home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:37:26 Broen13 Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23306
  2 Brugere, 889 Gæster Online.

Indlæg: 1132773 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fafeji3661
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester City tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: Manchester City tråden  (Læst 103262 gange)
Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #90: 05 Jun 2013, 19:42 »

Læs dit indlæg igen.

Jeg ved ikke helt, om jeg slet ikke kan læse, men jeg kan ikke se noget underligt...
Logged

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #91: 05 Jun 2013, 19:43 »

Jeg ved ikke helt, om jeg slet ikke kan læse, men jeg kan ikke se noget underligt...
Du har skrevet Russiske liga, han kommer fra Shaktar i den Ukrainske liga.
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #92: 05 Jun 2013, 19:52 »

Du har skrevet Russiske liga, han kommer fra Shaktar i den Ukrainske liga.

Nå det er på den led det hænger sammen - det er selvfølgeligt en fejl fra min side. Jeg troede I snakkede om, hvorvidt Fernandinho er god eller ej.
Logged

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #93: 05 Jun 2013, 20:03 »

Nå det er på den led det hænger sammen - det er selvfølgeligt en fejl fra min side. Jeg troede I snakkede om, hvorvidt Fernandinho er god eller ej.
Det var åbenbart vigtigt for nogle af du skrev det rigtige sted..
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #94: 05 Jun 2013, 20:20 »

Ved ikke helt hvordan man skal forstå Fernandinho, men han er faktisk en dygtig, rigtig dygtig fodboldspiller. i Spillestil mener jeg at kunne sige at han minder meget om Gareth Barry. En dybdeliggende playmaker agtig, med en særdeles god sparke teknik og fremdrift, så har han også egenskaber ala Yaya Toure. Er han spilleren City har behov for ? måske. Er han 300 mil værd? Nej, men over 200? Bestemt.
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #95: 05 Jun 2013, 20:37 »

Vild pris vurdering du lige laver der. Ikke 300 mio. Værd, Men bestemt over 200 mio. ? Smiley synes generelt at transferpriserne er helt vanvittige, og det udelukkende en håndfuld klubbers skyld. Ærgerligt at det er skruet op på et niveau hvor det slet ikke hører til.
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #96: 05 Jun 2013, 20:47 »

Ved ikke helt hvordan man skal forstå Fernandinho, men han er faktisk en dygtig, rigtig dygtig fodboldspiller. i Spillestil mener jeg at kunne sige at han minder meget om Gareth Barry. En dybdeliggende playmaker agtig, med en særdeles god sparke teknik og fremdrift, så har han også egenskaber ala Yaya Toure. Er han spilleren City har behov for ? måske. Er han 300 mil værd? Nej, men over 200? Bestemt.

Det indtryk jeg har af ham er, at han er lidt en atypisk brasser. Han er arbejdsom, taklende og kæmpende, men selvfølgelig også med lidt af sambateknikken. Det var egentlig også på den position jeg allerhelst så vi forstærkede os, men for 300 millioner havde jeg regnet med, at vi kunne få en De Rossi eller en Vidal!  Shockeret
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #97: 05 Jun 2013, 20:48 »

Vild pris vurdering du lige laver der. Ikke 300 mio. Værd, Men bestemt over 200 mio. ? Smiley

Lidt fordrejet ja Smiley skulle nok have stået 150 :p Han er ikke 300 værd, men han en dygtig spiller som man godt kan forsvare at bruge mange penge på
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #98: 05 Jun 2013, 20:49 »

Det indtryk jeg har af ham er, at han er lidt en atypisk brasser. Han er arbejdsom, taklende og kæmpende, men selvfølgelig også med lidt af sambateknikken. Det var egentlig også på den position jeg allerhelst så vi forstærkede os, men for 300 millioner havde jeg regnet med, at vi kunne få en De Rossi eller en Vidal!  Shockeret

