home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 744 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 278 279 [280] 281 282 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 828693 gange)
Dr. Def
Førsteholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #4185: 03 Mar 2012, 15:40 »

Ja med Arsenals 3 point er det efterhånden en kamp mellem os og Arsenal om 4.pladsen, Liverpool og Newcastle er væk nu.

Vinder vi idag og Tottenham taber til United er vi kun 4 point bagefter Tottenham, så kan de faktisk stadig nå at få sorteper.

WBA er formstærke, men det er en kamp vi skal vinde hvis vi vil med i CL næste år.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #4186: 03 Mar 2012, 20:15 »

JESUS hvor er der lang vej til at det her bliver en succes under AVB Rullende Øjne

Heldigvis ser det da ud til han har smidt naivitetten angående hans sikkerhed i træner-jobbet

http://sporten.tv2.dk/article.php/id-48632774:chelseachef-tvivler-på-jobbet.html?forside

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

DeBuur
Manager

« Svar #4187: 03 Mar 2012, 22:21 »

Huh Hvad vil Chelsea så ?  nu hvor det ser ud til AVB ryger ud !
hvem er egentligt stærk nok som manager ?

Chelsea har nogle stærke personligheder og jeg tror ikke RA er den letteste ejer at gøre tilfreds.

Reelt er det vel en type som Harry Redknapp der skal til..men det er jo ikke realistisk.

I tyskland var der i uge 8 rygter om a Rafa Benitez var et emne..... er det tilfældet går i en mørk tid i møde  Peace

YNWA

Korzika
Gæst

« Svar #4188: 03 Mar 2012, 22:44 »

Det var noget af en deprimerende omgang at være vidne til.

Jeg så de første 82 minutter af kampen, og det var virkelig skuffende spillemæssigt. Den centrale midtbane bidrager med intet, og i forhold til vores opstil, så er David Luiz er den eneste, der har mod på at lave andet en langsomme afleveringer, der enten går sidelens eller tilbage.

Vi burde have scoret. Specielt skulle Sturrigde have scoret på hans 2 friløbere! Derudover var Lampard, Essien og ikke mindst Cahill også tæt på at score. AVB kan trods alt ikke gøre for, at spillerne ikke scorer på deres store tilbud. Ashley Cole var også dårlig i store momenter af kampen, men han havde dog også nogle få aktioner, der var gode. Men han er uden tvivl en skygge af sig selv. Det er Mata også, der er langt fra det niveau, som han var på i 2011 for Chelsea.

Jeg har stadig tiltro til AVB. Jeg håber ikke han bliver fyret. AVB har underpræsteret, ja. Men ikke i en grad, der retfærdiggører en fyring.

Giv manden tid. Ligesom Ferguson fik tid i United.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #4189: 03 Mar 2012, 22:47 »

Hvordan i kan have tiltro til AVB når i ser hvordan vi spiller intetsigende offensiv fodbold og lukker over 50 mål ind på en sæson går ud over min forstand!!!

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Korzika
Gæst

« Svar #4190: 03 Mar 2012, 22:55 »

Hvordan i kan have tiltro til AVB når i ser hvordan vi spiller intetsigende offensiv fodbold og lukker over 50 mål ind på en sæson går ud over min forstand!!!
Fordi jeg vælger at se nuanceret på tingene.

Jeg vælger at se på, hvilket materiale AVB har til rådighed i forhold til vores nærmeste konkurrenter i Premier League.

Jeg ser også på, hvordan aldrende nøglespillere er faldet i niveau, og præsterer på et niveau, der er langt fra deres tidligere topniveau. Cech, Cole, Malouda, Lampard og Drogba har eksempelvis alle været en skygge af sig selv ifh til 08-09 sæsonen med Carlo eller tiden under Mourinho. A

Derudover fokuserer jeg også på, hvilket omklædningsrum AVB er kommet til. Et omklædningsrum med kæmpe egoer, og som er inbegrebet "player power". Derudover er AVB en meget ung manager. Og ligesom en ung spiller, så kan han udvikle sig. For ja, AVB har lavet fejl, men man lærer af sine fejl, og AVB er en usleben dimant.

