home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  2 Brugere, 866 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 242 243 [244] 245 246 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 829563 gange)
SirToby
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #3645: 29 Nov 2011, 13:37 »

Til sidst vil jeg godt nævne, at jeg synes at Oriol Romeu har et kæmpe talent, og at jeg bliver imponeret over ham gang på gang. Han kan få en stor stor fremtid.

Han virker spændende. På BBC læste jeg en, der var yderst imponeret over ham efter kampen imod Wolves. Han sagde, at han var 10 gange bedre end Mikel. Det virker lidt voldsomt, men han lader til at være en spiller med et stort potentiale.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #3646: 29 Nov 2011, 13:51 »

Romeu er vild. Håber vi kan få lavet noget om i hans kontrakt, så ikke Barca køber ham tilbage om et par år.

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #3647: 29 Nov 2011, 14:19 »

Jeg tror vi stiller op med en masse reserver. Hvis AVB er kold, er jeg hamrende ligeglad med Liga Cuppen, og tror fuldt og fast på CL og PL. Og det er den Villas-Boas jeg kender. En mand der tror 100% på sig selv. Derfor tror jeg på denne opstilling i aften:

Cech
Ivanovic - Alex - Luiz - Bertrand
                  Romeu
       McEachran - Meireles
Kalou                          Malouda
                Lukaku

Til sidst vil jeg godt nævne, at jeg synes at Oriol Romeu har et kæmpe talent, og at jeg bliver imponeret over ham gang på gang. Han kan få en stor stor fremtid.
Meireles tror jeg ikke du skal regne med, da han vidst ikke må spille, da han var med i kampen mod Exeter for Liverpool Smiley

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #3648: 29 Nov 2011, 14:21 »

Bliver svært for jer. Han har jo trods alt Barca DNA, så det er jo ment to be, at han skal tilbage en dag, hvis han bliver en stjerne.

Jeg er iøvrigt også ganske imponeret over ham af det jeg har set. Han bliver rigtig spændende at følge.

krølle
Reserveholdsspiller

« Svar #3649: 29 Nov 2011, 14:22 »

Jeg tror han fortsætter med Sturridge, han ahr virkelig imponeret mig det sidste år

... U ain't got a minute.

Korzika
Gæst

« Svar #3650: 29 Nov 2011, 14:41 »

http://www.teamtalk.com/news/2483/7340757/Drogba-looks-set-for-Blues-exit

Pinligt, men sådan er dags fodboldspillere nok bare.
Ja, den stigende grådighed klæder ikke fodboldspiller, eller nogle andre erhverv... Drogba er virkelig et ikon i Chelsea, og det vil være mærkeligt at se ham spille for et andet hold, end Chelsea. Men Drogba er ved at være oppe i en alder, hvor det kun går ned af. Eksempelvis syntes jeg, at han begynder at se mere og mere langsom ud.

Jeg tror han fortsætter med Sturridge, han ahr virkelig imponeret mig det sidste år
Jeg tror ikke, at du skal forvente Sturrigde i vores XI mod Liverpool. Sturrigde har spillet relativt fast, og AVB har tidligere sagt i pressen, at han ville bruge reserverne i Mickey Mouse cuppen, hvilket vi også så mod Fulham. 

Jeg var selv i London i weekenden og se kampen, og der var jeg faktisk ikke specielt imponeret af Romeu. Husker ham mest for to boldtab. Men har siddet og reflekteret over kampen, og jeg tror faktisk, at jeg i kampen mod Wolves har opfattet ham, som nogle gør med Busquets i Barca. Nemlig en type, der måske ikke skiller sig mest ud, men leverer en kæmpe arbejdsindsats i defensiven. 

verdenskrig
Manager

« Svar #3651: 29 Nov 2011, 15:01 »

Ja, den stigende grådighed klæder ikke fodboldspiller, eller nogle andre erhverv... Drogba er virkelig et ikon i Chelsea, og det vil være mærkeligt at se ham spille for et andet hold, end Chelsea. Men Drogba er ved at være oppe i en alder, hvor det kun går ned af. Eksempelvis syntes jeg, at han begynder at se mere og mere langsom ud.

Drogba er ikke hva han har været, og må indrømme at jeg var glad da jeg så han startede inde mod os forrige weekend.. Hans teknik, og nærkampsstyrke er stadig i behold men han har mistet den acceleration der engang gjorde ham så livsfarlig..

