Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
09 Jan 2025, 18:03
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
Antal Registrerede Brugere:
23489
0 Brugere, 658 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Julius2312
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
De uofficielle's tråd!
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
5
6
[
7
]
8
9
...
18
Forfatter
Emne: De uofficielle's tråd! (Læst 58917 gange)
verdenskrig
Manager
Sv: De uofficielle's tråd!
«
Svar #90:
05 Sep 2008, 13:28 »
Citat af: Yessir 05 Sep 2008, 13:25
Hele diskussionen omkring away kort føler jeg at jeg har taget en gang for meget inde på det her forum. Kort fortalt handler det bl.a at et vagtfirma der består af kriminelle ikke have adgang til private oplysninger. Så er der hele komikken i at man skal bruge det for at komme ind på den forhenværende stemningstribune i parken, wtf
Sjovt er det forresten også at FCKFC's bestyrelse nu har meldt ud at de er imod away kortet...
http://fckfc.dk/Default.aspx?ID=1&M=News&PID=7&NewsID=527
hvilket førte til at formanden gik af, fordi han var den eneste der var for...
Blev uheldet på faxe filmet af tv? Anyway så kan jeg ikke mindes at jeg har set et romerlys uheld blive fanget af tv, det plejer som regel at blive holdt internt for ikke at skade omdømmet. Men jeg har set mange eksempler hvor det er gået galt med forbrændte hænder og andre lemmer. Både ved billed dokumentation, og ved selvsyn. Man skulle næsten tro jeg var mod romerlys, som jeg bliver ved med at tale om uheld
Kan bare ik se problemet... Ingen over klubben.. få det kort, og støt klubben, det ville være min klare holdning
Nej men de filmede begge lysshows i kampen
...
Det har jeg så ikke set, så på den baggrund kan jeg ik udtale mig.. Jeg udtaler mig om det jeg har set og hørt, og et er meget minimalt
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
verdenskrig
Manager
«
Svar #91:
05 Sep 2008, 13:30 »
Citat af: Yessir 05 Sep 2008, 13:27
Men så længe dbu/klubberne ikke vil samarbejde er det lidt svært at give garantier... Men faktum er at romerlys var ved at få en stiltiende accept blandt disse, indtil episoderne i brøndby skete. Ærgeligt at folk nu skal til at starte forfra.
Enig, det var simpelthen utilgiveligt
Også fordi vi som jeg siger er sluppet for de store ulykker igennem årene...
Der kommer dælme til at gå mange år før den lov bliver ændret nu, takket være den flok fjolser
!!
Indtil da må folk desværre bryde loven... Hvad enten i kan lide det eller ej, for romerlys er en del af tribunen
Yessir
Manager
«
Svar #92:
05 Sep 2008, 13:38 »
Citat af: verdenskrig 05 Sep 2008, 13:28
Kan bare ik se problemet... Ingen over klubben.. få det kort, og støt klubben, det ville være min klare holdning
Nej men de filmede begge lysshows i kampen
...
Det har jeg så ikke set, så på den baggrund kan jeg ik udtale mig.. Jeg udtaler mig om det jeg har set og hørt, og et er meget minimalt
Men samtidig når klubben siger at romerlys er forbudt på stadion, så støtter du stadig dem der går imod?
Anyway så støtter vi jo stadig klubben, at der så bliver fundet undskyldninger hver gang for at vi ikke kan lukkes ind på det neutrale afsnit, er jo bare mærkværdigt. Men et godt råd hvis i nogensinde skulle få noget lignende i bif, hold dig langt væk fra Horsens, Vejles, AGFs og hvem Aros vagtværn nu end står for sikkerheden hos. Skulle de af mærkelige grunde se sig sure på dig, har de alle de personlige oplysninger de skal bruge...
Ja de filmede begge lysshows, men du så jo netop ikke ham der kom til skade. Ergo er tv billeder ikke et godt argument for der ikke sker nogen uheld
Men lad nu det ligge, faktum er at der var ved at komme styr på romerlys uheldene indtil den famøse dag i brøndby. Og jeg kan sagtens forstå hvorfor du evt. ikke har hørt om uheld, ud fra de oplysninger du har givet mig i den her tråd.
