home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 773 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 247 248 [249] 250 251 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 829416 gange)
SC30
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #3720: 13 Dec 2011, 07:08 »

Tillykke med sejren. Oil Firm er efterhånden også ved at være en af de største kampe i verden.

Korzika
Gæst

« Svar #3721: 14 Dec 2011, 15:21 »

Tillykke med sejren. Oil Firm er efterhånden også ved at være en af de største kampe i verden.
hi hi hi hi hi hi hi hi hi tak

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2073746/Fernando-Torres-sold-20m.html
Fantastisk artikel af Daily Mail! Drogba drager til ANC, Anelka bliver solgt. Og så kan i januar-månederne nøjes med Lukaku (som er et talent og under udvikling), Sturrigde (som har  spillet højrekant med succes) og ikke mindst Kalou, som man måske kunne bygge holdet op omkring!!! Vi venter med at sælge Torres d. 31/1, mens vi så bruger 534 mio. på Andy Carrol som erstatning.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3722: 14 Dec 2011, 15:25 »

Man det er jo en håbløs artikel. Torres får chancen i januar, når Drogba drager afsted til ANC. Jeg håber inderligt, han griber den. Men ellers en fantastisk sejr i mandags, hold kæft hvor var jeg glad! Vi er nu for alvor med, og AVBs koncept er ved at virke. Det er fremragende at se.

Korzika
Gæst

« Svar #3723: 14 Dec 2011, 15:30 »

Man det er jo en håbløs artikel. Torres får chancen i januar, når Drogba drager afsted til ANC. Jeg håber inderligt, han griber den. Men ellers en fantastisk sejr i mandags, hold kæft hvor var jeg glad! Vi er nu for alvor med, og AVBs koncept er ved at virke. Det er fremragende at se.
AVBs koncept er vel reelt ikke ved at virke? Det er han jo gået væk fra eftersom, at vi ikke besidder de spillere, der skal til før oprindelige koncept med bl.a. høj forsvarslinje, rotation, hurtig pasningsspil og outscoring af modstanderen kan virke succesfuldt. I stedet er AVB gået over til noget mere resultatorienteret fodbold og han har nok indset at hans ændringer skal ske gradvist og ikke blot med det samme. Det syntes jeg er meget fornuftigt.
« Seneste Redigering: 14 Dec 2011, 15:31 af Korzika » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3724: 14 Dec 2011, 15:38 »

AVBs koncept er vel reelt ikke ved at virke? Det er han jo gået væk fra eftersom, at vi ikke besidder de spillere, der skal til før oprindelige koncept med bl.a. høj forsvarslinje, rotation, hurtig pasningsspil og outscoring af modstanderen kan virke succesfuldt. I stedet er AVB gået over til noget mere resultatorienteret fodbold og han har nok indset at hans ændringer skal ske gradvist og ikke blot med det samme. Det syntes jeg er meget fornuftigt.
Jeg synes det eneste han reelt har lavet en stor ændring ved, er forsvarslinjen. Netop fordi at en mand som Terry er for langsom til dette koncept. Men ellers synes jeg, at vi er begyndt at være tålmodige i vores spil samt lave mange små kombinationer. Noget AVB er glad for. Han er måske gået lidt på kompromis, men langt de fleste facetter vil jeg stadig mene, er der. Hvis han havde fjernet disse ting, var jeg sikker på at Frank Lampard f.eks. havde spillet mod City. Grunden til at du kan se en ændring, er forsvarslinjen, som måske antyder defensiv fodbold, når modstanderen har bolden. Når vi har bolden, har AVB ikke fjernet meget af sit koncept. :-)

Korzika
Gæst

« Svar #3725: 14 Dec 2011, 15:43 »

Jeg synes det eneste han reelt har lavet en stor ændring ved, er forsvarslinjen. Netop fordi at en mand som Terry er for langsom til dette koncept. Men ellers synes jeg, at vi er begyndt at være tålmodige i vores spil samt lave mange små kombinationer. Noget AVB er glad for. Han er måske gået lidt på kompromis, men langt de fleste facetter vil jeg stadig mene, er der. Hvis han havde fjernet disse ting, var jeg sikker på at Frank Lampard f.eks. havde spillet mod City. Grunden til at du kan se en ændring, er forsvarslinjen, som måske antyder defensiv fodbold, når modstanderen har bolden. Når vi har bolden, har AVB ikke fjernet meget af sit koncept. :-)
Forsvarslinjen er ændret, ja. Og det ene følger med det andet. Derfor ødelægger det også lidt den illusion om, at det er lige meget, hvor meget vi lukker ind, så længe vi scorer flere mål end modstanderen.. Rotation har stort set ikke været tilstede de sidste 5 kampe. AVB vil gerne dominere kampene (hvad angår både spil og chancer) og specielt i forhold til spil (possession) er han gået på kompromis. I forhold til alt det, så har jeg svært ved at se ligheder med os i de første kampe og Porto under AVB.

