home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 463 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Vi er røde, vi er hvide
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: Vi er røde, vi er hvide  (Læst 55882 gange)
dowie
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Vi er røde, vi er hvide
« Svar #60: 25 Sep 2008, 15:20 »



Danmark klar til kamp

Landsholdet er klart til kampene mod Spanien og Luxembourg

24. maj 2009

Peter Schmeichel offentliggjorde i dag de spillere, han vil bruge i VM-kvalkampene mod Spanien og Luxembourg henholdsvis den 30. maj og 3. juni. Peter Schmeichel har måttet se bort fra skadede Michael Jakobsen og Daniel Jensen. I stedet er Martin Retov og Christopher Poulsen nu med i træningslejren i Vedbæk.

- Så er vi parat til den vigtigste kvalkamp til dato, når vi møder Spanien hjemme. Som stillingen ser ud nu har vi brug for en sejr over Spanien, hvis vi skal gøre os forhåbninger om en 1. plads, og kampen på udebane mod Luxembourg, der endnu ikke har scoret et mål i gruppen, skal selvfølgelig vindes, udtalte Schmeichel ved udtagelsen.

De udtaget 26 spillere er følgende:

Målmænd:

Thomas Sørensen, Jesper Christiansen og Stephan Andersen.

Center forsvar:
Daniel Agger, Martin Laursen, Leon Andreasen og Per Krøldrup.

Backs:
Lars Jakobsen, Christopher Poulsen, Martin Albrechtsen og Kasper Bøgelund.

Midtbane:
Christian Poulsen, Martin Retov, Mikkel Thygesen, Rasmus Würtz og Allan Gaarde.

Fløje:
Michael Silberbauer, Martin Jørgensen, Dennis Sørensen, Thomas Kahlenberg og Anders Due.

Angriber:
Jeppe Curth, Jon Dahl Tomasson, Søren Larsen, Nicklas Bendtner og Mads Junker.

Skadet:
Daniel Jensen og Michael Jakobsen.





VS









VS

Logged

dowie
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Vi er røde, vi er hvide
« Svar #61: 25 Sep 2008, 22:00 »

Danmark vandt fantastisk sejr

Danmark gav Spanien en lektion i effektivitet i 2-1-sejren


Opstilling:

T. Sørensen
M. Albrechtsen – D. Agger - L. Andreasen – L. Jacobsen
T. Kahlenberg - C. Poulsen – R. Würtz – M. Jørgensen
S. Larsen – N. Bendtner


Bænk:
J. Christiansen, M. Laursen, K. Bøgelund, M. Thygesen, D. Sørensen J. Curth og J. D. Tomasson

Udskiftninger:
72. min: Ud: Larsen og Jørgensen Ind: Sørensen og Jon Dahl Tomasson
86. min: Ud: Bendtner Ind: Martin Laursen

Mål:
1-0: Bendtner, 21. min.
2-0: Jørgensen, 47. min.
2-1: Torres, 75. min.

Det lykkedes heldigvis kun
Torres at score én gang mod Sørensen
Danmark vandt en helt og aldeles fantastisk sejr – om end noget heldigt – over Spanien med 2-1 i Parken, da de rød-hvide drenge gav EM-mestrene en lektion i effektivitet. Peter Schmeichel stillede igen op i sin 4-4-2, og Spanien stillede op i samme 4-2-3-1, der vandt i Parken i august måned sidste år.   

- Det ville blive meget svært at holde Spanien fra at score. Det vidste vi. Derfor ville jeg også have to defensive midtbanespillere, og så skulle vi prøve at spille offensivt langs fløjene. Derfor blev det Rasmus Würtz og ikke Mikkel Thygesen, der startede inde i stedet for Daniel Jensen, fortæller Peter Schmeichel.

