home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:32:11 warmon Blogkonkur... [8] Journeyman - Den s...
I dag kl. 08:57:50 warmon Blogkonkur... Hjertet banker kun for...
I dag kl. 08:56:35 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 21:59:19 Broen13 Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23299
  1 Bruger, 118 Gæster Online.

Indlæg: 1132719 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  At blive far....!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 26 Udprint
Forfatter Emne: At blive far....!  (Læst 80593 gange)
JKJ
Gæst
 
Sv: At blive far....!
« Svar #60: 15 Dec 2008, 13:26 »

Så kom drengen til verden. 16:03 den 17/11/08. 6 uger for tidlig, men både mor og dreng har det godt. Igår den 12/12/08 vejede han 3 kg og målte 51,5 cm fra hoved til hæl. vildteste følelse nogensinde Peace

Tillykke med det.
Det må være det største i verden at se et sådan mirakel og glæder mig selv for vildt til at det vil ske for mig sidst i april Smiley

Iøvrigt kan jeg nu fortælle at jeg skal være den stolte far til en............... DRENG  Thumbs Up
Var til scaning med kæresten først på måneden og alt så bare perfekt ud. Han var dog ikke videre tilfreds med at vi gerne ville vide hans køn, da han lå med begge hænder hen over tappen!! Efter lidt moslen frem og tilbage på morens mave fik jordmoren dem dog fjernet så vi kunne se det bliver en lille dreng...

Det er jeg selvfølgelig ganske stolt over, men jeg ville garanteret have haft det på samme måde hvis det havde været en pige...

Nu er der så bare ventiden tilbage, men hvad 4 mdr er vel også hurtig væk??  Ubeslutsom
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: At blive far....!
« Svar #61: 29 Jan 2009, 14:51 »

http://171108.spaces.live.com/?lc=1030.. et lille link til vores hjemmeside, hvor vi opdater et par gange om måneden med billeder af den lille.
Logged


BenMusalho
Gæst
 
Sv: At blive far....!
« Svar #62: 29 Jan 2009, 15:02 »

Tillykke til jer alle. Peace
Og husk nu at fortælle nogle røverhistorier til dem, fx at der sidder dværge i bankautomaterne, og at det er dem, der propper pengene ud af maskinen, at man får firkantede øjne af at se fjernsyn, osv. osv.. Opstemt
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: At blive far....!
« Svar #63: 29 Jan 2009, 15:04 »

Er det ikke dværge der sidder derinde da?? Shockeret Shockeret  funny
Logged


Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: At blive far....!
« Svar #64: 29 Jan 2009, 15:05 »

Tillykke til jer alle. Peace
Og husk nu at fortælle nogle røverhistorier til dem, fx at der sidder dværge i bankautomaterne, og at det er dem, der propper pengene ud af maskinen, at man får firkantede øjne af at se fjernsyn, osv. osv.. Opstemt
Røverhistorier? Er dette ikke ægte? crazy
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: At blive far....!
« Svar #65: 29 Jan 2009, 15:11 »

Jo, men hen skriver, at man skal fortælle babyerne røverhistorier Peace
Logged


JKJ
Gæst
 
Sv: At blive far....!
« Svar #66: 23 Mar 2009, 04:25 »

Jeg vil ikke deltage i div diskutioner de næste dage, grunden er at jeg er blevet FAR  Smiley
Liverpool v Man U, AaB, landsholdet osv kan rage mig en høstblomst så det gør noget  Thumbs Up

Min kæreste har født mig den dejligste søn man kunne tænke sig, 2550 gram og 46 cm. Ikke en stor størrelse men han er altså også kommet lidt over 4 uger for tidligt. Tiltrodes for tidspunktet er han perfekt, der er ikke noget der ikke er som det skal, alle livsvigtige funktioner er som de skal være...
Vi ankom til fødegangen kl ca 21.15 søndag aften den 22/03-09 og kl 00.11 mandag den 23/03-09 kom vores lille perfekte dreng til verden  Smiley

Jeg må nok indrømme det gik en hel del hurtigere end forventet, men nu er han her og så må vi klare de opgaver vi ikke blev helt færdige med som vi kommer til dem...

Det er uden tvivl det største jeg nogensinde har oplevet i mit liv og bare det at få lov til at klippe navlestrengen gav et kick man ikke troede var muligt...

Nu sidder jeg så her alene, da fødselen er kommet forholdsvis tidligt må jeg ikke overnatte på sygehuset, og må simpelthen lige dele det med nogen.

Jeg vender tilbage på et eller andet tidspunkt, men som sagt holder jeg lav profil det næste stykke tid.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: At blive far....!
« Svar #67: 23 Mar 2009, 07:53 »

Ej hvor dejligt, stort tillykke til dig med dit barn Smiley..

Rart at høre at han er sund og rask, og at fødslen gik som den skulle, så kan det hele jo ikke få en bedre start Peace..

Selvfølgleig holder du lav profil så, alt andet ville være underlig, du har jo også en "liverpool fan" at tage dig af Wink..

Held og lykke i fremtiden til jer alle 3 Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: At blive far....!
« Svar #68: 23 Mar 2009, 08:37 »

Stort tillykke med din søn!! Smiley
Altid dejligt at læse i denne tråd! Peace
Logged

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: At blive far....!
« Svar #69: 23 Mar 2009, 08:58 »

Tillykke JKJ Opstemt

Og du har ret det er en fantastisk følelse.

Fik selv søn nummer 2 den 23. januar i år Wink
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: At blive far....!
« Svar #70: 23 Mar 2009, 09:10 »

Stort tillykke JKJ ! You are the man Thumbs Up

Må indrømme at jeg er en lille smule misundelig. Kan ikke forestille mig en bedre følelse end at passe, pleje, løbe og lege med sådan en lille purk/purkinde og så vide at det er en del af en selv. Glæder mig meget til at jeg selv får sådan en størrelse Smiley

Håber du nyder det i fulde drag - hvilket det da også lyder til Peace
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: At blive far....!
« Svar #71: 23 Mar 2009, 09:20 »

Stort tillykke til dig JKJ Smiley
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: At blive far....!
« Svar #72: 23 Mar 2009, 10:23 »

Tillykke med det JKJ.

Jeg har desværre endnu ikke fået overbevist min kæreste om, at det ville være en god ide, men hva, det kan da være det kommer en dag.

Men stort tillykke med det.
Logged

-Johnson-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: At blive far....!
« Svar #73: 23 Mar 2009, 10:51 »

Tillykke med det JKJ.

Jeg har desværre endnu ikke fået overbevist min kæreste om, at det ville være en god ide, men hva, det kan da være det kommer en dag.

Men stort tillykke med det.

Hva faen, DNE? Det plejer ellers, at være kvinder der bliver skruk. Wink

Bortset fra det, så tillykke til JKJ. Du har en masse dejlige oplevelser i vente. Og så er det jo også godt med en lille purk, så du kan komme ud og shoppe fodboldtrøjer.

Jeg fik selv en datter for ca. to år siden, og det er gået op i lyserøde kjoler det hele. Heldigvis skulle vi gerne blive beriget med en dreng i løbet af sommeren, så der er håb forude Grin
Logged


Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: At blive far....!
« Svar #74: 23 Mar 2009, 10:53 »

Tsk -Johnson- du må da bare tvinge datteren i fodboldtøj Wink
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 26 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010