home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
I dag kl. 16:49:55 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 989 Gæster Online.

Indlæg: 1132897 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Jordens undergang!
0 Brugere og 33 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Jordens undergang!  (Læst 32032 gange)
Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #90: 09 Sep 2008, 17:27 »

Det kunne forresten være meget fedt hvis de sendte det i fjernsynet med kommentator på, der i morgen tidlig:
"Ja, så bliver det jo spændende at se. Her ser vi jo så Dr. Liecthensteiner gå hen til startknappen. Ja, så er nedtælling jo i gang, Carsten. Hvad har du egentlig af forventninger til det?"
"Jamen, jeg forventer jo et ordentligt festfyrværkeri. Med de penge der er blevet investeret i det her projekt, kan det næsten heller ikke blive andet. Spændende bliver det i hvert fald!"
"Og så er der faktisk ikke andet for, en at sætte sig tilbage og nyde nedtælling her med 4 sekunder igen ........ Og her sker det så. Der er trykket på knappen, og hvad er det egentlig vi ser nu, Carsten?"
"Umiddelbart ingenting ... jo vent nu lidt. Det er så vidt jeg er orienteret et sort hul det de................. ......"
Og så kommer der den der Sonofon reklame med 499 yirrh fri, fri!
Det er så drømmescenariet for Jordens undergang!

Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

mokanoer
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #91: 09 Sep 2008, 18:10 »

Så kan jeg da lige slå fast, at der ikke sker nogen kollision i morgen. Der går stadig et par måneder før det sker. Det de gør, er bare at sende nogle partikler hele vejen igennem systemet, men altså uden at sende nogen den anden vej. Derfor er ideen om at vi går under i morgen endnu mere obskur end ved første øjekast.
Logged

Snons
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #92: 09 Sep 2008, 18:18 »

Så kan jeg da lige slå fast, at der ikke sker nogen kollision i morgen. Der går stadig et par måneder før det sker. Det de gør, er bare at sende nogle partikler hele vejen igennem systemet, men altså uden at sende nogen den anden vej. Derfor er ideen om at vi går under i morgen endnu mere obskur end ved første øjekast.
Har du en kilde der bekræfter det her? Så kan vi få lidt ro på...
Logged

Real Madrid <3

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #93: 09 Sep 2008, 18:20 »

For at være ærlig så er jeg mere bange for de kometer der truer jorden end det der sker imorgen.
Logged

agf1991
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #94: 09 Sep 2008, 18:21 »

Logged

Byens hold fra 1880 ÅRHUS GF

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #95: 09 Sep 2008, 18:30 »

'Amen altså! Hvad er det da så folk frygter? Et eventuelt sort hul skulle jo skabes ved kollisionen af partiklerne, så mon ikke vi overlever dagen i morgen? Smiley
Ikke desto mindre ser jeg stadig frem til, at se resultaterne af kollisionen, når den bliver en realitet.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

United-styrer
Gæst
 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #96: 09 Sep 2008, 19:09 »

Æv altså.. Kunne ellers være en once-in-a-lifetime-oplevelse at blive opslugt i et sort hul sammen med resten af verden. Bare for at sige man havde prøvet det.
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #97: 09 Sep 2008, 19:18 »

Men der kommer jo sorte huller imorgen, men de er bare så små og kan ikke gøre skade.
Havde lige glædet mig til en masse panik og koas, selvom det nok ikke var blevet til noget hvis vi blev slugt af et sort hul på få sekunder.
crazy
Logged


Arsenal Football Club


Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #98: 09 Sep 2008, 19:20 »

Men der kommer jo sorte huller imorgen, men de er bare så små og kan ikke gøre skade.
Havde lige glædet mig til en masse panik og koas, selvom det nok ikke var blevet til noget hvis vi blev slugt af et sort hul på få sekunder.
crazy

Det er faktisk ikke helt korrekt! Få sekunder er en klar overdrivelse, for som det tidligere er blevet nævnt, ville det tage 1/20 af et sekund! Smiley Peace
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #99: 09 Sep 2008, 19:24 »

Men der kommer jo sorte huller imorgen, men de er bare så små og kan ikke gøre skade.
Havde lige glædet mig til en masse panik og koas, selvom det nok ikke var blevet til noget hvis vi blev slugt af et sort hul på få sekunder.
crazy

Det er da kun under kolitionen, at der muligvis kan komme sorte huller. Og de bliver heller ikke farlige nok, som du nævner Smiley
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #100: 09 Sep 2008, 19:32 »

Æv altså.. Kunne ellers være en once-in-a-lifetime-oplevelse at blive opslugt i et sort hul sammen med resten af verden. Bare for at sige man havde prøvet det.
Så er det bare lige, hvem skal man sige det til for resten af verden prøver det også og du overlever det nok heller ikke. Peace
Logged

Dimma
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #101: 09 Sep 2008, 20:58 »

It planned to circulate the first beams 10th September 2008. First collisions at high energy are expected about a month later with the first results from the experiments soon after.

Ro på i morgen Tunge

Først om en måneds tid vi skal bekymre os Tunge
http://lhc-machine-outreach.web.cern.ch/lhc-machine-outreach/
Logged


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #102: 09 Sep 2008, 21:00 »

Vi skal slet ikke bekymre os. Peace
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #103: 09 Sep 2008, 21:06 »

Vi skal slet ikke bekymre os. Peace

Præcis. Hvis vi går og bekymrer os, tager det meget af vores liv fra os. Hvis det sker, når vi jo nok heller ikke at se det osv Smiley
Logged

Dimma
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #104: 09 Sep 2008, 21:13 »

Vil lige sige at jeg ikke bekymrer mig, og det var ment lidt ironisk. Dog synes jeg det er noget man skal være klar over, kan ikke bare lukke ørerne til at der faktisk er en risiko, uanset hvor lille den er - for at jorden går under.
Logged


Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010