Spanien startede med at lægge et meget hårdt tryk på Danmark, og de første 20 minutter sad Spanien derfor stort set på hele spillet, hvor blandt andre Garcia og Torres testede Thomas Sørensen, der skulle vise sig at stå rigtigt godt denne aften. I den anden ende blev det først til en dansk chance efter 21 minutter, men det var alt, der var brug for. Martin Jørgensen driblede helt fantastisk forbi to mand på sin fløj og lagde et perfekt indlæg til Bendtner, der headede bolden hårdt ind i mål til en noget ufortjent dansk føring. Bare tre minutter senere burde Luis Garcia have udlignet, men Thomas Sørensen var endnu engang på plads i målet. Halvlegen sluttede med et par små chancer til Torres og Kahlenberg, men det var ikke noget, der kunne ændre ved pausestilling på 1-0.

- Vi havde været presset i bund det meste af halvlegen, så spillet kunne vi selvfølgelig ikke være tilfredse med, men når vi nu alligevel førte 1-0, så var det svært at helt skuffet i pausen. Det vigtige var, og det fortalte jeg til spillerne, at vi ikke kom til at stå i 45 minutter foran vores eget mål nu, for så ville det gå galt, fortæller Peter Schmeichel.

2. halvleg var kun to minutter gammel, da Danmark endnu engang beviste, at man ikke behøver mange chancer, når bare man er effektiv. Et frispark fra Kahlenberg headedes kun kort væk, og så var Martin Jørgensen ellers klar med en helflugter, der bragede en dansk 2-0-føring ind. Herefter var det igen Spanien, der satte sig på spillet med Garcia og Torres som mændene, der blev ved med at teste Thomas Sørensen. Et kvarter før tid lykkedes det dog for Spanien at passere Sørensen. En fri Villa på kanten af feltet tiltrak både Daniel Agger og Leon Andreasen, og så kunne Villa i stedet spille bolden hen til en helt fri Torres, der denne gang havde heldet til at skyde forbi Thomas Sørensen. Få minutter senere satte Peter Schmeichel Martin Laursen ind i stedet for Bendtner og gik over til en 4-5-1 for at holde Spanien væk de sidste minutter. Og bortset fra en enkelt chance til Villa, hvor Sørensen igen agerede redningsmand, så lykkedes missionen og Danmark kunne gå fra banen med en ufortjent, men utrolig herlig 2-1-sejr.

- Det er helt utroligt. Vi har lige slået Spanien – EM-mestrene. Så kan folk sige, at det var ufortjent og så videre, men faktum er, at vi nu ligger nummer 1 i vores pulje. Det skal vi vist lige fejre lidt i aften, sagde en meget glad Schmeichel efter kampen.

De andre kampe i kvalifikationsgrupp en endte med en 3-0-sejr til Georgien over Makedonien og en uafgjort 3-3 mellem Luxembourg og Nordirland.


Thomas Sørensen stod en brandkamp mod Spanien
og hev flere klasseredninger op af lommen
Karakterer - 13-skala:

T. Sørensen - 11: Første kamp hvor Sørensen virkeligt blev testet – og sikrede Danmark tre point med flere klasseredninger.

M. Albrechtsen – 8: Spillede en okay kamp – både offensiv og defensiv.

D. Agger – 10: Styrmanden i luften og erobrede mange bolde. Havde lidt problemer med Torres og Villa.

L. Andreasen – 9: Fortsatte sit stabile spil fra de forrige kampe. Havde lidt problemer med Torres og Villa.

L. Jacobsen – 8: Spillede en okay kamp – både offensiv og defensiv.

T. Kahlenberg – 8: Spillede fint, men led under, at Danmarks spil foregik i højre side.

C. Poulsen – 8: En acceptabel kamp for Poulsen, der dog havde lidt problemer med Luis Garcia

R. Würtz – 8: God kamp for Würtz. Havde dog også problemer med Luis Garcia.
M. Jørgensen – 11: Danmarks bedste. Spillede fantastisk og både lagde op til og scorede et mål. 