AVB har også et projekt, som jeg er kæmpe tilhænger af. Hans vision om en ny offensiv og underholdende spillestil er meget tiltrækkende for mig. Men ønsket om den spillestil kan ikke opfyldes, før AVB for noget mere hensigtsmæssigt materiale at arbejde med. 

Den forvandling som AVB ønsker at lave, sker altså ikke bare over night.
« Seneste Redigering: 03 Mar 2012, 22:57 af Korzika » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4191: 03 Mar 2012, 23:04 »

Jeg er enig med Korzika. Giv manden tid, han bliver en succes. Desuden var vi ikke ret gode i sæsonen 2008-09. Det var under Scolari som ikke imponerende og så fik vi Hiddink. Jeg er sikker på, du mener 2009-10 sæsonen, hvor vi var flyvende. Du nævner jo også Ancelotti. Tunge

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #4192: 03 Mar 2012, 23:07 »

Nu har AVB været ved roret i over en halv sæson, og der er bare intet sket med spillestilen. Eller jo vi er blevet total stationære i vores spillestil, der er ingen spillere som ved hvordan de skal spille og vores forsvar magter på ingen måde at spille som AVB gerne vil. Og enhver træner SKAL jo spille efter hvilket materiale har han til rådighed og ikke hvordan han nu lige synes vil se mest charmerende ud. Jeg spiller heller ikke 4-4-2 hvis jeg kun har en angriber i min trup jo.

Han har fejlet big time, og medmindre vi vinder FA Cup eller CL (meget meget meget urealistisk at vi gør det) er AVB færdig til sommer. Roman ændrer sig heller ikke over en enkelt nat!!

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4193: 03 Mar 2012, 23:16 »

Nu har AVB været ved roret i over en halv sæson, og der er bare intet sket med spillestilen. Eller jo vi er blevet total stationære i vores spillestil, der er ingen spillere som ved hvordan de skal spille og vores forsvar magter på ingen måde at spille som AVB gerne vil. Og enhver træner SKAL jo spille efter hvilket materiale har han til rådighed og ikke hvordan han nu lige synes vil se mest charmerende ud. Jeg spiller heller ikke 4-4-2 hvis jeg kun har en angriber i min trup jo.

Han har fejlet big time, og medmindre vi vinder FA Cup eller CL (meget meget meget urealistisk at vi gør det) er AVB færdig til sommer. Roman ændrer sig heller ikke over en enkelt nat!!
Jeg er ked af at sige det, men du lyder sgu som en fan der har været vidne til for meget succes. AVB er ung, har sine idéer og VED at han skal tage kampen op med Lampard, Terry, Cole, Drogba osv. Ellers kan han ikke få succes i Chelsea. Trænere er stædige, og han har tro på det, han laver. En spillestil som passer Mata, Sturridge, Ramires, Romeu, Luiz osv. Hvad har de til fælles? Jo, de er fremtiden i Chelsea. Det er Lampard, Terry, Drogba og Cole ikke. Desværre, for de bliver noget når umulige at erstatte. Men AVB prøver. Det lykkes ikke over en enkelt nat som Korzika fint nævner.

Jeg synes, det er super cool, at vi får en ung engageret mand som prøver at sætte sine præg på tingene. Han er ligeglad med at Lampard er Lampard. Hvis han ikke er god nok eller ikke passer ind, så er det ud på bænken. Villas-Boas er kun 34 år. Det er i det hele taget uhyggeligt, at han kan træne Chelsea. Men det kan han, fordi han er pisse dygtig. Det så vi i Porto. Det han udrettede der, kan han også udrette i Chelsea. Porto er ikke Chelsea, og der er klasseforskel på holdene, ligaerne og atmosfæren omkring det hele. Det tager også tid for AVB at lære.

Rom blev ikke bygget på en dag. Giv nu denne mand en chance. Hvis vi ikke kan leve med en sæson, måske to uden trofæer for derefter at peake, er vi nogle elendige fans.

