home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 773 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 280 281 [282] 283 284 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 828714 gange)
DNE
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #4215: 04 Mar 2012, 17:05 »

problemet er jo bare, at det AVB havde gang i, var/er noget der skal gøres??

Den næste manager får samme problem.. Alle de gamle folk, skal på et eller andet tid smides ud/Skiftes ud, og der vil den nye manager få samme problem.. Derfor kunne man lige så godt, have beholdt AVB.. Det skifte skal ske på et tidspunkt, også kan det ikke passe de gamle spillere skal whine over det (Hvis det var problemet, i omklædningsrummet), hvilket ingen af os kan snakke om, da vi intet har med holdet at gøre..

Så at sige der nok var problemer i omklædningsrummet synes jeg er dumt... Hvis tilgengæld Lampard kommer ud i aviserne og siger det, så var det nok et problem.. Men at vi der sidder bag ved facaden, snakker om at der er problemer i omklædningsrummet er dumt, fordi vi intet ved Smiley

Nogle gange synes jeg også det er synd, at en manager skal tage skylden for spillerne.. Det er ikke altid spillerne, men en manager kan f.eks. ikke gøre for at angriberne/andre dele af holdet, ikke kan score mål, eller laver gigantiske fejl.. Managerne kan lave mange fejl, men han kan aldrig gøre noget ved, at folk brænder og brænder, og brænder foran mål Smiley

Problemerne i Chelsea skyldes jo, at AVB ville spille på sin måde (som jeg i øvrigt også har indtryk af, er den måde Abramovich ønsker at Chelsea skal spille på), mens spillerne slet ikke var til at spille den form for fodbold.

Ansætter man en ny træner, som skal få Chelsea til at spille fodbold på den Sydeuropæiske måde, så får han præcis samme problem som AVB. Det er en stor opgave, men det er netop nu, hvor man står overfor et generationsskifte, at man har den bedste mulighed for at løse den. Det kræver bare tålmodighed, og det lader det ikke til at Abramovich besidder, men det er sevlfølgelig også hans tegnedreng det går ud over, hvis ikke Chelsea kommer med i Champions League til næste sæson.

Abramovich må tage en beslutning, og så må han holde ved den. Vil han have Chelsea til at spille den sydeuropæiske form for fodbold, må han acceptere, at det kommer til at koste lidt på de sportslige resultater nu og her. Ønsker han derimod ikke en midlertidig tilbagegang i de sportslige resultater, så må han acceptere den mere Britiske/fysiske spillestil, som klubben har spillerne til.

Først når han har truffet dette valg, kan han vælge den rigtige træner til klubben, og det bør selvsagt være en træner, der står for den type fodbold han vælger.

molle
Landsholdsspiller

« Svar #4216: 04 Mar 2012, 17:07 »

problemet er jo bare, at det AVB havde gang i, var/er noget der skal gøres??

Den næste manager får samme problem.. Alle de gamle folk, skal på et eller andet tid smides ud/Skiftes ud, og der vil den nye manager få samme problem.. Derfor kunne man lige så godt, have beholdt AVB.. Det skifte skal ske på et tidspunkt, også kan det ikke passe de gamle spillere skal whine over det (Hvis det var problemet, i omklædningsrummet), hvilket ingen af os kan snakke om, da vi intet har med holdet at gøre..

Så at sige der nok var problemer i omklædningsrummet synes jeg er dumt... Hvis tilgengæld Lampard kommer ud i aviserne og siger det, så var det nok et problem.. Men at vi der sidder bag ved facaden, snakker om at der er problemer i omklædningsrummet er dumt, fordi vi intet ved Smiley

Nogle gange synes jeg også det er synd, at en manager skal tage skylden for spillerne.. Det er ikke altid spillerne, men en manager kan f.eks. ikke gøre for at angriberne/andre dele af holdet, ikke kan score mål, eller laver gigantiske fejl.. Managerne kan lave mange fejl, men han kan aldrig gøre noget ved, at folk brænder og brænder, og brænder foran mål Smiley

Men man kan stadig lave generationsskifte uden at gå helt ned. Det er trods alt ikke en klub som ligger stille på transfermarkedet.

Jo, men jeg synes heller ikke man skal fralægge manageren ethvert ansvar.
Hvis du vil være manager, så må du kunne sætte dig i respekt hos spillerne. Og hvis man ikke kan det, så burde man, efter min mening, ikke være manager. Og specielt når man er træner i en storklub.   Så hvis spillerne whiner, så er det bl.a også fordi de for lov. Tror ikke det var sket hos Mourinho, Morten Olsen eller Capello.