S. Larsen – 7: En middelmådig kamp af Larsen. Kom ikke rigtigt frem til noget.

N. Bendtner – 9: Scorede et flot mål og det er det, han er med for.

Indskiftere:

D. Sørensen – 7. Kom ind da Jørgensen blev træt. Kunne dog ikke holde Jørgensens flotte niveau.

J. D. Tomasson – 7: Kom ikke frem til så meget.

M. Larusen – UB.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vi er røde, vi er hvide
« Svar #62: 25 Sep 2008, 23:00 »

Dejligt med en sejr over "Den onde ånd".. KIU..
Logged

- Veni, vidi, vici -

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Vi er røde, vi er hvide
« Svar #63: 25 Sep 2008, 23:09 »

Fin blog.. Læser med engang imellem :-)
Logged

dowie
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Vi er røde, vi er hvide
« Svar #64: 26 Sep 2008, 14:20 »

Dejligt at se, at der er nogle læsere  Thumbs Up

Update om kampen mod Luxembourg følger senere i dag..
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vi er røde, vi er hvide
« Svar #65: 26 Sep 2008, 14:41 »

Hey dowie. Jeg er en fast læser af din blog, dog skriver jeg sjældent kommentarer. Men er du gal det er flot at vinde over Spanien. Har jeg stor respekt for. Alt i alt er det en dejlig nem blog, som jeg godt kan lide at følge. Måske pga du har succes i forhold til det rigtige landshold. Held og lykke fremover.
Logged


dowie
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Vi er røde, vi er hvide
« Svar #66: 26 Sep 2008, 23:15 »

Danmark vandt pligtsejr

Det var ikke smukt, men Danmark tog alligevel en 4-1-sejr med hjem fra Luxembourg


Opstilling:

J. Tomasson - N. Bendtner - S. Larsen
T. Kahlenberg - C. Poulsen - M. Thygesen - M. Jørgensen
D. Agger - M. Laursen - L. Andreasen
T. Sørensen
 


Bænk:
J. Christiansen, L. Jacobsen, M. Albrechtsen, R. Würtz, A. Due, J. Curth og M. Junker

Udskiftninger:
5. min: Ud: Larsen. Ind: Curth.
69. min: Ud: Kahlenberg og Laursen Ind: Due og Albrechtsen.

Mål:
0-1: Poulsen (17. min)
0-2: Poulsen (33. min)
1-2: Joachim (47. min)
1-3: Thygesen (59. min)
1-4: Bendtner (66. min)

Danmark kunne juble over
en 4-1-sejr i Luxembourg
Danmark gjorde, hvad der var forventet, da Luxembourg blev besejret med 4-1 på udebane. Kampen var præget af stort spilovertag og mange chancer til Danmark, men der blev ikke spillet så flot fodbold. Peter Schmeichel var gået tilbage til 3-4-3-systemet, og Luxembourg stillede op i en traditionel 4-4-2. 

- Vi vidste, at det blev en noget anderledes kamp end mod Spanien. Vi skulle blandt andet være spilstyrende nu. Samtidig skulle vi holde hovedet koldt og få armene ned efter sidste kamp og så levere en professionel indsats, så vi kunne komme herfra med tre point, fortæller Peter Schmeichel.

Danmark startede som lyn og torden, og det var Poulsen, som fik Danmarks første chance efter ni minutter, men skød forbi. To minutter efter var det så Silberbauers tur, der dog kun fik testet Reuter i målet. I det 13. minut ramte Bendtner overliggeren på hovedstød, og man sad efterhånden med en fornemmelse af, at det kun var et spørgsmål om tid, inden Danmark fik scoret. Og det skete allerede i det 17. minut. Thygesen trillede et frispark på kanten af felten kort hen til Poulsen, der skød hårdt og lavt hen af det våde underlag. Bolden tog en refleksion af Bei og gik forbi Reuter og i mål. I det 33. minut var det igen Poulsen, som var målskytte for Danmark. Poulsen skød hårdt og lavt langt ude fra og bolden hamrede i mål til en fortjent 2-0-føring til Danmark.

