home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 753 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester City tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: Manchester City tråden  (Læst 104490 gange)
Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #75: 12 Maj 2013, 11:13 »

Så vandt City den moralske FA Cup finale, og mon ikke også de vinder den rigtige.

Frank de Boer udtaler han gerne vil være manager for City, men ved ikke om han er den rette, eller om Mancini bliver for den sags skyld. Spændende at se hvad der skal ske når sæsonen er slut.

Så tabte vi 1-0 til Wigan. En kamp jeg var forhindret i at se, så jeg ved ikke om City brændte tre 100% chancer, men jeg er godt nok skuffet. Tidligere har City haft problemer med Wigan, men når det gjaldt en FA Cup finale, troede jeg ikke der ville blive nogle problemer.

Roberto Mancini vil jeg gerne se forlade os. En tabt FA Cup finale, en andenplads langt væk fra førstepladsen, og et hurtigt Champions League exit. Den mand har så vidt jeg ved, aldrig haft succes i Champions League.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #76: 14 Maj 2013, 16:35 »

Så blev Mancini fyret! En fyring der skulle koste 250mio.

Bliver spændende at se hvem der bliver den nye træner. En Pellegrini virker meget oplagt. I år har han fået Málaga i kvartfinalerne CHL. Hans eneste minus er vel perioden i Real Madrid. Frank de Boer er en anden mulighed der også har været fremme.
Jeg ved ikke, hvem jeg helst vil have som ny træner, men jeg ser, frem til at se hvem det bliver.

Hvem tror i bliver Manchester City's nye træner?
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #77: 14 Maj 2013, 16:44 »

Så blev Mancini fyret! En fyring der skulle koste 250mio.

Bliver spændende at se hvem der bliver den nye træner. En Pellegrini virker meget oplagt. I år har han fået Málaga i kvartfinalerne CHL. Hans eneste minus er vel perioden i Real Madrid. Frank de Boer er en anden mulighed der også har været fremme.
Jeg ved ikke, hvem jeg helst vil have som ny træner, men jeg ser, frem til at se hvem det bliver.

Hvem tror i bliver Manchester City's nye træner?


I min optik gjorde Real en fejl ved at fyre Pellegrini. Jeg tror, han kan blive guld værd for jer  Thumbs Up
Logged

Neal Caffrey!

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #78: 14 Maj 2013, 16:55 »

Også en yderst skuffende sæson, Roberto Mancini har haft ved roret i Manchester City i år. Ingen titler og sidste års dramatiske mesterskabsafslutni ng har ikke kunne blive videreført med samme præstationer. Derfor forstår jeg godt, at City har valgt at gøre som de har gjort.

Med det sagt så tror jeg også, at Pellegrini bliver valgt til posten. Måske laver Malaga et bytte med Mancini. De spiller vel nogenlunde samme slags fodbold. Det bliver spændende at følge med i i hvert fald!
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #79: 15 Maj 2013, 07:39 »

Med det sagt så tror jeg også, at Pellegrini bliver valgt til posten. Måske laver Malaga et bytte med Mancini. De spiller vel nogenlunde samme slags fodbold. Det bliver spændende at følge med i i hvert fald!

Tror ikke Málaga har penge til at betale, Mancini det han forlanger. Tror han gerne vil have 50 mio hvis ikke over. Eftersigende har han fået ca. 250 mio forat blive fyret. 70 mio i årsløn.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #80: 15 Maj 2013, 09:26 »

Der går rygter om, at "Kun" ikke er tilfreds i England, og søger væk til sommer.

Det håber jeg fandme ikke er rigtigt, han er guldværd!
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #81: 05 Jun 2013, 17:55 »

300 millioner for Fernandinho.. Godt nok har jeg kun set ham i CL, men 300 millioner for en 28 brasser der kun har gjort sig i Ukraine, puha.. Elendig købmandskab, vil jeg mene.
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #82: 05 Jun 2013, 18:46 »

Tak til City for fuldstændigt at ødelægge markedet med deres vanvittige overpriser. 300 millioner er jo direkte sindssygt. Han er ikke engang den bedste spiller i den ukrainske liga. Hold nu ferie mand.
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #83: 05 Jun 2013, 18:58 »

Enig i meget af det I skriver. Manden er uden tvivl dygtig - det har jeg i hvert fald hørt - men at give 300 mio. for en 28-årig spiller, der ikke har vist sit værd andre steder end i den russiske liga, er simpelthen for langt ude.
Logged

Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #84: 05 Jun 2013, 19:18 »

Enig i meget af det I skriver. Manden er uden tvivl dygtig - det har jeg i hvert fald hørt - men at give 300 mio. for en 28-årig spiller, der ikke har vist sit værd andre steder end i den russiske liga, er simpelthen for langt ude.

Han er sgu vidst ikke helt skarp ham du har hørt om Fernandinho fra. ;-)

Glæder mig til at se ham i Premier League - en fremragende spiller!
Logged

former zoesuckins

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #85: 05 Jun 2013, 19:25 »

Tror aldrig han bliver 300 millioner værd.. Hold kæft City fucker det op for de andre spillere i den liga. Nu vil klubberne have KÆMPE overpris for deres spillere, men ingen er villige til at betale så meget for dem, fordi de slet ikke er på det niveau. GZ city, i har nu monopol på den russiske/ukrainske liga..
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #86: 05 Jun 2013, 19:27 »

Tror aldrig han bliver 300 millioner værd.. Hold kæft City fucker det op for de andre spillere i den liga. Nu vil klubberne have KÆMPE overpris for deres spillere, men ingen er villige til at betale så meget for dem, fordi de slet ikke er på det niveau. GZ city, i har nu monopol på den russiske/ukrainske liga..

Giver ikke meget for den russikse og ukrainske liga, når vi snakker mulige forstærkninger til City! Vi skal ud og købe et par verdensklassespille re med CL-niveau, og med alt respekt så er der ikke mange af dem i Østeuropa i det hele taget.
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #87: 05 Jun 2013, 19:29 »

Han er sgu vidst ikke helt skarp ham du har hørt om Fernandinho fra. ;-)

Glæder mig til at se ham i Premier League - en fremragende spiller!

Det der giver jo ikke helt mening...? Skriver jo netop, at jeg har hørt, at han er god. Personligt har jeg kun set ham i et par CL-kampe, så jeg kan ikke rigtigt udtale mig mere end alle andre, udover at jeg synes det lyder som et overkill at give 300 mio.
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #88: 05 Jun 2013, 19:31 »

I det mindste håber jeg det er Pelligrini (eller hvem det nu bliver), der har ønsket ham, og ikke bare Txiki der handlet med hovedet under armen, bare for at handle. Orker ikke endnu en ny stjernedyr bænkevarmer.
Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #89: 05 Jun 2013, 19:37 »

Det der giver jo ikke helt mening...? Skriver jo netop, at jeg har hørt, at han er god. Personligt har jeg kun set ham i et par CL-kampe, så jeg kan ikke rigtigt udtale mig mere end alle andre, udover at jeg synes det lyder som et overkill at give 300 mio.
Læs dit indlæg igen.
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010