home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1162 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  At blive far....!
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 26 Udprint
Forfatter Emne: At blive far....!  (Læst 86149 gange)
DNE
Landsholdsspiller

Sv: At blive far....!
« Svar #75: 23 Mar 2009, 10:56 »

Hva faen, DNE? Det plejer ellers, at være kvinder der bliver skruk. Wink

Bortset fra det, så tillykke til JKJ. Du har en masse dejlige oplevelser i vente. Og så er det jo også godt med en lille purk, så du kan komme ud og shoppe fodboldtrøjer.

Jeg fik selv en datter for ca. to år siden, og det er gået op i lyserøde kjoler det hele. Heldigvis skulle vi gerne blive beriget med en dreng i løbet af sommeren, så der er håb forude Grin

Skruk og skruk, jeg tænker mere praktisk, det nytter jo ikke noget, at vente til man bliver alt for gammel, hvis det skal være, jeg kunne forestille mig, at det er svært at få folkepensionen (hvis der er noget der hedder det til den tid), til at slå til, hvis der stadig er unger i huset til den tid  Wink

Men et par år endnu kan jeg nu godt vente, og skulle det ikke blive til noget da heller, så klarer jeg nok også det  Smiley

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #76: 23 Mar 2009, 11:12 »

Tsk -Johnson- du må da bare tvinge datteren i fodboldtøj Wink

Hehe, ja det havde jeg muligvis også gjort, hvis ikke lige det var for moderen, som har en del at skulle have sagt. Lidt under tøflen er man jo kommet i løbet af årene. Hun er absolut ikke fodboldfan. Ved slutrunder og kvalifikationer holder hun altid med modstanderne, så Danmark kan ryge ud. Så slipper hun for at høre om det i radioen og fjernsynet.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #77: 23 Mar 2009, 12:13 »

Hehe, ja det havde jeg muligvis også gjort, hvis ikke lige det var for moderen, som har en del at skulle have sagt. Lidt under tøflen er man jo kommet i løbet af årene. Hun er absolut ikke fodboldfan. Ved slutrunder og kvalifikationer holder hun altid med modstanderne, så Danmark kan ryge ud. Så slipper hun for at høre om det i radioen og fjernsynet.

Lol god taktik hun har konen Smiley Måske du skulle holde med.... nå nej, der er jo ikke noget der kan stoppe Top Model, Idols eller Paradise Hotel fra at forpeste sendefladen crazy

Men tillykke JKJ. Som den alfaderlige -Johnson- har skrevet, så er der en masse i vente Smiley Men lad nu være med at købe Liverpool tøj til ham, det er altså en tand for corny Smiley Jeg har vendt den om herhjemme. I stedet for at fortælle hende hvem hun skal holde med, får hun bare at vide hvem hun ikke skal holde med Smiley Desuden er der grobund for meget sjovere diskussioner hvis man holder med hver sit hold Smiley

Don Abramovich
Manager

« Svar #78: 23 Mar 2009, 12:18 »

Lol god taktik hun har konen Smiley Måske du skulle holde med.... nå nej, der er jo ikke noget der kan stoppe Top Model, Idols eller Paradise Hotel fra at forpeste sendefladen crazy

Men tillykke JKJ. Som den alfaderlige -Johnson- har skrevet, så er der en masse i vente Smiley Men lad nu være med at købe Liverpool tøj til ham, det er altså en tand for corny Smiley Jeg har vendt den om herhjemme. I stedet for at fortælle hende hvem hun skal holde med, får hun bare at vide hvem hun ikke skal holde med Smiley Desuden er der grobund for meget sjovere diskussioner hvis man holder med hver sit hold Smiley
Enig. Det er faktisk langt sjovere hvis ens forældre holder med et andet hold. Min papfar holder med Liverpool mens jeg er Real mand - så der er en del diskussioner Wink

Tillykke med børnene alle sammen  Thumbs Up

darkalf
Manager

« Svar #79: 23 Mar 2009, 22:13 »

Tillykke skal du da også lige have herfra.. Vi havde barnedåb for vores knægt igår.. De 4 mdr er fandme gået stærkt.

Tavares
Manager

« Svar #80: 23 Mar 2009, 22:16 »

Tillykke JKJ Smiley

Bruno Caboclo. Siger det bare.

