home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  2 Brugere, 793 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 245 246 [247] 248 249 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 829458 gange)
Dr. Def
Førsteholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #3690: 06 Dec 2011, 19:40 »

Så nærmer det sig sku, og det må ikke gå galt allerede her i gruppespillet. Roll the dice and go make my day Chelsea!!

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #3691: 06 Dec 2011, 19:47 »

Spændende kamp i aften, som jeg dog føler mig relativ sikker på at vi nok skal vinde. - I hvert fald sikker nok på at jeg har smidt 300kr. på en sejr.

Vi er på hjemmebane, og presset på Valencia i aften er heller ikke til at tage fejl af. De havde helt sikkert forventet at komme videre fra gruppen, og det kræver nu en sejr over Chelsea, som nu engang er et bedre hold en Valencia.

Er det i øvrigt ikke også noget med at Valencia historisk har haft det svært mod engelske hold..?

Jeg tror på en mindre afklapsning, og at Chelsea vinder med 3-0.

1-0, Drogba
2-0, Sturridge
3-0, Drogba

Jeg tror satme i undervurderer Valencia. Ingen tvivl om i nok på papiret har et bedre hold, men Valencia er altså i topform i øjeblikket, og det samme kan altså ikke siges om jer. De har en angriber som pt er en af Europas farligste og i hvert fald farligere end alle jeres angribere. Det er samtidig et hold som altså har spillet lige op mod Barca og Real. Jeg tror dog også at vinder, da Valencia langt fra er ligeså gode på udebane som hjemmebane, men forventer dog også det bliver en svær kamp for Chelsea og en fantastisk kamp for den neutrale seer.

Hala Madrid!

Newton Heath
Manager

« Svar #3692: 06 Dec 2011, 19:59 »

Jeg tror satme i undervurderer Valencia. Ingen tvivl om i nok på papiret har et bedre hold, men Valencia er altså i topform i øjeblikket, og det samme kan altså ikke siges om jer. De har en angriber som pt er en af Europas farligste og i hvert fald farligere end alle jeres angribere. Det er samtidig et hold som altså har spillet lige op mod Barca og Real. Jeg tror dog også at vinder, da Valencia langt fra er ligeså gode på udebane som hjemmebane, men forventer dog også det bliver en svær kamp for Chelsea og en fantastisk kamp for den neutrale seer.

Spot on.

Jeg forventer meget af den her kamp og som jeg ser det er umuligt at spå om hvem der trækker det længste strå, selvom Chelsea selvfølgelig unægteligt må regnes som favoritter.

Held og lykke til Chelsea-fansene. :-)

ogasogas
Reserveholdsspiller

« Svar #3693: 06 Dec 2011, 20:05 »

Jeg er desværre enig med dig Valencia har været rigtig gode på det seneste og det samme kan man ikke ligefrem sige om os jeg er rigtig bange for at det allerede bliver i dag vi ryger ud men jeg håber selvfølgelig ikke det sker.

Manchester United just arrogant, not better

Korzika
Gæst

« Svar #3694: 06 Dec 2011, 20:06 »

Chelsea will line-up in the following 4-3-3 formation:

1 Petr Cech
2 Branislav Ivanovic
4 David Luiz
26 John Terry (c)
3 Ashley Cole
7 Ramires
6 Oriol Romeu
16 Raul Meireles
23 Daniel Sturridge
11 Didier Drogba
10 Juan Mata

Subs: 23 Ross Turnbull, 19 Paulo Ferreira, 12 John Mikel Obi, 8 Frank Lampard, 15 Florent Malouda, 21 Salomon Kalou, 9 Fernando Torres.

Bemærkelsesværdigt er det, at Lampard starter på bænken. Men skal vi spille hurtigt, så er Meireles måske mere kvalificeret. Genvalg til de 3 forreste, som alle spillede godt mod NUFC. Dejligt med genvalg til Romeu, glæder virkelig til at se ham i en rigtig vigtig kamp. Jeg forventer en tæt kamp. Men jeg tror og håber på en et-måls-sejr. Bliver uden tvivl rigtigt spændende.

CHELSEA!

___________________ ___________________ _______________
Valencia are expected to line up in the following 4-4-1-1:

D Alves; Barragan, Rami, Víctor Ruiz, Jordi Alba; Feghouli, Coasta, Albelda, Mathieu; Jonas, Soldaldo (c).
« Seneste Redigering: 06 Dec 2011, 20:07 af Korzika » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3695: 06 Dec 2011, 20:08 »

Lineup i aften:

1 Petr Cech
2 Branislav Ivanovic
4 David Luiz
26 John Terry (c)
3 Ashley Cole
7 Ramires
6 Oriol Romeu
16 Raul Meireles
23 Daniel Sturridge
11 Didier Drogba
10 Juan Mata

Altså Lampard på bænken. En beslutning jeg ikke er enig i, da han har masser af erfaring i CL. Det bliver væsentligt i dag. På den anden sige, var han ikke god mod Newcastle.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3696: 06 Dec 2011, 20:09 »

Too late. Tunge

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #3697: 06 Dec 2011, 20:22 »

En lille smule skuffet over, at Villas ikke giver Torres flere chancer, end han får.. på den anden side scorer Drogba, så det kan man nok ikke indvende så meget i mod i sidste ende.