Ja, enig at det ikke er managerens skyld, at spillerne "dummer" sig på banen, men når man har et hold som Chelsea, så burde man stadig spille bedre end man gør. Ligegyldigt om man er under ombygning eller hvad man er.
Man kan ikke lukke holdet ned og stille sig tilfreds med at blive nummer 6 i 2 sæsoner fordi man har fået ny træner og der er nogle spillere som skal skiftes ud.

Smiley

Jeg forsvarer i øvrigt ikke Ambramovich eller alle Chelsea's træner fyringer siden Mourinho

ptrN
Manager

« Svar #4217: 04 Mar 2012, 17:09 »

For mig at se, er det jo idioti og fyre en træner der har fået så lidt tid som AVB har. Manden ville være perfekt til at indføre generationsskifte i klubben, og det halve år han har brugt, er blot spildt nu. Den nye træner står med samme problem; aldrende spillere som skal "spilles af" holdet, og det arbejde AVB har lagt i det, er i min optik ikke noget der blot kan fortsættes med den nye træner.

welbz is dat guy

DeBuur
Manager

« Svar #4218: 04 Mar 2012, 18:23 »

Chelseas ledelse har truffet en vigtig afgørelse - IMO giver den kun mening hvis der reelt var direkte splid mellem AVB og truppen.
Når de satser på RDM så virker det som om at han og spillerne er på bølge længde og det må kunne ses på indstillingen hos spillerne i den næste kamp.

Fremtidens træner i Chelsea tja hvem kan løfte opgaven ?

Mourinho tja jeg så gerne han forsvandt i Real Madrid og reelt er han vel et godt bud på en kommende manager... medmindre man kigger på en Guardiola som jo ikke har forlænget med Barcelona endnu.

At Benitez skulle være inde i overvejelserne...så kunne i sgu lige så godt vælge Troels Bech eller Ole Mørch  Peace

YNWA

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #4219: 04 Mar 2012, 20:12 »

Mega god nyhed at komme hjem til, og fantastisk at Roman virkelig viser han har de største nosser i Rusland ved at han tør gå ud og fyre en træner som har været så dyr at hente som AVB. Med dette træk har vi stadig en reel mulighed for at redde sæsonen bare en smule ved at ende i top4 og komme i CL til næste år.

Og hvem der skal være træner til den nye sæson aner jeg ikke nu hvor Hiddink er taget til Rusland, nu skal vi bare se fremad under Roberto som forhåbentlig kunne se fra sidelinjen at AVB´s spillestil ikke duer til vores trup, og går tilbage til de gamle dyder, hvor vi fysisk kan kværne stort set alle hold og som i mange mange sæsoner har været ekstremt effektivt og har givet titler.

Er en rigtig glad mand, og dejlig lettet over at jeg fik ret angående AVB´s var færdig senest til sommer Smiley

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #4220: 05 Mar 2012, 09:29 »

For mig at se, vidner fyringen om, og hele forløbet op til, at Chelsea lige nu er en klub hvor spillerne er større end klubben. Det virker til, at Terry, Lampard og Cole + Drogba, har sat dagsordenen, bevidst eller ubevidst, og det har Abramovich så ladet sig styre af.

Det ironiske er så, at det er spillere der ikke har vundet "andet" end det engelske mesterskab. De har ikke vundet Champions League, og de tre førstnævntes vedkommende, har de gang på gang være med til fiaskoer for deres landshold, og Drogba har heller ikke præsteret med et ellers stærkt landshold. Så hvordan kan de tillade sig at sætte sig selv over klubben og manageren?

Det ville aldrig ske i Utd, Arsenal eller Liverpool, eller Tottenham for den sags skyld, men Chelsea har ikke helt den samme historie og tradition som de klubber, og klubbens identitet er mere eller mindre bygget op over de sidste 10 år, med en rigmand i ryggen, hvor de nævnte spillere, måske med undtagelse af Cole, har været med det meste af vejen og derfor på egen hånd nærmest, ER klubben. I hvert fald udadtil.

Og hvem skal og kan løse det? Jeg har sørme svært ved at se det. Mourinho vil være et oplagt valg, men opgaven er jo den samme uanset hvem der kommer til. Enten skal de nævnte spillere, plus Malouda og måske et par stykker mere, enten smides på porten eller sættes på plads. Og lige præcis den opgave er jeg ikke sikker på, er det sjoveste for Mourinho, da han har et tæt bånd til de spillere, så det ville være en meget speciel situation. Samtidig sluttede Mourinhos tid i Chelsea jo ikke ligefrem med kindkys til Abramovich, så kan de to overhovedet arbejde sammen, og er Abramovich klar til igen at give Mourinho uindskrænket magt? Jeg tvivler.