-LFC-
Manager

« Svar #81: 23 Mar 2009, 22:20 »

Jeg vil ikke deltage i div diskutioner de næste dage, grunden er at jeg er blevet FAR  Smiley
Liverpool v Man U, AaB, landsholdet osv kan rage mig en høstblomst så det gør noget  Thumbs Up

Min kæreste har født mig den dejligste søn man kunne tænke sig, 2550 gram og 46 cm. Ikke en stor størrelse men han er altså også kommet lidt over 4 uger for tidligt. Tiltrodes for tidspunktet er han perfekt, der er ikke noget der ikke er som det skal, alle livsvigtige funktioner er som de skal være...
Vi ankom til fødegangen kl ca 21.15 søndag aften den 22/03-09 og kl 00.11 mandag den 23/03-09 kom vores lille perfekte dreng til verden  Smiley

Jeg må nok indrømme det gik en hel del hurtigere end forventet, men nu er han her og så må vi klare de opgaver vi ikke blev helt færdige med som vi kommer til dem...

Det er uden tvivl det største jeg nogensinde har oplevet i mit liv og bare det at få lov til at klippe navlestrengen gav et kick man ikke troede var muligt...

Nu sidder jeg så her alene, da fødselen er kommet forholdsvis tidligt må jeg ikke overnatte på sygehuset, og må simpelthen lige dele det med nogen.

Jeg vender tilbage på et eller andet tidspunkt, men som sagt holder jeg lav profil det næste stykke tid.
STORT TILLYKKE! Thumbs Up Lov mig at opdrage ham til at blive Liverpool-fan og slå hånden af ham, hvis han ender med at blive United-fan. Ej det er gas! Thumbs Up Stort tillykke! Thumbs Up

patrick J
Manager

« Svar #82: 23 Mar 2009, 22:22 »

Også et stort tillykke herfra! Smiley

EDIT: Så må vi HÅBE han bliver Liverpool fan og IKKE United fan Smiley
« Seneste Redigering: 23 Mar 2009, 22:25 af patrick J » Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #83: 23 Mar 2009, 22:24 »

Tilykke med det Smiley Han skal da være united fan Wink

Gungner
Gæst

« Svar #84: 23 Mar 2009, 22:28 »

Spottede lige tråden her, og var lige nødt til at melde mig under fanen...
Fandt ud for en måneds tid siden at kæresten er gravid med en lille pige.  Smiley
Kæresten er fra England (og West Ham fan, men jeg elsker hende sq alligevel, hehe), og hun har sq nogle sjove idéer om hvad pigebarnet skal hedde  Wink

patrick J
Manager

« Svar #85: 23 Mar 2009, 22:29 »

også et stort tillykke med det Smiley

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Pepe
Gæst

« Svar #86: 23 Mar 2009, 22:31 »

STORT tillykke til dig, JKJ!
Det må være en fantastisk følelse, så stort tillykke og held og lykke Smiley

Så er det bare med at smide en masse liverpool-propaganda i hovedet på ham fra start Opstemt

Ej, men kæmpe tillykke! Det må være en fantastisk fornemmelse, som jeg glæder mig til selv at opleve en dag!

og kæmpe tillykke til dig også, Gungner!

-LFC-
Manager

« Svar #87: 23 Mar 2009, 22:39 »

Spottede lige tråden her, og var lige nødt til at melde mig under fanen...
Fandt ud for en måneds tid siden at kæresten er gravid med en lille pige.  Smiley
Kæresten er fra England (og West Ham fan, men jeg elsker hende sq alligevel, hehe), og hun har sq nogle sjove idéer om hvad pigebarnet skal hedde  Wink
Tillykke med det! Thumbs Up

Åhh jeg tænker selv, at godt der stadig er 5-10 år til jeg skriver i denne tråd. Grin

Gungner
Gæst

« Svar #88: 23 Mar 2009, 22:42 »

Vi holder den kørende, bare for dig,. Opstemt

-LFC-
Manager

« Svar #89: 23 Mar 2009, 22:50 »

Vi holder den kørende, bare for dig,. Opstemt
Haha jeg har ihvertfald lovet mig selv, at jeg ikke skal lave samme "fejl" som mine forældre, som fik mig da min mor var 32 og min far 50. Jeg har endda bestemt hvor gammel jeg skal være. Mellem 20-25 med den første og senest 40 med den sidste. Grin

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 26 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010