home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 768 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 254 255 [256] 257 258 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 829322 gange)
JeppeA
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #3825: 13 Jan 2012, 21:26 »

Eden for 225 vil være et røverkøb! Nu har de også lige solgt Ludovic Obraniak!

Ellers en stærk opstilling!

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3826: 13 Jan 2012, 22:00 »

Enig i din start 11'er, Korzika. Cahill ved jeg sgu snart ikke med. Jeg tror måske, at det går i vasken, og det vil selvfølgelig være ærligt. Men han virker til at have fast i sine krav den gode Gary Cahill. Ellers er det sgu vigtigt, vi vinder i morgen. Nu har vi fået et par sejre i træk, og den stime skal vi udbygge i morgen. Som sagt tror jeg på samme lineup som dig. 

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #3827: 13 Jan 2012, 22:13 »

Vi skal alle være her.

Korzika
Gæst

« Svar #3828: 13 Jan 2012, 22:19 »

Eden for 225 vil være et røverkøb! Nu har de også lige solgt Ludovic Obraniak!

Ellers en stærk opstilling!
Ja, 225 ville være et fuldstændig foræring fra Lilles-side. Men jeg anser det for meget usandsynligt. Og at Lille lige har solgt Obraniak gør vel et skifte endnu mere usandsynligt.

Enig i din start 11'er, Korzika. Cahill ved jeg sgu snart ikke med. Jeg tror måske, at det går i vasken, og det vil selvfølgelig være ærligt. Men han virker til at have fast i sine krav den gode Gary Cahill. Ellers er det sgu vigtigt, vi vinder i morgen. Nu har vi fået et par sejre i træk, og den stime skal vi udbygge i morgen. Som sagt tror jeg på samme lineup som dig.
Jeg er ret sikker på, at et Cahill-skifte nok skal gå igennem. Selvom jeg også har været lidt irriteret over, at handlen har trukket sig så meget ud, men det viser også, at AVB har haft is i maven, og ikke blot har underkastet sig Cahills-krav. AVB har selv været ude i pressen at sige, at et skifte ville gå igennem inden denne uge er slut eller i starten af næste uge.

Angående startopstillingen, så er det visse forbehold. 1) Bosingwa starter nok inde i stedet for Ivan, da han skulle være meget tvivlsom. Derudover er der en sandsynlighed for, at Malouda også starter inde. Sturrigde begyndte først og træne med fra i tirsdags, og da Malouda leverede en god præstation mod Portsmouth, så kan det godt være, at Malouda får genvalg, da AVB ikke har lyst til at tage nogle chancer.

Yep, og det er samme kilde bold.dk bruger. Men man skal tage forbehold for, at The Mirror ikke er den mest troværdige avis. Men skulle historien være sand, så er 80K om ugen til Cahill en fornuftig løn. Det er godt, at vi har fået forhandlet det ned med 20K. Kudos til AVB og Roman for at steppe up, og ikke være Cahills-bitch. Opstemt

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #3829: 13 Jan 2012, 22:22 »

SkySports skriver også, at han er på vej til Chelsea i disse sekunder. Så mon ikke, at handlen snart falder på plads for jer.

Korzika
Gæst

« Svar #3830: 13 Jan 2012, 22:41 »

SkySports skriver også, at han er på vej til Chelsea i disse sekunder. Så mon ikke, at handlen snart falder på plads for jer.
Yeah, og SS plejer at være et af de få engelske medier, som man kan stole på.

Derudover er der også nyheder om Josh og hans kommende lejeophold. I følge hans twitter, så tager han til Swansea på mandag. Fornuftigt valg. Manden har brug for spilletid i et sundt miljø. Der er Swansea et godt valg, og de spiller også den type fodbold, der passer til Josh. Derudover så kender han sikkert Swanseas manager Brendan Rodgers, der har været træner i Chelsea. Og Brendan Rodgers kender modsat også Josh. Er sikker på, at det nok skal blive godt. Forhåbentligt modner lejeopholdet Josh i en grad, så han er klar til at gå ind som starter i vores XI, for han har noget vi mangler! Held og lykke til ham.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3831: 13 Jan 2012, 22:48 »

Jeg tror faktisk, at Sturridge starter inde. Jeg har læst, at han er helt klar. Men det kan selvfølgelig være, at Malouda får chancen. Personligt vil jeg helst have Ivanovic på backen i morgen, men det er en smagssag. Mht. Cahill vil jeg hjertens gerne have ham, jeg ved bare ikke, hvad jeg skal tro, og derfor er jeg måske lidt pessimistisk. Men fantastisk hvis vi får ham, jeg synes, han er rigtig god. Han skal dog finde hans niveau fra sidste sæson, men nu kommer han til en bedre klub, så det er jeg heller ikke i tvivl om, at han gør.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3832: 14 Jan 2012, 15:24 »

Lineup:

1 Petr Cech
17 Jose Bosingwa
4 David Luiz
26 John Terry (c)
3 Ashley Cole
16 Raul Meireles
6 Oriol Romeu
8 Frank Lampard
7 Ramires
9 Fernando Torres
10 Juan Mata

Subs: 23 Ross Turnbull, 27 Sam Hutchinson, 5 Michael Essien, 15 Florent Malouda, 18 Romelu Lukaku, 23 Daniel Sturridge, 34 Ryan Bertrand.

Det bliver altså Ramires på kanten i stedet for Malouda. Sturridge er åbenbart ikke vurderet klar, og så har man foretrukket Ramires fremfor Malouda på kanten. Bosingwa spiller også, selv om jeg helst have set Ivanovic på backen. Men ellers en meget stærk opstillingen, og jeg tror på en 3-0-sejr. Lampard, Torres og Mata kommer på tavlen.

