home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  1 Bruger, 769 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  De uofficielle's tråd!
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: De uofficielle's tråd!  (Læst 58991 gange)
United-styrer
Gæst

Sv: De uofficielle's tråd!
« Svar #105: 05 Sep 2008, 16:57 »

FÅ DIG ET LIV!!!!!

Hvor kom den fra?

De argumenter som spez og andre har kommet med har så åbenbart ikke være gode nok til at overbevise mig.. Jeg tror på hvad jeg ser dokumentation på... det er at der har været en slem ulykke.. End of story!

Sjovt nok kunne spez ikke svarer på min nytårs sammenligning... Men det har du sjovt nok ikke iagtaget... Og den eneste grund til at du syntes mine argumenter er latterlige er at du afskyr min mening...

Jeg anfægter også blot din tilsyneladende manglende evne til at lytte til andres argumenter. Jeg respekterer ikke din mening, men jeg respekterer din ret til at have den. Men det er muligt, at jeg har været en smule blind, fordi din holdning er så fjern og ekstrem for mig.

Jeg kan med andre ord ikke tage dig seriøst!.. Jeg respekterer at andre har en anden holdning end mig, men når i taler sådan til mig bare fordi jeg er af en holdning i ikke bryder jer om, mister jeg sku respekten for jer!..

Okay. Jeg er til gengæld glad for, at du skriver så pænt i det indlæg, jeg her citerer.

Hvad skal sådan et indlæg til for? Du sviner mig som person, i stedet for at argumenterer i mod min holdning... Du er sku ynkelig!

Jeg sviner ikke dig nær så meget til, som du sviner mig til i dette indlæg, hvorfor det må siges at være temmelig dobbeltmoralsk at brokke sig på den måde.

Jeg udtrykte bare min forbløffelse over, at du ikke havde rokket dig en millimeter. Spez kom trods alt med et forslag om, at det kunne lovliggøres under ordnede forhold. Hvad er problemet med dette?

Jeg er klar over, at romerlys bidrager til stemningen, men - uanset hvor få uheld, der har været - så er der en uomtvistelig risiko ved, at alle, nogle ædru og ansvarlige, andre stive og uregerlige, skal have lov til at vifte med sådanne ting. Ham fyren fra Faxe er ét eksemel, og ifølge Yessir har han ved selvsyn konstateret, at det sker. Er det virkelig det værd? Synes du, det er forsvarligt?
« Seneste Redigering: 05 Sep 2008, 17:03 af United-styrer » Logged

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #106: 05 Sep 2008, 17:00 »

Hold da op VK...

Når man læser dine indlæg, så er det altså tydeligt, at du virkelig ikke læser det som nogen skriver. United-styrer går jo ik på kroppen af dig i nærheden af den mængde som du gør på ham. Du kalder ham ting og sager, hvilket han ikke gør med dig! Derudover, så forholder du dig ikke særligt godt til de ting som der skrives. F.eks. atdu går imod retningslinierne...

Det kan så godt være du ikke mener du gør det, men det gør du. Du har mere eller mindre direkte sagt, at det er ok, hvis folk bryder loven. ( og så kan jeg forresten fortælle dig, at fordi der er noget som står på wiki, så betyder det ikke at det er den rigtige fortolkning! - det er en hjemmeside af mennesker som dig og mig, og ikke et statsorgang eller lignende, hvor der sidder folk med forstand på lortet)

Desuden kommer Spez med et forslag om ordnede forhold - hvis det er for stemningens skyld så er det vel ligemeget hvem der står for det? For mig at se, så virker det som om det er spændingen ved at bryde reglerne, og se om man slipper afsted med det, som er din motivation for at ville have romerlys med ind!

I forhold til debatten, så mener jeg at sammenligningen mellem nytår og stadion er helt væk.

1. På stadion er du der for at se på fodbold. Nytår går ud på bla. at se fyrværkeri. Folk kan holde sig væk til nytår, hvis de ikke vil stå tæt på - på stadion har du ingen mulighed for at kontrollere, om manden ved siden af dig har taget noget ULOVLIGT (for det er det nu en gang, hvad enten du vil eller ej) med ind på stadion - ergo risikerer du, uden at tage stilling til det, at ende i en uheldig episode med romerlys!

Håber jeg har argumenteret nok for mine holdninger...!

Zone 43
Manager

« Svar #107: 05 Sep 2008, 17:04 »

Man læser hvad man vil læse.. Peace

Har jeg sagt at folk skal... Nej når jeg siger at de må gøre det, er det op til dem selv, men hvis vi skal have romerlys på stadion, er det nødvendigt...