2. halvleg var kun to minutter gammel, da Luxembourg scorede på deres første og eneste chance i hele kampen. Joachim kom af sted i kontra og skød lige på Sørensen, der reddede første gang, men Joachim var først over returbolden, og så stod der 1-2. Kun to minutter senere blev der dog lagt låg på kampen, da Tomasson lagde en bold af til en fremstormede Thygesen, der skød første gang. Bolden ramte Hoffmann i forsvaret og snød fuldstændige Reuter i målet. De danske fans kunne med tilfredshed kigge op på måltavlen, der nu lyste cifrene 1-3 ud i aftenmørket. Bendtner var den sidste målscorer for Danmark denne aften, da Silberbauer slog en lang aflevering ind i feltet, hvor Bendtner flot headede bolden i mål til slutresultatet 1-4.

- Det var en fortjent sejr. Vi spillede til tider ikke helt så godt, som vi burde, men drengene gjorde det, de skulle, og vi fik de tre point, vi kom efter. Nu kan vi endnu engang se tilbage på en god landsholdsuge, hvor vi har fået seks gode point, sagde Schmeichel efter kampen.

De andre kampe i kvalifikationsgrupp en endte med en 2-0-sejr til Spanien over Georgien og en 4-2-sejr til Makedonien over Nordirland. Danmark har nu nogle måneders pause i VM-kvalen, og den næste kamp er venskabskampen mod Tyskland i august.


Christian Poulsen blev MOM
med to flotte scoringer
Karakterer - 13-skala:

T. Sørensen - 8: Parerede Luxembourgs eneste skyd og var uheldig på returen.

M. Laursen – 8: Spillede en okay kamp. Havde ikke meget at lave.

D. Agger – 9: Endnu en gang styrmanden i luften og erobrede mange bolde

L. Andreasen – 9: Erobrede også mange bolde, men burde have forhindret Luxembourgs mål.

T. Kahlenberg – 8: God indsats på fløjen.

M. Thygesen – 10: Var en stor del af Danmarks kreative spil. 

C. Poulsen – 11: Danmarks bedste. Scorede to flotte mål og brillerede offensiv som defensiv.

M. Silberbauer – 8: God indsats og flot oplæg, men Danmarks spil var meget centret i kampen.

S. Larsen – UB: Blev skadet efter fem minutter.

N. Bendtner – 9: Scorede igen et flot mål.

J. D. Tomasson – 9: Scorede ikke, men arbejdede ivrigt og var bevægelig i hele kampen.

Indskiftere:

J. Curth – 8. God arbejdsindsats og var meget bevægelig i angrebet.

A. Due – 7: Fine indlæg.

M. Albrechtsen – 7: Holdte Luxembourgs angribere fint i skak.
Logged

dowie
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Vi er røde, vi er hvide
« Svar #67: 26 Sep 2008, 23:17 »

Hey dowie. Jeg er en fast læser af din blog, dog skriver jeg sjældent kommentarer. Men er du gal det er flot at vinde over Spanien. Har jeg stor respekt for. Alt i alt er det en dejlig nem blog, som jeg godt kan lide at følge. Måske pga du har succes i forhold til det rigtige landshold. Held og lykke fremover.

Tak.

Ved godt der er mange stille-læsere, og det er helt fint. Dog er det alligevel dejligt lige at få en kommentar i ny og næ  Peace
« Seneste Redigering: 27 Sep 2008, 00:00 af dowie » Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vi er røde, vi er hvide
« Svar #68: 26 Sep 2008, 23:39 »

Jeg er stille læser, og kigger ind her hver gang der er åpdate Opstemt Thumbs Up
Logged

19-18!

dowie
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Vi er røde, vi er hvide
« Svar #69: 27 Sep 2008, 14:01 »

