home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 739 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 279 280 [281] 282 283 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 828671 gange)
Præsidenten
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #4200: 04 Mar 2012, 15:34 »

Hold da op, tror fremtiden kunne have set lys ud om et år eller 2, hvis blot AVB havde fået tiden. Fra mit neutrale synspunkt lignede han en der havde nogle (midlertidige) mangler angående spiller management, som netop i Chelsea nok har varet et af de vigtigste evner at have lige for tiden. Men det kunne man vel sige sig selv når man henter en så ung manager ind i trup med spillere der har så markante personligheder.
Han medbragte dog også en plan for fremtiden og en rød tråd som jeg tror der med tiden kunne have været med til at forvandle Chelsea til et flot offensivt spillende hold. I stedet for står man nu her, atter uden en plan og igen med en uvis fremtid.

FC Barcelona

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #4201: 04 Mar 2012, 15:35 »

Målløs..

Giv os Mourinho til sommer så!

PhilipFlink
Manager

« Svar #4202: 04 Mar 2012, 15:37 »

Målløs..

Giv os Mourinho til sommer så!

HAn bliver vel også bare fyret ...

philips
Juniorspiller
**

« Svar #4203: 04 Mar 2012, 15:45 »

Hvis Rafa kommer er jeg bange for at det er begyndelsen til enden for Chelsea som storklub. Rafa er en visionsloes manager som ikke har bevist noget i 7-8 aar, holdets base er alle godt oppe i alderen og selvom der er koebt nogen udemaerkede erstatninger ind saa er der jo ingen der bare taet paa har saa meget klasse som de gode gamle drenge et oplagt eksempel er Torres

Evra er grim, dårlig, og så har han sågar en totalt lav moral. Evras far burde have gjort os alle en stor tjeneste og ramt forbi med sin ladning da han lå og hyggede sig med Evras mor  Thumbs Up

molle
Landsholdsspiller

« Svar #4204: 04 Mar 2012, 15:50 »

Har det lidt blandet... Ville have beholdt AVB, men når man taber til West Bromwich, så er der noget galt i truppen.
Men nu må vi se hvad der sker.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4205: 04 Mar 2012, 15:53 »

Har det lidt blandet... Ville have beholdt AVB, men når man taber til West Bromwich, så er der noget galt i truppen.
Men nu må vi se hvad der sker.
Man kan tabe til alle i Premier League. Det er faktisk det, der er så ekstremt fedt. Jeg er enig i, at det ikke har været optimalt, men for at citere mig selv fra i går, så blev Rom ikke bygget på en dag. Det gjorde Villas-Boas' koncept heller ikke. Vi har begået en stor stor fejl.

molle
Landsholdsspiller

« Svar #4206: 04 Mar 2012, 16:19 »

Man kan tabe til alle i Premier League. Det er faktisk det, der er så ekstremt fedt. Jeg er enig i, at det ikke har været optimalt, men for at citere mig selv fra i går, så blev Rom ikke bygget på en dag. Det gjorde Villas-Boas' koncept heller ikke. Vi har begået en stor stor fejl.

Man kan tabe til alle, men der er visse hold man ikke burde tabe til når man er et tophold, eller vil være et.
Jeg synes det var en større fejl at fyre Ancelotti end AVB.

bøvle
Manager

« Svar #4207: 04 Mar 2012, 16:22 »

Men hvis du tager højde for de kommentarer og hensigter og udmeldinger der kom fra klubben da man ansatte ham, mener du så stadig at det var en større fejl at fyre CA ?? Smiley

De har jo i hvert fald ikke holdt fast i deres egne udtalelser Smiley

ptrN
Manager

« Svar #4208: 04 Mar 2012, 16:30 »

I får sikkert Brendan Rodgers.

welbz is dat guy

molle
Landsholdsspiller

« Svar #4209: 04 Mar 2012, 16:35 »

Men hvis du tager højde for de kommentarer og hensigter og udmeldinger der kom fra klubben da man ansatte ham, mener du så stadig at det var en større fejl at fyre CA ?? Smiley

De har jo i hvert fald ikke holdt fast i deres egne udtalelser Smiley

Ja, selvom de nok ikke har talt 100% sandt mht løfter Wink Kan godt følge at han måske skulle have haft længere tid etc, men samtidig, så fungere tingene bare ikke nogle gange og der skulle gøres noget. 