Korzika
Gæst

« Svar #4194: 03 Mar 2012, 23:19 »

AVB forsøgte jo også at ændre holdets spillestil, men han måtte indse, at han måtte gå tilbage til gamle dyder. Det var efter, at vores forsvar slet ikke kunne kapere den høje forsvarslinje, som AVB så gerne vil spille med. Han stoppede med det, da Arsenal nedlage os på broen og scorede 5 mål mod os... Han havde også forsøgt det i kampene før mødet med Arsenal, og der var fosvaret ekstremt usikkert, hvor vi med nød og næppe fik hevet point i hus.

Vores spil er stationært, fordi vi tidligere har spillet meget fysisk betonet fodbold. Spillere som Essien og Mikel havde det fint med en fysisk betonet spillestil, men deres evner i det opbyggende spil, kommer altså til kort, og de viser sig egentligt mest som boldflyttere.

Havde vi fået en spiller som Modric eller Pastore ind i sommers, så havde det måske set bedre ud. AVB var jo tydeligvis interesseret i de spillere, fordi han ville undgå vores spil blev for monotont. I stedet måtte vi nøjes med Meireles, som egentligt er en klog taktisk spiller, men mangler reelt evnerne til at udføre hans ellers fine ideer.

Jeg mener, at sæsonen er en skuffelse, hvis vi ikke opnår ChL. For ærlig talt, så har United, City og Spurs en bedre trup end os, mens vores trup måske er på niveau eller en tand over Liverpools og Arsenals trup.

Og i øvrigt, så er jeg helt enig i ovenstående indlæg, som er spot on.

PhilipFlink
Manager

« Svar #4195: 04 Mar 2012, 14:42 »

AVB IKKE TRÆNER I CHELSEA MERE !

Korzika
Gæst

« Svar #4196: 04 Mar 2012, 15:10 »

Det kunne være blevet så godt.

Det er ekstremt uholdbart for klubben, at man som manager ikke får længere snor. AVB kom med et langsigtet projekt, men fik ikke en gang 12 måneder. Det er sikkert Roman, der er hovedmanden bag denne fyring. Ja, Roman har i kraft af hans pengepung gjort rigtig meget for Chelsea, men hans viden om fodbold fejler gang på gang. Han burde blande sig uden om, alt hvad der handler om fodbold. Hans køb af Sheva og Torres og fyringen af Carlo og nu AVB. Og andre ting..

Det er pisse uholdbart for en klub, at managere kommer og går. Og så er det pisse dyrt.

AVB kunne have været manden, der førte Chelsea op i aller øverste lag.I stedet for en købeklub, så kunne vi have blevet en klub, der havde en bæredygtig økonomi, og satsede på egne talenter.

Jeg er sur, irriteret og rystet..

Og RDM som manager sæsonen ud?! Det bliver sikkert Mourinho, der tager stillingen der..

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4197: 04 Mar 2012, 15:23 »

Jeg er enig. Roman fejler når han blander sig i fodbolden. Jeg er sgu også sur og ked af det. Jeg kunne ekstremt godt lide AVB. Han prøvede sgu at ændre tingene. Det skal man åbenbart lade vær med, når ejeren ikke har mere tålmodighed. Jeg ser ingen afløsere lige pt, og det er også derfor Di Matteo får sæsonen ud.

Elendig løsning. Vi fejler gang på gang med at fyre fantastiske trænere. Hvornår tager vi ved lære?

philips
Juniorspiller
**

« Svar #4198: 04 Mar 2012, 15:23 »

Evra er grim, dårlig, og så har han sågar en totalt lav moral. Evras far burde have gjort os alle en stor tjeneste og ramt forbi med sin ladning da han lå og hyggede sig med Evras mor  Thumbs Up

Korzika
Gæst

« Svar #4199: 04 Mar 2012, 15:30 »

Vi er fucking doomed, hvis vi får Rafa Benitez som manager!!!!!!!!!!!!

Åh gud, lad det ikke ske. Jeg er fandme nedtrykt. Og jeg begynder at græde, hvis Rafa bliver manager. Vi skal fandme ikke lade en fed tjener fucke os op.

Men jeg tror og håber det bliver Mourinho. Der står også på den officielle, at RDM er manager resten af sæsonen. Det kunne godt tyde på, at Mourinho så ankommer der.. Specielt nu hvor han har kigget på hus i Chelsea-området.

Mourinho eller jeg græder.

Sider: 1 ... 278 279 [280] 281 282 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010