Tror at det ville være bedst både for Drogba og Chelsea at jeres veje skildtes.. Så kan han spille fast i sin sidste del af karrieren og i kan køre en ny angriber ind.. Hvordan kan det være at Lukaku ikke får flere chancer, for han er da i mine øjne en Drogba klon Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3652: 29 Nov 2011, 15:29 »

Drogba må videre. Han har været fremragende for os, og en klasseangriber igennem mange år, men intet holder for evigt. Selv ikke Drogba. Jeg er egentlig ligeglad med, hvor han ryger hen. Jeg ser ikke andre klubber i England som en mulighed, og derudover må han frit vælge. Jeg kan ikke bebrejde Drogba noget. Selvfølgelig klæder det ham ikke, at han vil have pengene, men sådan er det nu engang, og det er ikke noget der fjerner mit helhedsindtryk af ham, som en fantastisk fodboldspiller.

krølle
Reserveholdsspiller

« Svar #3653: 29 Nov 2011, 16:04 »

han er stdig værdifuld.. men hans løn er for stor... i mine øjne er han stadig bedre end torres, lukaku og anelka - det er vel reelt set kun sturridge, kalou og mata der har overhalet ham?

... U ain't got a minute.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3654: 29 Nov 2011, 16:05 »

han er stdig værdifuld.. men hans løn er for stor... i mine øjne er han stadig bedre end torres, lukaku og anelka - det er vel reelt set kun sturridge, kalou og mata der har overhalet ham?
Undskyld men Kalou? Manden er ikke fem potter pis værd, og skal om nogle forlade klubben snarest. Han har simpelthen ikke niveau til en klub som Chelsea.

Men ja Drogba er stadig blandt de bedste angribere i truppen. Dog svært at lave en rangliste.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #3655: 29 Nov 2011, 17:33 »

Tv2 tror på denne her :           

Turnbull

Bosingwa-Alex-Ivanovic-Bertrand

Romeu-McEachran-Mikel

Kalou. Lukaku-Malouda

Vi skal alle være her.

Korzika
Gæst

« Svar #3656: 29 Nov 2011, 20:40 »

Starting XI; Turnbull, Bosingwa, Luiz, Alex, Bertrand, Lampard, Romeu, McEachran, Malouda, Torres, Lukaku.

Subs; Hilario, Ivanovic, Ramires, Mata, Ferreira, Kalou, Anelka.

Uha. Spændende med både Lukaku og Torres fra start. Mit bud er, at der er tale om en smal diamant på midten, hvor Malouda ligger i hullet mellem angreb og midtbane. Glæder mig til at se vores unge drenge; Bertrand, Romeu, McEachran og Lukaku.

2-0 til Chelsea er mit bud. Torres og Lukaku.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #3657: 29 Nov 2011, 22:24 »

FUCK hvor er vi ringe for tiden, så snart vi møder et hold med bare en smule kvalitet taber vi. selvom det er Mickey Mouse cup som rager mig en høstak, er det ganske enkelt HÅBLØST det vi leverer, og det ender garanteret med en sæson uden Europæisk fodbodl næste år.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3658: 03 Dec 2011, 11:47 »

Så gælder det Newcastle på St. James Park i dag. En meget svær udekamp, mod et mandskab der virkelig har imponeret i denne sæson. Mens vi har været ringe. Derfor ligner det en jævnbyrdig kamp. Vi skal ud og fighte os til en sejr i dag! Spillet er elendigt for tiden, og det er noget vi skal acceptere. Det skal forbedres, men pt. må vi bare erkende at vi ikke er gode. Derfor kræver det 11 Chelsea-spillere, der simpelthen skal kæmpe røven ud af bukserne i dag. Jeg tror på følgende lineup:

Cech
Bosingwa - Terry - Luiz - A. Cole
                   Meireles
            Ramires - Lampard
Sturridge                         Mata
                    Drogba

Torres kan også sagtens spille i stedet for Drogba, men jeg tror at AVB pt. har mere tillid til Drogba, selv om de begge har været forfærdelige.

Korzika
Gæst

« Svar #3659: 03 Dec 2011, 12:41 »

Jeg tror, at AVB foretrækker Torres fra start, da Drogba i sine startere ikke rigtigt har imponeret, og det derfor må være Torres' tur til at starte inde. Mit håb er bare, at hverken Malouda, Anelka eller Drogba starter inde i offensiven, da Sturrigde, Mata og Torres simpelthen har vist sig at være et bedre mix. Jeg tror også, at vi får den gode Romeu at se fra start. Han var lyspunktet i den seneste kamp mod Liverpool, og han fortjener genvalg. Spørgsmålet er dog, om AVB mener han er frisk nok, da han jo startede inde mod både Wolves og Liverpool. Ivanovic kunne måske også godt blive en starter. Men AVB ryster helt sikkert posen, og det er ikke altid let at forudse hans dispositioner.

Sider: 1 ... 242 243 [244] 245 246 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010