Rafa som træner i Chelsea? Puuha Smiley Ville nok ikke være specielt begejstret som Chelsea fan med udsigt til at få ham ind. Men måske kan han få gang i Torres Wink

Brendan Rogers. Et endnu mere ubeskrevet blad end AVB, så hvad er forskellen på at have ham og AVB? Det ville være en underlig ansættelse da de to minder gevaldigt om hinanden. Hvis AVB ikke kan få tiden, og ikke kan sætte stjernerne på plads, skulle Rogers så kunne?

Alt i alt er det svært at se mulighederne...

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4221: 05 Mar 2012, 09:42 »

Er en rigtig glad mand, og dejlig lettet over at jeg fik ret angående AVB´s var færdig senest til sommer Smiley

Med Chelsea historik inden for trænerfyringer, så ville du jo have fået ret ligemeget hvem der havde siddet der Tunge

Problemet med AVB var at han var et ungt og ubeskrevet blad. Det er fint at han prøver at indføre generationsskiftet og en ny spillestil, og som der bliver sagt, så tager det tid. Problemet var at der er en masse divaer i Chelsea, og på trods af at AVB prøvede på at styre dem, var han for uerfaren til at vide hvordan det skulle gøres, og det kostede ham og truppen. RA har altid været lidt en pussy på den front og vil ikke skære igennem over for spillerne, så i stedet er det træneren der ryger - det er trods alt nemmere og et eller andet sted også billigere. Det var et frisk forsøg at hive AVB ind, og han ville garanteret have gjort det godt i stort set enhver anden klub i PL, men i Chelsea har man brug for en erfaren mand med et langt CV som spillerne har respekt over for, og som kan skære igennem og få lavet de store ændringer i truppen, taktikken og træningen som der er brug for. Det tager tid, og det tager tålmodighed og det kræver nosser - og det er tre ting som man mangler i Chelsea.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4222: 05 Mar 2012, 09:48 »

ArseBlog rundede i øvrigt lige Chelsea fyringen, det burde I næsten læse.. Smiley

As well as that, Chelsea sacked Andre Vilas Boas and while I can’t pretend to know exactly what has gone on when you look at the way they turn over managers you really have to ask if anyone at there has the first idea of how to run a football club. They’ve spent more on manager’s compensation and what have you, than we have on players in our entire history, or something.

If you’re going to spend £15m to bring a guy in and another £10m paying off the bloke you sacked who won you the double the season before, at least give him time to sort the team out and get rid of the players who have spent all season undermining him, not least through their performances. I know we all have our issues with how we do things, and the way our board operates, but the short-termism at Chelsea is just mad and serves a reminder of how one man having all the power can work against you.

As I said, we’ve got our own issues and we’re not perfect, but at least Kroenke accepts the fact that he knows fuck all about the game and thus delegates responsibility to those who should. They’ve now appointed a bloke who wasn’t good enough for West Brom to see them through till the end of the season. Still, if Fwank and Cashley Co are happy that’s the main thing.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #4223: 05 Mar 2012, 10:00 »

http://indkast.dk/index.php?nyhed=89474

Hvis det her passer, griner jeg godt nok af Abramovich, synd i skulle miste en god, ung manager med sin vision fordi nogen spillere næsten ''styre'' klubben & der kommer nogen dårlige kampe.

Guldbrand
Blogmester

« Svar #4224: 05 Mar 2012, 17:36 »

Skal ærligt indrømme at jeg er splittet med hensyn til fyringen. Jeg var utrolig stolt og glad da Chelsea i sin tid hentede André Villas-Boas til klubben, og var sikker på at han kunne løfte klubben. Desværre har samarbejdet bare ikke kunne fungere træner og spillere imellem, og selvom der er mange der ønsker at lægge ansvaret over på spillerne - Specielt Terry, Lampard, Drogba og Cole, så er det bare heller ikke det rigtige at gøre i mine øjne.

