home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 433 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Vi er røde, vi er hvide
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: Vi er røde, vi er hvide  (Læst 55879 gange)
dowie
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Vi er røde, vi er hvide
« Svar #75: 28 Sep 2008, 15:24 »

Det skulle vi gerne. Drengene spiller godt fodbold pt.
Logged

Snons
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Vi er røde, vi er hvide
« Svar #76: 28 Sep 2008, 15:30 »

Hehe..det går selvfølgelig fint lige nu, men sejren over tyskerne skyldes også, at de stillede med lidt andre spillere end normalt. F.eks. så var topscorer Podolski ude og Hanke taget med i stedet..

Men når det er sagt, så rider vi på en bølge nu, og den stopper forhåbentlig først til efter VM  Peace

Jeg rettede lige dit indlæg, dowie!! Smiley Hiv så nogle titler hjem til Danmark!
« Seneste Redigering: 28 Sep 2008, 15:32 af Snons » Logged

Real Madrid <3

dowie
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Vi er røde, vi er hvide
« Svar #77: 28 Sep 2008, 15:54 »

Ja det var vigtigt de vandt over portugal Wink
- nu skal de bare vinde over malta næsten gang Wink

Du er vist i forkert tråd. Den her handler om min blog med Danmark i FM08
Logged

LA Barcelona CF
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Vi er røde, vi er hvide
« Svar #78: 28 Sep 2008, 15:55 »

Undskyld har slettet den Smiley
Logged

Barcelona Verdens bedste hold !

dowie
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Vi er røde, vi er hvide
« Svar #79: 28 Sep 2008, 17:30 »



Så skal Playoff sikres

Med fire point i de næste to VM-kvalkampe vil en Playoff-plads være sikret for Danmark

30. august 2009

VM-kvalifikationen træder nu ind i sin afgørende fase. Der er kun fire kampe tilbage, hvor holdene kan ændre deres nuværende placering i, og det ser mere end godt ud for Danmark. Hvis Danmark kommer ud af kampene mod Makedonien og Georgien med fire point, vil der være sikret en Playoff-plads til Danmark. Dog skal der nok seks point til, hvis Danmark fortsat skal have muligheden for direkte kvalifikation, da Spanien ser utroligt stærke ud. Desværre kan Peter Schmeichel kigge på en lang skadesliste, da Martin Laursen, Jon Dahl Tomasson og Anders Due er ude.

- Så er det næsten nu, det skal afgøres. Folk snakker meget om, at Playoff-pladsen allerede kan være sikret efter disse to kampe, men jeg forventer seks point mod Makedonien og Georgien, da vi er bedre end disse to hold, og så vil vi jo stadig være godt med i kampen om 1. pladsen, udtalte Schmeichel ved udtagelsen.

De udtaget 26 spillere er følgende:

Målmænd:

Thomas Sørensen, Jesper Christiansen og Stephan Andersen.

Center forsvar:
Daniel Agger, Martin Albrechtsen, Leon Andreasen og Per Krøldrup.

Backs:
Lars Jacobsen, Christopher Poulsen, Michael Jakobsen og Kasper Bøgelund.

Midtbane:
Christian Poulsen, Martin Retov, Mikkel Thygesen, Rasmus Würtz og Daniel Jensen.

Fløje:
Michael Silberbauer, Simon Poulsen, Dennis Sørensen, Thomas Kahlenberg og Jan Kristiansen.

Angriber:
Jeppe Curth, Morten Nordstrand, Søren Larsen, Nicklas Bendtner og Mads Junker.

Skadet:
Martin Laursen, Anders Due og Jon Dahl Tomasson





VS









VS

Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vi er røde, vi er hvide
« Svar #80: 28 Sep 2008, 17:36 »

Du burde faktisk få 6 point i de næste to kampe Wink.
Logged

dowie
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Vi er røde, vi er hvide
« Svar #81: 28 Sep 2008, 19:34 »

Danmark tog grusom hævn

Danmark spillede flot fodbold, da Makedonien blev sendt hjem med 5-2 i bagagen


Bænk:
J. Christiansen
P. Krøldrup
M. Albrechtsen
D. Sørensen
M. Thygesen
J. Curth
M. Nordstrand

Opstilling:

N. Bendtner - S. Larsen
T. Kahlenberg - C. Poulsen – D. Jensen - M. Silberbauer
M. Jakobsen - D. Agger - L. Andreasen – L. Jacobsen
T. Sørensen


Udskiftninger:
66. min: Ud: Jensen og Larsen. Ind: Thygesen og Curth.