Danmark i chok: Martin Jørgensen stopper

Martin Jørgensen har i dag på et pressemøde oplyst, at han stopper karrieren med øjeblikkelig virkning

Nyheden kom som et chok for rød-hvide fans i hele Danmark. ”Kun” 33-årige Martin Jørgensen har valgt at indstille sin aktive fodboldkarriere og dermed også landsholdskarrieren . Valget kommer på et skidt tidspunkt set med rød-hvide øjne, idet Danmark har fire vigtige VM-kvalkampe i foråret, der er afgørende Danmarks placeringen i VM-kvalifikationsgruppe 2. Ifølge Martin Jørgensen er det dog ikke en spontan beslutning.

- For et par måneder siden bemærkede jeg, at jeg begyndte at tabe lyst til at træne og spille kamp. Jeg overvejede, om jeg skulle stoppe der, men jeg bestemte mig for, at jeg ville spille sæsonen ud og se, om jeg havde det ligeså nu. Og jeg må desværre meddele, at jeg ikke har genfundet den lyst og lidenskab, som jeg havde for fodboldspillet tidligere. Jeg stopper dermed min aktive karriere fra i dag, sagde en afklaret Martin Jørgensen på pressemødet.

Landstræner Peter Schmeichel var selvfølgelig ærgerlig over nyheden.
- Martin kom til mig for et par dage siden og fortalte det hele og sagde, at han offentliggjorde det om et par dage, så jeg vidste det godt. Jeg spurgte ham, om der ikke var noget, der kunne få ham til at ændre sin beslutning, men han havde besluttet sig. Det er selvfølgelig ærgerligt, at vi mister Martin midt i en kvalifikation. Jeg havde da håbet på, at han blev mindst til efter slutrunden næste år – især efter hans sidste kamp på landsholdet mod Spanien, hvor han var en nøglespiller for os. Han vil blive savnet, sagde en ærgerlig Schmeichel efter pressemødet.

Martin Jørgensen ytrede på pressemødet sit ønske om at blive formand for en klub en dag, men fortalte også, at der ikke ligger noget åbenlyst pt.
Landsholdet har - foruden Martin Jørgensens farve - også måttet tage af sked med backup-spiller Allan Gaarde, der ligeledes stoppede sin aktive karriere denne sommer.

Logged

dowie
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Vi er røde, vi er hvide
« Svar #70: 27 Sep 2008, 17:37 »



Schmeichel ser frem mod Tyskland

Peter Schmeichel glæder sig til venskabskampen mod Tyskland

13. august 2009

Peter Schmeichel offentliggjorde i dag de spillere, der skal slå ærkefjenderne fra Tyskland den 19. august i Parken. Peter Schmeichel har måttet se bort fra skadede Michael Jakobsen og Stephan Andersen, og selvfølgelig også savnede Martin Jørgensen og Allan Gaarde, der stoppede karrieren i sommer. Det forventes, at Peter Schmeichel vil eksperimentere med spillere og taktik med henblik på de næste to VM-kvalkampe mod Makedonien og Georgien.

- Det her bliver den allersidste testkamp, inden vores fire afgørende VM-kvalkampe, der afgør om og hvordan vi skal til VM 2010 i Sydafrika. Efter denne kamp er der ikke plads til fejltagelser mere. Desuden er det jo altid dejligt at møde en rival – især når vi vinder, sagde Schmeichel med et smil ved udtagelsen.

De udtaget 26 spillere er følgende:

Målmænd:

Thomas Sørensen, Jesper Christiansen og Kevin Stuhr Ellegaard.

Center forsvar:
Daniel Agger, Martin Laursen, Leon Andreasen og Per Krøldrup.

Backs:
Lars Jacobsen, Christopher Poulsen, Martin Albrechtsen og Kasper Bøgelund.

Midtbane:
Christian Poulsen, Martin Retov, Mikkel Thygesen, Rasmus Würtz og Daniel Jensen.

Fløje:
Michael Silberbauer, Simon Poulsen, Dennis Sørensen, Thomas Kahlenberg og Anders Due.