Alle snakker om at Chelsea skal igennem et generationsskifte, hvilket heller ikke er forkert. Men det ændre ikke på at jeg syntes at André Villas-Boas har været ekstrem naiv i Chelsea, ved at prøve at indfører et system, som man ganske simpelt ikke har spillerne til. Skulle man vælge forsat at tro på André, så ville det i mine øjne også kræve en større investering i en række spillere for at kunne opnå dette. Jeg tror derfor at vores kære russiske ejer har stået over for valget mellem enten at beholde André og dermed også være klar til at lægge adskillelige hundrede millioner kr. til rådighed til køb af nye spillere, eller skaffe en ny manager der kan skabe succes med de spillere der er til rådighed - Hvilket i allerhøjeste grad bør være muligt. Nok er vores spillere ved at nå en høj alder, men deres kvaliteter har de i behold, og under andre forhold (anden spillestil), tror jeg sagtens de kan være med i nogle år endnu på højeste niveau.

Nogle kalder Abramovich for dum, men jeg tror måske han har taget den rigtige beslutning i denne sag. Tænk hvis der var blevet brugt over en halv milliard på nye spillere, for at tilpasse holdet til André Villas-Boas, og det så alligevel ikke ville fungere.. Så stod man og ville have mistet over en milliard kr. Så er det bedre at trække stikket nu, og redde det der kan reddes. Desuden er jeg ikke tilhænger af den sydeuropæiske spillestil som man prøver at indfører i England, og jeg forstår ikke hvorfor man pludselig ønsker at ændre spillestil i England, når nu man har været så suveræne i europæisk regi igennem de seneste mange sæsoner. At Barcelona har enorm succes med det, er ikke ensbetydende med at alle andre også kan få det.

Min egen konklusion må være at jeg er enig i fyringen af André Villa-Boas. Det har været en dyr fornøjelse at hente ham, og så fyre ham så kort tid efter, men scenariet kunne have været meget, meget værre hvis man valgte at satse på ham, og han så alligevel ikke vil opnå succes i klubben. Derudover mener jeg at han har været alt for naiv, ved at indfører en spillestil, som man ikke har spillerne til at udfører, hvilket jeg også tror er det der har udløst den store interne konflikt i truppen, hvilket kun er forståeligt fra spillernes synspunkt. Desuden vil Chelsea næppe kunne kvalificere sig til CL under André, hvilket man blot kan håbe at RDM i stedet er i stand til.

Swizz CataR
Manager

« Svar #4225: 05 Mar 2012, 18:25 »

Det jeg ikke forstår i blandt andet Chelsea, men naturligvis også i andre klubber, det er, hvorfor dog de ansætter managere på så lange kontrakter. Tag bare Villas-Boas som eksempel. Hvorfor give ham 5 år, når han - trods stort potentiale - på mange måder er et ubeskrevet blad, ikke mindst i engelsk fodbold? Man kunne snildt have nøjes med 3, og fyrede man ham så efter 1 sæson, jamen så var det kun den halve udgift. Gjorde han det godt, så kunne man forlænge derefter. Det andet her er jo penge ud af vinduet...

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

slindj93
Reserveholdsspiller

« Svar #4226: 05 Mar 2012, 18:29 »

Nu kender jeg ikke baggrunden for, hvorfor det præcis var AVB, som blev hentet til Chelsea i sommers, for problemet kan allerede ligge der. Hvis RA hentede ham, fordi han kunne lide hans spillestil (ala den sydeuropæiske), så ligger hele denne fyring egentlig på RA's skuldrer og ikke AVB's. Enten ved Roman ikke en skid om fodbold, ellers håbede han det bedste og troede på, at Chelsea's store engelske/afrikanske spillere kunne spille fodbold i bedste Barcelonastil, hvor AVB var ved roret. Han må have vidst, at det ville tage tid at obygge sådan en spillestil.

Hvis han hentede ham pga. hans store succes, for bare at få hurtig succes i Chelsea er det AVB's skyld, at det ender sådan her. Han burde da kunne forstå, at Chelsea's spillere ikke er bygget til hans spillestil. De skal spille fysisk og hurtigt. Og det burde han have ændret hurtigt!

Men ingen ved, hvad der blev aftalt imellem AVB og RA. Det kunne sagtens være, at RA bad ham om at spille den form for fodbold som han gjorde, fordi RA var facineret af den, og så er det også hans egen skyld, at han må punge ud nu...

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #4227: 05 Mar 2012, 18:31 »

Nu har jeg ikke læst voldsomt langt tilbage i siderne, men er jeg den eneste der ser Pep Guardiola for en rimelig åbnelys mulighed? Han har stadig ikke forlænget med Barca, og hvis han søger en anden storklub, så er Chelsea vel en oplagt destination for ham. Jeg er ikke i tvivl om at han får buddet, men spørgsmålet er om han "tør" tage udfordringen.