Mål:
1-0: Bendtner (3. min)
1-1: Pandev (22. min)
2-1: Jacobsen (58. min)
3-1: Poulsen (61. min)
3-2: Pandev (68. min)
4-2: Curth (77. min)
5-2: Curth (90. min)

Makedonien var meget opsat inden kampen,
men alligevel fik de bøllebank af Danmark - 5-2
Det var blevet tid til hævn for den miserable 1-1-kamp i Makedonien, da Danmark lørdag bankede det selv samme hold med 5-2 i Parken. Danmark sad godt på hele kampen og havde kun problemer med makedoneren Goran Pandev, der til daglig bomber for Real Madrid.

- Drengene og jeg ville have revanche for kampen i Makedonien, hvor vi leverede en mildt sagt ringe indsats. Da vi havde spillet rigtigt godt fodbold mod Tyskland i 4-4-2, valgte jeg at beholde den formation og så spille den lidt mere offensivt end mod Tyskland, fortæller Peter Schmeichel.

Kampen startede helt fantastisk for Danmark. Efter en lille frisparkskombinatio n  i det 3. minut kunne Silberbauer spille Bendtner helt fri i feltet, og der svigtede angriberen ikke – 1-0 til Danmark. To minutter senere scorede Bendtner igen, men målet blev fejlagtigt underkendt for offside. I stedet så var det Makedonien, der kunne score efter 21 minutter. Danmarks onde ånd Goran Pandev blev sendt af sted i en kontra, og han loppede fremragende bolden over en fremstormende Thomas Sørensen. Resultatet på 1-1 holdt til pausen, selvom Danmark nød godt af et spil- og chanceovertag gennem hele 1. halvleg.

Vi havde jo egentligt spillet fint i 1. halvleg, men dels havde vi været uheldige og dels havde vi været uskarpe. Så jeg sagde simpelthen til spillerne, at nu går I ud og putter den bold i kassen. Det er det eneste, vi mangler, udtaler Peter Schmeichel.

2. halvleg var cirka ti minutter gammel, da det næste mål kom. Nicklas Bendtner modtog bolden i feltet fra Silberbauer, og han lagde den godt tilbage til Lars Jacobsen, der skød bolden over i det lange hjørne til 2-1. Godt to minutter senere var Bendtner selv tæt på at øge scoringen, men bolden blev reddet. Dog skulle der ikke gå meget tid, før næste mål kom. Ét minut senere kom Poulsen nemlig højest på et hjørnespark fra Jacobsen og headede bolden direkte i mål. Danskerne kunne dog kun nyde to-måls-føringen i kort tid, da Pandev i det 68. minut reducerede på endnu en kontra. Herefter var det dog også slut med Makedoniske scoringer, og i stedet tog indskiftede Jeppe Curth over. Først i det 77. minut, hvor Curth pludseligt skød 25 meter udefra, og bolden sejlede lige i nettet. I overtiden lukkede og slukkede Curth også, da han kom højest på et indlæg fra Jacobsen og øgede Danmarks sejr til 5-2.

- Det var fantastisk. Ikke mindre. Og så var det endda fortjent. Makedonien havde jo kun Pandev, hvorimod vi sejrede som et hold. Sådan en præstation gør, at jeg allerede glæder mig til næste kamp, sagde Schmeichel efter kampen.

De andre kampe i kvalifikationsgrupp en endte med en 5-0-sejr til Spanien over Luxembourg og en uafgjort 2-2 mellem Nordirland og Georgien.

Nicklas Bendtner var Danmarks bedste
 og lavede både mål og assists.

