home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 485 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester City tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: Manchester City tråden  (Læst 102163 gange)
HansenLFC
Gæst
 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #60: 23 Okt 2011, 16:39 »

Taaaaak

Grin
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #61: 23 Okt 2011, 16:42 »

Jeg holder ikke med City, men det var sgu en dejlig indsats af jer i dag. Lækkert, at United kunne komme lidt ned på jorden, jeg siger tak. Smiley
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #62: 29 Okt 2011, 17:50 »

Har godt nok svært ved at se hvem der skal kunne give Manchester City seriøst modstand i mesterskabskampen i PL! Chelsea er for ustabil i forsvaret og United har ikke en god nok kreaktiv midtbane. Spørgsmålet er vel mere om City falder i niveau -  men med den brede trup og deres meget dygtig manager så ser det også godt ud.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #63: 29 Okt 2011, 17:50 »

Har godt nok svært ved at se hvem der skal kunne give Manchester City seriøst modstand i mesterskabskampen i PL! Chelsea er for ustabil i forsvaret og United har ikke en god nok kreaktiv midtbane. Spørgsmålet er vel mere om City falder i niveau -  men med den brede trup og deres meget dygtig manager så ser det også godt ud.

Tror bestemt også det er vores år i år.
Vi virker som det eneste direkte stabile hold lige for tiden.
Men som du selv skriver, så er spørgsmålet om vi får en nedturs periode. For sådan en kan godt være meget slem.
Logged


Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #64: 29 Okt 2011, 17:52 »

Har godt nok svært ved at se hvem der skal kunne give Manchester City seriøst modstand i mesterskabskampen i PL! Chelsea er for ustabil i forsvaret og United har ikke en god nok kreaktiv midtbane. Spørgsmålet er vel mere om City falder i niveau -  men med den brede trup og deres meget dygtig manager så ser det også godt ud.

City skal nok ramme en down-periode. Ingen tvivl om at de er favoritter, men der er lang lang vej endnu og det skal nok blive tæt. Allerede i dag synes jeg vi ser tegn på at de er menneskelige, de spiller ikke nogen god kamp idag og vinder med hiv og sving over et af ligaens dårligste hold pt. Selvfølgelig er City favoritter og det bedst spillende hold i starten af denne sæson, men det er endnu alt for tidligt at snakke om mesterskabet. Der er jo næsten 30 kampe endnu.
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #65: 23 Dec 2012, 12:31 »

En lidt beklagelig præstation i går, men det endte heldigvis alligevel godt, da Gareth Barry to minutter inde i overtiden scorede kampens eneste mål.

Karim Rekik var den store overraskelse, da Citys startopstilling blev annonceret en time før kick-off. Den 18-årige hollænder spillede nu en ganske fin debutkamp efter min mening. Vi skal dog være glade for at det straffespark han nok måske begår ikke blev dømt..

Det var en kamp, ​​hvor vi havde bolden meget, men uden at komme til alt for mange chancer. Et stort antal passerer frem og tilbage, men det var klart, at Readings strategi var at være kompakte og holde buret rent, og slå til på kontra. Hvor var det dejligt med Barrys mål inde i overtiden! Nu må man bare håbe at rivalerne taber til Laudrup & co. i dag. Smiley
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #66: 28 Jan 2013, 15:28 »

Er der nok City fans herinde, til der kan komme aktivitet i denne tråd? Jeg har aldrig lagt mærke til tråden, men kigger heller ikke så meget inde under fodbold emnet.
Jeg blev selv City fan dengang de havde Stephen Ireland og Richard Dunne, og da Micah Richards var stjernen, som skulle skrive under på en livstidskontrakt. Siden da er der sket meget!
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #67: 09 Feb 2013, 20:28 »

Mancini må da ud nu, inden det går helt galt!
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #68: 10 Feb 2013, 08:54 »

Mancini må da ud nu, inden det går helt galt!

Han ryger nok først efter sæsonen, men er helt enig med dig. FA-Cuppen er nu vores eneste mulighed for et trofæ.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #69: 17 Feb 2013, 14:26 »

Personligt tror jeg, at RM får sparket i dag, hvis det kikser mod Leeds. Synes også efterhånden, at det er på tide med nyt managerblod uanset hvad. Spillet har på ingen måde fungeret i hele sæsonen, men hvem der skulle afløse ham har jeg ingen idé om. Seneste rygte peger på Laudrup, men er ikke sikker på, at det ville være det perfekte match..
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #70: 21 Mar 2013, 15:35 »

Nu må Sheik Mansour se og få fingeren ud og få tilbudt Yaya hvad han vil have!! Ham må vi bare ikke miste!
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #71: 31 Mar 2013, 10:31 »

Dejligt at have Kompany tilbage! Han var stærkt savnet. Lescott og K. Touré er bare ikke gode nok til et tophold i Premier League. Til gengæld synes jeg Nastasic har gjort det godt, især når man tager hans alder i betragtning.

Er der noget nyt med Yaya Touré? Har nemlig ikke kunne finde noget.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #72: 04 Apr 2013, 20:25 »

Så har Yaya Touré forlænget!

Han er en af vores vigtigste spillere, så det er godt, at han endelig gik hvad han ville have.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #73: 09 Apr 2013, 09:04 »

En dejlig sejr over vores ærkerivaler! Smiley

Mesterskabet er tabt.  Græder
Vi kan dog stadig vinde FA Cuppen, Chelsea skal bare besejres på søndag.  Grin
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #74: 14 Apr 2013, 21:21 »

Så vandt City den moralske FA Cup finale, og mon ikke også de vinder den rigtige.

Frank de Boer udtaler han gerne vil være manager for City, men ved ikke om han er den rette, eller om Mancini bliver for den sags skyld. Spændende at se hvad der skal ske når sæsonen er slut.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010