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #93:
05 Sep 2008, 13:41 »
Citat af: verdenskrig 05 Sep 2008, 13:30
Indtil da må folk desværre bryde loven... Hvad enten i kan lide det eller ej, for romerlys er en del af tribunen
Drop det der med at opfordre folk til ulovligheder gang på gang. Hvad enten du mener det er ok eller ej, er det i strid med vores retningslinier.
United-styrer
Gæst
«
Svar #94:
05 Sep 2008, 14:37 »
Jøsses. Det er jo håbløst.
Du springer adskillige indlæg over. Er det, fordi du ikke kan argumentere imod dem? Alligevel er du ikke blevet et hak klogere i løbet af debatten. Jeg er naturligvis farvet, men jeg har set betydelige argumenter imod romerlys, end du har givet os for. Har det ikke gjort det mindste indtryk på dig, Yessirs historier om forbrændte lemmer og Johnson og Spezializeds glimrende argumentation?
«
Seneste Redigering: 05 Sep 2008, 14:39 af United-styrer
»
verdenskrig
Manager
«
Svar #95:
05 Sep 2008, 16:09 »
Citat af: g00n 05 Sep 2008, 13:41
Drop det der med at opfordre folk til ulovligheder gang på gang. Hvad enten du mener det er ok eller ej, er det i strid med vores retningslinier.
Øhhhh hvad gør jeg
... Ej nu må i kraftstejlme stoppe undskyld jeg siger det... Mange ting har i beskyldt mig for, men det her var sku dråben...
Hvor mange tror du der læser med her.. Og hvor har jeg opfordret.. Siger jo ikke at de SKAL!! Det er min subjektive mening ffs!!!
Citat af: United-styrer 05 Sep 2008, 14:37
Jøsses. Det er jo håbløst.
Du springer adskillige indlæg over. Er det, fordi du ikke kan argumentere imod dem? Alligevel er du ikke blevet et hak klogere i løbet af debatten. Jeg er naturligvis farvet, men jeg har set betydelige argumenter imod romerlys, end du har givet os for. Har det ikke gjort det mindste indtryk på dig, Yessirs historier om forbrændte lemmer og Johnson og Spezializeds glimrende argumentation?
Jeg kan sku da ikke svarer på alt, hele tiden.. tror du ikke jeg har andet liv end fmf... Ved ik hvordan du har det, men det er i hvert fald ikke tilfældet for mig... Og hvilke indlæg er det jeg har sprunget over... Kan desuden sige at jeg aldrig ville springe et indlæg over med vilje, da jeg altid har masser af gode argumenter for min holdning... Jøsses hvor er du dog helt igennem dum at hører på.. FÅ DIG ET LIV!!!!! De argumenter som spez og andre har kommet med har så åbenbart ikke være gode nok til at overbevise mig.. Jeg tror på hvad jeg ser dokumentation på... det er at der har været en slem ulykke.. End of story!
Sjovt nok kunne spez ikke svarer på min nytårs sammenligning... Men det har du sjovt nok ikke iagtaget... Og den eneste grund til at du syntes mine argumenter er latterlige er at du afskyr min mening... DU ER LÆST!!!
Jeg kan med andre ord ikke tage dig seriøst!.. Jeg respekterer at andre har en anden holdning end mig, men når i taler sådan til mig bare fordi jeg er af en holdning i ikke bryder jer om, mister jeg sku respekten for jer!..
Hvad skal sådan et indlæg til for? Du sviner mig som person, i stedet for at argumenterer i mod min holdning... Du er sku ynkelig!
«
Seneste Redigering: 05 Sep 2008, 16:12 af verdenskrig
»
verdenskrig
Manager
«
Svar #96:
05 Sep 2008, 16:18 »
Jeg kan sige at jeg ik gider den romerlys debat mere... Jeg har sagt det jeg ville, og modargumenteret det jeg skulle, og i følge g00n opfordret folk til at begå ulovligheder, hvilket jo helt klart var mit mål, da jer er sikker på at den samlede danske uofficielle scene læser med herinde
Plus at jeg ikke kan tage seriøst at jeg sagtens kan diskuterer med normale brugere som plutonium, shaft, og JosephGuardiola, mens Crewet skal lægge en tone for dagen, som ikke hører hjemme i en debat...