Jeg er sikker på, at vores nuværende spillestil er langt fra, hvad AVB anser for at være idealet.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3726: 14 Dec 2011, 15:47 »

Forsvarslinjen er ændret, ja. Og det ene følger med det andet. Derfor ødelægger det også lidt den illusion om, at det er lige meget, hvor meget vi lukker ind, så længe vi scorer flere mål end modstanderen.. Rotation har stort set ikke været tilstede de sidste 5 kampe. AVB vil gerne dominere kampene (hvad angår både spil og chancer) og specielt i forhold til spil (possession) er han gået på kompromis. I forhold til alt det, så har jeg svært ved at se ligheder med os i de første kampe og Porto under AVB.

Jeg er sikker på, at vores nuværende spillestil er langt fra, hvad AVB anser for at være idealet.
Jeg har ikke set AVB ret meget under sin tid i Porto, men min pointe er bare, at jeg synes det er en lille ændring, der viser sig som en stor forandring for seeren. Nej, han er ikke roteret meget, og det forstår jeg faktisk ikke. Mens ellers synes jeg, at han holder konceptet med at være tålmodig og med meget boldbesiddelse og små pasninger, indtil den rigtige løsning viser sig.

Korzika
Gæst

« Svar #3727: 14 Dec 2011, 16:15 »

Jeg har ikke set AVB ret meget under sin tid i Porto, men min pointe er bare, at jeg synes det er en lille ændring, der viser sig som en stor forandring for seeren. Nej, han er ikke roteret meget, og det forstår jeg faktisk ikke. Mens ellers synes jeg, at han holder konceptet med at være tålmodig og med meget boldbesiddelse og små pasninger, indtil den rigtige løsning viser sig.
Meget boldbesiddelse har vi vel ikke haft: NUFC 47 %, VFC, 34 % mens det var 50/50 mod City med en mand i overtal i over 30 min.

Rotationen er AVB gået væk fra, da han igen er presset til at vinde kampe, hvis Chelsea skal forsøge at opnå nogle af de forventninger, der er blevet opstillet. Derudover så forstår jeg ikke, hvad du mener med tålmodighed. AVB har jo forsøgt at spille mere direkte, og siden købet af Mata er det begyndt at gå frem ad. Det "gamle" Chelsea spillede jo langsomt, og den spillestil passer ikke til en mand, som Torres, og AVB var også ude at sige, at han ville have holdet til at spille hurtigere.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3728: 14 Dec 2011, 16:19 »

Meget boldbesiddelse har vi vel ikke haft: NUFC 47 %, VFC, 34 % mens det var 50/50 mod City med en mand i overtal i over 30 min.

Rotationen er AVB gået væk fra, da han igen er presset til at vinde kampe, hvis Chelsea skal forsøge at opnå nogle af de forventninger, der er blevet opstillet. Derudover så forstår jeg ikke, hvad du mener med tålmodighed. AVB har jo forsøgt at spille mere direkte, og siden købet af Mata er det begyndt at gå frem ad. Det "gamle" Chelsea spillede jo langsomt, og den spillestil passer ikke til en mand, som Torres, og AVB var også ude at sige, at han ville have holdet til at spille hurtigere.
Ancelotti spillede sgu meget kontrabold, og meget direkte. Det var blandt andet derfor, vi lavede 103 mål i 2009/10-sæsonen. AVB vil gerne have at man spiller med en vis tålmodighed, med hurtigt spil, og små pasninger, indtil muligheden byder sig. Mod Valencia var det anderledes, det medgiver jeg gerne, mens City i de første 20 minutter havde bolden i 70% af tiden. 20 forfærdelige minutter af os, hvor vi så oppede os. Derfor synes jeg egentlig at 50/50 er meget fint.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #3729: 14 Dec 2011, 16:43 »

hi hi hi hi hi hi hi hi hi tak

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2073746/Fernando-Torres-sold-20m.html
Fantastisk artikel af Daily Mail! Drogba drager til ANC, Anelka bliver solgt. Og så kan i januar-månederne nøjes med Lukaku (som er et talent og under udvikling), Sturrigde (som har  spillet højrekant med succes) og ikke mindst Kalou, som man måske kunne bygge holdet op omkring!!! Vi venter med at sælge Torres d. 31/1, mens vi så bruger 534 mio. på Andy Carrol som erstatning.

Uh ja, du er sjov, hva'

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #3730: 16 Dec 2011, 19:15 »

SÅ trak vi Napoli i vores færd mod succes i CL, en af to hold som jeg helst så vi undgik. Vi er vel svag favorit samlet , noget ala 55-45 så det bliver en hård kamp for os for at gå videre.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Korzika
Gæst

« Svar #3731: 16 Dec 2011, 22:10 »

Napoli er vel det sværeste hold, vi kunne have trukket.. Jeg er helt enig i, at det bliver hårdt. Jeg tror, at det bliver de små marginaler, der afgør, hvem der går videre. I det henseende er det fint, at vi starter på San Paolo, da det giver os muligheden for at spille mere afventende, som vi specielt har gjort mod City og Valencia, hvilket jeg tror, at Napoli vil være sårbare overfor.

