home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
I dag kl. 16:49:55 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1038 Gæster Online.

Indlæg: 1132897 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Jordens undergang!
0 Brugere og 33 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Jordens undergang!  (Læst 32101 gange)
GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #60: 09 Sep 2008, 15:49 »

Så er vi vidst enige om at det ikk sker Peace

Men kunne alligevel godt tænke mig at høre hvordan i tror det ville ske hvis det var ?

-Ville jorden bare blive mørk lagt, eller ville der sker en slags natur katastofe

Tror bare vi bliver suget ind, uden vi selv når at tænke noget. Tror vi dør, uden vi selv når at få en anelse om det, hvis det altså sker. Smiley

EDIT: Og der bliver bare helt mørkt og ingenting.
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #61: 09 Sep 2008, 15:53 »

Her er en beskrivelse, af hvad der vil ske, hvis det går galt:

Det værste scenarie går på, at CERN-eksperientet skaber sorte huller, der i løbet af 1/20 sekund opsluger Jorden. Herefter går der under to sekunder, før Månen følger med. Og blot otte minutter senere, lyder dommedagsscenariet, vil solen blive revet i fra hinanden.

Naaaajs..
Logged


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #62: 09 Sep 2008, 15:57 »

Et lille citat jeg fik af en ven.
- Universet har eksisteret i 15 mia. år, og der er kosmisk stråling i universet. Nogle af dens partikler har energier, der er umådeligt meget højere end det, LHC kan præstere. Partiklerne har altid været der, og de har altid hamret ind i Jorden, Månen og i alle de andre himmellegemer i universet. I al den tid har alle disse ting overlevet, uden at de er blevet ædt af sorte huller.
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #63: 09 Sep 2008, 15:57 »

Hvis dette sker, så når vi nok ikke, at opleve, at jorden går under. Jeg tvivler dog på dette sker, for hvis sandsynligheden for dette, var mere en mikroskopisk, så ville diverse forskere og ledere rundt om i verden ikke tillade dette. Men faktisk har mange forskellige lande deltaget i opbygningen af maskinen. Mener også Danmark har noget elektronik i "maskinen" eller hvad man skal kalde den.
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #64: 09 Sep 2008, 15:58 »

Nu har jeg ikke læst hele tråden, men tager alligevel chancen og skriver noget, som andre måske allerede har skrevet før mig.

Det her forsøg er på ingen måde en nyhed, det er gjort mange gange før, bare ikke i den her skala. Muligheden for at der bliver skabt sorte huller er tilstede, men de vil i så fald være så forsvindende små, at de æder sig selv op før de når at udrette noget som helst.

Til gengæld er der chancer for at skabe partikler, der får alle "byggestenene" til at falde på plads, og skabe større forståelse for hvordan alting er bygget op.

Edit:
Og ja, som LFC skriver, så bliver vi konstant bombarderet af partikler med langt højere energi, end hvad vi selv kunstigt kan skabe, og vi er her sgu endnu, så det er vi nok også, når CERN har udført deres eksperiment.
« Seneste Redigering: 09 Sep 2008, 16:00 af DNE » Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #65: 09 Sep 2008, 15:58 »

10.000 forskere fra 60 forskellige lande har deltaget i projektet. Peace
Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #66: 09 Sep 2008, 15:59 »

Her er en beskrivelse, af hvad der vil ske, hvis det går galt:

Det værste scenarie går på, at CERN-eksperientet skaber sorte huller, der i løbet af 1/20 sekund opsluger Jorden. Herefter går der under to sekunder, før Månen følger med. Og blot otte minutter senere, lyder dommedagsscenariet, vil solen blive revet i fra hinanden.

Naaaajs..

