home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
I dag kl. 16:49:55 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 859 Gæster Online.

Indlæg: 1132897 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Jordens undergang!
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Jordens undergang!  (Læst 32013 gange)
DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #75: 09 Sep 2008, 16:20 »

Så må jeg sige at jeg går imod forskeren  Opstemt

Jeg er nok langt fra lige så klog på det område, men jeg tror alligevel at det lyder en smule vildt at bare sådan et lille sort hul, som der er mulighed for kan skabes på Cern, skulle kunne rive solen fra hinanden  Shockeret

Beklager, jeg fik åbenbart blandet dit citat og LFC's indlæg sammen, at CERN skulle kunne skabe et sort hul der kan opsluge jorden, månen og solen er selvfølgelig noget vrøvl, skabt af dommedagsprofeter, som ikke aner hvad de taler om.

Beklager misforståelsen.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #76: 09 Sep 2008, 16:22 »

Lad os nu bare glemme dette og glæde os til landskamp i morgen aften. Opstemt Men selvom jeg da ikke tror på det, så vil jeg være da være ikke så lidt nervøs når slaget rammer 9:00 imorgen. Peace
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #77: 09 Sep 2008, 16:24 »

Lad os nu bare glemme dette og glæde os til landskamp i morgen aften. Opstemt Men selvom jeg da ikke tror på det, så vil jeg være da være ikke så lidt nervøs når slaget rammer 9:00 imorgen. Peace

Enig, med glæde os og glæde os til landskampen Rullende Øjne Opstemt
Logged

NicolaiMadrid
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #78: 09 Sep 2008, 16:27 »

Hvilken landskamp? De har jo ikke den mindste chance for at gøre noget mod Portugal imorgen aften, helt seriøst. Sommetider kunne man sgu godt tænke sig, at det var landsholdet der ville forsvinde i et sort hul, aight?
Logged

Madrid - 08/09

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #79: 09 Sep 2008, 16:30 »

Hvilken landskamp? De har jo ikke den mindste chance for at gøre noget mod Portugal imorgen aften, helt seriøst. Sommetider kunne man sgu godt tænke sig, at det var landsholdet der ville forsvinde i et sort hul, aight?
Det sagde man også dengang DK spillede i Spanien, men husk hvordan det gik. Vi tabte ganske vist 2-1, men vi kom i undertal efter 20 minutter og spillede egenligt en flot kamp. Danmark plejer at være bedst på udebane mod de store hold. Opstemt
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #80: 09 Sep 2008, 16:33 »

Det kan også være, at hvis de umulige sker, og de sorte huller suger os, kan vi komme ind i en ny galakse? Bare en tanke, fra en eller anden bruger på en side, som er interessant, men som jeg dog anser for en smule fjollet. Smiley

Det kan en hver jo også bare stå og sige Smiley
Hvis dette ville ske, så ville vi, i de få sekunder vi er væk fra solen, fryse ihjel, plus hvem siger, at vi kommer ud på et sted, hvor der er den samme temperatur, og hvor det er muligt at leve.
Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #81: 09 Sep 2008, 16:38 »

Hvis dette ville ske, så ville vi, i de få sekunder vi er væk fra solen, fryse ihjel, plus hvem siger, at vi kommer ud på et sted, hvor der er den samme temperatur, og hvor det er muligt at leve.

Ja, der er jo nødvendigvis ikk ilt der hvor vi ville ende
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #82: 09 Sep 2008, 16:57 »