Jeg kunne vildt godt tænke mig at se Pep i Chelsea. Han er en fantastisk træner, og hans resultater taler jo for sig selv. Spørgsmålet er jo om han kan andre steder end i Barca - jeg tror på det, og jeg mener Chelsea er et rigtig godt sted at vise det.

Angående Mourinho, frygter jeg det selvfølgelig. Derudover ser jeg ham nu heller ikke som vildt oplagt. Han jo været der, og der er ikke meget der er ændret siden, så hvorfor skulle han gide igen når han bare fik sparket? Samtidigt har han jo gjort noget unikt i Real ved at omstrukturere hele klubben, indbefattet at han også fik fyret den tidligere sportsdirektør og andre. Umiddelbart lyder det ikke som et projekt han har lyst til at forlade 1½ år efter omstruktureringen.

Et andet bud er Harry Redknapp, som jeg tror ville være fantastisk i Chelsea, men jeg tvivler på han gider. Hvorfor skulle han rykke ned i rækken (så at sige)?!

Det jeg ikke forstår i blandt andet Chelsea, men naturligvis også i andre klubber, det er, hvorfor dog de ansætter managere på så lange kontrakter. Tag bare Villas-Boas som eksempel. Hvorfor give ham 5 år, når han - trods stort potentiale - på mange måder er et ubeskrevet blad, ikke mindst i engelsk fodbold? Man kunne snildt have nøjes med 3, og fyrede man ham så efter 1 sæson, jamen så var det kun den halve udgift. Gjorde han det godt, så kunne man forlænge derefter. Det andet her er jo penge ud af vinduet...

Enig enig, men mon ikke det er et krav de ansættende managere står meget fast på? Det er i hvert fald mit eneste bud.

Vuelve la ilusión

slindj93
Reserveholdsspiller

« Svar #4228: 05 Mar 2012, 18:45 »

Selvom jeg synes Pep er en fantastisk træner, kan jeg ikke se ham i Chelsea. Ikke fordi jeg er Barca-fan og vil beholde ham i Barcelona, men fordi han minder meget om AVB eller i hvert fald hans spillestil. Men igen ligger spørgsmålet ved, om det er succes eller smukt fodbold, som RA ønsker. Han fik ingen af delene ved AVB og det kunne tænkes, at han fik mere tid, selvom det gik rigtig dårligt, fordi RA bare håbede på smukt spil i denne sæson. Han har jo vundet PL flere gange, så det kan godt være det kun er CHL han er interesseret i. Men synes det er svært at diskutere og komme med bud på nye trænere, da ingen ved, hvad der lægges vægt på for tiden hos RA.

Hvis man ansætter Pep er det jo bare en anden AVB. Tror ikke der vil være den store forskel, medmindre Pep kunne sætte sig mere i respekt og prøve at tilpasse spillestilen efter spillerne og ikke at spillerne skal tilpasse sig efter hans spillestil, for det kan de rent ud sagt ikke med denne trup (med al respekt for spillerne). Ikke denne form for fodbold, så skal der sku ske noget på transfermarkedet og deres akademi!

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4229: 05 Mar 2012, 21:57 »

Med hensyn til afløsere så er jeg åben for Klopp, Guardiola, Rodgers og ikke mindst Mourinho. Bare ikke Benitez. Det gider jeg simpelthen ikke. Men altså hvorfor skulle nogle vil til Chelsea? Taber man fem kampe er man jo fyret.

Jeg er så gal over fyringen af Villas-Boas. Jeg har sgu ondt af manden. Han kommer som en ung træner, og så tager han sgu skeen i den anden hånd og prøver at lave det generationsskifte alle har vist skulle komme før eller siden. Som en bruger flot skrev herinde, så får den næste manager jo samme problem. Det generationsskifte er sgu et most. Dog kan jeg også godt se problemet, for Lampard, Terry, Drogba osv er sgu stadig vores bedste folk. Se f.eks. Lampard. Han har siddet på bænket og har spillet i et system der ikke passer ham, alligevel er han på 10 PL-kasser som midtbanespiller. Det vidner om klasse. Så jeg kan også godt se problemstillingen.

Jeg har bandet AVB langt væk, men jeg har altid troet på ham, og på at han kunne udrette noget stort. Han ville kunne have ført Chelsea til tops. Det vil blot tage tid. Tid vi ikke havde åbenbart.

I er sgu nogle amatører, Chelsea.

Sider: 1 ... 280 281 [282] 283 284 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010