home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 827 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 246 247 [248] 249 250 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 829485 gange)
MBJ
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #3705: 07 Dec 2011, 15:55 »

Damn.. mente bare der var en chance for at de blev nr. 2 Peace

Szczesny
Manager

« Svar #3706: 07 Dec 2011, 16:01 »

Åh hvor vigtigt.

Klasse indsats defensivt, det skal vi fortsætte på. Det må give selvtillid til de bagerste 5. Dejligt at Drogba fik lavet to kasser, de var veltrængte. Nu er det bare at få Torres til at lave et mål på et tidspunkt også.

Håber på en nem lodtrækning næste gang. Olympiakos eller evt. APOEL.

Bliver svært at trække APOEL, da de også vandt deres gruppe.  Rullende Øjne

Bliver da endnu sværere at trække Olympiakos der er ude af turneringen Opstemt

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #3707: 07 Dec 2011, 16:03 »

Amen altså.. i må bære over med mig! Skuffet Jeg er bare glad for at Chelsea gik videre Wink

DeBuur
Manager

« Svar #3708: 07 Dec 2011, 16:22 »

Amen altså.. i må bære over med mig! Skuffet Jeg er bare glad for at Chelsea gik videre Wink

Service oplysning ! Liverpool er ikke med..så bare rolig dem trækker I ikke  Wink

I øvrigt en flot indsats mod Valencia dejligt at se Engelske hold videre i CL  Thumbs Up

YNWA

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #3709: 07 Dec 2011, 16:31 »

Service oplysning ! Liverpool er ikke med..så bare rolig dem trækker I ikke  Wink

I øvrigt en flot indsats mod Valencia dejligt at se Engelske hold videre i CL  Thumbs Up

Jeg er enig, sådan har jeg det præcis også. Det er egentligt underligt. 

Undtagen ved United, selvfølgelig..

Guldbrand
Blogmester

« Svar #3710: 07 Dec 2011, 18:16 »

Spændende kamp i aften, som jeg dog føler mig relativ sikker på at vi nok skal vinde. - I hvert fald sikker nok på at jeg har smidt 300kr. på en sejr.

Vi er på hjemmebane, og presset på Valencia i aften er heller ikke til at tage fejl af. De havde helt sikkert forventet at komme videre fra gruppen, og det kræver nu en sejr over Chelsea, som nu engang er et bedre hold en Valencia.

Er det i øvrigt ikke også noget med at Valencia historisk har haft det svært mod engelske hold..?

Jeg tror på en mindre afklapsning, og at Chelsea vinder med 3-0.

1-0, Drogba
2-0, Sturridge
3-0, Drogba

Meget godt gættet, syntes jeg selv.. En skam jeg ikke oddsede på resultatet..  Tunge

Men en rigtig fin kamp igår, hvor vores defensiv virkede utrolig solid, og hvor vi var dejlige effektive på vores chancer. Lækkert at se Drogba med så stor en spillerglæde, og kan han præstere på det niveau igen kontinuerligt, så må Torres bevare sig med tålmodighed.

At Leverkusen samtidigt smed point, kommer for mig som en kæmpe, dog glædelig overraskelse.   Thumbs Up

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #3711: 07 Dec 2011, 19:29 »

Dagen derpå efter vores vigtige sejr, syens jeg det mest imponerende var den taktiske genistreg holdet og AVB lagde til denne kamp, at stå meget kompakt og dybt også kører på kontra viste sig at være den perfekte taktik mod et Valencia hold deres forsvar var utrolig ringe, men det takker vi naturligvis for. Og deres offensiv blev virkelig pakket fuldstændig ned, Soldado rørte jo knap nok bolden i denne kamp.

Drogba viser et niveau han ikke har spillet på i flere sæsoner igår, måske han alligevel ikke er over-the-hill og får en opblomstring i slutningen af hans karriere Cool
Sturridge røvpuler virkelig alle backs han står overfor, vi har vel ikke haft en kantspiller af hans kaliber siden vi havde Robben og Duff på kanterne, eneste forskel er at Sturridge også kan bruge sit højreben til andet end at støtte på. Smiley

David Luiz viser han er en super forsvarsspiller hvis han koncentrerer sig og lader være med at satse igennem 90 minutter. Romeu overrasker mig meget, som han har spillet for os på det seneste forstår jeg ikke de ikke kan bruge ham i Barcelona. Mon ikke de byder det beløb som gør de kan købe ham tilbage igen, men så kan man håbe at Romeu er blevet så glad for Chelsea at han vælger at blive hos os. Han virker til at være fremtidens mand for os.