Karakterer - 13-skala:

T. Sørensen - 9: Havde gode redninger, men havde også problemer med Pandev.

M. Jakobsen – 9: Bedste landskamp hidtil. Spillede flot defensivt og offensivt.

D. Agger – 8: Vandt alle sine luftdueller, men blev overløbet af Pandev ved det andet mål.

L. Andreasen – 7: Andreasens dårligste præstation. Blev overløbet af Pandev ved det første mål.

L. Jacobsen – 10: Scorede selv og lavede to oplæg. Stor styrke offensivt som defensivt.

T. Kahlenberg – 10: Rigtig god indsats på fløjen. Løb fra sin mand og kom med gode indlæg.

D. Jensen – 8: Faldt lidt ud af kampen, da Danmarks spil foregik på kanterne.. 

C. Poulsen – 9: Spillede godt defensivt, men var ikke så kreativ offensivt. Målet trækker op.

M. Silberbauer – 10: Spillede godt. Gode løb og gode indlæg.

S. Larsen – 8: Løb godt, når bolden kom til ham. Ellers for anonym.

N. Bendtner – 11: Danmarks bedste. Scorede reelt to flotte mål, men kun et blev godkendt. Lavede desuden to assists.

Indskiftere:

J. Curth – 11. To skyd og to mål - det er en angribers fornemmeste opgave.

M. Thygesen – 8: Arbejdede fint på midten.

Logged

dowie
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Vi er røde, vi er hvide
« Svar #82: 29 Sep 2008, 18:15 »

Danmark på vej mod toppen

Intet og ingen ser ud til at kunne stoppe Danmark. I aften gik det ud over Georgien, der blev slået med 3-0


Bænk:
J. Christiansen
P. Krøldrup
M. Albrechtsen
J.Kristiansen
M. Thygesen
J. Curth
M. Nordstrand

Opstilling:

N. Bendtner - S. Larsen
T. Kahlenberg - C. Poulsen – D. Jensen - M. Silberbauer
M. Jakobsen - D. Agger - L. Andreasen – L. Jacobsen
T. Sørensen
 



Udskiftninger:
61. min: Ud: Larsen Ind: Curth.
75. min: Ud: Jensen og Bendtner. Ind: Thygesen og Nordstrand.

Mål:
0-1: Jensen (40. min)
0-2: Bendtner (44. min)
0-3: Kahlenberg (78. min)

Georgien kunne heller ikke stoppe
det danske landshold, der tordner videre
Danmark fortsatte i kampen mod Georgien med at spille det gode fodboldspil, som vandt over Makedonien for et par dage siden. Dog var skarpheden ikke i top denne aften, så sejren blev ”kun” 3-0 på trods af et stort spil- og chanceovertag til Danmark. Peter Schmeichel holdte fast i den succesfulde 4-4-2, og Georgien stillede op i en interessant, men vovet 3-4-1-2.

Og Georgiens formation skulle vise sig at være for vovet og for taktisk dumt. I hvert fald betød formationen, at Georgien kun havde én mand i hver side til at dække Danmarks offensive backs og fløje, som boltrede sig i plads at spille godt fodbold i. Endnu værre blev det for Georgien i det 12. minut, da forsvarsspilleren Otar Khizaneishvili modtog et unfair rødt kort, og så måtte hjemmeholdet nøjes med at spille med én angriber resten af kampen. Efter 25 minutter var Søren Larsen tæt på, men forløsningen kom først i det 40. minut. Her prøvede Daniel Jensen en halvflugter på en dårlig klaring, og bolden skruede ind i mål. Så var der åbnet for godteposen, og fire minutter senere gjorde Nicklas Bendtner det til 2-0. Et frispark ude i siden blev sparket ind i feltet af Kahlenberg, og her kom Bendtner højest og headede bolden forbi den georgiske målmand.

Jeg var tilfreds med spillet i 1. halvleg. Og ligesom sidste gang manglede vi kun skarpheden. Jeg så derfor ikke behov for nogle ændringer i pausen, udtaler Peter Schmeichel.

2. halvleg lignede meget 1. halvleg. Danmark pressede meget godt på – især kanterne var gode denne aften – men georgierne kæmpede godt nede i forsvaret. Som halvlegen gik pressede Danmark mere og mere på og på trods af, at det var Danmark, der var foran, så var Georgien faktisk ikke over midten mere end 2-3 gange i en periode på 20 minutter. På et tidspunkt stod de georgiske spillere så dybt i banen, at man begyndte at tænke over, om de overhovedet kunne graves op igen efter kampen. Danmark scorede kampens sidste mål i det 78. minut, da Kahlenberg tog et frispark på kanten af feltet og sendte bolden af sted, der blev afrettet i muren og snød den georgiske målmand. Danmark forlod dermed banen med en 3-0-sejr og kan nu se frem til de to sidste kvalkampe mod Nordirland og Spanien.