Kampen i morgen er mod Wigan, og jeg formoder en formation, der er noget i denne stil:
                   Cech
Ivanovic - Luiz - Terry - Bertrand/Cole
               Romeu/Mikel
          Ramires - Lampard
Sturrigde                            Mata
                    Torres

Mens Kalou og Malouda vil få spilletid, hvis det lykkedes os at komme foran relativt komfortabelt. Ellers starter en af dem (højst sandsynligt Kalou) inde på bekostning af enten Mata eller Sturrigde. Det håber jeg ikke, men det kan godt være nødvendigt. Jeg tror Lamps bliver foretrukket fremfor Meireles, da han ikke blot kom ind og sikrede os sejren mod City, men også for at Meireles kan blive sparet, og der kan vises Lampard noget respekt. Drogba er træt, og har set slidt ud i slutningen af de seneste kampe. Derfor tror jeg Torres starter på toppen. Vi går ind i en stresset juleperiode, og derfor er det vigtigt, at han bliver klar til kampen mod Tottenham. Romeu har spillet mange kampe på det sidste, og samme svada gælder for ham, som den gør for Drogs. Wigan er også en god modstander for Torres. De har en dårlig defensiv, og har lukket 15 mål ind på hjemmebane i denne sæson, mens de blot har scoret 8. Mon ikke vi vinder sikkert og tager 3 point med hjem til London! 

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3732: 17 Dec 2011, 15:45 »

Napoli var den værste modstander at trække. Jeg synes de er fremragende. Jeg kan godt frygte for vores forsvar overfor spillere som Cavani og Lavezzi som er rigtig rigtig hurtige spillere. Men jeg glæder mig, og hvis vi vil vinde Champions League, skal vi også kunne slå Napoli ud.

Ellers er jeg enig med dig, Korzika. Der vil ske ændringer i startopstillingen i dag, og Lampard er jeg sikker på spiller og jeg håber også på Torres. Wigan skal vi kunne slå sikkert, og det tror jeg også på at vi gør. Det er vigtigt, at vi bygger videre på den gode form, som vi er i.

Her er lidt sjove facts fra Chelsea Support Danmark om nogle af vores spillere. Nogle kendte I sikkert godt i forvejen, mens andre kan komme som en overraskelse:

- Romeu var den der løb mest for Chelsea mod Manchester City, lidt over 10 kilometer blev det til.

- Cole blev en af de første spillere I EA SPORTS Player Performance Index der bryder 100 mil barrieren (160,9 km)

- Lampard er nummer 12 af alletiders spillere i EA SPORTS Player Performance Index, den mest scorende midtbanespiller i Premier League nogensinde og den anden mest scorende englænder I Premier League nogensinde.

- Lampard har scoret på 27% af hans forsøg på mål. Det gør ham en bedre afslutter end Agüero, van Persie og Adebayor.

- John Terry lavede seks blokeringer i kampen mod Manchester City, der er ikke nogle spillere i Premier League der har gjort det bedre i en kamp, denne sæson.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3733: 17 Dec 2011, 17:55 »

Chelsea will line-up in the following 4-3-3 formation:

1 Petr Cech
17 Jose Bosingwa
2 Branislav Ivanovic
26 John Terry (c)
3 Ashley Cole
16 Raul Meireles
6 Oriol Romeu
8 Frank Lampard
23 Daniel Sturridge
11 Didier Drogba
10 Juan Mata

Stærk start 11'er. Luiz og Ramires er ude med skader, og det giver plads til Ivanovic i midterforsvaret, Bosingwa på backen samt Lampard på midtbane. Selv om det er to klassespillere vi må undvære, går der bare to ind med samme kaliber og erstatter dem. Det er simpelthen klasse. Jeg tror dog, at det er Meireles, der skal være "glad" for at Ramires ikke er til rådighed i dag.

Jeg tror vi vinder 4-0. Lampard, Drogba, Sturridge og Mata.

Korzika
Gæst

« Svar #3734: 17 Dec 2011, 18:02 »

Æv. Ingen Torres i vores XI. Ramires har vist problemer med sit ben, mens Luiz har en lille knæskade. Muligheden for at være fit til Spurs-kampen skulle for begge være på 80 %, det siger den officielle i hvert fald. Så det er positivt, da i hvert fald Ramires har været virkelig god på det sidste. Wigan er en must-win modstander, og jeg tror også, at vi tager alle 3 point i dag. Gætter på en 2-0 sejr, hvor Studge og Meireles tegner sig for vores scoringer.

Sider: 1 ... 247 248 [249] 250 251 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010