Brøndby- agf Rullende Øjne.. Mindes jeg ik Peace.. Men kan tage fejl, har haft en lang dag i skolen Grin..

Så du vil have en vagt til at stå og holde det, eller hvordan skal det forstås Huh

Indirekte har jeg du skrevet det, ja.

Så husker du ikke ret godt. 21/11-04 spillede de, hvor der var lys i pausen. Under sådanne forhold er det fint. Desuden har AGF lavet noget lignede siden da, jeg kan dog ikke hvornår.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #108: 05 Sep 2008, 17:10 »

Hvor kom den fra?

Jeg anfægter også blot din tilsyneladende manglende evne til at lytte til andres argumenter. Jeg respekterer ikke din mening, men jeg respekterer din ret til at have den. Men det er muligt, at jeg har været en smule blind, fordi din holdning er så fjern og ekstrem for mig.

Okay. Jeg er til gengæld glad for, at du skriver så pænt i det indlæg, jeg her citerer.

Jeg sviner ikke dig nær så meget til, som du sviner mig til i dette indlæg, hvorfor det må siges at være temmelig dobbeltmoralsk at brokke sig på den måde.

Jeg udtrykte bare min forbløffelse over, at du ikke havde rokket dig en millimeter. Spez kom trods alt med et forslag om, at det kunne lovliggøres under ordnede forhold. Hvad er problemet med dette?

Jeg er klar over, at romerlys bidrager til stemningen, men - uanset hvor få uheld, der har været - så er der en uomtvistelig risiko ved, at alle, nogle ædru og ansvarlige, andre stive og uregerlige, skal have lov til at vifte med sådanne ting. Ham fyren fra Faxe er ét eksemel, og ifølge Yessir har han ved selvsyn konstateret, at det sker. Er det virkelig det værd? Synes du, det er forsvarligt?

Nej men nu har du før i denne tråd skrevet mindre pænt til mig, så er det vel ok at jeg giver igen.. Eller det må du fordi du er et crew?

Desuden har jeg svaret på spez forslag... Kig nu debatten igennem inden du kommenterer!.. Og selvom i skriver at romerlys er farligt kan jeg stadig godt lide romerlys, og vi lstadig have dem på stadion.. I har ik fortalt mig noget jeg ik ved på forhånd... Udover yessir måske!

Jeg syntes det er forsvarligt når det bliver algt på gulvet... Det har jeg sagt op til flere gange, så egentlig ved jeg ik hvor i får alt det viftere fra?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #109: 05 Sep 2008, 17:11 »

Fordi det har du jo selv skrevet...men fair nok - jeg tror faktisk du har lavet så mange indlæg i den her debat, at det jo godt kan være svært at holde styr på hvad man skriver....eller noget Opstemt

United-styrer
Gæst

« Svar #110: 05 Sep 2008, 17:17 »

Nej men nu har du før i denne tråd skrevet mindre pænt til mig, så er det vel ok at jeg giver igen.. Eller det må du fordi du er et crew?

Det har jeg ikke sagt. Det er bare dobbeltmoralsk at brokke sig over, at jeg angriber dig, når dit svar falder i en dobbelt så aggressiv tone.

Desuden har jeg svaret på spez forslag... Kig nu debatten igennem inden du kommenterer!.. Og selvom i skriver at romerlys er farligt kan jeg stadig godt lide romerlys, og vi lstadig have dem på stadion.. I har ik fortalt mig noget jeg ik ved på forhånd... Udover yessir måske!

Ja, men du har ikke forklaret, hvorfor det ikke er i orden. Hvis det alligevel kun skal bidrage til stemningen, hvad er der så galt i, at det foregår under kontrollerede forhold?

Jeg så blot gerne, du medgav, at der er en risiko.

Jeg syntes det er forsvarligt når det bliver algt på gulvet... Det har jeg sagt op til flere gange, så egentlig ved jeg ik hvor i får alt det viftere fra?

Hvis folk får frit lejde til at benytte dem, så kan man jo ikke sikre sig, at alle vil lægge dem på gulvet.

verdenskrig
Manager

« Svar #111: 05 Sep 2008, 17:22 »

Hold da op VK...

Når man læser dine indlæg, så er det altså tydeligt, at du virkelig ikke læser det som nogen skriver. United-styrer går jo ik på kroppen af dig i nærheden af den mængde som du gør på ham. Du kalder ham ting og sager, hvilket han ikke gør med dig! Derudover, så forholder du dig ikke særligt godt til de ting som der skrives. F.eks. atdu går imod retningslinierne...