- Vi skal bare blive skarpere. Det er det eneste, vi mangler. Vi spiller rigtigt godt i 2. halvleg, men når vi har så meget spil, så skal vi simpelthen score flere mål. Jeg håber, det bliver anderledes til kampen mod Nordirland, sagde Schmeichel efter kampen.

De andre kampe i kvalifikationsgrupp en endte med en 2-1-sejr til Spanien over Nordirland og en uafgjort 4-4 mellem Makedonien og Luxembourg.

Thomas Kahlenberg var Danmarks bedste
og scorede et flot mål mod Georgien.

Karakterer - 13-skala:

T. Sørensen - 8: Havde ikke meget at lave, men tog det, der kom til ham.

M. Jakobsen – 9: Fortsatte de positive takter fra sidste kamp. Spillede flot defensivt og offensivt.

D. Agger – 8: Erobrede mange bolde og holdte Georgiens angribere fint i skak.

L. Andreasen – 8: Leverede samme præstation som Agger.

L. Jacobsen – 8: Var god defensiv igen, men var ikke så god offensiv.
   
T. Kahlenberg – 10: Danmarks bedste. Lavede gode udfordringer og indlæg fra sin kant. Scorede et og lavede en assist.

D. Jensen – 9: Scorede et flot mål, men Danmarks spil foregik mest på kanterne.

C. Poulsen – 8: Led også under, at Danmarks spil foregik på de frie kanter.

M. Silberbauer – 9: Leverede en acceptabel præstation. Fine driblinger og indlæg.

S. Larsen – 7: Alt for anonym igen. Skal til at levere noget, ellers er hans position som 3. angriber snart i fare. 

N. Bendtner – 10: Scorede igen og arbejdede godt på toppen.

Indskiftere:

J. Curth – 7. Fik en god halv time, men gav ikke noget igen.

M. Thygesen – UB

M. Nordstrand - UB
Logged

dowie
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Vi er røde, vi er hvide
« Svar #83: 29 Sep 2008, 18:16 »

Du burde faktisk få 6 point i de næste to kampe Wink.

Som sagt, så gjort  Thumbs Up
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: Vi er røde, vi er hvide
« Svar #84: 29 Sep 2008, 18:32 »

God blog her. Kan godt lide du bruger det der med 13 skala. Måske sku du lave den med 12 da det er 12-skalaen nu jo. Smiley
Men så får det mig til at tænke. Jeg lavede 1-3 banners til dig, og du bruger dem sjældent?
Måske lyder jeg for kritisk, men derimod det kan jo så være du ikke gider og bruge banners i updatesne.
Logged

dowie
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Vi er røde, vi er hvide
« Svar #85: 29 Sep 2008, 18:39 »

1. Jeg har også tænkt over 12-skalaen, men synes intervallerne er for store. Jeg vil stort set kun bruge 4-7-10 der, og så er der ikke mulighed for at give 13'eren, når en på et tidspunkt fortjener det. 12 er ikke så prestigefyldt. Men det kan da godt være jeg skifter på et tidsunkt alligevel.

2. Jeg bruger det ene af dine banner hele tiden ved trupsoffentliggørel ser. Dog er det lidt svære at bruge de andre med min nuværende synsvinken, hvor billeder i højresiden er det mest logiske. Men hvis synsviklen skifter på et tidspunkt, så kan det jo være.. Thumbs Up
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: Vi er røde, vi er hvide
« Svar #86: 29 Sep 2008, 20:17 »

1. Jeg har også tænkt over 12-skalaen, men synes intervallerne er for store. Jeg vil stort set kun bruge 4-7-10 der, og så er der ikke mulighed for at give 13'eren, når en på et tidspunkt fortjener det. 12 er ikke så prestigefyldt. Men det kan da godt være jeg skifter på et tidsunkt alligevel.