Jeg kunne bare ikke finde nogen grund til at Ancelotti skulle fyres...?
« Seneste Redigering: 04 Mar 2012, 16:37 af molle » Logged

Korzika
Gæst

« Svar #4210: 04 Mar 2012, 16:37 »

I får sikkert Brendan Rodgers.
Jeg ville gerne have Brendan Rodgers i Chelsea, nu hvor vi ikke kan få AVB, men skal vi spille fodbold som Swansea, så kræver det, at Brendan Rodgers får tid til at forme holdet, men Roman har lige vist, at han satser på umiddelbar succes; koste hvad det vil.  

Og ja, det var ikke fair at fyre Carlo Ancelotti. Men som situationen var dengang, så havde jeg det okay med det, da vi kunne få AVB, der havde langsigtede ambitioner om at skabe noget stort. Carlo var mere mangeren, der satsede umiddelbar succes, og jeg har også mine tvivler om, han ville have modet til at gennemføre det generationsskifte, som er påkrævet eller satse på en underpræsterende gammel garde.

ptrN
Manager

« Svar #4211: 04 Mar 2012, 16:40 »

Jeg ville gerne have Brendan Rodgers i Chelsea, nu hvor vi ikke kan få AVB, men skal vi spille fodbold som Swansea, så kræver det, at Brendan Rodgers får tid til at forme holdet, men Roman har lige vist, at han satser på umiddelbar succes; koste hvad det vil.  

Og ja, det var ikke fair at fyre Carlo Ancelotti. Men som situationen var dengang, så havde jeg det okay med det, da vi kunne få AVB, der havde langsigtede ambitioner om at skabe noget stort. Carlo var mere mangeren, der satsede umiddelbar succes, og jeg har også mine tvivler om, han ville have modet til at gennemføre det generationsskifte, som er påkrævet eller satse på en underpræsterende gammel garde.
Jeg er af samme overbevisning som dig. Synes heller ikke man kan klandre AVB for et aldrende, og på mange måder, middelmådigt mandskab. Han skulle være blevet givet mere tid.

welbz is dat guy

N17
Manager

« Svar #4212: 04 Mar 2012, 16:42 »

Spillere som Lampard og Cole, som whiner over træneren, har nok, desværre, mere at skulle have sagt end de burde!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

molle
Landsholdsspiller

« Svar #4213: 04 Mar 2012, 16:46 »

Tror godt han kunne have klaret det...
Men jeg er stadig enig i, at det var lidt drastisk at fyre AVB, men tingene fungerede ikke og der var nok også nogle problemer i omklædningsrummet, så der skulle gøres noget..
Der minder lidt om Brøndby og rene meulensteen - i en mildere grad

PhilipFlink
Manager

« Svar #4214: 04 Mar 2012, 16:51 »

problemet er jo bare, at det AVB havde gang i, var/er noget der skal gøres??

Den næste manager får samme problem.. Alle de gamle folk, skal på et eller andet tid smides ud/Skiftes ud, og der vil den nye manager få samme problem.. Derfor kunne man lige så godt, have beholdt AVB.. Det skifte skal ske på et tidspunkt, også kan det ikke passe de gamle spillere skal whine over det (Hvis det var problemet, i omklædningsrummet), hvilket ingen af os kan snakke om, da vi intet har med holdet at gøre..

Så at sige der nok var problemer i omklædningsrummet synes jeg er dumt... Hvis tilgengæld Lampard kommer ud i aviserne og siger det, så var det nok et problem.. Men at vi der sidder bag ved facaden, snakker om at der er problemer i omklædningsrummet er dumt, fordi vi intet ved Smiley

Nogle gange synes jeg også det er synd, at en manager skal tage skylden for spillerne.. Det er ikke altid spillerne, men en manager kan f.eks. ikke gøre for at angriberne/andre dele af holdet, ikke kan score mål, eller laver gigantiske fejl.. Managerne kan lave mange fejl, men han kan aldrig gøre noget ved, at folk brænder og brænder, og brænder foran mål Smiley

Sider: 1 ... 279 280 [281] 282 283 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010