Det kan så godt være du ikke mener du gør det, men det gør du. Du har mere eller mindre direkte sagt, at det er ok, hvis folk bryder loven. ( og så kan jeg forresten fortælle dig, at fordi der er noget som står på wiki, så betyder det ikke at det er den rigtige fortolkning! - det er en hjemmeside af mennesker som dig og mig, og ikke et statsorgang eller lignende, hvor der sidder folk med forstand på lortet)

Desuden kommer Spez med et forslag om ordnede forhold - hvis det er for stemningens skyld så er det vel ligemeget hvem der står for det? For mig at se, så virker det som om det er spændingen ved at bryde reglerne, og se om man slipper afsted med det, som er din motivation for at ville have romerlys med ind!

I forhold til debatten, så mener jeg at sammenligningen mellem nytår og stadion er helt væk.

1. På stadion er du der for at se på fodbold. Nytår går ud på bla. at se fyrværkeri. Folk kan holde sig væk til nytår, hvis de ikke vil stå tæt på - på stadion har du ingen mulighed for at kontrollere, om manden ved siden af dig har taget noget ULOVLIGT (for det er det nu en gang, hvad enten du vil eller ej) med ind på stadion - ergo risikerer du, uden at tage stilling til det, at ende i en uheldig episode med romerlys!

Svarer lige md 1,2,3 osv..

1. Måske, men det er sku dråben at der endnu engang bliver kommentere på hvor håbløs jeg er, i stedet for at kommenterer på min holdning som sådan... Har du læst tråden igennem.. Min grænse går normalt langt, men til sidst bliver det sku for meget når folk angriber en.. efter plutoniums indlæg ( hvorfor kan alle ik være sådan) stilnede det lidt af, men så sætter united- styrer, og g00n lige gang i det igen... Jeg har haft den holdning jeg har igennem hele debatten.. Hvorfor går det så pludseligt i mod retningslinierne...

2. Har lige læst lidt rundt omkring på nettet, og erkender at det også er under straffelovens bestemmelser... Men det får mig endnu engang til at undres... Hvor er det jeg opfordrer til noget.. Jeg siger hvordan tingene hænger sammen hvis der fortsat skal være romerlys på stadion.. Det er et faktum at folk må bryde loven hvis der skal være der... Det er ik noget jeg bestemmer, sådan er det bare... Men selvom wiki nogle gange kan være forkert, bliver det stadig tjekket af en moderator for at se om det der står er helt kuk i kasketten!

3. Det har jeg aldrig sagt.. Jeg syntes det giver fed stemning at et lys brænder foran en efter man går amok, hvor vi måske lige har scoret.. Elsker bare den fornemmelse.. Det kan godt være det har noget at gøre med at det er ulovligt, men så er det underbevidst, fordi først om fremmest er det fordi effekten er fed!

4. Folk kan også holde sig fra midten hvis de ikke kan lide romerlys, hop, amok, osv.. For det er altid på midten, eller lidt ude i siderne, at der er romerlys.. Man ved der er en risiko forbundet med at stå på midten fordi det går vildt for sig der...

Det svarer til at man nytårs aften stiller sig ved affyringsrampen, selvom man er bange for skidtet... Og sammenligningen er god da rakketter nytårsaften skader flere årligt end romerlys gør, selvom folk mener at romerlys er farligere...

Hvis jeg ikke vidste bedre, skulle man tro jeg forsøgte at argumenterer for kanongslag på stadion, siden folk farer sådan op Grin

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #112: 05 Sep 2008, 17:25 »

For det første har du flere gange sagt at det er en nødvendighed med romerlys på stadion for at der kan være ordentlig stemning, og at folk derfor må bryde loven og tage dem med ind. Det er imod retningslinierne.

For det andet har du lige så mange gange påduttet mig en mening om loven om romerlys, og når jeg så selv skriver den så springer du let og elefant over det (selv om jeg rent faktisk kommenterer på din nok så kendte "nytårssammenligning"), og bliver i stedet ved med at propagandere for at folk skal bryde loven.

For det tredje: nej, der er ikke ytringsfrihed her på siden.

Yessir
Manager

« Svar #113: 05 Sep 2008, 17:28 »

Romerlys er en videreudvikling af stemningen på stadion, ligeså vel som fyrværkeri er det nytårsaften.

Folk kan holde sig væk fra de grupper der som regel har lys med. Ligesom nytårsaften kan man dog ikke gardere sig imod idioter der ikke tager højde for andre... Udover det syntes jeg hele sammenligningen med nytårsaften er tåbelig.
« Seneste Redigering: 05 Sep 2008, 17:30 af Yessir » Logged

verdenskrig
Manager

« Svar #114: 05 Sep 2008, 17:29 »

Det har jeg ikke sagt. Det er bare dobbeltmoralsk at brokke sig over, at jeg angriber dig, når dit svar falder i en dobbelt så aggressiv tone.