Hmm, hvor har du det fra Huh

For jeg tror ærlig talt ikk på det.
For der ligger et stort sort hul på midten af mælkevejen, og et større hul kan Cern umuligt skabe,
og hvis et hul af mindre størrelse vil kunne sluge jord, sol og måne fra tæt afstand,
ville et Stort hul vel også kunne gøre det fra lang afstand
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #67: 09 Sep 2008, 16:00 »

Det kan også være, at hvis de umulige sker, og de sorte huller suger os, kan vi komme ind i en ny galakse? Bare en tanke, fra en eller anden bruger på en side, som er interessant, men som jeg dog anser for en smule fjollet. Smiley

Her er en beskrivelse, af hvad der vil ske, hvis det går galt:

Det værste scenarie går på, at CERN-eksperientet skaber sorte huller, der i løbet af 1/20 sekund opsluger Jorden. Herefter går der under to sekunder, før Månen følger med. Og blot otte minutter senere, lyder dommedagsscenariet, vil solen blive revet i fra hinanden.

Naaaajs..

Det kan en hver jo også bare stå og sige Smiley
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #68: 09 Sep 2008, 16:01 »

Det kan også være, at hvis de umulige sker, og de sorte huller suger os, kan vi komme ind i en ny galakse? Bare en tanke, fra en eller anden bruger på en side, som er interessant, men som jeg dog anser for en smule fjollet. Smiley
Jeg tror næppe, at det vil ske. Hvis det skulle ske, så tror jeg heller ikke, at vi ville overleve det. Peace
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #69: 09 Sep 2008, 16:03 »

Hmm, hvor har du det fra Huh

For jeg tror ærlig talt ikk på det.
For der ligger et stort sort hul på midten af mælkevejen, og et større hul kan Cern umuligt skabe,
og hvis et hul af mindre størrelse vil kunne sluge jord, sol og måne fra tæt afstand,
ville et Stort hul vel også kunne gøre det fra lang afstand

Det (LFC's citat) er kolde fakta, som er udtalt af en Dansk forsker på området, i forbindelse med det røre som dette eksperiment har skabt.
Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #70: 09 Sep 2008, 16:09 »

Det (LFC's citat) er kolde fakta, som er udtalt af en Dansk forsker på området, i forbindelse med det røre som dette eksperiment har skabt.

Så må jeg sige at jeg går imod forskeren  Opstemt

Jeg er nok langt fra lige så klog på det område, men jeg tror alligevel at det lyder en smule vildt at bare sådan et lille sort hul, som der er mulighed for kan skabes på Cern, skulle kunne rive solen fra hinanden  Shockeret
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #71: 09 Sep 2008, 16:09 »


Til Gossers indlæg, og responsen på det, tror jeg nu ikke at Gosser selv mener det, eller påstår at det er videnskabelige fakta. Han poster blot, hvad "dommedagsprofetien" går ud på.
Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #72: 09 Sep 2008, 16:11 »

Jeg tror næppe, at det vil ske. Hvis det skulle ske, så tror jeg heller ikke, at vi ville overleve det. Peace

Og på den anden side, måske ikke en galakse, men en ny verden som vi nok ikk får lov at opleve længe i og med at et sort hul vel fortrænger alt lys, og så bliver der nok MEGA koldt, .

Her i hvert fald hørt at det umuligt for mennesker at leve, hvis de bliver trukket i disse sorte huller
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #73: 09 Sep 2008, 16:11 »

Så må jeg sige at jeg går imod forskeren  Opstemt

Jeg er nok langt fra lige så klog på det område, men jeg tror alligevel at det lyder en smule vildt at bare sådan et lille sort hul, som der er mulighed for kan skabes på Cern, skulle kunne rive solen fra hinanden  Shockeret
Tror i går lidt fejl af hinanden. Læs mit indlæg som vel nok er den bedste argumentation for, at der ikke sker noget og læs så Gossers som er en dommedags profiti fra en der sikkert ikke har en skid at gøre med det. Peace
Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #74: 09 Sep 2008, 16:20 »

Tror i går lidt fejl af hinanden. Læs mit indlæg som vel nok er den bedste argumentation for, at der ikke sker noget og læs så Gossers som er en dommedags profiti fra en der sikkert ikke har en skid at gøre med det. Peace

Har ikk læst dit, men reagere bare ud fra det der bliver skrevet Peace hehe
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010