Angriber:
Jeppe Curth, Jon Dahl Tomasson, Søren Larsen, Nicklas Bendtner og Mads Junker.

Skadet:
Stephan Andersen og Michael Jakobsen.





VS




Logged

dowie
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Vi er røde, vi er hvide
« Svar #71: 28 Sep 2008, 14:26 »

Danmark slog ærkefjenderne

Danmark fortsatte sejrsrækken og spillede godt fodbold i 2-0-sejren over Tyskland

Danmark – Tyskland 2-0
1-0: Poulsen (59. min)
2-0: Tomasson (84. min)

Det tyske hold kunne ikke udplacere
Thomas Sørensen, og så vandt Danmark 2-0.
Der var på forhånd lagt op til et stort opgør mellem Danmark og Tyskland på trods af, at det bare var en venskabskamp. Begge hold havde nemlig præsteret godt hidtil i VM-kvalifikationen, og begge ligger nummer 1 i deres gruppe. Danmark ligger som bekendt flot foran Spanien i gruppe 2, og Tyskland ligger suverænt i toppen i gruppe 6 med seks sejre ud af seks mulige og med en målscorer på 22-2

Peter Schmeichel havde igen skiftet tilbage til 4-4-2 til kampen. Desværre var Daniel Jensen blevet skadet, så Rasmus Würtz startede ved siden af Christian Poulsen. 1. halvleg blev en meget lige affære, dog med et lille spilovertag til Tyskland. Det var dog Danmark, der fik de bedste chancer i en ellers chancefattig 1. halvleg. Efter en lille halv time fik Nicklas Bendtner bolden i mål, men der blev korrekt dømt offside. Lige inden pausen var Bendtner tæt på igen, og Poulsen prøvede Timo Hildebrand med et flot saksespark, men halvlegsstillingen var 0-0

2. halvleg startede med en god chance til Tysklands Kevin Kurányi, men Thomas Sørensen reddede flot. Danmark kom foran efter 59 minutter, da Lars Jacobsen sendte et hjørnespark lige ind til Poulsen i feltet, der headede bolden ind i det korte hjørne til 1-0. Ti minutter senere kom Thomas Sørensen igen på arbejde med en helt fantastisk dobbelt-redning fra forsøg fra Mike Hanke og Kevin Kurányi. Indskiftede Jeppe Curth kom frem til en god chance, men brændte, inden Tomasson i det 84. minut på et godt skud fra kanten af feltet gjorde til det 2-0. Mike Hanke kom frem til to farlige forsøg i de sidste seks minutter, men stabile Thomas Sørensen havde fundet verdensklassespille t  frem fra kampen mod Spanien og reddede begge forsøg. Danmark kunne derfor forlade banen med en flot 2-0-sejr og er nu ubesejret i 11 kampe, hvoraf de sidste syv er vundet.
« Seneste Redigering: 28 Sep 2008, 14:30 af dowie » Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vi er røde, vi er hvide
« Svar #72: 28 Sep 2008, 14:27 »

Sikke nogle resultater du opnår Dowie ! Spanien, Tyskland osv osv.. Danmark som Verdensmester Opstemt
Logged

19-18!

Snons
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Vi er røde, vi er hvide
« Svar #73: 28 Sep 2008, 14:30 »

Danmark som Verdensmester Opstemt

Ja, jeg kan kun være enig med jemil. Fantastiske resultater, dowie!
Logged

Real Madrid <3

dowie
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Vi er røde, vi er hvide
« Svar #74: 28 Sep 2008, 14:45 »

Hehe..det går selvfølgelig fint lige nu, men sejren over tyskerne skyldes også, at de stillede med lidt andre spillere end normalt. F.eks. så var topscorer Podolski ude og Hanke taget med i stedet..

Men når det er sagt, så rider vi på en bølge nu, og den stopper forhåbentlig først til VM  Peace
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010