Ja, men du har ikke forklaret, hvorfor det ikke er i orden. Hvis det alligevel kun skal bidrage til stemningen, hvad er der så galt i, at det foregår under kontrollerede forhold?

Jeg så blot gerne, du medgav, at der er en risiko.

Hvis folk får frit lejde til at benytte dem, så kan man jo ikke sikre sig, at alle vil lægge dem på gulvet.

Så du mener det er ok at andre sviner mig til, men at jeg ik må give igen, når det sker.. Cool at få at vide.. Skal det ik i retningslinierne, nu vi er i gang?

Det ved jeg ikke.. Det var også det jeg skrev til spez.. Jeg ved det ikke.. for mig virker det bare ikke rigtigt at der står en grøn imellem os mens vi går amok.. Det er det sku ik.. det svarer til at man spiller fodbold, men kun må bruge sit dårlige ben.. Fodbolden er pisse fed, men det fede bliver taget lidt af at man ikke må bruge sit favorit ben... Det er bare ikke sådan det skal være... Ved ik hvor ofte du er på stadion, eller hvor engageret du er, men hvis du var i mit sted ville du måske kunne forstå det!

Den overser jeg lige.. Det har jeg nok medgivet omkring 18 gange eller lignende crazy

Nej, men man kan heller ikke sikrer sig at en der får kørekort alligevel kører åndsvagt... Nu hvor i så gerne vil sammenligne, så kan denne situation jo sammenlignes overalt.. Vores samfund er bygget op om tillid... Jeg har den tillid når et romerlys bliver tændt, hvilket vel har noget at gøre med at jeg aldrig i mine 6 år på stadion har oplevet noget ondt, med et lys..

Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #115: 05 Sep 2008, 17:31 »

det svarer til at man spiller fodbold, men kun må bruge sit dårlige ben.. Fodbolden er pisse fed, men det fede bliver taget lidt af at man ikke må bruge sit favorit ben...

Nej, det svarer nok nærmere til, at der er en dommer når man spiller fodbold.

verdenskrig
Manager

« Svar #116: 05 Sep 2008, 17:32 »

For det første har du flere gange sagt at det er en nødvendighed med romerlys på stadion for at der kan være ordentlig stemning, og at folk derfor må bryde loven og tage dem med ind. Det er imod retningslinierne.

For det andet har du lige så mange gange påduttet mig en mening om loven om romerlys, og når jeg så selv skriver den så springer du let og elefant over det (selv om jeg rent faktisk kommenterer på din nok så kendte "nytårssammenligning"), og bliver i stedet ved med at propagandere for at folk skal bryde loven.

For det tredje: nej, der er ikke ytringsfrihed her på siden.

Jeg mener blot det er en del af tribunelivet, da det giver en fed effekt, og forhøjer dne i forvejen gode stemning som er der... Men er det ikke sandt at folk må bryde loven, hvis de skal ind Rullende Øjne

Vis mig det indlæg, for det må jeg have overset Huh.. Kan i hvert fald ikke ligge gendkendende til det, men skal med glæde svarer på det, hvis du lige viser det frem Peace

Så går siden altså i mod det som det danske samfund står for eller hvordan?

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #117: 05 Sep 2008, 17:33 »

Romerlys er en videreudvikling af stemningen på stadion, ligeså vel som fyrværkeri er det nytårsaften.

Folk kan holde sig væk fra de grupper der som regel har lys med. Ligesom nytårsaften kan man dog ikke gardere sig imod idioter der ikke tager højde for andre... Udover det syntes jeg hele sammenligningen med nytårsaften er tåbelig.

Det du pointerer omrking nytårsaften sammenligningen er også det jeg har pointeret.. Hvorfor er den tåbelig... Argumenter tak?

Cool

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #118: 05 Sep 2008, 17:34 »

Svarer lige md 1,2,3 osv..

1. Måske, men det er sku dråben at der endnu engang bliver kommentere på hvor håbløs jeg er, i stedet for at kommenterer på min holdning som sådan... Har du læst tråden igennem.. Min grænse går normalt langt, men til sidst bliver det sku for meget når folk angriber en.. efter plutoniums indlæg ( hvorfor kan alle ik være sådan) stilnede det lidt af, men så sætter united- styrer, og g00n lige gang i det igen... Jeg har haft den holdning jeg har igennem hele debatten.. Hvorfor går det så pludseligt i mod retningslinierne...