Og se så lige hvem vi har på bænken! Michael Essien! Ham har jeg savnet, og jeg glæder mig til hans comeback.
« Seneste Redigering: 14 Jan 2012, 15:29 af Jakob E » Logged

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #3833: 14 Jan 2012, 21:31 »

PUHA, en smal 1-0 sejr fik vi hevet hjem, egentlig utroligt kampen ender 1-0 for begge hold havde mange chancer til at score flere mål.

På den positive side i dag ser jeg mest at Essien fik comeback, han bliver rigtig vigtig i kampen om at få den ekstrem vigtige 4.plads hjem i denne sæson så vi stadig kan håbe på CL bold næste sæson. At Lampard viser at han er fuld berettiget til en startplads, godt nok var målet i dag tilfældigt, men han er med inde i feltet stort set hver angreb selvom han nærmer sig de 34. At han igen i år laver over 10 sæsonmål i PL som midtbanespiller, viser bare hvor unik han er.

På den negative side hæfter jeg mig ved at vi stadigvæk giver et hva af chancer væk til modstanderne. Det er kun pga. manglende skarphed af Sunderland ikke scorer i dag. Håber lidt på Cahill får chancen allerede i denne måned, det kan være han er manden der kan hjælpe vores forsvar fra at sejle totalt.
Også at vi også selv stadigvæk skal bruge alt alt for mange chancer på at score vores mål. Det duer bare ikke at skulle bruge fire 100% chancer på at lave et mål. Og at Torres desværre ikke fik scoret på hans flotte sideliggende spark, den ramte han fantastisk!!

Kan vi vinde vores næste 2 kampe, ude mod Norwich og Swansea (to oprykkere, burde vi kunne gøre, selvom begge har gjort det flot) synes jeg det ser rigtig fornuftigt ud.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Korzika
Gæst

« Svar #3834: 15 Jan 2012, 12:20 »

Ja, vigtigt med en sejr. Men den var langt fra så overbevisende, som jeg havde ønsket. Jeg håber at Cahill kan blive en stabilisator i forsvaret, måske kombineret med en Essien, der kan være med til at skabe kontrol på midtbanen. Ærgerligt at Torres ikke får scoret. Havde været en seriøs kandidat til årets mål i PrL hvis Torres havde scoret. Desværre mangler han nogle marginaler. Derudover blev han også snydt for et straffe.

Men sådan er fodbold. 3 point er det der tæller, men spillet kan kun blive bedre. Med 2 sejre i træk Premier League, hvor der bliver arbejdet med defensiven og Torres, der kommer igang med at score, så er udsigten til ChL i næste sæson en del lysere.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3835: 16 Jan 2012, 14:06 »

Så er det officielt! Gary Cahill er nu Chelsea-spiller. Han får nummer 24. En dygtig forsvarsspiller som helt sikker kan styrke vores hold. Så er der mulighed for, at han får debut mod Norwich, men nu må vi se. Jeg er rigtig glad for dette køb!

http://www.chelseafc.com/page/LatestNews/0,,10268~2578766,00.html

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #3836: 16 Jan 2012, 14:49 »

Det trak ud i lang tid, men vi fik ham til sidst.
Tror dog ikke han spiller allerede mod Norwich, han skal lige kende holdets spillestil Cool

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3837: 16 Jan 2012, 14:53 »

Det trak ud i lang tid, men vi fik ham til sidst.
Tror dog ikke han spiller allerede mod Norwich, han skal lige kende holdets spillestil Cool
Jeg tror skam heller ikke, han spiller. Men der er større mulighed for det, nu når han får næsten en uge med holdet, inden en mulig debut. :-)

PhilipFlink
Manager

« Svar #3838: 16 Jan 2012, 15:18 »

Så er det officielt! Gary Cahill er nu Chelsea-spiller. Han får nummer 24. En dygtig forsvarsspiller som helt sikker kan styrke vores hold. Så er der mulighed for, at han får debut mod Norwich, men nu må vi se. Jeg er rigtig glad for dette køb!

http://www.chelseafc.com/page/LatestNews/0,,10268~2578766,00.html

Når, vil lige komme med mine holdninger omkring det.. Tag det, eller lad vær Smiley

I sommers da der var store/mange rygter om en Cahill til Arsenal, var jeg "meget op at køre". Han virkede som en god engelsk spiller, som kunne komme ind og styrke holdet.

Efter jeg har fået chancen til at se ham i det forgangende halve år - Har han skuffet totalt. Han har overhovedet ikke vist han har niveau til at spille med nogen af de store klubber. Bolton er samtidig det hold der har lukket flest mål ind, indtil vildere (Ja, det er selvfølgelig ikke Cahill's skyld det hele), Men han har været en meeeeget svingende spiller, og jeg blev overrasket over at se Chelsea byde på ham. IMO er Alex meget bedre lige nu(!!) - Men Cahill er også meget yngre, og han bliver måske meget bedre, under de rigtige forhold.

Men indtil videre har jeg ikke været positivt overrasket over ham. Men nu må vi se .

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #3839: 16 Jan 2012, 15:20 »

Lad ham ige få resten af måneden sammen med holdet inden vi kaster ham i kamp.

BTW er det to modbydelige kampe der venter os i PL, ude mod Norwich og Swansea som begge har overrasket stort. To kampe som skal vindes hvis man vil ligge i toppen, men som de to hold kører for tiden er det langt fra sikkert det giver 6 point. Men får vi de 6 point så ser det godt ud for os mht, til at ende i top4

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Sider: 1 ... 254 255 [256] 257 258 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010