Nu er jeg ikke besynderligt interesseret i Man City (er Spurs fan), men jeg elsker at diskutere Smiley Men jeg er enig med dig. Han er ikke en typisk brasilianer, men minder om Sandro (Opstemt). for 300 mil havde jeg forsøgt at få en Khadira eller anden dygtig dybdeliggende playmaker, som er bedre end Fernandinho
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #99: 05 Jun 2013, 20:59 »

Nu er jeg ikke besynderligt interesseret i Man City (er Spurs fan), men jeg elsker at diskutere Smiley Men jeg er enig med dig. Han er ikke en typisk brasilianer, men minder om Sandro (Opstemt). for 300 mil havde jeg forsøgt at få en Khadira eller anden dygtig dybdeliggende playmaker, som er bedre end Fernandinho

For mig var sommerens ultimative mål klart De Rossi, og hvis Fernandinho betyder at dette kommer til bliver enormt skuffet - især nu hvor han rygtes til Chelsea! Khedira, nah.. Har aldrig rigtig været fan af ham, synes faktisk ikke han er så god. Solid bagud, men fremad synes jeg han mangler en del. Sammenlignet med De Rossi (ja, jeg har et "man crush" på De Rossi), som jeg ser som den komplette midtbanespiller, er han ikke i nærheden in my opinion.
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #100: 05 Jun 2013, 21:08 »

For mig var sommerens ultimative mål klart De Rossi, og hvis Fernandinho betyder at dette kommer til bliver enormt skuffet - især nu hvor han rygtes til Chelsea! Khedira, nah.. Har aldrig rigtig været fan af ham, synes faktisk ikke han er så god. Solid bagud, men fremad synes jeg han mangler en del. Sammenlignet med De Rossi (ja, jeg har et "man crush" på De Rossi), som jeg ser som den komplette midtbanespiller, er han ikke i nærheden in my opinion.

True, men de rossi er ved at være oppe i årene, og derfor ville jeg finde en yngre version. Hvad med en omskoling af James Milner, da han ikke er den angribende wing i, og desuden er røget lidt tilbage ift. startopstillingen, nu hvor Navas kommer til?. Desuden løber der rigtig mange dygtige spanske midtbanespillere rundt, og hvis Real Sociedad kommer i CL, ser vi et par stykker i form af Ruben Pardo og Asier Illarramendi Smiley

Som sagt er Fernandinho god, men det ville nok have været bedre at bruge 300 mil på fremtiden, og ikke på en mand der om 2 - 3 ikke er god nok til at være fast mand på jeres hold
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #101: 06 Jun 2013, 08:39 »

Som United-fan er jeg nu meget glad Smiley I kunne jo have købt Gundogan for de penge... Når det så er sagt, så har Fernadinho dog fået mange roser over en efterhånden lang periode, så dårlig er han formentlig desværre ikke.. Tunge
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #102: 06 Jun 2013, 11:22 »

Som United-fan er jeg nu meget glad Smiley I kunne jo have købt Gundogan for de penge... Når det så er sagt, så har Fernadinho dog fået mange roser over en efterhånden lang periode, så dårlig er han formentlig desværre ikke.. Tunge
Thank god...
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #103: 11 Jun 2013, 19:28 »

Officielt med Navas til City nu. En rigtig spændende signing. Tror han bliver rigtig rigtig god på kanten!



Velkommen til!
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #104: 11 Jun 2013, 19:49 »

Han er uden tvivl en kanon signing. Han bidrager med få mål men en hel del assist. Han plejer normalt at have en targetangriber inde i boksen, som han sender giftige indlæg ind til. Det kunne åbne for at Dzeko bliver, men jeg tvivler. Hvis man henter Lewandowski eller Cavani får man en angriber med en god fysik, hvilket vil passe godt til Navas.

Så lad os få den angriber på plads, og så virker vi efterhånden klar til at udfordre United og snuppe mesterskabet næste sæson.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010