2. Har lige læst lidt rundt omkring på nettet, og erkender at det også er under straffelovens bestemmelser... Men det får mig endnu engang til at undres... Hvor er det jeg opfordrer til noget.. Jeg siger hvordan tingene hænger sammen hvis der fortsat skal være romerlys på stadion.. Det er et faktum at folk må bryde loven hvis der skal være der... Det er ik noget jeg bestemmer, sådan er det bare... Men selvom wiki nogle gange kan være forkert, bliver det stadig tjekket af en moderator for at se om det der står er helt kuk i kasketten!

3. Det har jeg aldrig sagt.. Jeg syntes det giver fed stemning at et lys brænder foran en efter man går amok, hvor vi måske lige har scoret.. Elsker bare den fornemmelse.. Det kan godt være det har noget at gøre med at det er ulovligt, men så er det underbevidst, fordi først om fremmest er det fordi effekten er fed!

4. Folk kan også holde sig fra midten hvis de ikke kan lide romerlys, hop, amok, osv.. For det er altid på midten, eller lidt ude i siderne, at der er romerlys.. Man ved der er en risiko forbundet med at stå på midten fordi det går vildt for sig der...

Det svarer til at man nytårs aften stiller sig ved affyringsrampen, selvom man er bange for skidtet... Og sammenligningen er god da rakketter nytårsaften skader flere årligt end romerlys gør, selvom folk mener at romerlys er farligere...

Hvis jeg ikke vidste bedre, skulle man tro jeg forsøgte at argumenterer for kanongslag på stadion, siden folk farer sådan op Grin

1. Det går ikke lige pludselig imod retningslinierne - men da du jo selvfølgelig har læst dem inden du blev medlem, så vidste du godt det første gang - da du så vælger at træde ind og gøre det igen 2.gang (eller 3.?) så bliver crewet lige nød til at gøre dig opmærksom på, at du bryder vores interne regler. Sådan er det nu en gang.

2. Hvis du kigger længere oppe på siden, så kan du se, præcis hvor du henviser til det - du skriver noget i stil med, at det må folk så gøre hvadenten det er ulovligt eller ej - hvilket kan forståes som en hentydning...og det kan godt være det er et faktum, at loven må brydes for at medtage det på stadion, men det er vi godt klar over allerede - eftersom det jo er ulovligt / forbudt at medbringe. Derfor er det jo lidt unødvendigt at kommentere på det flere gange ik. Det kan du vel godt se?

3. Jeg er faktisk enig med dig - jeg sys også effekten er fed, og det ser godt ud osv...men problemet er, at det desværre er de få som ødelægger det for de mange i dagens samfund. Og med en stigende mængde vold på stadion, hooliganisme osv i dansk fodbold, så er det klart, at der efter FCK-Brøndby episoden, må trækkes en klar og tydelig linie. Det er ikke noget der kan accepteres at voksne mennesker smugler lortet med ind, og så vælger at skyde i retning af en familie-tribune! Og så kan vi, der elsker god stemning, godt finde ud af at skabe en fed stemning uden at skulle bruge ulovligheder eller bringe andre folk i fare. Forestil dig, at der var en som var død (ved godt det er ekstremt) dengang mellem BIf-FCK - så havde vi ikke haft denne diskussion, for så havde alle kunnet se det fornuftige...vi venter jo heller ikke med at forbyde kanonslag, strygere osv, indtil efter det går så galt....

4. Og den her er jeg meget uenig i. Folk kan ikke selv gøre ved, hvor de står, når det som i det foregående eksempel bliver kastet med, fordi de knolde var for fulde til at fatte, hvad de havde gang i. Hvis man står åp Faxe-tribunen, så forventes det, at man laver "larm", men jeg synes det er helt urimeligt, at vi skal gå rundt og kigge os over skulderen når vi er til bold...

I England er det jo meget simpelt - bryder du reglerne i en grad som det med fyrværkeri, og de får fat i dig ,så får du livstidskarantæne fra stadion!

Og så sys jeg vi skal holde os fra sammenligninger om nytår og stadion, da jeg har argumenteret for, at det er uholdbart - det er to så forskellige situationer, som involverer forskellige valg, og muligheden for at holde sig væk!

verdenskrig
Manager

« Svar #119: 05 Sep 2008, 17:35 »

Nej, det svarer nok nærmere til, at der er en dommer når man spiller fodbold.

Nej det er nemlig de vagter som står og holder øje med os under kampen... Det her er at tage fornøjelsen både fra os, og kontrollørerne, for hvor mange kontrollører tror du helt ærligt vil have lyst til at stå med et lys i hånden når det koger på faxe crazy

Cool

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 18 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010