home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 534 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  At blive far....!
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 26 Udprint
Forfatter Emne: At blive far....!  (Læst 80087 gange)
JKJ
Gæst
 
Sv: At blive far....!
« Svar #45: 10 Nov 2008, 15:20 »

Mange gange tillykke.

Så at du havde bestilt noget Liverpool-noget (troede den var til dig i starten), men efter lidt tænkning fandt jeg ud af, du nok skulle have barn. Lad os håbe han bliver forelsket i smukt fodbold som spilles på Emirates, og endnu engang tillykke. Smiley

Jeg skal lige have noget forklaret: Du skriver tabte barnet, hvad pokker hulen vil det sige? Håber ikke det er blevet smidt rundt med.

Mange tak Smiley

Tabte barnet, tjaa det er måske lidt dårligt formuleret, men hun fik en abort... Det sker faktsik hver 3. gang for første gangs fødende og endnu mere når det er tvillinger man venter sig første gang...

Og du kan tro nej, det bliver en Liverpool dreng/pige... Selv om de kommende bedstefædre, begge 2 endda, hårdt holder på at det skal være et ManU barn, men hvad ved de og fodbold Wink
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: At blive far....!
« Svar #46: 10 Nov 2008, 15:21 »

Jamen tillykke da.
Lad os det håbe at han i modsætning til sin kommende far, tager sig sammen og bliver Manchester United-mand.
Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: At blive far....!
« Svar #47: 10 Nov 2008, 15:22 »

Når, troede børnene døde, men tillykke med barnet Wink! Men for guds skyld, køb Manchester United tøj til ham Opstemt!
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: At blive far....!
« Svar #48: 10 Nov 2008, 15:23 »

Selv om de kommende bedstefædre, begge 2 endda, hårdt holder på at det skal være et ManU barn, men hvad ved de og fodbold Wink

Alt lyder det til

Logged


JKJ
Gæst
 
Sv: At blive far....!
« Svar #49: 10 Nov 2008, 15:29 »

Jamen tillykke da.
Lad os det håbe at han i modsætning til sin kommende far, tager sig sammen og bliver Manchester United-mand.

ALDRIG  Djævel

Når, troede børnene døde, men tillykke med barnet Wink! Men for guds skyld, køb Manchester United tøj til ham Opstemt!

hehe hvis det skulle ske bliver den en bebsen får på når den har spist, så kan den gylpe og bøvse ud over den  Thumbs Up

Alt lyder det til

Det mener de jo også selv, men når man ser på deres valg af favorit hold er man jo mildest talt i tvivl  funny
Logged

PSG
Gæst
 
Sv: At blive far....!
« Svar #50: 10 Nov 2008, 15:37 »

ALDRIG  Djævel

hehe hvis det skulle ske bliver den en bebsen får på når den har spist, så kan den gylpe og bøvse ud over den  Thumbs Up

Det mener de jo også selv, men når man ser på deres valg af favorit hold er man jo mildest talt i tvivl  funny

Det er selvfølgelig rigtig det hele Peace
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: At blive far....!
« Svar #51: 10 Nov 2008, 16:38 »

Jeg låner lige denne tråd, for jeg har da også lidt at fortælle...  Thumbs Up

Om ca 5 mdr får DaKings lille dreng nemlig en legekammerat da jeg har den store glæde at jeg også skal være far  Smiley
Og de vi kun bor 4-5 km fra hinanden håber vi at de to små får glæde af hinanden når de bliver lidt ældre  Smiley

Min kæreste og jeg ventede os faktisk allerede til august, men vi tabte desvære barnet, ja det viste sig endda at det var tvillinger, efter kun ca 8 uger så glæden var derfor stor da vi fandt ud af at den var god nok igen...
Men hold da op de første 10-11 uger var hårde og man kom over de magiske 2-3 mdr som er så vigtige...
Vui har indtil nu set og hørt bebsen flere gange og alt ser godt fornuftigt ud, nu skal vi bare lige over misdannelsen scanningen først i dec. så man rigtig kan glæde sig...

Sidst i April skulle guldklumpen så komme til verden,og det passer meget godt med at det er det tidspunkt jeg plejer at blive træt af FM på... Det gør så også at jeg godt kunne forestille mig at dette spil er det sidste for mig de næste par år, men lad os nu se. Hvis det bliver sådan tror jeg nu nok jeg overlever dette...
Fantastisk JKJ! Stort tillykke herfra. Nu er det vigtigt, at du opdrager barnet rigtigt, så barnets godnathistorier bliver om store Liverpool-sejre gennem tiderne, mens du køber en United-trøje som kan bruges til at tørre skidt, gylp og andet gøgl op med. Du må også huske at ligeså snart barnet sætter sig ved en PC for første gang at have FM17 eller hvad det nu bliver i nærheden. Opstemt

Eller noget...stort tillykke med det. Wink
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: At blive far....!
« Svar #52: 10 Nov 2008, 16:44 »

Fantastisk JKJ! Stort tillykke herfra. Nu er det vigtigt, at du opdrager barnet rigtigt, så barnets godnathistorier bliver om store Liverpool-sejre gennem tiderne, mens du køber en United-trøje som kan bruges til at tørre skidt, gylp og andet gøgl op med. Du må også huske at ligeså snart barnet sætter sig ved en PC for første gang at have FM17 eller hvad det nu bliver i nærheden. Opstemt

Eller noget...stort tillykke med det. Wink

Tak for dette, og iøvrigt tak for de mange andre hilsner også  Thumbs Up

Du kan tro at barnet, om det så bliver en dreng eller pige bliver opdraget i min religion, nemlig Liverpool religionen  Peace

Men tror altså ikke der kommer en falsk rød trøje inden for husets vægge, det bliver i hvert fald ikke med min gode vilje  ticked off
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: At blive far....!
« Svar #53: 10 Nov 2008, 16:49 »

Forstår heller ikke helt JKJ. I mistede tvillinger efter 8 uger, hvorefter din kæreste blev gravid på ny med en dreng?