Spezialized
Landsholdsspiller
«
Svar #97:
05 Sep 2008, 16:23 »
Citat af: verdenskrig 05 Sep 2008, 16:18
Jeg kan sige at jeg ik gider den romerlys debat mere... Jeg har sagt det jeg ville, og modargumenteret det jeg skulle, og i følge g00n opfordret folk til at begå ulovligheder, hvilket jo helt klart var mit mål, da jer er sikker på at den samlede danske uofficielle scene læser med herinde
Plus at jeg ikke kan tage seriøst at jeg sagtens kan diskuterer med normale brugere som plutonium, shaft, og JosephGuardiola, mens Crewet skal lægge en tone for dagen, som ikke hører hjemme i en debat...
Du siger jo indirekte at du synes det er helt okay, at folk bryder loven.
«
Seneste Redigering: 05 Sep 2008, 16:28 af Spezialized
»
Cykelblog
verdenskrig
Manager
«
Svar #98:
05 Sep 2008, 16:29 »
Citat af: Spezialized 05 Sep 2008, 16:23
Du siger jo indirekte at du synes det er helt okay, at folk bryder loven. Synes det er en skam du stopper debaten. Det giver ellers et så sjovt grin, når du kommer med dine langt-ude-argumenter.
Ja og hvad så.. Jeg har da ret til at have min egen personlige mening... Jeg siger derimod ikke: Zone, Ghert, smugl romerlys med på stadion næste gang... Jeg siger hvordan jeg gerne vil have det, men nævner ingen navne der skal udfører den holdning! Har du hørt om ytringsfrihed!
Ja men i det mindste er det argumenter, modsat det i slynger i hovedet på mig... Kig på plutoniums indlæg og lær..
Der har vi en som accepterer at vi ikke alle kan være enige...
Og jeg vil da gerne hører hvilke af de argumneter som du mener er så langt ude, og sjove..
Uden at det rører mig, for havde godt set komme, at folk ville gå efter mig som person i denne debat, fordi jeg har en holdning der ligger uden for de så lovlydige Spez, g00n, og US's holdninger.. Men i er jo også crew/tidligere crew hvis jeg ikke tager meget fejl, så kunne man forvente andet
«
Seneste Redigering: 05 Sep 2008, 16:32 af verdenskrig
»
Spezialized
Landsholdsspiller
«
Svar #99:
05 Sep 2008, 16:34 »
Citat af: verdenskrig 05 Sep 2008, 16:29
Ja og hvad så.. Jeg har da ret til at have min egen personlige mening... Jeg siger derimod ikke: Zone, Ghert, smugl romerlys med på stadion næste gang... Jeg siger hvordan jeg gerne vil have det, men nævner ingen navne der skal udfører den holdning! Har du hørt om ytringsfrihed!
Ja men i det mindste er det argumenter, modsat det i slynger i hovedet på mig... Kig på plutoniums indlæg og lær..
Der har vi en som accepterer at vi ikke alle kan være enige...
Og jeg vil da gerne hører hvilke af de argumneter som du mener er så langt ude, og sjove..
At du ikke nævner navne på hvem der skal smugle romerlys med ind, har intet med noget som helst at gøre. Du siger indirekte at du stadig håber, at nogle gør det. Og du ved åbenbart ikke hvad ytringsfrihed går ud på.
Sjovt at du kalder vores argumentationer for noget som bare slynges ud. Det gider jeg slet ikke kommentere yderligere på.
Af de argumenter som er ude i hegnet; din paralel mellem nytår og stadion. Din argumentation med at folk bare skal flytte sig hvis der står en stiv idiot og svinger med romerlys. Du kan jo læse vores modargumenter og sætte dem op mod nogle af dine. Forhåbenlig ser du selv hvor langt ude nogle af dem er.
Cykelblog
Zone 43
Manager
«
Svar #100:
05 Sep 2008, 16:38 »
Citat af: verdenskrig 05 Sep 2008, 16:09
Og hvor har jeg opfordret..
Right here:
Jeg kan kun bakke Spez' forslag op fra tidl. i tråden. Jeg menes i øvrigt, at have set noget lignede fra Brøndby og AGF for et par år tilbage, i Spez' citat. :-)
Citat af: Spezialized 05 Sep 2008, 09:56
Jeg kan dog sætte mig ind i, at der muligvis skal være romerlys på stadion - fred være med. MEN det skal foregå under ordnede forhold. Og ikke af en eller anden stiv fan, der måske har fået liv for meget øl, og derfor står i sin egen fodboldeufori.
