 7 runde i Pokalen

Bedste indkøb: Aquino fra Vicenza for 55mill. dkr

Mere følger senere...



Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


korzika
Gæst
 
Sv: Blog-light 09
« Svar #98: 21 Feb 2009, 10:04 »


Feyenoord
30 september 2008



- Så er jeg begyndt med Feyenoord Rotterdam. De fleste betrager nok Feyenoord, som den klub der spiller drablige derbys mod Ajax Amsterdam. Ellers kan det være, at man tænker på Europas største havn, når man nævner Rotterdam.

Når man starter med Feyenoord, får man omkring 15-20 mio til indkøb, det affhænger af hvilke forventninger man har til sæsonen. Jeg forventede en top 3 plads. Det betød så 17 mio. til indkøb.

Da jeg startede, fandt jeg hurtigt ud af, at jeg manglede en ny kant. Derfor prøvede jeg at få fat i Davide Santon, og han kostede 9 mio. Jeg vidste ikke hvad de resterende penge skulle bruges på, indtil jeg fandt ud af at Hedwies Maduro, var sat til salg. Jeg bød 5 mio. og det var nok til at få ham i hus.   

Sæsonstart


Tjaa, umiddelbart vil jeg sige det er gået godt. Den første betydningsfulde kamp, var i Supercuppen imod PSV. Kampen skulle spilles på Amsterdam ArenA og der var solgt hele 51000 biletter. Jonathan de Guzman og Roy Makaay, blev de store helte med 2 mål hver. Det betød at jeg vandt kampen 4-2. Derefter stod det på den Hollanske Eredivisie. Jeg startede ude mod Heracles, og vandt 2-1, på trods af et hav af skader. Næste kamp var dog ingen nydelse. Det var på hjemmebane mod Groningen. Jeg formåede ikke at score, så kampen sluttede 0-0, på trods af at jeg havde overtal af chancer. Det var uacceptabelt, så da vi skulle møde Utrecht. Der var også helt andre boller på suppen. Jeg hev en 5-1 sejr i hus, hjemme på De Kuip. Det var hovedsageligt på grund af en storspillende Jon Dahl Tomasson. Han scorede hele 4 mål.



« Seneste Redigering: 21 Feb 2009, 10:24 af korzika » Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Blog-light 09
« Svar #99: 21 Feb 2009, 15:44 »

Anderlecht


Sæson 2012/13
Placering: 2
Uefa Cup: 2. knockout runde - nederlag til Atletico madrid samlet 3-5
Pokalen: Sejr

En lidt blandet sæson, var meget tæt på at vinde mesterskabet. Atletico Madrid blev igen den onde ånd! En pokalsejr rettede lidt op på det.

Bedste køb: Santiago, Elm og Jó

Sæson 2013/14
Placering: 3
Uefa Cup: Kvartfinale - Zaragoza sendte mig ud med samlet 4-6
Pokal: Sejr

Tabte med 5 point til Antwerp. Gik ellers udmærket i lange dele af sæsonen, men et par afgørende kampe blev tabt i slutspillet. Igen blev det til sejr i pokalen.

Bedste køb: Leonardo (DR)

Sæson 2014/15
Placering: 3
Uefa Cup: 3.plads i Gruppespillet
Pokalen: Kvarfinalen

En meget skidt sæson, kun en 3 plads i ligaen og ikke engang videre i Uefa Cup gruppespillet.

Bedste køb: Joaquin (ML)

Sæson 2015/16
Placering: 1
Uefa Cupen: 1.knockout runde - nederlag til Man City pga udebanemål, 3-3.
Pokal: Sejr

En fin sæson, vandt the double, og kun uheld bragte mig ikke videre i Uefa Cupen.

Bedste køb: Yamaga (MC)

Sæson 2016/17
Placering: 2
Champions League: Røg ud i Gruppespillet. Tottenham og Barcelona tog de 2 første pladser.
Uefa Cup: Via CL kom jeg til Uefa cupen hvor jeg var meget tæt på at komme i finalen. Desværre scorede Panatinakos 10minutter før tid på et straffe så de gik videre til finalen med samlet 0-1.
Pokal: Semifinalen

En svær gruppe i CL, Tottenham er i 2016 et rigtig godt hold. Er meget ærgelig over jeg ikke kom i Uefa Cup finalen.

Bedste køb: Marciano (angriber)

Sæson 2017/18
Placering: 2
Uefa Cup: 1.knockout runde - Heerenveen spillede en god hjemmekamp og vandt samlede 3-5.
Pokal: 7.Runde

En lidt skuffende sæson, intet mesterskab, skuffende exit i både Uefa og pokal.

Bedste køb: Sercan (DC)

Sæson 2018/19
Placering: 1
Uefa Cup: Kom desværre ikke med i CL da jeg tabte pga udebane mål til Newcastle (2-2).
Igen blev Semifinalen sidste runde, Leverkusen var for stærke og vandt samlet 2-3.
Pokal: Sejr

En rigtig god sæson, mesterskabet kom fortjent hjem, en sejr i pokalen og en semifinale plads. Det blev også min sidste sæson i Anderlecht.

Bedste køb: Olislagers (Angriber), Kovalev (DL) og Otasevic (Keeper)


Sæson 2019/20
Starter som manager i Real Madrid. Deres tilbud var for godt til at afslog, flere klubber har gennem de seneste mange år været ude efter mig, men har heletiden valgt at skabe resultater med Anderlecht.