2. Jeg bruger det ene af dine banner hele tiden ved trupsoffentliggørel ser. Dog er det lidt svære at bruge de andre med min nuværende synsvinken, hvor billeder i højresiden er det mest logiske. Men hvis synsviklen skifter på et tidspunkt, så kan det jo være.. Thumbs Up
Bar ok. Glæder mig til næste update.
Logged

dowie
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Vi er røde, vi er hvide
« Svar #87: 29 Sep 2008, 22:14 »



Så er det nu – afgørelsens time

Nu skal det afgøres. Skal Danmark vinde puljen eller i Play-off?

4. oktober 2009

Så skal VM-kvalifikationen afgøres. Det er det, vi har ventet på i næsten to år. Danmark ligger godt til i puljen, men en direkte kvalifikation kræver en sejr over Nordirland og mindst en uafgjort i Spanien. Det bliver hårdt, men det er muligt. Peter Schmeichel offentliggjorde i dag de spillere, han mener, kan klare opgaven. Desuden kan Peter Schmeichel regne sig for heldig, da kun Søren Larsen er ude med skade.

- Vi har spillet otte gode kampe – næsten otte. Nu mangler vi kun to gode kampe, før første del af vores arbejdet er fuldført. 2. pladsen er sikret, og vi går selvfølgelig efter 1. pladsen nu. Jeg kan kun opfordre folk til at komme og bakke os op i Parken på onsdag. Med fuldt hus så vinder vi over Nordirland, sagde Schmeichel ved udtagelsen.

De udtaget 26 spillere er følgende:

Målmænd:

Thomas Sørensen, Jesper Christiansen og Stephan Andersen.

Center forsvar:
Daniel Agger, Martin Laursen, Leon Andreasen og Per Krøldrup.

Backs:
Lars Jacobsen, Martin Albrechtsen, Michael Jakobsen og Kasper Bøgelund.

Midtbane:
Christian Poulsen, Martin Retov, Mikkel Thygesen, Rasmus Würtz og Daniel Jensen.

Fløje:
Michael Silberbauer, Anders Due, Dennis Sørensen, Thomas Kahlenberg og Jan Kristiansen.

Angriber:
Jeppe Curth, Morten Nordstrand, Jon Dahl Tomasson, Nicklas Bendtner og Mads Junker.

Skadet:
Søren Larsen





VS









VS

Logged

dowie
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Vi er røde, vi er hvide
« Svar #88: 01 Okt 2008, 17:29 »

Danmark bomber videre

Nordirland kom en tur i den danske målmaskine og måtte se sig besejret med 5-1


Bænk:
J. Christiansen
P. Krøldrup
K. Bøgelund
J. Kristiansen
M. Retov
J. Curth
M. Nordstrand

Opstilling:

N. Bendtner – J. D. Tomasson
A. Due – M. Thygesen – R. Würtz - M. Silberbauer
M. Jakobsen - D. Agger – M. Laursen – M. Albrechtsen
T. Sørensen
 



Udskiftninger:
67. min: Bendtner og Agger for Curth og Krøldrup.
86. min: Due for Kristiansen.

Mål:
1-0: Würtz (12.min)
2-0: Bendtner (15. min)
3-0: Tomasson (20.min)
4-0: Bendtner (47. min)
4-1: Cathcart (79. min)
5-1: Krøldrup (92.min)

Nicklas Bendtner testede flere
gange det nordirske forsvar
Nordirland var næstsidste stop på Danmarks vej til VM, og heller ikke nordirerne var et problem for den velsmurte danske målmaskine, der nu er det tredje mest scorende hold i VM-kvalen. På forhånd skulle man dog ikke tro, at kampen ville blive så let, da Danmark var uden fem af de normale spillere i start 11´eren. Leon Andreasen var skadet, Daniel Jensen var træt og Lars Jacobsen, Christian Poulsen og Thomas Kahlenberg var alle tre sat uden for truppen til kampen.

- Jeg havde valgt tage Lars, Christian og Thomas ud af truppen, da de alle tre var i fare for en karantæne mod Spanien, hvis de fik et gult kort. Det ville jeg ikke risikere, fortæller Peter Schmeichel.