Korzika
Gæst

« Svar #3698: 06 Dec 2011, 20:25 »

En lille smule skuffet over, at Villas ikke giver Torres flere chancer, end han får.. på den anden side scorer Drogba, så det kan man nok ikke indvende så meget i mod i sidste ende.
Er lidt enig er. Torres kommer jo aldrig i gang, hvis han ikke får chancen fra start. Men i den situation vi står i, så er det kun 3 point der tæller - om det så er i ligaen eller i CL, og der er Drogba måske et lidt mere sikkert kort at spille.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3699: 06 Dec 2011, 20:28 »

Tja, kan godt følge jer, men jeg synes AVB har gjort det rigtige ved at vælge Drogba. At Lampard ikke spiller, på trods af at han ikke passer så godt ind i vores shortspasning og hurtige spil, fatter jeg dog ikke. Vi skal bruge hans rutine i dag. Jeg synes han skulle have startet på banen.
« Seneste Redigering: 06 Dec 2011, 20:32 af Jakob E » Logged

Korzika
Gæst

« Svar #3700: 06 Dec 2011, 20:36 »

Tja, kan godt følge jer, men jeg synes AVB har gjort det rigtige ved at vælge Drogba. At Lampard ikke spiller, på trods af at han ikke passer så godt ind i vores shortspasning og hurtige spil, fatter jeg dog ikke. Vi skal bruge hans rutine i dag. Jeg synes han skulle have startet på banen.
Meireles (som nok er den, der har "slået ham af") er nu heller ikke nogen ny mand i gamet. Man kunne have erstattet Romeu, men spørgsmålet er, hvor klogt det havde været, når midtbanen har været velfungerende og i balance med ham liggende i hulet. Alt i alt forstår jeg godt AVB's valg. Men en Lampard i en lidt skarpere forfatning skulle naturligvis have været med i vores XI.

Korzika
Gæst

« Svar #3701: 06 Dec 2011, 21:43 »

2-0. Super lækkert. Vi kører den på Mou-style. Defensiven har været ret solid, og ud over Albas forsøg tidligt i kampen, så har Valencia haft svært ved at spille sig til chancer. VFC har godt nok været spildominerende, men det handler ikke om, hvor meget man har bolden, men hvad man gør med bolden. Vi har været bedst på bolden, og har spillet os til de største chancer, og vigtigst af alt: scoret på dem!

Cole har set lidt vaklende ud, men ellers så har alle de defensive spillere gjort det godt.. Luiz spiller i en meget fastlåst rolle, men viser, at han sagtens kan gøre det godt, som en "klassisk" centerback. Romeu har endnu engang været fantastisk i hullet mellem midtbane og forsvar, og Valencias kreative spillere har haft svært ved at komme i boldbesiddelse på fordelagtige positioner.

Fortsætter vi disse dyder i 2. halveg, så står vi i KO-fasen i CHL! Kom så drenge!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3702: 07 Dec 2011, 15:22 »

Fantastisk sejr i går. Hold op hvor var vi kyniske, og hvor er det længe siden at man har set en Drogba der er så veloplagt. Han var uhyggelig god i går. Klart Man of the Match. Ligeledes fantastisk at Genk stjal et point fra Leverkusen, og at vi derfor tog 1. plads. Nu slipper vi for Real, Barcelona, Bayern München osv. Skønt.

Vi spillede egentlig ikke flot i går. Vi var skræmmende gode på kontra, og vores defensive organisation var fantastisk. Noget man har savnet under AVB. Nu har vi dog holdt nullet i 3 ud af de seneste 4 kampe, og jeg føler at den unge portugisers koncept er ved at virke. Det så vi også i weekenden mod Newcastle. Pt. er vi rigtig gode. Den form skal vi bygge videre på. Udover Drogba, imponerede Romeu mig igen. Hold kæft han er god. En ung gut der har tiltro til sig selv, og ofrer sig 100% for holdet. Kæmpe stykke arbejde han lavede i går. En lidt atypisk spanier faktisk.

Men hvor er jeg glad for sejren. Vi er blandt de sidste 16, og det er en kæmpe lettelse.

Forresten, er der nogle, der har erfaringer med at få trykt sit egen navn eller lignende på en af deres Chelsea-trøjer. Ikke at jeg skal have mit navn på en, men da man ikke kan få Mata på vores udebanetrøje, overvejer jeg bare at skrive det i det felt hvor man selv kan indtaste hvad man ønsker der skal stå. Det er vel det samme? :-)

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #3703: 07 Dec 2011, 15:40 »

Åh hvor vigtigt.

Klasse indsats defensivt, det skal vi fortsætte på. Det må give selvtillid til de bagerste 5. Dejligt at Drogba fik lavet to kasser, de var veltrængte. Nu er det bare at få Torres til at lave et mål på et tidspunkt også.

Håber på en nem lodtrækning næste gang. Olympiakos eller evt. APOEL.

Newton Heath
Manager

« Svar #3704: 07 Dec 2011, 15:45 »

Åh hvor vigtigt.

Klasse indsats defensivt, det skal vi fortsætte på. Det må give selvtillid til de bagerste 5. Dejligt at Drogba fik lavet to kasser, de var veltrængte. Nu er det bare at få Torres til at lave et mål på et tidspunkt også.

Håber på en nem lodtrækning næste gang. Olympiakos eller evt. APOEL.

Bliver svært at trække APOEL, da de også vandt deres gruppe.  Rullende Øjne

Sider: 1 ... 245 246 [247] 248 249 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010