Hvis der var en ansat på stadion der styrede det, ville det være fint. Ville det være en acceptabel mulighed, VK?
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
verdenskrig
Manager
«
Svar #101:
05 Sep 2008, 16:42 »
Citat af: Spezialized 05 Sep 2008, 16:34
At du ikke nævner navne på hvem der skal smugle romerlys med ind, har intet med noget som helst at gøre. Du siger indirekte at du stadig håber, at nogle gør det. Og du ved åbenbart ikke hvad ytringsfrihed går ud på.
Sjovt at du kalder vores argumentationer for noget som bare slynges ud. Det gider jeg slet ikke kommentere yderligere på.
Af de argumenter som er ude i hegnet; din paralel mellem nytår og stadion. Din argumentation med at folk bare skal flytte sig hvis der står en stiv idiot og svinger med romerlys. Du kan jo læse vores modargumenter og sætte dem op mod nogle af dine. Forhåbenlig ser du selv hvor langt ude nogle af dem er.
Ja og hvad så... det er MIN mening... det er ikke noget jeg gør, men noget jeg mener.. Har haft den holdning igennem hele tråden, og pludseligt går det i mod retningslinierne.. det bliver bedre og bedre
Jo ved godt havd ytringsfrihed er.. Men for at sparer dig for en lang forklaring, får du den korte : Ytringsfrihed er retten til frit at udtrykke sin mening i skrift og tale uden andres forudgående godkendelse ( direkte taget fra wiki
) ergo må jeg gerne mene det jeg gør! At meningen så ikke falder i god jord hos jer er jo ik mit problem.. Så skulle i nok have ønsket jer at være født i nordkorea eller lignenede
Nytår/stadion: Begge steder bruges krudt, som kan skade mennesker.. Nytår skader enda langt flere...
Stiv idiot: Hvad er der med det
.. Ville du måske blive stående?
Tror faktisk ikke rigtigt du ved hvad du beskylder mig for
...
Og nej jeg gider ik læse tråden igennem... Måske skulle du gøre det, for at komme med noget bedre, når du alligevel er gået i gang med at beskylde mig for at have argumenter som er langt ude!
verdenskrig
Manager
«
Svar #102:
05 Sep 2008, 16:44 »
Citat af: Zone 43 05 Sep 2008, 16:38
Right here:
Jeg kan kun bakke Spez' forslag op fra tidl. i tråden. Jeg menes i øvrigt, at have set noget lignede fra Brøndby og AGF for et par år tilbage, i Spez' citat. :-)
Har jeg sagt at folk skal... Nej når jeg siger at de må gøre det, er det op til dem selv, men hvis vi skal have romerlys på stadion, er det nødvendigt...
Brøndby- agf
.. Mindes jeg ik
.. Men kan tage fejl, har haft en lang dag i skolen
..
Så du vil have en vagt til at stå og holde det, eller hvordan skal det forstås
Spezialized
Landsholdsspiller
«
Svar #103:
05 Sep 2008, 16:50 »
Tak for debaten VK. Du er håbløs ensporet og VIL ikke tage andres argumenter til efterretning. Det som - mere eller mindre - samtlige herinde har skrevet er sund fornuft, hvilket du virkelig mangler.
Derfor nægter jeg simpelthen at debatere mere med dig, da der slet intet godt vil komme ud af det.
Cykelblog
verdenskrig
Manager
«
Svar #104:
05 Sep 2008, 16:53 »
Citat af: Spezialized 05 Sep 2008, 16:50
Tak for debaten VK. Du er håbløs ensporet og VIL ikke tage andres argumenter til efterretning. Det som - mere eller mindre - samtlige herinde har skrevet er sund fornuft, hvilket du virkelig mangler.
Derfor nægter jeg simpelthen at debatere mere med dig, da der slet intet godt vil komme ud af det.
Selv tak!
Jeg har skam givet mange ret i den her debat, men dig og få andre, har simpelthen være for person fikseret til at jeg kan give jer ret i noget som helst... Var det i øvrigt svært at finde argumenter, siden du stopper
du mener med andre ord at jeg skal give andre ret, når jeg ik mener de har det! Det skal jeg tage til efterretning
Men det har da været god underholdning
Sider:
1
...
5
6
[
7
]
8
9
...
18
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »