home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 571 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester City tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: Manchester City tråden  (Læst 102365 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #45: 23 Jun 2009, 19:03 »

Måske MH overvejer et rotationssystem på målmandsposten måske??  Huh

Taylor skal nok få en god håndfuld kampe, men Given burde være sikkert førstevalg. Jeg er i øvrigt enig i, at man burde skille sig af med Schmeichel, da han ingen fremtid har i klubben.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Bave
Gæst
 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #46: 01 Jul 2009, 19:22 »

Så skulle Darius Vassel være på vej væk :-D

http://www.bluemoon-mcfc.co.uk/forum/viewtopic.php?f=1&t=129355&start=0

Det er jo også klart at han er en af mange der er i overskud atm.
Logged

Bimmand
Gæst
 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #47: 13 Jul 2009, 21:20 »

Synes det er rigtig godt vi har købt Carlos Tevez, et stærkt hold vi har fået samlet
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #48: 13 Jul 2009, 21:26 »

Han har ikke bestået lægetjekket endnu, men det gør han jo nok.
Men tillykke, Tevez er sgu en klassespiller. Jeg havde håbet at han blev hos os i United, da jeg ser ham som værende en del bedre end Owen..
Logged

Bimmand
Gæst
 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #49: 15 Jul 2009, 21:02 »

Så ligner det at Emmnuel Adebayore skifter til os, dejlig team vi får skaffet sammen med Barry, Tevez
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #50: 15 Jul 2009, 21:09 »

Hvad foregår der oppe i hovedet på Mark Hughes? I Blackburn havde han ingen penge, og jeg havde ikke forestillet mig, at han kunne ligne sin læremester, Sir Alex, så lidt. Jeg forstår simpelthen ikke, hvad der sker. Santa Cruz, Robinho, Bojinov, Tevez, Bellamy, Benjani, Caicedo og nu måske også Adebayor er navnene på de angribere, som de råder over. Det kan kun gå galt i mine øjne, uden at jeg ved, om de vil sælge nogle af de nævnte navne. I så fald skal der sælges fire-fem spillere.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #51: 15 Jul 2009, 21:37 »

City er jo syge i hovedet for at sige det mildt, mens Mark Hughes og klubbens ejere har roterende fis i kasketten. Det er jo det glade vanvid med alle de angribere! Jeg fatter det ikke, men det tyder på, at der bliver angriberkrig i City næste sæson ihvertfald. Grin
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #52: 15 Jul 2009, 21:47 »

Jeg begynder at tro, de bare tager spillere for at blære sig med at deres pung er større end andres.
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #53: 15 Jul 2009, 21:49 »

Jeg begynder at tro, de bare tager spillere for at blære sig med at deres pung er større end andres.

Kunne godt misforståes det der Cesc  Grin
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #54: 15 Jul 2009, 21:50 »

Kunne godt misforståes det der Cesc  Grin

Ja, kan jeg faktisk godt se nu... Og lad os bare misforstå den! Man kan ikke andet, når vi snakker Manchester City.

 Grin
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #55: 15 Jul 2009, 21:54 »

Ja, kan jeg faktisk godt se nu... Og lad os bare misforstå den! Man kan ikke andet, når vi snakker Manchester City.

 Grin

Nej der er vanvid at have 8 kvalitetsangribere, også sige at der måske kommer en ny.
De burde tage en chillpill derovre i City..
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #56: 15 Jul 2009, 22:16 »

Det er jo sindssygt. Især Tevez, Robinho, Santa Cruz og eventuelt Adebayor. Hvad fanden skal man med andre angribere, hvis man har dem? Og så når man oven i købet har Bellamy, Caicedo, Bojinov og Benjani. De 4 sidstnævnte må alle være på vej væk - og så kan Robinho spille venstre midt. Så er der vidst styr på angrebet. Især en spiller som Caicedo skal skifte væk. Hans store talent går til spilde i City!

Det er fandeme godt nok for dumt. De skal jo kigge på deres mangler, og ikke udelukkende på hvad de kan købe.
Logged

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #57: 23 Jul 2009, 08:55 »

Man City to make £50m bid for Newcastle United supporters

Premier League billionaires Manchester City have today launched an audacious bid for the entire fan base of recently relegated Newcastle United.

The unexpected move has come as part of City’s plans to be the best supported club in the world, and the so-called ‘Best Supporters In The World ’
have provided a logical starting point.

The move will see each of Newcastle United’s 50,000 ‘regulars’ offered £1,000 to change their allegiances to Manchester City.

“Our competitive advantage is our financial position, and we will buy anything and everything we feel will help us improve this football club.” Said City boss Mark Hughes.

“Securing the Newcastle United fans offers us a great opportunity to improve our position as the best supported club in the league,”

“They have just the sort of experience we’re looking for, in that they’ve enjoyed fleeting periods of great expectation followed almost immediately by abject failure, which will be useful to us in the next two years.”


Hughes continued, “We’ll happily pay top dollar for supporters who will blindly follow their team and defend them as the greatest in the world in the face of over-whelming evidence to the contrary.”

“And in that respect, the Geordies really are second to none.”

The Newcastle fans, who will not be subjected to a medical, are expected to have a ‘fully clothed at all times’ clause inserted into their Man City contracts.

A Newcastle spokesperson said that although the move has come at a bad time for them, the entire fee will be used to rebuild the supporter base into a slimmer, better looking unit which they hope will be “the envy of the Championship”.
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #58: 23 Aug 2009, 11:50 »

Manchester City køber jo fuldstændig hovedløst - og det er IKKE fordi jeg er United-fan.

Ser man på angriberne har de nu Robinho, Jo, Craig Bellamy, Santa Cruz og Caicedo hvoraf alle har tilbragt højest et år i City. Det er fuldstændig ude af proportioner - især da hvis Tevez kommer til. Hvordan skal de nogensinde få brugt de angribere ordenligt, når de ovenikøbet har spillere som Ched Evans, Benjani, Sturridge og Darius Vassel i periferien?

2måneder senere:

Tevez, Adebayor, Robinho, Bellamy, RSC & Benjani.

Samtidig med at Tevez, Robinho & Bellamy kan skubbes ud på sekundære positioner.

Ikke så hovedløst alligevel Tunge
Selvom det er svært at se hvad Benjani stadig laver i City.
Logged

vuson
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #59: 23 Okt 2011, 16:38 »

Selvom jeg ikke holder med nogle af de to Manchester-klubber kan jeg alligevel ikke lade vær:
Once (1) you have sex (6) you'll never walk alone.
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010