Mere om Real Madrid når sæsonen er spillet. Kan jeg stå for presset i måske verdens største klub efter 11 år i Belgien ?

Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Brøndby 1964
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Blog-light 09
« Svar #100: 21 Feb 2009, 15:54 »

Analyse af Real Madrid

Utroligt flot at du kun lukker 0,2 mål ind i gennemsnit. Så betyder det ikke så meget at du scorer 1,7 pr. kamp Smiley
« Seneste Redigering: 21 Feb 2009, 15:56 af Zulue » Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Blog-light 09
« Svar #101: 22 Feb 2009, 09:10 »

Real Madrid
Sæson 2019/20



Efter den del år i Anderlecht så var det en spændende udfordring at komme til Real Madrid. Når man er 10 år fremme i tiden så er der en del regens. De Real spillere der var tilbage var:

Arjen Robben
Iker Casillas
Sergio Ramos
Miguel Torres
Wesley Sneijder
Pepe

Jeg valgte at sige farvel til Robben da hans kontrakt også udløb, og der skulle nye kræfter til. Jeg fik set mit hold igennem og valgte således:

Farvel til:
Marcelo, startede i Real, men har siden hen været i Espanyol. Han blev solgt til Xerez.
Thiago Silva. Blev købt tilbage i 2012 for hele 180mill.dkr, men 35 år havde sat sine spor og derfor solgt til Wolves for 3,25mill.dkr.

Flere gode spillere prøvede jeg at komme af med: Piatti, Granero og Pepe. Det lykkes ikke og de røg derfor ned på anden holdet.

Derefter var det tiden til at se på indkøb, jeg manglede en god backup til Casillas, her blev min målmand fra Anderlecht tiden, Otasevic købt for 155mill.dkr.

På venstre backen blev der også handlet ind i Anderlecht, Denis Kolavec blev købt for 175mill.dkr.

På den centrale midtbane blev Pradales købt i Palermo for 127mill.dkr. På den lange bane blev Carlo Coscia købt i Inter for 8,5mill. dkr, han spiller centralt forsvar.

1-2/2020:


En opdatering på transfervinduet:

Ind:
Sercan fra Anderlecht for 150mill.dkr (DC)
Raffaelli fra Anderlecht for 33mill.dkr (MR/Angriber)

Ud:
Juan til Xerez for 70mill.dkr
Axel Witsel til Zaragoza for 33mill.dkr

Jeg manglede en god backup til midterforsvaret så derfor blev Sercan købt. Han er fra Tyrkiet og er 23 år. Kom ind i spillet i 2016/17.

Jeg valgte at sælge Juan da jeg havde for mange højre kant spillere. Witsel var ikke god nok mere til den centrale.

Status på sæsonen:

Ligaen:
1) Xerez 46 point
2) Real Madrid 46 point
3) Valencia 45 point
4) Barcelona 42 point
5) Getafe 41 point

Champions League:
1) Juventus 15 point
2) Real Madrid 11 point
3) HSV 7 point
4) Spartak Moskva 1 point

Tottenham, som er favorit til at vinde CL, venter i næste runde.

Pokalen:
5 runde: Real Madrid - Gefate (samlet sejr på 1-0)
Kvartfinale: Real Madrid - Atletico Madrid (Samlet sejr på 5-4)

Holdet:




Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Blog-light 09
« Svar #102: 22 Feb 2009, 09:22 »

er xerez blevet så gode !? utroligt!  crazy Shockeret
« Seneste Redigering: 22 Feb 2009, 09:25 af nicolas-nth » Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

cjensen94
Gæst
 
Sv: Blog-light 09
« Svar #103: 22 Feb 2009, 17:57 »

Beginning of something big
Længe har der været spekulationer i den lille by. Nu er det endelig offenliggjort, den nye manager blev Christian Jensen. Ifølge lokale aviser kontaktede Hr. Jensen selv klubben om det ledige sæde.
Under det der burde have været et pressemøde, dvs. der var kun en enkelt journalist fra den lokale avis. Ros skulle den fremmødte dog have, han var motiveret og havde et spørgsmål eller to.
Formand Lee Harding åbnede for spørgsmål.
Er dette dit drømmejob?
Jeg er glad for at få chancen her, men det er jo ikke lige frem Old Trafford?
Hvor meget vil du være involveret i det daglige arbejde?
Jeg vil være involveret her og der, men staben vil tage sig af meget.

Efter en gennemgang af truppen og med et begrænset budget på 19.000, har Jensen allerede bedt bestyrelsen om en moderklub. C. Jensen har været i kontakt med den lokale avis, og udtalte "Jeg vil med glæde have en moderklub så jeg har chance for at optimere holdet med leje aftaler".


Truppen
4-4-2

Målmand

Craig Holloway
Jack Soutar

Forsvar

Joe Bruce
Billy Burgess
Matt Smith
Mark Jones
Ryan Moran

Midtbane

James Hawes
Lee Burns
Louis Riddle
Chris Piper
Andy Porter
Brad Quinton
Michael Shinn
Jerome Anderson

Angreb

Wayne O'Sullivan
Danny Hockton
Sean Marks
Gareth Williams
« Seneste Redigering: 22 Feb 2009, 18:04 af cjensen94 » Logged

kasper.rytter
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Blog-light 09
« Svar #104: 23 Feb 2009, 15:44 »

er xerez blevet så gode !? utroligt!  crazy Shockeret

Ja, er det muligt at få et screenshot af det Xerez hold?
Logged

Forza Parma

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010