Stort tillykke herfra i hvert fald Smiley må det bliver en sund og rask Manchester United-fan.

Vi viste faktisk ikke der var tvillinger, det fandt vi først ud at du hun blev scannet da hun begyndte at bløde og vi kunne se at der var 2 "lommer" inde i maven...

Desuden skal jeg da lige skynde mig at sige at vi ikke kender kønet endnu... Jeg er faktsik lidt ligeglad, bare det har 10 fingre og 10 tæer, og hovedet er i orden så er jeg godt tilfreds...

Kæresten vil meget gerne have en pige, bla fordi at stort set alle i vores omgangskreds, familie, kollegaer osv har fået en dreng, så kunne det være dejligt at bryde mønstret med en pige...
Selvfølgelig vil jeg gerne have en dreng, mon ikke de fleste fyrer har en drøm om at spille noget fodbold eller noget i den stil med deres dreng, men igen efter det vi har været igennem er jeg taknemelig over bare at blive far...  Smiley
Logged

DaKing
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: At blive far....!
« Svar #54: 21 Nov 2008, 12:18 »

Jeg låner lige denne tråd, for jeg har da også lidt at fortælle...  Thumbs Up

Om ca 5 mdr får DaKings lille dreng nemlig en legekammerat da jeg har den store glæde at jeg også skal være far  Smiley
Og de vi kun bor 4-5 km fra hinanden håber vi at de to små får glæde af hinanden når de bliver lidt ældre  Smiley

Min kæreste og jeg ventede os faktisk allerede til august, men vi tabte desvære barnet, ja det viste sig endda at det var tvillinger, efter kun ca 8 uger så glæden var derfor stor da vi fandt ud af at den var god nok igen...
Men hold da op de første 10-11 uger var hårde og man kom over de magiske 2-3 mdr som er så vigtige...
Vui har indtil nu set og hørt bebsen flere gange og alt ser godt fornuftigt ud, nu skal vi bare lige over misdannelsen scanningen først i dec. så man rigtig kan glæde sig...

Sidst i April skulle guldklumpen så komme til verden,og det passer meget godt med at det er det tidspunkt jeg plejer at blive træt af FM på... Det gør så også at jeg godt kunne forestille mig at dette spil er det sidste for mig de næste par år, men lad os nu se. Hvis det bliver sådan tror jeg nu nok jeg overlever dette...

Jeg er nok ikke den flittigste bruger af FMfreaks, men kigger da forbi med jævne mellemrum  Thumbs Up, og efter familieforøgelsen den 8. oktober er det tror jeg kun jeg har været herinde en enkelt gang - en tidsprioritering ændres markant...
Så det er først nu jeg har set at JKJ har "offentliggjort" den dejlige nyhed....
Så et offentligt TILLYKKE herfra  Wink

Du kan tro fruen og jeg selv glæder os meget på jeres vegne - men også på egne vegne.... Det bliver rart for vores lille søn at få en legekammerat tæt på....!
-----
Jeg kan lige tilføje at det går fint med vores lille fyr - han tage omkring 500 gram på om ugen og bliver sku hurtigt til noget - har lige rundet de 6 uger..... Puha tinden går stærkt......  Shockeret
Logged


Niels
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: At blive far....!
« Svar #55: 21 Nov 2008, 12:39 »

Det er sikkert, fordi jeg er så skide gammel, men jeg blir altså helt varm om hjertet, når denne tråd popper op fra tid til anden. Det blir ganske enkelt ikke større - så til lykke herfra også!
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: At blive far....!
« Svar #56: 13 Dec 2008, 15:11 »

Så kom drengen til verden. 16:03 den 17/11/08. 6 uger for tidlig, men både mor og dreng har det godt. Igår den 12/12/08 vejede han 3 kg og målte 51,5 cm fra hoved til hæl. vildteste følelse nogensinde Peace
Logged


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: At blive far....!
« Svar #57: 13 Dec 2008, 15:28 »

Så kom drengen til verden. 16:03 den 17/11/08. 6 uger for tidlig, men både mor og dreng har det godt. Igår den 12/12/08 vejede han 3 kg og målte 51,5 cm fra hoved til hæl. vildteste følelse nogensinde Peace
Tillykke med det! Thumbs Up
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: At blive far....!
« Svar #58: 13 Dec 2008, 15:28 »

Stort, stort tillykke med den lille Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

absalonsen
Gæst
 
Sv: At blive far....!
« Svar #59: 13 Dec 2008, 15:34 »

Tillykke til alle, der lige er blevet eller snart skal være far(/mor). Opstemt
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 26 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010