En enorm lettelse at vi er videre, og at vi vinder puljen er vigtigt.
Forhåbentlig kan vi fortsætte de sidste par kampes takter, også skal vi være første hold til at slå Man City på mandag Wink

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Korzika
Gæst

« Svar #3712: 07 Dec 2011, 23:04 »

Chelsea's options for CL knock out stages: Napoli, CSKA Moscow, Basel, Lyon, Marseille, Zenit St Petersburg, AC Milan.

Giv os Basel, CSKA Moskva eller Zenit. 

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3713: 07 Dec 2011, 23:10 »

Ja, og lad os for alt i verden udgå Milan, Lyon og i særdeleshed Napoli. Men jeg tror, vi kan slå dem alle. Håber så meget vi får Basel.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #3714: 08 Dec 2011, 00:09 »

En fantastisk aften begge Manchester klubber raus!! funny

Jeg ser gerne vi undgår Milan og Napoli, de andre hold bør vi kunne slå ud

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3715: 11 Dec 2011, 15:55 »

http://www.youtube.com/v/YsrxVT01K7A

http://www.youtube.com/v/XiyNUwm4HgU&feature=related

Dem kan man altid lige nyde på en grå og trist søndag som i dag. Og så ser jeg frem til at vi bliver de første som slår City i Premier League i morgen!

Korzika
Gæst

« Svar #3716: 12 Dec 2011, 20:15 »

CHELSEA XI
Cech; Bosingwa, Ivanovic, Terry, Cole; Ramires, Romeu, Meireles; Sturridge, Drogba, Mata

Eneste ændring ifh. til Valencia-kampen er, at Bosingwa erstatter Luiz. Bos rykker ud på højreback, mens Ivanovic danner par med Terry i centerforsvaret. Jeg syntes ellers, at Luiz gjorde det godt mod både Newcastle og Valencia. Men det kan godt tyde på, at AVB vælger en lidt mere offensiv-approach end mod Valencia, og gerne vil have vores backs til at komme med frem. Og der er Bos jo lidt bedre end Ivanovic. Romeu får genvalg, og bliver satme spændende at se ham mod spillere, som Silva og Balotelli. Og Aguero for den skyld. Apropos Silva, Balotelli og Aguero, så får vores defensiv virkelig udfordringer i dag. City har jo spillerne til at rive alle forsvar i stykker, hvis de er i ubalance. Men uden Luiz, så spiller vi måske med lidt mindre risici. Ikke kun i defensiven, men også i opspillet, hvor Terry og Ivan plejer at vælge de lidt mere simple løsninger. Håber på Drogba er i beast mode, som i Valencia kampen, og Mata er genial, som han har været siden hans ankomst. Sturrigde møder sit gamle hold, og mon ikke han gerne vil bevise, at det var dumt at lade ham gå.

Det bliver en meget svær kamp. Jeg siger enten 2-1 eller 2-2.
« Seneste Redigering: 12 Dec 2011, 20:16 af Korzika » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3717: 12 Dec 2011, 20:29 »

Ikke mange fingre at sætte på den opstilling. Det fungerede godt mod Valencia, så naturligt genvalg til alle mand undtagen Luiz som har karantæne. Jeg savner dog Lampard i start 11'eren. Ikke at han er mere berettigede til at spille end de 11 der starter inde, jeg savner ham bare i startopstillingen. Jeg kan ikke vænne mig til at han ikke spiller. Det er underligt. Men igen, det er fair nok.

Og lad os nu forhelvede være de første der slår City i Premier League! Jeg tror på 2-0. Mata og Ramires.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #3718: 12 Dec 2011, 20:55 »

Kom så Chelsea.

Jeg tror på en underholende kamp, hvor vi dog trækker det korteste strå.. 2-3.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #3719: 12 Dec 2011, 23:10 »

KLAP MIN RØV OG KALD MIG KÆRLIG!!

Fantastisk følelse at sidde med her efter kampen, jeg så ikke den første halve time af kampen, men specielt 2. halvleg synes jeg vi er klart bedre end City, selvfølgelig hjulpet af udvisningen, men CIty kommer ikke frem til noget i 2. havleg. Romeu minder mig sku lidt om en bleg udgave af Makalele, han har endegyldigt slået Mikel af holdet nu. Hvad gør vi når Essien er tilbage, ham kan man vel ikke smide på bænken ligesom med Lampard kan man??

Og køligt knaldet i nettet af Lampard, ovenpå hans afbrænder i Newcastle.
Drogba viser også takter fra den tid hvor han var PL´s bedste angriber.

Hold nu fast i koncepter fra de sidste par kampe, ellers kan det hurtigt gå galt igen allerede i weekenden hvor WIgan bare skal besejres hvis vi mener at vi stadgi er med i titelkampen

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Sider: 1 ... 246 247 [248] 249 250 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010