Og reserverne greb chancen fra starten. Efter kun 12 minutter scorede Rasmus Würtz nemlig sit første landsholdsmål. Würtz fandt lidt plads på kanten af feltet, og så sparkede han bolden ind klods op ad stolpen til dansk 1-0-føring. Kun tre minutter senere blev den føring forøget. Her kom Nicklas Bendtner nemlig højest på et hjørnespark fra Due og headede den flot i mål til 2-0 til Danmark. I det 20. minut fuldendte Jon Dahl Tomasson så ti gyldne minutter for Danmark, da han – efter at være blevet sendt i dybden af Bendtner – scorede sikkert mod Nordirlands Roy Carroll. Nordirlands første chance kom først i det 35. minut, da manden med det sjovtklingende navn – Adam McGurk – var tæt på at score. I det 43. minut var A. McGurk ligeledes tæt på i to omgange, men Thomas Sørensen var på plads til det første forsøg, og stolpen stod heldigvis også rigtigt i det andet forsøg.

Med en god 3-0-føring ved pausen valgte jeg at få holdet lidt længere tilbage på banen. Vi skulle jo nødigt bruge alle vores kræfter og mål i denne kamp, fortæller Peter Schmeichel.

2. halvleg startede helt fantastisk for Danmark. I det 47. minut sendte Silberbauer et indlæg ind i feltet, og her sendte Bendtner bolden i mål med et utroligt dykkende hovedstød. Herefter tog danskerne lidt mere roligt på det og lukkede Nordirland med ind i kampen igen. Det skete dog også i høj grad som konsekvens af, at Peter Schmeichel tog Daniel Agger og Nicklas Bendtner ud for at spare dem. Dog blev det endnu værre for Nordirland i det 72. minut, da Steven Davis trak sit andet gule kort og dermed rødt. Nordirland kæmpede dog fortsat og i det 79. minut gav det bonus, da Graig Cathcart kom højere end Silberbauer på et hjørne og sendte bolden forbi Thomas Sørensen. Mere blev det dog ikke til for Nordirland, og så kunne Per Krøldrup afslutte en fantastisk dansk præstation, da Martin Laursen på et hjørnespark i det 92. minut headede en bold ned til fødder af Krøldrup, der sikkert scorede sit første landsholdsmål nogensinde og Danmarks femte i kampen.

- Jeg må indrømme, at selvom jeg forventede en sejr, så troede jeg aldrig, at den ville blive af så store dimensioner. Jeg kan kun takke fansene for den store opbakning i Parken, og nu er det så op til os selv at afgøre det i Spanien på onsdag , sagde en meget glad Schmeichel efter kampen.

De andre kampe i kvalifikationsgrupp en endte med en 4-1-sejr til Spanien over Makedonien og en 2-1-sejr til Georgien over Luxembourg. Husk, at du som noget nyt kan se stillingen i gruppe 2 lige her.

Nicklas Bendtner bliver mere og mere vigtig for Danmark -
og også mod Nordirland, hvor han scorede to og blev MOM
Karakterer - 13-skala:

T. Sørensen - 9: Havde mange gode redninger på forsøg fra McGurk.
   
M. Jakobsen – 8: Næsten upåklagelig defensiv, men lavede ikke så meget offensiv.

D. Agger – 10: Styrede luften i det danske felt. Lavede vigtige taklinger.

M. Laursen – 9: Manglede lidt hurtighed, men spillede ellers meget godt. God assist til Krøldrup.

M. Albrechtsen – 9: Bevidste sit værd som wingback. God offensiv og defensiv.

A. Due – 10: Rigtig god indsats på fløjen. Spillede godt og kom med gode indlæg.

M. Thygesen – 9: Fin kamp af Thygesen. Styrede midtbanen godt i fraværet af Daniel Jensen.

R. Würtz – 10: Spillede godt defensivt og offensivt. Lavede rigtigt flot mål.

M. Silberbauer – 10: Spillede meget godt. Gode løb og gode indlæg, hvoraf et var en assist.

J. D. Tomasson – 9: Arbejdede godt i front og scorede et godt mål.

N. Bendtner – 11: Danmarks bedste. Scorede to flotte mål og lavede en enkelt assist.

Indskiftere:

J. Curth – 7. Levede ikke op til hidtil præstationer i den rød-hvide trøje.

P. Krøldrup – 9: Overtog godt efter Agger. Scorede desuden et godt mål.

J. Kristiansen – UB.

Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Vi er røde, vi er hvide
« Svar #89: 01 Okt 2008, 19:16 »

Er også begyndt at læse med og jeg må sige at det er nogle fede resultater du har fået Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010