Det er jo ren luksus at de vælger at gøre det kl. 9! Smiley
På det tidspunkt ligger jeg nemlig stadig og sover, da jeg skal først skal møde 11.25 i morgen. Så det i hvert fald gå ubemærket hen for mig. Nej, jeg ved jo godt at det vil gå ubemærket hen for enhver - måske. Reelt set ved vi jo ikke nok om sorte huller til at kunne fastslå, hvad der ville ske, hvis vi blev opslugt af et. Den eneste måde vi endegyldigt kan konkludere, hvad der sker ved det, er ved at opleve det.  Og hvis teorierne om, at man ikke kan leve videre efter at være blevet opslugt af et sort hul holder stik, løber det hele jo rundt, da vi dermed aldrig vil have mulighed for at berette om det. Nok kan man læse en hel roman om sorte huller på Wikipedia, men må jo antage at alt dette er teoretisk, indtil det er dokumenteret og dermed fuldstændig bevist. Jeg har altid fundet himmel-legemer og astronomi spændende, så det bliver spændende at høre, hvilke resultater de får efter morgendagens partikel-kollision. Smiley

Måske det bliver et "Supermassive Black Hole"? Shockeret Wink
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

JKJ
Gæst
 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #83: 09 Sep 2008, 16:59 »

Dejligt at høre, da jeg er lidt skræmt. Bare muligheden for, at det er slut i morgen formiddag, er sguda irriterende Rullende Øjne

Jeg er dog ikke sikker, før den er klaret, og intet er sket Thumbs Up

Forhåbentlig med en frisk sejr til Danmark i Portugal!11 funny funny

Hvis det sker har de helt sikkert rodet med et eller andet mellem himmel og jord eller universet Wink
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #84: 09 Sep 2008, 17:00 »

Gad vide hvad der er på den anden side af et sort hul, hvis uheldet skulle være ude? Rullende Øjne .. Jeg hverken tror eller håber, at det går galt. :-)

Forhåbentlig med en frisk sejr til Danmark i Portugal!11 funny funny

Never gonna happen med MO som træner Tunge
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #85: 09 Sep 2008, 17:05 »

Altså, min forventning har hele tiden været at jorden ville gå under via en atomar krig, og ikke via at fejlslagent experiment, så jeg tillader ikke at det sker på den omtalte måde. På den positive side, er det jo et super argument til kæresten (eller piger man vil score) om at man skal "sieze the day" i dag...  Cool
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #86: 09 Sep 2008, 17:06 »

Gad vide hvad der er på den anden side af et sort hul, hvis uheldet skulle være ude?

Præcis! Men måske er spørgsmålet nærmere om der ér noget på den anden side af et sort hul. Så vidt jeg har forstået det, ophæves alle fysiske love, når man bliver opslugt af et sort hul - sådan lyder teorien i hvert fald. Synes alt om dette emne er ufatteligt spændende, på trods af det er noget nær uforståeligt. Smiley
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #87: 09 Sep 2008, 17:08 »

Uforståeligt ja, og derfor tror jeg heller ikke at der er grunde til at spekulere i det. Det er min filosofi. Om ikke andet, så vil vi dø på den ene eller anden måde, rent kropsligt, og derfor er det ikke engang forsøget værd at hoppe derind. Men hvis man skabte en miniature udgave på størrelse med et bildæk, kunne det da være underholdning at smide ting derind for at se hvad der skete - Så længe det ikke udvidede hullet.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

tubbe93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #88: 09 Sep 2008, 17:13 »

tror ikk helt på det !

De siger også at jorden vil gå under engan til vinter, fordi alle planeter i vores solsystem står på række, og så skulle nord- og sydpolen bytte plads på få sekunder og vi ville dø ?
Logged

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

søgaard
Gæst
 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #89: 09 Sep 2008, 17:17 »

Altså, min forventning har hele tiden været at jorden ville gå under via en atomar krig, og ikke via at fejlslagent experiment, så jeg tillader ikke at det sker på den omtalte måde. På den positive side, er det jo et super argument til kæresten (eller piger man vil score) om at man skal "sieze the day" i dag...  Cool
Hmm.. Kunne være man skulle droppe fodbolden i aften, og tage i byen i stedet for Wink Tunge .
Jeg tvivler som tidligere skrevet, at der opstår et sort hul i morgen, men håber da de får nogle resultater i morgen, da det ville kunne forklare mange spørgsmål omkring jordens opstandelse og alt sådan noget astronomi, fysik osv. Smiley
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010